Uimahallin

Siivous

Uimahallin siivous kuulemma ulkoistetaan. Miten mahtaa hygieniataso säilyä, tähän asti ainakin on siivottu todella mallikkaasti. Kenen ajatus?

24

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luutu

      eiköhän se ole noitten herrojen päähänpisto tulee kuullema säästöjä kun ulkoistetaan kunhan ei vain kopsastaisi omaan nilkaan

    • puli.veivari

      Reilu puoli vuotta ja käyttäjät arvostelee kriittisesti kun huomaavat tason todellisen laskun työn suhteen verrattuina aiempaan . Hinta / laatu-suhde??

      • Joutenolo loppuu

        On jo aikakin ulkoistaa. Olen monta vuotta seurannut halli nurkkahuonetta joka on väkeä täynnä. Yksitymällä monta muuta asiaa kaupunki säästää miljoonia


      • akathon
        Joutenolo loppuu kirjoitti:

        On jo aikakin ulkoistaa. Olen monta vuotta seurannut halli nurkkahuonetta joka on väkeä täynnä. Yksitymällä monta muuta asiaa kaupunki säästää miljoonia

        Joo, siivojissahan se suurin kaupungin menoerä löytyy. Voisi varmaan niitä säästökohteita hakea myös kaupungin runsaasta virkamiesjoukosta.


      • suojatyöpaikat
        Joutenolo loppuu kirjoitti:

        On jo aikakin ulkoistaa. Olen monta vuotta seurannut halli nurkkahuonetta joka on väkeä täynnä. Yksitymällä monta muuta asiaa kaupunki säästää miljoonia

        Lippujenmyynninkin voisi ulkoistaa vaikka kioskin pitäjälle aivan varmasti kerkiääs hoitaa molemmat asiat.


    • koulutukseen jeeeee

      Virkamiehiö on aivan sopivasti, tosin voisi vähän vielä lisätä.

    • Ojasta allikoon

      Talon miehet poistetiin aikoinaan, mitäs taphtui homekouluja on pilven pimein

      • öölätti

        Kyllä kiinteistönhoitajia vielä on kaupungilla, mutta eivätkö he piittaa rakennuksista huolehtia ? Sama palkka teki tai ei !
        Vai onko rahasta kiinni, ettei löydy varoja kunnostuksen, vai onko halu ja laiskuus kysymyksenä ?


    • Hintti Ritamäeltä

      Mä käyn usein uimahallissa uimassa ja katselemassa ;)

    • Huvittunut

      Kaikki siivous kaupungin tiloissa vosi ulkoistaa.Tulisi aikamoinen säästö.

      • akathon

        Voisko samalla ulkoistaa virkamiehetkin?


      • abbajee
        akathon kirjoitti:

        Voisko samalla ulkoistaa virkamiehetkin?

        ..sisäistäkää sisäistäkää..ulkoistakaa koko kaupunki..


    • Seinäjoki City Boy

      Ai onko Lapuakin kaupunki o:

      • ylpeä lähiöläinen

        Kaupungin nimellä kulkeva seinäjoen lähiö.


      • nähty on
        ylpeä lähiöläinen kirjoitti:

        Kaupungin nimellä kulkeva seinäjoen lähiö.

        menkääpä nyt intoilijat kattoon mikä siivo on korppien pelin jälkeen .jos siivous ulkoistetaan niin siivoamatta jää no siellä sellanen sotku. vain antaako kaupunki siivouksen korpille


      • rapakauppala

        Ai, onko seinäjoki Kaupunki? Heh!


    • hometalot

      Lapualla kaupungin julkisten rakennusten kunnossapito on laiminlyöty kaupungin vastuullisten virkamiesten toimesta ja tulokset on nähtävissä .

      • verotuskireäksi

        Äänestäjät äänestävät rahakirstun vartijan anteliaisuuden säätelijät.


    • mac Beesoon

      Nää arvostelijat täällä ovat juuri sellaisia jotka itse eivät saa mitään aikaiseksi vaan ovat peukalo keskellä kämmentä käyttäen täällä surffailuun vain yhtä sormeaan.
      Menkää töihin joutilaat yhteiskunnan elätit.

    • beesoot pellolle

      Minä en Beesoota enää elätä joutilaana nauttii kaupungin työtekijöiden jotenolo palkkaa.

      • tarkoitat

        MITÄ ?????????????


      • Gustafsson..

        Kiva istua saunassa ja katsella raavaita alastomia ukkoja.


    • Ajatuksena heitän

      Mun mielestä kaupunki voisi ulkoistaa virkamiehet/naiset. Esimerkiksi vaikka kirstunvartijan. Tilitoimisto vois hoitaa. Kaupungin virastot esim kaupungintalon siivouksen vois myös antaa siivousfirmalle. Siivoustyönjohtajan vois ulkoistaa tai vaihtaa pätevään.....siis koulutuksen saaneeseen.

    • selvää säästöä

      Koko Lapuan kaupungin virkamieskunnan voisi ulkoistaa ja ostaa hallinto ja palvelut Seinäjoelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe