hyvä kunto?

kydizo

Olen siis 16vuotias tyttö ja kävin tänään pitkästä aikaa lenkillä ja kävin juoksemassa kisa vitosen (5km) maastossa, aikaan 31min toisaalta kun oli eka kerta kun juoksin kyseisen lenkin siinä paikassa, nii piti jatkuvasti kytätä et mihin suuntaan lähtee nii siinä tuli vähän lisä aikaa..ja ei en ollut puoli kuollut tämän jälkeen.
Sitten pyöräilin ennen lenkkiä 5,8km lenkki paikalle ja lähtiessäni tuli vähä eksyiltyä ja matkaa kerty n.6,3km.. Eli yhteensä 12,1km pyöräilyä 5km juoksu.
Nii kysymys kuuluu että olenko hyvässä kunnossa? Omasta mielestäni olen mutta nyt kysyn teiltä muilta.:)
Ja harrastan epäsäännöllisesti taekwondoo ja ratsastusta lenkkeilyä.

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+11

      No mistäs me voisimme sinun kuntosi tietää?

    • perussettii

      Helpompi olisi arvioida esim cooperista. Saisi edes jonkin käsityksen.

      Tuo 5km 31minuuttiin ei ole mikään huippukuntoisen tulos. Tuon juoksee sellainen perus kuntoilija vaikka olisi hieman ylipainoakin.

      Pyysit vastaamaan kuntoon noh tuon perusteella siis.

    • 1+1

      Olet hyväkuntoinen. Omat tuntemukset ovat tärkeitä. Ihmisten aerobinen kunto on laskenut kaikilla tasoilla todella jyrkästi. Nykyisin lasketaan aerobiseksi harjoitteluksi kaiken maailman sählyt ja jumpat, eikä lopputulos ole sydämen ja keuhkojen kannalta hyvä. Peruskunto jää vajavaiseksi.
      Näytät harrastavan rehellistä aerobista kuntoilua, ja se on hyvä. Se on hyvä nimenomaan tulevaisuutta silmällä pitäen.
      Peruskuntoilija ei nykyisin juokse vapaaehtoisesti yhtää mitään, toisin kuin tuolla aikaisemmin väitettiin. Peruskuntoilija ajaa autolla kuntosalille ja ns. liikuntaharrastuksiin.

    • zbji

      Ihan HYVÄ tulos ... jos haluut parempia tuloksia hanki valmentaja ja reenaa joka vuosi yhä enemmän !!! jos JUOKSU kiinnostaa !!! Mä lenkkeilen vieläkin ... Pitkiä lenkkejä 18-24km (kasvatan pitkiksien km määrää) vetoja radalla . mäki vetoja , kovempia lenkkejä ....Myös kevyempiä viikkoja !! olen hyvässä kunnossa 45 v ! TSEMPPIÄ KAIKILLE ! ! ! ! ! ! !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe