nokia lumia 630

hajoaako ??

hinta 119€ mutta miten kestää ? ettei vaa hajoa muutamassa kk

22

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l520

      Mulla ollu elokuun 15p lähtien 630 toistaseks ainakin ilman mitään ongelmia ja kovassa käytössä on joka päivä.

      • kiinnostaa vaan

        Mitä teet kahdella älypuhelimella?


    • l520

      Mä olen mm. netin/musiikin kuunt.,videoiden,youtuben,television katselun,instagramin,twitterin suurkuluttaja joihin ei yksi älykänny valitettavasti aina riitä.Pidän vielä peruspuhelintakin arkikäytössä soit/txt viesteissä jossa akku kestää,älykännyt noissa muissa viihteellisimmissä jutuissa.Mulla on vielä pari vanhempaakin älykännyä 5230 ja nokia 500 joilla ei tee enää oikein mitään vaikka ovat uudenveroisia

    • Minulla on vielä

      - Nokia N8
      - Samsung Galaxy S3

      puhelimet ihan vaan varalle. Tuo Nokialainen on lähinnä "muistuna" Symbian ajoista.

    • l520

      Niin ja onhan meillä ne tabletikin vielä sekin on mulla lähes aina handussa kotona..nytkin on TV auki siinä.Vai onks sulla se nexus 7 viälä?

    • Muuten olisi mutta siihen tuli näyttövika eli se ei totellut kosketusta ja myöhemmin siihen tuli halkeama kun laitoin sen laukkuun ja todennäköisesti laskin laukun liian nopeasti lattialle. Kaikki johtui huolimattomuudesta eli tällä olisin muuten mennyt vielä ainakin vuoden:(

      Siispä vein sen kierrätykseen ja mietin nyt uutta tablettia joka voi olla Nexus 9 koska tätä ei ollut järkevä korjauttaa.

      • ei se kestä, ei

        kun ei totellut kosketusta, niin napautit vasaralla? :D


    • l520

      Ok vai niin kävi

    • 630

      630 ollut pari kuukautta käytössä ja toiminut vähintään yhtä hyvin kuin vanha 520. Etenkin parempi akku plussaa, toisaalta kaksoisnapautusherätystä tuli ikävä. Ei luulisi hajoavan ellei itse hajota.

      • lumia 630

        Minulla ollut lumia 630 käytössä kesäkuusta lähtien ja hyvin toiminut


      • lumia 630-
        lumia 630 kirjoitti:

        Minulla ollut lumia 630 käytössä kesäkuusta lähtien ja hyvin toiminut

        Tuossa puhelimen yläreunassa 3g vieressä vilahtaa ympyrä. Mikä se on?


    • l520

      se on sijaintipyynnön ilmaisin kuvake jonka saa myös pois päältä halutessa: asetukset>sijainti

      • lumia 630-

        Kiitos


    • qwerf

      630 dualsim ollut muutaman viikon hellässä käytössä, tuli c2 01:n tilalle. c2 edelleenkin radiona, hyvä peli. 630 mainio peli, etenkin hintaansa nähden. Päälaitteena 920 ja tablettina 1520 sekä Lenovo 7" 3000.
      L630 siis mielestäni hyvin suositeltava. Akku vaihdettavissa, SIM ja SD hyvin suojassa takakannen alla, kamerallakin tulee helpoissa olosuhteissa toimeen.

      • lumia630:

        Onko turvallista avata lumia 630 puhelimella Kelan sivuilla pdf tiedosta jossa näkyy henkilötiedot?


    • l520

      Onko turvallista avata lumia 630 puhelimella Kelan sivuilla pdf tiedosta jossa näkyy henkilötiedot?

      On turvallista,itse maksan laskujakin 630:llä joten ei kai se sen turvattomampaa ole.

      • lumia630:

        Kiitos


    • Pakkovalintako

      Lumia 630:ssa on työpöydällä eri kokoisia kuvakkeita. Saako niitä muutettua omien priorisointien mukaan. Esim. suurentamalla puhelu- ja viestikuvakkeita, poistamalla niitä mitä ei tarvitse (esim. kauppa)?

      Mielessä on paljon muutakin mitä haluaisin tästä puhelimesta tietää mutta tässä nyt mikä ensimmäisenä tuli mieleen. Joudun töissä ottamaan elämäni ensimmäisen älypuhelimen, valittavana lumia 630, aplen joku tai samsung. Applesta ja samsungista on kokemuksia lähinnä kavereilta enkä pidä kummastakaan. Nokiassa näkyy olevan W8 tyyppinen työpöytäsovellus eli sama kuin tietokoneessani ja siksi tuttu. Haluan siis ensisijassa puhelimen/tekstiviesti/työsähköpostilaitteen. Kaikki muu on oikeasti turhaa. No ehkä kuvia joskus ottaisin. En harrasta muita mobiilisovelluksia enkä netin selaamista puhelimella muutenkaan.

      • l520

        Aloitusnäyttöä ja tiilien kokoja pystyy muokkaamaan aika hyvin ja kaikki itselle turhat pystyy myös poistamaan kuten kauppatiilen.Sähköpostitileille ja viesteille saa omat isot kokonäytön levyiset tiilensä joista voi jo lukea pitkälti viestien sisällön sähköpostien osalta..kuva omasta 630:stä

        http://aijaa.com/oivxxR


    • Harmistunut

      Oletteko saaneet ladattua WhatsAppia puhelimeenne? Vaimolla kyseinen laite ja antaa virhekoodin 80070490 kun yrittää latausta.

    • l520

      Tuo koodi ei ole pitkään aikaan tullu itelle josko koskaan en edes muista joten whatsappin asennuksessa ei ole ollutongelmia.
      Kannattaa kokeilla synkata ms tili painamalla pitkään tilin nimestä ja synkronoi, asetukset>sähköposti tilit.Toiseks voi tarkistaa on että onko puhelimessa oikea aika ja päivämäärä mikä nyt kuitenkin luultavasti useimmilla on oikein.Jos nämä ei auta saattaa tehdasasetusten palautus korjata tilanteen asetukset>tietoja>palauta puhelimen oletusasetukset,eipä tohon oikein muuta keksi äkkiseltään näin tavallisen pulliaisen näkövinkkelistä

    • Hajoaakohan

      Mulla ollut 620 vajaat 1.5 vuotta. Normaalia käyttöä on kestänyt. Normaaliin käyttöön kuuluu muutama lattialletippuminen silloin tällöin...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe