naisen mustasukkaisuus vai mitä?

NoNameLady

Miten tunnistan mustasukkaisen naisen käytöksen? Itse en ole kovin mustasukkainen, enkä tietoisesti tilanteita aiheuta...mutta niin taisi käydä. Hän vaikuttaa aika ujolta ja itsekin olen, joten tutustuminen on hidasta.

9

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaiavaia

      No jotkut horoskooppimerkit on mustiksia.

      Härkä ja rapu ainakin. Luultavasti myös neitsyt.

      • scorpio<3

        Skorpioni on varmaan eniten.


      • Vaiavaia
        scorpio<3 kirjoitti:

        Skorpioni on varmaan eniten.

        Jaa, no kolmen pistiäisen kanssa pitempään seukanneena, en voi olla kanssasi samaa mieltä ;P


      • NoNameLady

        Miten ilmenee?


      • Vaiavaia
        NoNameLady kirjoitti:

        Miten ilmenee?

        Uskomattomin, minkä kuulin, niin oli se, ettei saannut katsoa "kulttiohjelmaa" Missikisat ;P.

        Salaa tutkitaan toisen kännyä, esmees..

        Jos ei olla yhdessä jossain, soitetaan usein..siis vaikka illalla, jos oot muualla ilman toista taikka kyläilemässä. Soitetaan vaikka tiedetään, että toinen on kylässä...se on aika ärsyttävää ja ajattelematonta ja soittelunkohteelle nolooooooo.

        Ja sit on vitsiks tarkotettuja lohkasuja, esmees työkavereista. Tyylin, eiks se o ihana?


      • scorpio<3
        Vaiavaia kirjoitti:

        Jaa, no kolmen pistiäisen kanssa pitempään seukanneena, en voi olla kanssasi samaa mieltä ;P

        Ookoo. Mutta ite oon skorppari ja myönnän olevani mustasukkainen. En tiedä sit tosielämästä, mutta horoskooppien mukaan skorpioni on mustasukkaista laatua


    • 16+12

      Jos se ei olekaan varsinaisesti mustasukkaisuutta vaan ihastuneen epätoivoa. Käytös saattaa ilmetä vähän samanlaisena. Ihastuneen voi palauttaa pilvistä joku ihan pienikin asia. Huvittava esimerkki tooosi kaukaa menneisyydestä: olin ihan rakastunut yhteen naiseen, joka oli kaikella tapaa tosi lez like. Olin ihan fiilareissa, että nyt meistä tulee jotain. Sitten näin, kun hän lähti kaupungille kaverinsa kanssa oikein laittautuneena. Järkevästi ajateltuna tuossa ei olisi pitänyt olla mitään romuttavaa, mutta mä olin monta päivää ihan rikki. Vähän naisellisempi vaatetus ja ehostus vei pohjan kaikilta unelmilta ja muistan, että käyttäydyin kuin mun ihastus olis tehnyt mulle jotain. Olin suuttunut, vaikka ei edes ollut oikeaa aihetta!

      • öööö...

        Ööö..Lesbohan voi olla vaikka kuinka olisi naisellinen. Ei se sitä lesboutta vähennä se naisellisuus tai laittautuminen. Toisaalta taas joku heteronainen voi olla vaikka kuinka poikamainen tai lesbahtava... Ei kannata liikaa tuijottaa pelkkää ulkokuorta.


      • Issiassi
        öööö... kirjoitti:

        Ööö..Lesbohan voi olla vaikka kuinka olisi naisellinen. Ei se sitä lesboutta vähennä se naisellisuus tai laittautuminen. Toisaalta taas joku heteronainen voi olla vaikka kuinka poikamainen tai lesbahtava... Ei kannata liikaa tuijottaa pelkkää ulkokuorta.

        No siis toista jurppi, kun toinen laittautu ja lähti kylille (ilman häntä).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe