Maailman kallein neste?

omena suuhun

Ennen sen sanottiin olevan paperimiehen hiki. Eiköhän mustalaisen hiki mene edelle. Tolkkuja nämä nykymannet, vielä työpäivän jälkeenkin jaksavat lähteä kuntosalilla mölisemään kuin gorillat! Pitäisi olla ihan oma vuoro savunahkoille niin ei tarvitsisi muiden kärsiä.

17

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki töihin vaan!

      Hevostalleille lantaa luomaan koko pussihousuarmeija ja mamut koirankakkatalkoisiin ilman korvausta tietenkin.

    • säälittäväääää

      Siinäpä romaani-vihaaja ja mamu-vihaaja kirjuuttelee.

      Nämä täällä kovin yleiset vihanilmaukset ko.ihmisiä kohtaan täyttää kunnianloukkauksen piirteet.

      Oletko sinä kirjoittelija jotenkin kateellinen heille? Ilmeisesti olet,koska räkytät päivittäin täällä.

      Sinun elämäsi on kirjoitteluistasi päätellen tosi köyhää ja tunnevammaista. Nuo ei muulla selity.
      Kasvappa aikuiseksi,...jos kykenet siihen!

      • PS-% puolue

        Ei mene persujen Venäjältä salakuljettamat mömmöt kaupaksi, siinä osasyy avauspostaukseen. Toinen syy tietysti ihan perus persu kampanjointia.


      • hevoistelijat

        Päivittäin? Taitaa taas asiantuntija olla kyseessä? Eihän siinä mitään jos salilla kulkevat kunhan osaisivat käyttäytyä! Mutta sitä päivää tuskin nähdään...


      • romano missio

        kyllä romaanit ovat hienoa ja ahkeraa väkeä, ja kohteliasta. Kunnioittavat muitakin kulttuureja ja vanhuksia vuosisadasta toiseen.


    • suvaisevaisuus JEES!

      ei mitään vihaa, vaan puhdasta kannustusta osallistumaan kaikkia kansalaisia uuteen taloudelliseen nousuun.tekemällä vaikka edellä mainittuja tärkeitä töitä.

    • paperi mies

      mustalaisen elämä alkaa ja päättyy vahingonlaukaukseen Vermon raviradalla

    • Itse hankittua

      Jos Suomessa esiintyy jonkinlaista romaanivihaa, se on kyllä heidän iise hankkimaansa. Tilanne olisi toinen jos he osallistuisivat työntekoon, ja muihin velvotteisiin. Romaaneja ei liioin näy verokalerterin listoilla, rikostilastoista heitä köytyy senki edestä.
      Usein yhteiskunnan tuella elävät ovat häveliäitä, kun ovat joutuneet siihen tilaan, romaanit kuitenkin ovat röyhkeitä, heiltä puuttuu häveliäisyys, eikä heitä koske samat lait kuin meitä muita. He saavat autonkin pysäköidä vaikka invapaikoille ilman sakkorangaistuksia.

      • sitä saa...

        Kyllä inho on aivan itse hankittua! Jos eletään kuin euroopan omistajat ja rötöstellään veronmaksajien elättämänä niin turha tulla vinkumaan tasa-arvoista kohtelua!


    • py-romaani

      ne pitäs lähettää heti kaikki takaisin sinne romaniaan

      • Haastetta olisi

        Mitenkä saataisiin omatkin romaanit työhön. Ovathan he jo 500 vuotta täällä työtä hakeneet, eikä sopivaa vielä ole löytynyt.


    • Samu silakka

      Täytyy sanoa että vituttaa se umahallin pukuhuoneessa mölyäminen ja laulaminen.
      Laulakaa kotona, tuolla on muitakin joita se ei välttämättä kiinnosta ollenkaan, ottakaa muut ihmisry huomioon. Ei se ole sen vaikeampaa.

      • Hortto-kaalo

        Romaneilla on usein hyvä lauluääni se on synnyinlahja.


      • Hemmigaiga
        Hortto-kaalo kirjoitti:

        Romaneilla on usein hyvä lauluääni se on synnyinlahja.

        Kyllä, mutta uimahallin pukuhuone ei ole sopiva hsrjoitteluareena, sitä voi
        tehdä vaikka kotona.


      • käki kukkuu, kukkuu!
        Hortto-kaalo kirjoitti:

        Romaneilla on usein hyvä lauluääni se on synnyinlahja.

        Lintujen laulu on kauneinta kuunneltavaa. Romaneista tulee mieleen lähinnä korpit ja varikset, jotka vain turhaa mekastavat varsinkin kaatopaikoilla.


    • 500v. HUHHUH!

      Aiemmin oli hyvä ehdotus koko pussihousupoppoon työllistämisestä.

    • no commets

      kolme kokemusta mustalaisista. riidan haastaja teini .kun itsekin olin saman ikäinen.
      kahvipaketti varkaat marketissa.
      agressiivinen tinkaaja auton ostajana, en myynyt.
      en tiedä mitä tästä pitäisi päätellä, otos aika pieni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe