pitkistä katseista

haluaisin tietää

Pitkiä katseita.
Liian pitkiä.
Tahallasi paljastat itsesi.
Tiedän, että tiedät ; minäkin olen.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Kun täällä tuota vähän kokeneenpaa väkeäkin pyörii niin aattelin kysyä, että voiko oikeesti katseen pituudesta huomata että joku on naisiin päin? Tai jos huomaa jossain semmosta ei-niin-heteromaista vahtausta ja juurikin näitä runossakin mainittuja ''pitkiä katseita''?

5

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihihihihe he. ha.

      Jos vaisto sanoo, että on lesbo, niin varmastikin se on. Tai no, jos sun vaisto on usein oikeasssa niin kannattaa nytkin luottaa siihen!

    • hömmhömm

      Itselläni se gaydar on pitkälti intuitio, mut jos pitää lähteä analysoimaan niin pelkän katseen pituuden sijaan miettisin, kuinka usein katseet kohtaa, millainen on se katse, missä tilanteissa, miten se katsoo muita. Katsooko se sua sillon kun se kuuluu ns. normiin vai kohtaaks katseet kerta toisensa jälkeen vaikka seisoisitte eri päässä huonetta. Ihmiset on kuitenkin luonnostaan erilaisia, toiset ottaa kiinnostuksen kohteeseen pitkää katsekontaktia, toisia se ujostuttaa. Toiset ottavat kaikkiin paljon katsekontaktia.

    • .......
    • Hetero ainakin vielä

      olen pähkäillyt saman ajatuksen kanssa. Viime aikoina olen huomannut varsin merkitseviä katseita myös naisten suunnalta ja alkanut miettimään josko minä lähetän tietämättäni heidän suuntaansa jonkinlaista signaalia, jonka heidän gaydarnsa nappaa.
      Olen viimeaikoina huomannut itsessäni selvää muutosta, joka varmaan pitkälti johtuu tästä saamastani huomiosta. Huomaan nykyään jopa nauttivani joutuessani jonkun naisen flirtin kohteeksi, kun tilanne olisi vielä vähän aikaa sitten inhottanut minua. :)

      • f*ck

        nyt kun toit ilmi että olet tuntenut inhotusta joutuessasi naisten flirtin kohteeksi niin osaatko sanoa mikä siinä inhotti?
        Itse vertaan sun kokemusta miesten flirtin kohteeksi joutumisesta ja henkilökohtaisesti ohitan ne mitään tuntematta.
        Olisiko se että sua inhotti naisten flirtti pelkoa että mitä jos pidätkin siitä?
        Osaatko eritellä miksi sua inhotti?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe