ruskea vuoto 13.v

huolestunut:(

Olen toooodella huolestunut! Minulla alkoi tänään tulla ruskeaa vuotoa, alussa vähän, jolloin en huolestunut. Nyt kuitenkin sitä on tullut kuin saavista kaatamalla alushousuihin! Menkat minulla ei ole alkaneet vielä lyhyen elämäni aikana. Voisiko tuo olla merkki siitä?
Toivon kommenteissa myös kokemuksia! D':

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huolestunut:(

      Niin, ja vielä tarkennukseksi: kipuja ei ole ollut lainkaan. Viisi päivää sitten olen ollut myös oksennustaudin vuoksi( joka kesti yhden yön viisi päivää sitten ) syömättä?

    • Ei huolta :)

      Kuulostaa sille että ekat kuukautisesi ovat alkaneet, kun kuukautiset alkavat niin tulee yleensä ensin juuri rusehtavaa tai tummempaa verta (joillakin ihan joka kuukautisten alussa on niin). Ei siis syytä huoleen, mutta siteitä olisi hyvä alkaa käyttämään. Äkkiä vaan pyytämään vanhemmat tuomaan niitä kaupasta, jos kotona ei ole valmiina!

      • huolestunut:(

        Kiitos molemmille asiallisista vastauksista! :) huoleni lähti osittain... Kun nyt parisen tuntia olen suojaa pitänyt, niin huomasin että tuo neste on muuttunut paksuksi limaksi osittain... Ei siis kokonaan. Onko sekin ikäänkuin kuivunutta verta? D:
        Toinen asia mikä tuossa huolestuttaa on se ettei tuo neste tartu suojaan. (Olen kyllä maannut koko tämän parituntisen) onko normaalia? D:


    • rfetghyj

      Kipujen oleminen tai olemattomuus ei liity asiaan. Kuukautiset voivat olla täysin kivuttomat tai tulla kipujen kanssa.

      Veri muuttuu kuivuessaan ruskeaksi. Siksi vuodon ollessa vähäistä näyttää siltä, että vuotaisi ruskeaa, kun kuivunut veri sekoittuu emättimen muihin nesteisiin. Eiköhän tämä ole aika selvä peli ja kuukautiset ovat alkaneet. Käytä kuukautissuojaa.

    • rosvoroope

      voipi olla ripulia, nou hätä

      • joopa joo

        rosvoroope se on äärettömän kiinnostunut kuukautisista, mutta hyvähän se on tyttöystävää varten opetella siitäkin jotain!!


      • rosvoroope
        joopa joo kirjoitti:

        rosvoroope se on äärettömän kiinnostunut kuukautisista, mutta hyvähän se on tyttöystävää varten opetella siitäkin jotain!!

        Olen täällä ihan hyväntekeväisyys mielessä, joten vähän kiitollisuutta? Uhraudun auttamaan teitä näissä asioissa parhaani mukaan ja tämä on sitten kiitos? Sun sietäis hävetä. Vai oletko joku trolli?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe