Mihin sinussa ihastuin..

mieheltä

Periksiantamattomuuteesi, haluusi kehittyä, uskollisuuteesi ystävien ja läheisten kesken. Miten teet kaikkesi heidän eteen, vaikkei niihin tekoihin aina vastata..

Tunteeseen joka tulee siitä kun olet vieressäni. Katseeseesi ja läsnäoloosi joka poistaa ajan ja tilantajuni. Ujoon hymyysi.

On kai muutakin, siinä nyt jotain alkuun.

36

1518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep....

      Sinä ihastuin siihen ja itse pidän sitä huonona puolena, koska moni käyttää sitä puolta minussa hyväkseen ... It

    • mieheltä

      Pyyteettömissä teoissa on aina se ongelma, etteivät kaikki niitä osaa arvostaa. Mutta aina joku arvostaa, ennemmin tai myöhemmin.

    • :) :)

      Tietääkö hän ihastumisestasi?

    • Hillmanni

      kuulostaa kynnysmatolta. läheisriippuvuusongelmia? selkeesti hyvää piika- eli vaimomatskua.

      • hyveetkö huono?

        Läheisriippuvuus ja hyvä vaimomatskuko kuuluvat yhteen? Sinä et voi tietää aloituksen perusteella mikä unelmien ihminen kyseinen henkilö on. Totuus voi olla aivan muuta kuin sinunlainen viihdekeskeinen voi kuvitellakaan.


    • tärisevältä

      Miehessä ihastuin paljolti samoihin piirteisiin, kuin kuvasit. Hän on vastuullinen, empaattinen ja huomioi kanssaihmiset sydämellisesti. Siis aivan ihana luonne. Toisaalta tiedän, että tyytymättömänä päästelee suustaan kaikenlaista.

      Hän saattaa innostua joistain asioista yllättävällä tavalla ja hänen tapansa toimia lasten kanssa myös ihastuttaa aina.

      Saan sähköiskuja hänen lähellään ja tärisen vielä tunnin päästä kohtaamisesta. Se lämpö ja tunnelataus...

      Tässä jotain.

      • Syvää arvostusta

        Aloittaja kirjoittaa niin kauniisti ja arvostavasti, että kohteelle kerrottuna se tehoaa aivan varmasti.

        Noilla arvoilla aloittaen voi syntyä suuri rakkaustarina, joka kestää pahatkin karikot.
        Rakastuneet kohdatkoon . . .


      • kaunista tekstiä
        Syvää arvostusta kirjoitti:

        Aloittaja kirjoittaa niin kauniisti ja arvostavasti, että kohteelle kerrottuna se tehoaa aivan varmasti.

        Noilla arvoilla aloittaen voi syntyä suuri rakkaustarina, joka kestää pahatkin karikot.
        Rakastuneet kohdatkoon . . .

        Sanopa muuta. Ihanasti kirjoitettu. Mutta tämä palsta...poistun. Tämä ei ole ainakaan mulle oikea paikka.


    • OnnellinenPuolestann

      Ja taas itkettää :`) Joku vielä kysyy, miksi viihtyä palstoilla? Täällähän on kaiken töryn lisäksi aivan ihania ihmisiä. Toivottavasti myös ihailemasi nainen saa kuulla sulta, mitä hänestä ajattelet. Kauniisti ajattelet :)

    • Kerrothan tuon

      Jos hän joku ajattelisi minusta näin haluaisin toki kuulla ja olisin tosi onnellinen. Varsinkin jos se olisi juuri häneltä kuultua

    • Oulunlyyli

      Minä olen ihastunut myös yhteen hyvä sydämiseen, huolehtivaiseen, karismaattiseen ja muut huomioivan mieheen. Pidän ihastuksen omana tietonani, sillä en sotke varatun perheellisen elämää. Mutta sinun läsnäolosi saa minut tuntemaan perhosia vatsassa, kihelmöintiä ympäri vartalon. Kysyt aina niin hienosti ystäviltäsi, onko kaikki hyvin? Käyt firmassamme asioimassa ja kaikki täällä tykkäävät sinusta ja iloisuudestasi. Olet kuin aurinko jonka haluaisin vangita lämmittämään. Huoh...

    • mieheltä

      Ihailuni kohde on varattu, olen myös varattu. Niinhän ne parhaat yleensä on, tosin itsestäni en puhuisi mairittelevaan sävyyn, osaan olla aika inhottavakin välillä.. En aio pilata hänen liittoaan, ihailuni jääköön tänne.

      • kuhkugygj

        Minä en ole varattu, mutta en itseäni silti huonoksi koe. Minä en vain voi saada sitä joka olisi se Alfa & Omega minulle. Muut eivät kiinnosta. Monet ovat ihan kelpo laatua, vaikka elävätkin yksin, sinkkuja omasta tahdostaan. Hurmaavasti kaipaamallesi kirjoitit. Ymmärrän tuskasi, itsekin kun varattuun olen kiinni jäänyt.


      • mitä siihen sanot?

        Tietääkö ihailusi kohde ollenkaan asiasta? Entä, jos hänkin on ihastunut?


      • mieheltä
        mitä siihen sanot? kirjoitti:

        Tietääkö ihailusi kohde ollenkaan asiasta? Entä, jos hänkin on ihastunut?

        Se on jopa mahdollista, merkkejä siihen on, mutta tilanne on yksinkertaisesti liian vaikea.


      • ed.
        mieheltä kirjoitti:

        Se on jopa mahdollista, merkkejä siihen on, mutta tilanne on yksinkertaisesti liian vaikea.

        Entä, jos hän kirjoittaa tänne ja vieläpä sinulle?


      • woman in love
        mieheltä kirjoitti:

        Se on jopa mahdollista, merkkejä siihen on, mutta tilanne on yksinkertaisesti liian vaikea.

        Olen juuri siinä tilanteessa, että voisin olla tämä ihailusi kohde (olisi aika epätodennäköistä, että olisin tosin). Mutta ehdottomasti haluisin tietää mitä tunnet. Ei tilanteen tarvitsisi siitä edetä tai hankaloitua.


      • mieheltä
        woman in love kirjoitti:

        Olen juuri siinä tilanteessa, että voisin olla tämä ihailusi kohde (olisi aika epätodennäköistä, että olisin tosin). Mutta ehdottomasti haluisin tietää mitä tunnet. Ei tilanteen tarvitsisi siitä edetä tai hankaloitua.

        Miksi? Mitä tarkoitusta se palvelisi? Mielestäni olen jo antanut selviä merkkejä ihastumisestani.


      • woman in love
        mieheltä kirjoitti:

        Miksi? Mitä tarkoitusta se palvelisi? Mielestäni olen jo antanut selviä merkkejä ihastumisestani.

        Koska minulla on sisimmässäni mielettömän huono itsetunto, en voi uskoa, että olet ihastunut minuun, vaikka olen merkkejä huomannutkin, jos et väännä sitä rautalangasta. Tulen hulluksi miettiessäni onko tämä tunne molemminpuolista. Tuntuu, että olen jumissa enkä pääse eteen tai taakse. Jos oltaisiin vihdoin rehellisiä, voitaisiin tehdä tietoiset päätökset suuntaan tai toiseen. Tätä kidutusta en enää kestä!


      • .....
        woman in love kirjoitti:

        Koska minulla on sisimmässäni mielettömän huono itsetunto, en voi uskoa, että olet ihastunut minuun, vaikka olen merkkejä huomannutkin, jos et väännä sitä rautalangasta. Tulen hulluksi miettiessäni onko tämä tunne molemminpuolista. Tuntuu, että olen jumissa enkä pääse eteen tai taakse. Jos oltaisiin vihdoin rehellisiä, voitaisiin tehdä tietoiset päätökset suuntaan tai toiseen. Tätä kidutusta en enää kestä!

        Tää ei ollut Sitten minulta.


      • afdiao
        ..... kirjoitti:

        Tää ei ollut Sitten minulta.

        Kun näkee tollasia viestejä niin tekee mieli sanoa että herätys helvetin hörhö


      • perhonen<3
        mieheltä kirjoitti:

        Se on jopa mahdollista, merkkejä siihen on, mutta tilanne on yksinkertaisesti liian vaikea.

        Rakkaus ei ole koskaan liian vaikeaa, eivätkä sen puolesta tehdyt valinnat koskaan vääriä!


      • mieheltä
        perhonen<3 kirjoitti:

        Rakkaus ei ole koskaan liian vaikeaa, eivätkä sen puolesta tehdyt valinnat koskaan vääriä!

        Tästä voi olla monta eri mieltä.


      • ..........
        mieheltä kirjoitti:

        Tästä voi olla monta eri mieltä.

        Tai sitten moni voi olla ratkaisujen hetkellä erimieltä. Sehän se vaikeus monesti on.


      • aikakuumis
        afdiao kirjoitti:

        Kun näkee tollasia viestejä niin tekee mieli sanoa että herätys helvetin hörhö

        Oliko tämä aloittajalta? No huhhuh...


    • naiselta

      Haluaisin sanoa eräälle miehelle, että olen syvästi ihastunut. En tiedä miten tässä näin on päässyt käymään?

      • mieheltä

        Niin käy yleensä silloin kun sitä vähiten odottaa.


      • tunne vie
        mieheltä kirjoitti:

        Niin käy yleensä silloin kun sitä vähiten odottaa.

        Totta, juuri niin.


    • kultaseni

      voi rakas jos vain kertoisit tunteesi voisin myös kertoa omani koska olen tiennyt että olet ihastunut minuun, voisin jopa lämmetä sinun ehdotukseesi jos vain kerrot sen minulle, koska nyt jos koskaan voisin tullakin sinne minne olet ehdotellut muutaman kerran kun olemme tietyssä paikassa kohdanneet.

    • Raastaakosydäntä?

      Jos ymmärsin oikein, tämä aloittaja "ylisti" nyt sitä toista naista johon on ihastunut? Eikä siis omaa, nykyistä vaimoaan.
      Sanon suoraan, että mielestäni tämä mies elää nyt sisimmässään kaksoiselämää ja viettää nykyistä elämää vain kulisseissa, jossa vahvat tunteet ovat nyt siinä toisessa naisessa eikä omassaan. Vai ymmärsinkö jotain väärin?
      Mielestäni nyt olisi syytä laittaa kissat pöydille ja kuunnella sydäntään, sanoa asiat suoraan niinkuin ne nyt ovat, varsinkin jos sillä toisella naisellakin on samat tunteet. Muutoin kaksi paria elävät vain kulisseissa, sydän ihan jossain muualla.
      Joten......"jokainen on oman onnensa seppä"-vai miten se nyt menikään......?

      • voi huomista...

        Onko nyt kuitenkin niin, ettet itse toimi kuten opetat? Mieti sitä. Kyllä neuvoja annetaan.


    • where is the cat

      Tätä kissaa et ainakaan pöydällä laita, anteeks siis pöydälle.

    • iloinen sydän

      Kyllä mä ihastun tummiin miehiin ja jos vielä tumma parta niin kyllä kelpais. Olis kiva tutustua tällaiseen mieheen. Mutta voi käydä niin, että elän loppuelämäni yksin. Eikä se ole huono vaihtoehto sekään.

      • kuulostaa hyvältä

        Ellei parhaalta. Ja tämä liittyi?


      • tälleen
        kuulostaa hyvältä kirjoitti:

        Ellei parhaalta. Ja tämä liittyi?

        Nähnyt ohimennen muutaman kerran kaupungilla. En ole aivan varma onko kyseessä ollut sama mies, kun kauempaa nähnyt. Kerran juoksi myös vastaan lenkillä.


      • aina välillä
        tälleen kirjoitti:

        Nähnyt ohimennen muutaman kerran kaupungilla. En ole aivan varma onko kyseessä ollut sama mies, kun kauempaa nähnyt. Kerran juoksi myös vastaan lenkillä.

        En mihinkään kuin illuusion kivasta ihmisestä joka oli sisältä läpimätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe