Väkivaltainen vaimo,avioero ei käy

Olisko viimeinen yö

Kukaan ei auta,virkavalta ei tee mitään ennenkuin jotain tapahtuu.

Pitäisi yrittää asua vielä saman katon alla täydellisessä hengenvaarassa,sekään ei riitä että vaimoni siskolta lähti mies jonka jätetty vaimo oli päättänyt tappaa haulikolla hänet jättäneen miehensä mutta saatiin estettyä.

Nyt elän taas jatkuvassa pelossa,asunto uhattu polttaa jos lähden,minua viilletään tai murskataan.. mutta kun näyttöä ei ole niin mitä teet..odotellaan ruumista.

Tänä iltana hakattu pitkällä kenkälusikalla sairaaseen selkään useita kertoja ja jos kutsun poliisin niin syyllinen olen minä ja häkki heiluu mutta minulle kun poliisi uskoo naista.

Ei haluaisi vielä vetää naruakaan kaulaan mutta helvetissä olen.

Sisarusparven mafia kun todistelee vaimon puolesta.

Loppu tulee vaikka paljon tekemistä olisi.

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halit ja jaksamista

      Soita itsellesi neuvonta-apua nimettömästi, että pääset ihan aluksi juttelemaan.

      Mm. tällä sivulla on monia auttavia palvelunumeroita:
      https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=10

      Voi soittaa naistenkin numeroihin, auttavat hlöt ja vastaajat ymmärtävät, että miehiä myös elää väkivallan uhkan alla. Et ole ainoa. Jaksamista!

    • todisteett

      Kannattaisi ainakin lääkärissä käydä näyttämässä pahoinpitelyn jäljet, niin sulla on todisteita vaimoasi vastaan.

      • äkkiä pakoon

        Hommaa itsellesi oma asunto, vaihda vaikka nimeä, jos tarvii. Hommaa lähestymiskielto. Tee jotain, pääasia että teet jotain ja äkkiä.


    • sairastaelämää

      Jos polttaa asunnon lähdettyäsi, niin FINE, eipä kukaan enää voi pakottaa sinne palaamaan.
      Et ole sitten ajatellut avioeroa hakea? Uskooko poliisi sinun pahoinpidelleen vaimoa senkin jälkeen kun sinua viiltää tai murskaa? Onkin hyvin selitetty juttu vaimolta.
      Sinuna lähettäisin jonkun sivullisen puhumaan vaimosi kanssa, tyyliin miehesi lähtee kuitenkin mutta sitä enemmän saat ikävyyksiä mitä enemmän yrität turhaan estää.

      Jospa käyt kaikessa rauhassa poliisiasemalla juttelemassa vielä, joko teet rikosilmoituksen tai vain keskustelette vaimosi käytöksestä ja mitä on tehtävissä. Pyydä perheväkivaltaan perehtynyt NAISkonstaapeli asiaasi kuuntelemaan. Sinua ei kukaan auta jos et itse auta itseäsi. Jos kerran on päivystävän poliisipartion saanutkin nainen harhautettua satuilullaan niin se ei tarkoita etteikö yleisesti ottaen poliisi "tee mitään". Olet ihan yhtä arvokas ihminen kuin muutkin, arvokkaampi kuin vaimosi kertomasi perusteella. Älä hyväksy alistamistasi. Älä vaikene tai hyssyttele, päinvastoin kerro niin monelle kuin mahdollista TOTUUS.

    • yksialistettumies

      Älä välitä näistä viesteistä, joissa sinua aliarvioidaan. Elin itse parisuhteessa melkein 2 vuotta alistetussa asemassa, jossa naiseni käyttäytyi väkivaltaisesti ja ennalta-arvaamattoman ilmpulsiivisesti. (persoonallisuushäirö)

      Kuuntele sydämesi ääntä ja pelasta elämäsi... itse jouduin sairaalaan lopulta mielenterveyden romahtamisen takia. Paine suhteessa joka oli yhtä vuoristorataa oli liikaa, ja siihen päälle hakkaamiset ym. Onneksi sain aikaa ajatuksilleni osastolla.

      Rohkeutta ja voimia sinulle elämässä...

    • dfsafdsfss

      ota todisteet kameralle tai nauhuriin. Sitten viet poliisille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1897
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      10
      1518
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1479
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1467
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      149
      1398
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      101
      1318
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1219
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1127
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1098
    Aihe