Kotipizza Riihimäki

Eka ja vika kerta

Pieni vinkki niille, jotka tilaavat Riihimäen Kotipizzasta pizzoja kotiinkuljetuksella. Yritys perii kuljetusmaksua 4,90 € riippumatta tilattujen pizzojen määrästä. Tilasimme maanantaina 27.10 3 pizzaa kotiinkuljetuksella. Pizzat yhteensä tekivät 33,50 €. Tilauksen vastaanottaja ei maininnut mitään kuljetuksen hinnasta eikä siitä ollut mitään mainintaa myöskään yrityksen kotisivuilla, josta tilauksemme teimme. Yllätys oli melkoinen, kun huomasin, että laskun loppusumma olikin 38,40 €. Kuitissa luki pienellä loppusumman kohdalla, että sis. kuljetusmaksun 4,90 €. Muut Riihimäen pizzeriat eivät peri kuljetuksesta mitään, jos tilauksen loppusumma ylittää 15,- €. Näin oletin myös Kotipizzan toimivan, varsinkaan kun eivät etukäteen ilmoita mitään kuljetuksen kustannuksesta.

26

3140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pizzahyvapizza

      Eipä niiden hinnasto muutenkaan pärjää kilpailussa halvemmille yksityisille toimijoille. Jos haluaa maksaa enemmän voi tietysti käyttää Kotipizzan palveluita.

      • jfjfhjfhhjfdg

        Tiukat ohjeet myös täytteiden käytöstä kun tuhlaava käyttö syö katetta mitä teroitetaan.Vain pahimmat persu rasistit käy paikallisessa.


    • toivon

      kai sentäs pistitte paten pizzoineen matkoihinsa ja tilasitte jostain muualta?

    • Karvaranne voittaa a

      Kotipizza yrittäjä on homohenkinen renki joka maksaa lisenssi omistajalle rutkasti royalteja. Siis orja, joka maksaa itsensä kipeäksi että saa toimia kotilätty orjana

    • akunina

      mieluummin kotipizza kuin karvaranteen pizza, jossa yhtenä täytteenä epähygieenisyys.

      • samaten

        olet ihan oikeassa,näkisittepä vaan niiden touhut ja siisteyden


    • laitako sipula

      Laadusta olen itse ainakin valmis maksamaan.Mitä täällä itkette,tilatkaa pizzanne ählämeiltä jos ei kotimainen vaihtoehto miellytä..ja hei oikeesti 4.90€ ?? Mee köyhä töihin!!

      • aaaaaaaaaaaaa

        Eiköhän ne ole muutkin yhtä kotimaisia. Jos yritys sijaitsee Suomessa, se on suomalainen.


      • kokoomus
        aaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Eiköhän ne ole muutkin yhtä kotimaisia. Jos yritys sijaitsee Suomessa, se on suomalainen.

        Ai niinkuin vaikkapa McDonalds?


      • yääk
        aaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Eiköhän ne ole muutkin yhtä kotimaisia. Jos yritys sijaitsee Suomessa, se on suomalainen.

        kotimaa kyllä kaikkea muuta kun suomi , ja hygienia täys nolla


      • firaabeli

        Jaa mihin töihin ? oot idiootti kun luulet että töitä SAA !
        Tapa ittes.


    • kebab+tuplakarva

      ite oon kyllä sitä mieltä että karvakäsien pizzat on paljon parempia ku kotipizzan

      toki näistä etnisistä löytyy myös joitakin ihan hirveitä kusiluukkuja, mutta asian vois varmaan tiivistää sillein, että kotipizzasta tiedät tasan mitä saat, mamuilta ku tilaa nii eka kerta on aina vähän jännittävä :) mutta suurin osa paikoista tarjoo oikein hyvää ja asiallista safkaa (parempaa ku kotipizza). harvassa on nuo huonommat ainakin oman kokemuksen perusteella.

      • Wormhole

        Samaa mieltä, että kotipitsan pitsat on SURKEITA. Vähän aika sit tilasin kaksi normaalikokoista pitsaa kotipitsasta ja voi että mikä pettymys. Täytteitä juuri ollenkaan ja makukin suorastaan huono. Kyllä karvakäsien pitsat hakkaa maultaan , täytteiltää , että hinnaltaan kotipitsan.

        Kokeilkaas kotipitsan "lasagnea" heh nimi on mutta tuote ei. Eines lasagnekin parempaa.


    • nyyytsit

      jos nyt totta puhutaan, niin en kyllä tiedä onko toi kotipizza niin hygieeninen, perus rasvatukka ja naamaansa raapiva ämmä jotka niitä suurella elämän halullaan kyhäävät.

    • jööran

      Jaa se autolla ajaminen ja kuski pitäs ilmaseks saada?

      • Pizzatar

        Eiköhän se "autolla ajaminen ja kuski" pitäisi sisältyä jo hintoihin, sen verran hinnakkaat on Kotipizzan pitsat. Laatu ei ainakaan selitä korkeaa hintatasoa.


      • pizzaboyyy
        Pizzatar kirjoitti:

        Eiköhän se "autolla ajaminen ja kuski" pitäisi sisältyä jo hintoihin, sen verran hinnakkaat on Kotipizzan pitsat. Laatu ei ainakaan selitä korkeaa hintatasoa.

        Muistakaa että kotipizassa ei myydä vanhoja täytteitä jne eikä haeta tukusta -50% ja pakasteta kerta toisensa jälkeen. Mut ei myöskään pidä tuomita yleisesti ulkomaalaisten pitämiä 9aikk8ja. Huomattavia eroja laadussa.


      • m..hammed
        pizzaboyyy kirjoitti:

        Muistakaa että kotipizassa ei myydä vanhoja täytteitä jne eikä haeta tukusta -50% ja pakasteta kerta toisensa jälkeen. Mut ei myöskään pidä tuomita yleisesti ulkomaalaisten pitämiä 9aikk8ja. Huomattavia eroja laadussa.

        Niin että mitä? jotain täytteitä? onks joku nähny niitten pitsoissa muuta ku jonku ohuen läpikuultavan kerroksen jotain minkä läpi näkyy itte taikinapohja. ei kannata puhuakka mistään täytteistä samalla kun muista pitsapaikoista


    • monet-paikat-läpi-käyty

      Mun mielestä Riihimäen paras pizzapaikka on ankkapuiston kotipizza. Varsinkin uudistukset täytteissä tehneet hyvää! Ählämeillä usein ala-arvoiset raaka-aineet ja pizzojen reunat palaneet tai muuten kamalat syötäväksi.

      Itse olen valmis maksamaan hyvästä pizzasta hiukan enemmän mutta samaa mieltä olen kotiinkuljetus hinnasta - aivan liikaa! Siksi haen itse pizzani sieltä.

      Mutta itse haluan suosia paikkaa jossa todennäköisemmin maksetaan verot valtiolle eikä harrasteta harmaata taloutta.

      Hoplopin kotipizza ei sitten ole laisinkaan samantasoista kuin ankkapuiston kotipizza.

      • kopkjjojo

        Juu. Pelkkiä taikinalättyjä täytteistä ei tietooka


    • Viineri

      Pizzahan on varsin helppo tehdä itsekin. Vai onko? Jospa muutaman pyöräyttäminen opettaisi arvostamaan myös niitä, jotka valmistavat meille laiskimuksille ruokaa. Ei ravintola-alan palkat suuria ole, eivätkä työajatkaan taida sopia suurelle osalle suomalaisista työttömistä. Lopettakaa turha ruikuttaminen ja veivstkaa silläkin energialla taikinaa.

      • Wormhole

        Ei nyt ole tainnut mennä perille, että miksi pitsaa tms. tilataan kotiin ?
        Ei ole ei vaikea tehdä itse mutta kun kysymys EI ole siitä.

        Täällä Suomessa tilausruokien vaihtoehdot ovat vielä (kin) lapsenkengissään.
        Sitäpaitsi "Viineri" funtsi sitä mikä vaiva hakea kamat kaupasta ja ennenkaikkea sehän pitäs tietää jo etukäteen mitä pitsasimulaattoriin laittaa ?


    • itseteenpizzaa

      niissä taloiss missä on karvakäsipitseria ei ole enää ollut rottaongelmaa. sen takia kai niiden pitsatkin on niin halpoja.

    • kulinaristi

      kotipizzan täytteitä on pizzoissa vain siellä täällä ja pinta-ala on osittain vain tomaaattisoseen peitossa. ei hintansa arvoista. parempia on kuten tienhaaran pizzat joissa on rahalle vastinetta

    • Alv0prossaa

      Kotipizzan pitsoissa ei myöskään ole vanhetuneita elintarvikkeita eikä rotan papanoita. Muualla noi kuuluvat hintaan.

    • 7463

      Minun mielestä kotipizza on ihan hyvä hiukan karvakäsiä kalliimpi kummatkin ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe