Muuttuminen ja Uudistuminen, lihan vallasta > Hengen valtaan

Särkynyt saviruukku

Kun tutkimme Jumalan Sanaa, jos olemme rehellisiä, se osoittaa meille, miten paljon meissä on poispantavaa, miten paljon meidän pitäisikään muuttua ja uudistua. Kun ymmärrämme tämän, yritämme kaikkemme, mitä vähänkin irti lähtee, mutta saamme itse niin kovin vähän muutosta aikaiseksi, eikä sekään ole pysyvää. Me emme yksinkertaisesti voi muuttaa itse itseämme pysyvästi. Vain Jeesus meissä, Henkensä kautta voi saada aikaan meissä pysyvän muutoksen. Me itse emme saa aikaan muuta kuin ohimenevää. Hän itse saa aikaan meissä, kun Hän on meissä ja me Hänessä -Hedelmää joka pysyy. Pysyvän mielenuudistuksen. Pysyvän Puhtauden. Pysyvän sydämen Uudistuksen. Amen!

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sprot

      Turhaa puhetta.
      Kukaan ihminen ei voi poistua olemisen ehdoista. Kaikki aineellinen on yhteydessä toisiinsa ja sanelee elollisessa elämisen ehdot. Housujen polvien kuluttaminen rukouksissa ei poista nälkää eikä talvella lunta pihalta eikä liioin muuta ihmisen luonnetta. Ihmisen huonot tavat muuttuvat, kun se itse ottaa itseään niskasta kiinni.

      Onko kristitty parempi kuin toinen uskomalla omiin uskomuksiinsa! Ei ole. Muuttuuko ihminen uskomalla uskomuksiin miksikään. Ei ainakaan henkisesti oleellisesti paremmaksi.

    • Näkee että tämä kirjoitus saa aikaan vastustus !! Ja että maailma ei hyväxyy ansioton Rakkauden, Armo ja Muutos ihmisissä. Eihän ihminen vois ylpeillä ja saada kunnia itselle jos ei vois vaikuttaa sisäisen ihmisen täydellinen muutosta.

    • ursis

      Ihminen on sataprosenttisesti materiaalinen olento ja tajunta hänessä on materian ominaisuus. Henkiset arvot, käyttäytymisnormit syntyvät vallitsevan materiaalisen todellisuuden pohjalla ja muuttuvat aikojen mukana. Esimerkiksi vuosituhansia kristinuskon lietsoma homoviha väistyy ja homot saavat ihmisoikeudet.
      On järjetöntä olettaa ihmisen muuttuvan olemisesta riippumattomaksi olioksi. Hellariteoreetikot tekevät siinä järjestönsä jäsenille karhunpalveluksen.
      Työtä on tehtävä, on opeteltava lukemaan, ruoasta saa nauttia, seksistä saa nauttia, rakkaus on syvä ihmistunne, sota-aseet on tuhottava, tiede on hyvä.
      On jonninjoutavaa syöttää "lihasta irti lihattomuuteen". Aatelkaa - yhtälö on mahdoton.

    • JonesHenry

      Kiitos! Oli niin kaunis ja ennenkaikkea muuta TODENMUKAINEN avaus!

      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe