miksi minun pitäisi teidät elättää?

työtä tekevä

En ymmärrä miksi minun pitäisi elättää masentuneita eli työnvieroksujia? Jokainen joka haluaa masentua tehkööt sen omalla kustannuksellaan eikä ruinaa yhteiskunnalta rahaa siihen. Ennen vanhaa ei oltu kuultukkaa masennuksesta ja töihin oli mentävä, jos halusi hengissä pysyä.

32

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+8

      -Muistakaa ihmiset, että palstalla on sairaita spämmereitä ja kokemattomia, jotka ei tiedä masennuksesta ja jotka purkavat oloa meihin masentuneisiin. Pyydämme näitä ottamaan paremmin selvää masennuksesta ja jätetään asia siihen. Me ei voida antaa kokemusta, eikä parantaa sairaita tunteiden purkajia.

      • alokas

        Vituttaako,vituttaako,,, kuuntelen.
        Näin enne intissä.


    • Latvainvalidi

      No järjestä meille eutanasia.

      • Latvainvalidi

        ... vai pitääkö itse tappaa itsensä?


      • uutiset2
        Latvainvalidi kirjoitti:

        ... vai pitääkö itse tappaa itsensä?

        sveisissä on lääkkeet siihenkin, käy siellä.


      • Latvainvalidi
        uutiset2 kirjoitti:

        sveisissä on lääkkeet siihenkin, käy siellä.

        Mutta miten pääsen Sveitsiin?


      • PePeP
        uutiset2 kirjoitti:

        sveisissä on lääkkeet siihenkin, käy siellä.

        Ei ne niitä anna, ellei ole kuolemansairas ja odotettavissa kovat kivut.


    • laiska Matti

      Masennus ei ole ainoa syy saada eläkettä ja näitä työtävieroksuvia on ihan muissakin sairaus nimikkeissä kuin masentuneissa, koska työkyvyttömyyseläkettä on myönnetty milloin minkäki syyn takia ja sitten on tuo sairas eläkkeen saannin jälkeen kas kummaa terveempi kuin koskaan ennen.

    • 13+10

      Tässä ketjun aloittajalle mahdoton yhtälö pohdittavaks: Mä olen masentunu ja terapeuttini mukaan vakavastikin, vaikak opiskelen. Eipä se työnvieroksuminen kuule ole synonyymi masennukselle. Oikeampi olis ehkä traumareaktio. Tai ehkä mä, kuten monet muutkin, on ollu laiskoja, kun on koulussa kiusattu jatkuvasti, perheessä ollu seksuaalista ahdistelua ym. Ja arvaa vielä mitä, mun työkyky on kyllä alentunu, mutta parhaani yritän näillä voimillani. Jotkut ihmiset on idiootteja. Tai sit tä on trolli.

    • kurppa.

      Mä olem masentunut koska olen vanha ruma kurppa 50 ja mikä pahinta joudun raataan vielä tieskö kuinka kauan. Muutenkin menee huonosti, tärkeintä silti, että raha riittää harmaan pääni värjäämiseen. Mieskään ei oo kovin edustavan näköinen etenkään rinnallani kun ei edes tiedä kauempaa katsottuna kumpi on se mies. Ja mikä pahinta mies on varhaiseläkkeellä itse.

    • pehtoorilehtoori

      Voi aloittaja murunen. ethän sinä ketään elätä:) Itse olen maksanut verot tellit ja lellit ja sairauskassat viimeiset 25-vuotta, enkä koe eläväni kenenkään siivellä. Vuonna 2039 niin saattaa olla, mutta katsotaan sitä sitten. Hauskaa työpäivää huomisellekin:)

    • Olet oikeassa !

      Ja vain sitä.

    • Niin se menee.

      Kaikki masentuneet ovat työnvieroksujia mutta kaikki työnvieroksujat eivät ole masentuneita...

      Suunnilleen noin.

      • PePeP

        Tämän kerrot täällä koska?


    • Työtävieroksuville

      ei missään tapauksessa saa antaa veronmaksajien rahoja , se on täysin mielisairasta.

    • Aku Ankka

      Eihän sun pakko oo niitä maksaa. Alat työttömäksi, teet vaan pimeitähommia ta muutat suomesta muualle.

      Aika yksinkertaista. Tunge kusipää banaani perseesees ja painu vittuun täältä!

      • Suksivittuunsika

        Teidän jälkeenne arvoisa loinen;

        "Tunge kusipää banaani perseesees ja painu vittuun täältä!"


    • ei sinullekaan

      Sinullekaan ei sitten tarvi maksaa mitään kun jäät työstäsi eläkkeelle aikoinasi. Voithan elättää itse itsesi tienaamaillasi rahoilla, mihin enää silloin eläkettä tarvit.

    • kajahagafafaqq

      Tuskinpa aloittajan palkoilla säästöön jää. siinä hyvä motiivi itkeä näillä palstoilla.

    • jussipaita64

      Miksi minun pitäisi elättää trolleja verovaroillani???

      • Olet oikeassa !

        Ei kenenkään tartte elättää ketään verorahoilla, se on vanhanaikaista ja väkivaltaista. Veroilla ei tartte hoitaa muuta kuin poliisin, pelastustoimen, armeijan ja oikeuslaitoksen. Kaikki muut asiat voidaan hoitaa yksityisinä palveluina, joista jokainen maksaa käyttämänsä mukaan.

        Kiitos aploodeista kiitos !


      • töttöröö
        Olet oikeassa ! kirjoitti:

        Ei kenenkään tartte elättää ketään verorahoilla, se on vanhanaikaista ja väkivaltaista. Veroilla ei tartte hoitaa muuta kuin poliisin, pelastustoimen, armeijan ja oikeuslaitoksen. Kaikki muut asiat voidaan hoitaa yksityisinä palveluina, joista jokainen maksaa käyttämänsä mukaan.

        Kiitos aploodeista kiitos !

        Miksi veroilla pitäisi hoitaa edes poliisia, pelastustointa, armeijaa tai oikeuslaitosta? Eihän Somaliassakaan niin tehdä.


      • uutiset2
        Olet oikeassa ! kirjoitti:

        Ei kenenkään tartte elättää ketään verorahoilla, se on vanhanaikaista ja väkivaltaista. Veroilla ei tartte hoitaa muuta kuin poliisin, pelastustoimen, armeijan ja oikeuslaitoksen. Kaikki muut asiat voidaan hoitaa yksityisinä palveluina, joista jokainen maksaa käyttämänsä mukaan.

        Kiitos aploodeista kiitos !

        Ei Poliisi tarvii verorahoja, ne pärjää huumekaupalla, tuovat sitä uutisten mukaan tynnyreissä.


      • Hei Jani-Petteri !
        töttöröö kirjoitti:

        Miksi veroilla pitäisi hoitaa edes poliisia, pelastustointa, armeijaa tai oikeuslaitosta? Eihän Somaliassakaan niin tehdä.

        Muuta heti Somaliaan !!! Hopi, hopi !


    • ei auta itkut

      Joo, mutta laki on nyt se mikä on ja siihen ei tule muutosta ainakaan näillä näkymin joten tyydy osaas ja maksa verosi kiltisti niin me muutkin joudutaan.

    • Itekkin

      Piti kommentoida mutta en viitsikään noin ala-arvoiseen avautumiseen sanoa mitään.

    • töttöröö

      Jaaha, Kaaleppi mesoaa vaihteeksi täällä. Kaaleppi taitaa itsekin olla työkyvyttömyyseläkkeellä mielenterveydellisistä syistä, sen verran mielenkiintoista käytöstä on ollut.

    • fdfsfdsfdsffffffffff

      Miksi edes vastaatte tälläisille trollaajille? Ettekai ole noin typeriä.

      Vai vastaako aloittaja itsellensä?

    • Plääh

      No lopeta ihmeessä, jos noin hiertää. Saattaa se kuitenkin omallekin kohdallesi tulla.

    • selitys

      Tunnen aloittajan joka on pienipalkkainen 50 eukko joka kärsii pahoista ongelmista. Kateellinen minulle koska olen nuorempi ja kauniimpi ja mikä pahinta eläkkeellä( en tosin masennuksen vuoksi).

      Aloittajan oma mies on myös näitä työnvieruksijoita, päässyt eläkkeelle hetkellisen vian vuoksi, mutta nyt on täysin terve.

      Tää eukko paha on on siis vain minulle katkera, kade ja vihainen ei muille masentuneille.

      • selitys

        Voisin sanoa tuon akan nimenki, mutta se ei ole varmaankaan lainmukaista.


      • selitys
        selitys kirjoitti:

        Voisin sanoa tuon akan nimenki, mutta se ei ole varmaankaan lainmukaista.

        Aloittaja asuu Pohjois suomessa pienellä taajama-alueella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe