Kiva olo kun hakkas vanhan kiusaajan. :)

13,5v poika

Kun olin ala-asteella mua kiusattiin kokoajan. Sitten kiusaajat siirty ylä anteen puolelle ja sitten se kiusaaminen loppu vähäks aikaa. Oon ollu jo juoden ylä asteel ja tänään hakkasin mun kiusaajan kun alotti taas vittuilun ja käydään hirveetä keskustelua reksin ja vanhempien kaa koska se joutu läheiseen terveyskeskukseen koska pää kolahti vähän liian pahasti. Sen hakkaaminen oli kyl jotenkin kivaa :)

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • right

      juuri noin pitääkin tehdä. propsit sulle. suoraa toimintaa eikä mitään opeja sotketa mussutamaan.

      • Tuosta vaan tota

        Pidä huoli siitä ettei oma elämäsi tule kärsimään lisää tuon toisen kiusaamisen takia!

        Hyvä keino on äyskiä mielessään mitä kaikkee keskii mutta jättää toteuttamatta kuitenkaan! Anna viakka salilla tai pelissä tulla aggressiot ulos! Joskus hyvä treenin jälkeen haluut vaan rauhottua etkä enää lähteä kostamaan!

        Muista älä pilaa tuon torvelon takia omia mahiksia- sitä ne haluavatkin juuri!


    • kokemuss

      Teit ihan oikein! Hakata sellaset kusipäät pitäiskin, kumpa mäkin uskaltaisin.

    • 13,5v poika

      Huomasin että on tullu kirjotus virheitä xD

      • Pidä kehissä meiätki

        Tääl ei haitaa mitää noi virheet :)! Asiaa oli!


    • hohhoijaaaa

      Toivottavasti saat pahoinpitelysyytteen jos toisten näin teet. Siitäpä on haittaa loppuelämäksesi. Itseänikin kiusattiin koulussa, mutta jätin ne minimunat omaan arvoonsa.

      • joujouu

        Tää jätkä on 13-v, niin miten se voi saada pahoinpitelysyytteen?? ''Alle 15-vuotias EI OLE rikosoikeudellisessa vastuussa''


      • jonnetliekeissä
        joujouu kirjoitti:

        Tää jätkä on 13-v, niin miten se voi saada pahoinpitelysyytteen?? ''Alle 15-vuotias EI OLE rikosoikeudellisessa vastuussa''

        Sun mielestä kaikki alle 15v saa tehä mitä vaa? On siinäki ajattelutapa. Joku siitä joutuu kuitenki vaikeuksii. Hakattu henkilö voi nostaa syytteen, ja saada siitä esim. Vahingon korvauksia tältä 13v ipanalta


    • luuseripelle

      Täs on vaa se ongelma et joskus kiusatut on niin paljon pienempiä tai heikompia ettei tuu onnistuu

    • hyvä teko

      Hyvä teit aivan oikein

    • lippistyttö

      Mua ollaa joskus ala-asteella fyysisesti kiusattu, ja oon tyttö vielä ja se kiusaaja oli poika. Suoraan sanottuna se oli rumannäkönen ja on edelleen samannäköinen kun törmäillyt siihen pari kertaa viimevuonna...

      Muttas, se on jättänyt mulle sellasii traumoja että mua oikeen pelottaa olla sen lähistölläkin! Ala-asteen koulupihalla se esim. heitti isoja lumikokkareita (ihan jäänpalasiilta tuntuivat) suoraan mun poskeen ett itketti ja se vaan nauro sen luokkakavereiden kanssa mutt sen luokkakaveritkin vihas sitä ja ne ei yhtään kattonut sitä hyvällä. Oli yläaste ja ala-aste samassa, joten se oli kai yläasteella ja sen luokkakaverit olivat isompia tyyppejä ja tää kiusaaja oli ihan lutunen niihin verrattuna kuiteskin mutt nekin niin fiksuja että eivät näyttäneet innostuneilta tän kiusaajan tempauksista. Kuiteskaan eivät korjanneet mun tilannetta mitenkään - kai se kiusaaja oli kauheen paholainen ett kukaan ei halunnut edes sotkeutua jätkän asioihin. Mulla oli kyllä sielläkin eri ikäisiä kavereita, jopa ysiluokkalaisiakin jotka olivat mun kanssa samaa mieltä että tuo jätkä on iha kusipää.

      Sitten näin miten joku vanhempi koululainen vaan sai tän kiusaajan lukkoasentoon, ja kolkkas tämän otsansa jäiseen maahan että tää alko kävelee sisätiloihin itkien. Se piristi mun päivää, muttei korjannut mun pelkoa. Vuosia oli jotain 2000-2005.

      Olen siitä asti kun näin sen, pelännnyt sitä ja pelkään sitä vieläkin koska näin hänet vahingossa bussissa viimevuonna ja heitti jonkun helvetin omenan mun istuman penkin alle...

      Sitten ammattikouluikään kun tultiin, onneks en joutunut samaan oppilaitokseen kun se. Mutta mua ei enää kiusattu sen kummemmin, kukaan ei itseasias edes kiusannut mua kuin tuo peruskoulusta tuleva kiusaaja josta kerroin. Jotkut kaverini halus vähän kiusotella ja pöllivät lippikseni juosten lippiksen kanssa ympäriinsä kunnes vähän vanhempi kaveri puolusti mua ja sai lippikseni mulle takaisin. Että on ollut tällasia että vaikka jotkut onkin "kiusanneet" niin mulla on ollu kans sellasia tyyppejä jotka vastustaa mun kiusaamista ja puolustavat mua.

      • NäehäSeO

        Joo se on toi ylä- ala-aste vähä tommosta aikaa että yritetään näyttää et on kovempi äijä ja yritetään päästä siihe koulun kovimpien seuraan. Itekkää en ammattikoulussa kiusaamista oo nähny, jos sitä pikku härkkimistä ei lasketa. Kait ne ihmiset jo siinä vaiheessa alkaa oppia että ne ei paskaakaa saavuta sillä kiusaamisella...


    • kohta veri lentää

      Aah... kylläpä tekis mieli vetää turpaan mun vanhoja koulukiusaajia... kosto elää ja on suloinen!!! Paitsi et en mä siihen enää pysty ku oon sen ikänen et saan syytteet.

      Oon todellakin luuseri.

    • nimimerkillä kokemusta

      Jos hakkaat sen uudestaa ja tällä kertaa jos se vaik vahingos kävelee pahki tai jtn nii et oo yhtää parempi ku se kuka sua kiusas mutt jos se jatkaa nii lyö uudestaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe