Ketä panisit talossa??

tuommoinviaa

Ketä panisit talossa ja miksi??

46

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Nyt kun näin Annalla sen verisen valkoisen paidan, niin eipä tuosta paljoa tissit pullistelleet. Ihan hyvä ettei niitä ole näytetty.

      Marilla on hyvä per­­se, ainakin edestä päin.

    • Pete34

      Paheksuttavaa tehdä naisista seksiobjekteja! Hävetkää molemmat!

      • ...

      • Pete34
        ... kirjoitti:

        ei pelkät tissit tai per­­se ole mitään naisia. Ne on ruumiinosia. Seksiobjektina pitäisin esim tätä:

        http://laodong.com.vn/Uploaded/buibichhuong/2014_10_27/Scarlett_Johansson_WJCU.jpg

        Minä mitään tässä ryhdy häpeämään. Häpee homo ittees vaan.

        En ole homo. Paheksuttavaa haukkua toista, mutta kuten vanha sananlasku menee: se joka haukkuu toista, on ite. Saisit hävetä!


      • ...
        Pete34 kirjoitti:

        En ole homo. Paheksuttavaa haukkua toista, mutta kuten vanha sananlasku menee: se joka haukkuu toista, on ite. Saisit hävetä!

        onko sulla nuppi sekasin!

        En ole haukkunut täällä ketään, enkä missään muuallakaan.

        Minulla mitään hävettävää.


      • ...
        Pete34 kirjoitti:

        En ole homo. Paheksuttavaa haukkua toista, mutta kuten vanha sananlasku menee: se joka haukkuu toista, on ite. Saisit hävetä!

        homohan sinä olet. Homous on sairaus. Kannattaisi ottaa se vakavasti. Mene vaikka lääkäriin.


      • Pete34
        ... kirjoitti:

        homohan sinä olet. Homous on sairaus. Kannattaisi ottaa se vakavasti. Mene vaikka lääkäriin.

        En ole homo, mutta se joka toista haukkuu on ite. Häpeä iso poika!


      • ...
        Pete34 kirjoitti:

        En ole homo, mutta se joka toista haukkuu on ite. Häpeä iso poika!

        kyllä sinä olet homo.

        Se on sairaus.


      • Pete34
        ... kirjoitti:

        kyllä sinä olet homo.

        Se on sairaus.

        Jos se on sairaus, niin sinun pitäisi mennä lääkäriin, koska se joka haukkuu toista on ite. Häpeä iso poika!


      • 00000000
        ... kirjoitti:

        onko sulla nuppi sekasin!

        En ole haukkunut täällä ketään, enkä missään muuallakaan.

        Minulla mitään hävettävää.

        sama heebo on jo muuallakin keskusteluissa hokenu samaa, ei älynny lukemaansa vaan luuli jokasen kommentin olevan hänelle haukkumisviesti.tosiasiassa kukaa ei häntä haukkunu,mut jos ei tajua lukemaansa sitte luullaan ja arvaillaan.


    • Pete34

      katuvaloa, koska on yli kaksimetrinen, omaa suoran selkärangan sekä on talon ainoa valopää.

      Ja tämä valopylväs ei oo pinnallinen jakorasia

      • Pete34

        Hyi häpeä, paheksuttavaa varastaa toisten nimimerkkejä! Olet jo iso poika, pystyt varmasti keksimään omasi. Häpeä!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Hyi häpeä, paheksuttavaa varastaa toisten nimimerkkejä! Olet jo iso poika, pystyt varmasti keksimään omasi. Häpeä!

        Olen homojen HOMO!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Olen homojen HOMO!

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        HOMO


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        HOMO

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


    • Kokenut armido

      Annaa vai Armia anaaliin, eli rokkireikään?

      • Näin tekisin

        Ensin Tuulikkia persieen ja sitte Armikkia suuhun.


    • Pete34

      Joonatania ... seisomattomalla.

      • Pete34

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        Olen häpeämätön HOMO(!)


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Olen häpeämätön HOMO(!)

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        homo!


      • kauheeta kiimaa
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        Häpeä itse, kun tumputat Tuulikkia katsellessasi. Vanhaa naista himoiten siellä vahtaat. Hyi sinua Pete34 ! Häpeä !


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        homo!

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pete34
        kauheeta kiimaa kirjoitti:

        Häpeä itse, kun tumputat Tuulikkia katsellessasi. Vanhaa naista himoiten siellä vahtaat. Hyi sinua Pete34 ! Häpeä !

        Haluun puristella Tuulikin roikkurintoja.


      • ...
        kauheeta kiimaa kirjoitti:

        Häpeä itse, kun tumputat Tuulikkia katsellessasi. Vanhaa naista himoiten siellä vahtaat. Hyi sinua Pete34 ! Häpeä !

        ja tyyppi on vielä HOMO.


      • Pete34
        kauheeta kiimaa kirjoitti:

        Häpeä itse, kun tumputat Tuulikkia katsellessasi. Vanhaa naista himoiten siellä vahtaat. Hyi sinua Pete34 ! Häpeä !

        Minä en tee niin, paheksuttavaa edes luulla tuommoista. Saisit hävetä!


      • Pete34
        ... kirjoitti:

        ja tyyppi on vielä HOMO.

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Haluun puristella Tuulikin roikkurintoja.

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!


      • Pate34
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        Olen Pate, Pate Paukapää.


      • Pete34
        Pate34 kirjoitti:

        Olen Pate, Pate Paukapää.

        Luulisi että sinä idearikkaana ihmisenä keksisit mieluummin nimimerkin joka ei ole melkein sama kuin itselläni. Ole sitten Pate34, jos et parempaan pysty, mutta aika häpeällistä toimintaa isolta pojalta


      • Pete34
        ... kirjoitti:

        ja tyyppi on vielä HOMO.

        Ja ei en ole homo edelleenkään, se joka haukkuu toista on ite


      • Pete34
        Pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

        ja samat sanat sinullekin, nytkö pitää vielä kopioida toiselta tarkka tekstikin. Hyi iso poika häpeä!


    • Pete34__

      Miksi kirjoitat toisten nimimerkillä? Olet jo iso poika, pystyt varmaan keksimään omasi. HÄPEÄ!

      • Pete34

        Etkö sinä voi idearikkaana ihmisenä kehitellä toisenlaisen nimimerkin, joka ei ole melkein sama kuin omani? Ja miksi kopioit tekstini? Mene häpeämään!


      • Kommentaattori
        Pete34 kirjoitti:

        Etkö sinä voi idearikkaana ihmisenä kehitellä toisenlaisen nimimerkin, joka ei ole melkein sama kuin omani? Ja miksi kopioit tekstini? Mene häpeämään!

        Siis sinäkö se olet joka eräässä toisessa keskustelussa luulit että muut kommentoijat kiusaa sua, vaikka kukaan ei sanallakaan haukkunut sua? Kun sulta kysyttiin miten kiusaaminen on ilmennyt kirjoittelun saralla, et osannutkaan sanoa siihen yhtään mitään! Asioista voi myös puhua niiden oikeilla termeillä..


      • Kommentaattori kirjoitti:

        Siis sinäkö se olet joka eräässä toisessa keskustelussa luulit että muut kommentoijat kiusaa sua, vaikka kukaan ei sanallakaan haukkunut sua? Kun sulta kysyttiin miten kiusaaminen on ilmennyt kirjoittelun saralla, et osannutkaan sanoa siihen yhtään mitään! Asioista voi myös puhua niiden oikeilla termeillä..

        Hyvä mies, olet erehtynyt henkilöstä.


      • vastaus...
        pete34 kirjoitti:

        Hyvä mies, olet erehtynyt henkilöstä.

        En kyllä ole ihan vakuuttunut siitä että oisin erehtynyt mutta sori jos erehdyin. Forget it! Erikoista että anonyymien kommentoijien sukupuolenkin näät koneen läpi, tosin huonolla menestyksellä.


      • 2+5
        vastaus... kirjoitti:

        En kyllä ole ihan vakuuttunut siitä että oisin erehtynyt mutta sori jos erehdyin. Forget it! Erikoista että anonyymien kommentoijien sukupuolenkin näät koneen läpi, tosin huonolla menestyksellä.

        Hei,

        Se olin minä joku "riitelin" sun kanssas kiusaamisesta, sorry mutta trollasin sua :D. Et haukkunut tai kiusannut missään vaiheessa, no hard feelings okay?


      • --------------------
        2+5 kirjoitti:

        Hei,

        Se olin minä joku "riitelin" sun kanssas kiusaamisesta, sorry mutta trollasin sua :D. Et haukkunut tai kiusannut missään vaiheessa, no hard feelings okay?

        No hei!

        Kiitos vaan kun jaksoit keskustella siihen asti kunnes koko ketju poistettiin.
        No hard feelings ;D


      • ­­­pete34
        -------------------- kirjoitti:

        No hei!

        Kiitos vaan kun jaksoit keskustella siihen asti kunnes koko ketju poistettiin.
        No hard feelings ;D

        Jos jollekkin jäi epäselväksi, niin olen HOMO!


      • pete34|
        Pete34 kirjoitti:

        Etkö sinä voi idearikkaana ihmisenä kehitellä toisenlaisen nimimerkin, joka ei ole melkein sama kuin omani? Ja miksi kopioit tekstini? Mene häpeämään!

        Etkö sinä voi idearikkaana ihmisenä kehitellä toisenlaisen nimimerkin, joka ei ole melkein sama kuin omani? Ja miksi kopioit tekstini? Mene häpeämään!


    • _Pete34_

      Haluaisin kairata Annaa anaaliin ja kanaaliin. Kuivana.

    • Olon

      Tuijaa!

    • Löysät lihat!

      Niin puutteessa tuskin koskaan tulen olemaan, että nykäisisin edes kepillä (puu-) ketään noista vetelyksistä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe