Seksiä raskaana ollessa

Minna-

Haluisin kysellä mitä kokemuksia muilla on asiasta. Olen 34v ja rv 26 ja ongelmana on seksittömyys suhteessa. Meillä on ollut todella aktiivinen seksielämä ja tykätty kokeilla kaikkea uutta. Mutta nyt sen jälkeen kun tulin raskaaksi, varsinkin kun vatsani rupesi ns. näkymään, niin mieheni ei halua enää seksiä. Ollaan harrastettu seksiä nyt raskaana ollesssa kaikkiaan ehkä n. 5 kertaa kaikkiaan. Kun ennen oli melkein joka päivä, tai ainakin 4-5 kertaa viikossa. Välillä kaksikin kertaa päivässä. Olen miehelleni asiasta puhunut, jopa välillä itkun kera. Sillä en tiedä mitä ajatella. Tuntuu että johtuuko se muuttuneista muodoista, olen ennen ollut normaali painoinen ja nyt raskauden myötä kiloja kertynyt , tullut jo 17 kiloa lisää. Tuntuu että yökötänkö nykyään puolisoani. Hän itse sanoo että ei pysty ajattelemaan seksiä enää samalla tavalla, kun tietää että vatsassa on vauva. Tuntuu että hän ei asiasta täysin rehellinen ole, tai en tiedä. Olen useasti yrittänyt ehdotella seksiä, mutta ei hän vaan innostu, tai sitten tuntuu että ytittää jotenki päästä karkuun tilannetta. Nyt minulle on tullut sellainen olo, että häpeän kroppaani. En halua edes käydä yhdessä saunassa\suihkussa mutta eipä hänkään sinne ole enää yhdessä tunkemassakaan. Tai en halua riisua tai pukea hänen nähden. Tuntuu että haluan synnytykseenkin mennä yksin, sillä tuntuu vaan että en halua häntä niin intiimiin tapahtumaan mukaan. No toisaalta hänkään ei niin sinne haluaisikaan, kun kuulemma pelkää koko synnytystä. Eli siis jotenkin tää kaikki ei ole tehny suhteelle hyvää, ja se vaikuttaa minuun tosi paljon, itseluottamus on kärsiny ja usko koko suhteeseen. Onko muilla jotain kokemuksia? Tai mielipiteitä asiasta.

125

5396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassatilanteessa

      Meillä kans ollut tosi vilkas ja aktiivinen aeksielämä, mutta nyt raskauden aikana jäänyt vähemmälle vaikka vasta alussa ollaan. Meillä sille on kyllä syynsäkin, kramppaavat kivut iltaisin, ja orgasmien yhteydessä.. Mies kyllä haluaisi vaikka yötä päivää.
      En teitä osaa auttaa, oletko puhunut tästä neuvolassa tms?

      • Miia29

        Meillä ei vähentynyt kummankaan lapsen
        odotuksen aikana,päinvastoin mies otti
        mut vieläkin enemmän huomioon,
        raskauden loppuaikoina kyllä väheni,
        mut sehän luonnollista.
        Luulen et ihmiset vaan erilaisia,
        täytyy toivoa et syntymän jälkeen hän haluaa.
        Meillä ainakin "tahti" vaan kiihtyi syntymien jälkeen ja
        en pistänyt yhtään pahaksi.


      • Ön tähtiä
        Miia29 kirjoitti:

        Meillä ei vähentynyt kummankaan lapsen
        odotuksen aikana,päinvastoin mies otti
        mut vieläkin enemmän huomioon,
        raskauden loppuaikoina kyllä väheni,
        mut sehän luonnollista.
        Luulen et ihmiset vaan erilaisia,
        täytyy toivoa et syntymän jälkeen hän haluaa.
        Meillä ainakin "tahti" vaan kiihtyi syntymien jälkeen ja
        en pistänyt yhtään pahaksi.

        Kyl tähtiä vöi väihdellä jös hälyää.


      • Isä 90-luvulla

        Raskaana oleva nainen on hyvin seksikäs, eikä silloin ole paineita saada tai olla saamatta lapsia, joten kaikki edellytykset vilkkaalle seksielämälle ovat olemassa. Muistelen yhä lämmöllä aikaa, kun vaimo oli raskaana. Rinnat olivat melkein tuplakokoiset aikaisemmasta. Vaimokin nautti poikkeuksellisen paljon, ilmeisesti hormonit olivat jotenkin kohdillaan.


      • Vokaalit oikein
        Ön tähtiä kirjoitti:

        Kyl tähtiä vöi väihdellä jös hälyää.

        PAINU HELVETTIIN IDIOOTTI ÄÄKKÖSÖÖKKÖSTYYPPI!


      • vöi eih

        Töivöttävästi ei ihan väyvästä kyitenkään


      • vittuuntunut kävijä

        äiksk tötä ääkkösämmää sää pöis taalta, ityttaa kätsöa möinen jökä gäsgelys...

        PERRKELE piä öökköses ja osta yleiseurooppalainen näppis äläkä vituta meitä harvemmin palstoja lukevia ( ISO . )
        Miten kirjoitetaan iso piste? Se oli tarkoitus.


      • aadfdhggffgderewwqqq
        vittuuntunut kävijä kirjoitti:

        äiksk tötä ääkkösämmää sää pöis taalta, ityttaa kätsöa möinen jökä gäsgelys...

        PERRKELE piä öökköses ja osta yleiseurooppalainen näppis äläkä vituta meitä harvemmin palstoja lukevia ( ISO . )
        Miten kirjoitetaan iso piste? Se oli tarkoitus.

        Äl suatta hikeenny. sököttäjält menee orku sivu ku jos ei saa jotai joka jutskaa söseltää. Se vaa ei tiiä, ett sen jäljet on kaivettavis, jos o tarvet. Jos oltas, ni ei yksinäine susi isseksee kauaa ulvo. Se tahtoo vaa itellee jotai vastakaikuu, ett sen ulina varmast kuuluu. Ja jus sun tyylin mukasii kommenttei se vaa kyttää. Ei muute elämännesteet lurahteleis.


      • Öön syn fäni!
        Ön tähtiä kirjoitti:

        Kyl tähtiä vöi väihdellä jös hälyää.

        Sä ööt ihän päräs! Myistytytät minyä vämmäisestä äsiäkkäästä, jötä höidin höiväködissä! Hänen pyheensä öli hidästä ja vökäälit myyttyivät hänen pyheessään ääkkösiksi! ;) Jätkä sämään mälliin!


      • kohdillaan?
        Isä 90-luvulla kirjoitti:

        Raskaana oleva nainen on hyvin seksikäs, eikä silloin ole paineita saada tai olla saamatta lapsia, joten kaikki edellytykset vilkkaalle seksielämälle ovat olemassa. Muistelen yhä lämmöllä aikaa, kun vaimo oli raskaana. Rinnat olivat melkein tuplakokoiset aikaisemmasta. Vaimokin nautti poikkeuksellisen paljon, ilmeisesti hormonit olivat jotenkin kohdillaan.

        Vai että hormonit oli kohdillaan. :)) Miten muuten, onko hormonit vähemmän kohdillaan kun ei ole raskaana?


      • Ään odottaja
        Ön tähtiä kirjoitti:

        Kyl tähtiä vöi väihdellä jös hälyää.

        Minäkin olen fanisi :)


      • Isä 90-luvulla
        kohdillaan? kirjoitti:

        Vai että hormonit oli kohdillaan. :)) Miten muuten, onko hormonit vähemmän kohdillaan kun ei ole raskaana?

        Naisessa tapahtuu raskauden aikana huimia muutoksia, myös hormonaalisesti, mikä taas vaikuttaa mielialoihin. Et ole tuntea naista, jonka kanssa menit naimisiin. Meillä nuo muutokset vaikuttivat hyvin positiivisesti seksielämään. Kiltti, ehkä vähän ujo nainen löysi itsensä.


      • kohdillaan?
        Isä 90-luvulla kirjoitti:

        Naisessa tapahtuu raskauden aikana huimia muutoksia, myös hormonaalisesti, mikä taas vaikuttaa mielialoihin. Et ole tuntea naista, jonka kanssa menit naimisiin. Meillä nuo muutokset vaikuttivat hyvin positiivisesti seksielämään. Kiltti, ehkä vähän ujo nainen löysi itsensä.

        Olen nainen ja kaksi lasta synnyttänyt. On jo lastenlapsiakin. Minulla on AINA ollut hormonit kohdillaan ja seksi maistunut yhtä hyvältä.


      • ihan liikaa painoa
        Isä 90-luvulla kirjoitti:

        Raskaana oleva nainen on hyvin seksikäs, eikä silloin ole paineita saada tai olla saamatta lapsia, joten kaikki edellytykset vilkkaalle seksielämälle ovat olemassa. Muistelen yhä lämmöllä aikaa, kun vaimo oli raskaana. Rinnat olivat melkein tuplakokoiset aikaisemmasta. Vaimokin nautti poikkeuksellisen paljon, ilmeisesti hormonit olivat jotenkin kohdillaan.

        Ei aina, raskausviikolla 26 ja painoa tullut 17 kiloa lisää, normaalisti tulee n.10-12 kiloa koko raskauden aikana, eli aloittajasta on tulossa valas, joten miksi mies haluaisi, jos ei ole valasta alunperin valinnut ?


      • teinikommentteja
        ihan liikaa painoa kirjoitti:

        Ei aina, raskausviikolla 26 ja painoa tullut 17 kiloa lisää, normaalisti tulee n.10-12 kiloa koko raskauden aikana, eli aloittajasta on tulossa valas, joten miksi mies haluaisi, jos ei ole valasta alunperin valinnut ?

        No voi voi. Että osaa olla typeriä kommentteja. Mies itse on voinut olla alunperinkin valas jos ihmisestä valas voi tulla yleensäkään.


      • Nämä on näitä
        teinikommentteja kirjoitti:

        No voi voi. Että osaa olla typeriä kommentteja. Mies itse on voinut olla alunperinkin valas jos ihmisestä valas voi tulla yleensäkään.

        Kyllähän evoluutio hiljalleen muokkaa jokaista lajia, mutta että ihmisestä valas, tai valaasta kehittynyt ihminen. Tiedä siitä sitten.


      • muistot
        Isä 90-luvulla kirjoitti:

        Raskaana oleva nainen on hyvin seksikäs, eikä silloin ole paineita saada tai olla saamatta lapsia, joten kaikki edellytykset vilkkaalle seksielämälle ovat olemassa. Muistelen yhä lämmöllä aikaa, kun vaimo oli raskaana. Rinnat olivat melkein tuplakokoiset aikaisemmasta. Vaimokin nautti poikkeuksellisen paljon, ilmeisesti hormonit olivat jotenkin kohdillaan.

        "Isä 90 l" täyttä asiaa. Samoin meillä, ihanaa oli ennen ja jälkeen synnytyksen. Oli kiihoittavaa kun vaimo tuli yläpuolelle raskaine rintoineen joista tippui maitoa.


      • uno
        Vokaalit oikein kirjoitti:

        PAINU HELVETTIIN IDIOOTTI ÄÄKKÖSÖÖKKÖSTYYPPI!

        Jörtsyä pöksyyn niin kyllä ÄÄ :t oikenee Donkkis-ponkkis !!!


      • uno
        Öön syn fäni! kirjoitti:

        Sä ööt ihän päräs! Myistytytät minyä vämmäisestä äsiäkkäästä, jötä höidin höiväködissä! Hänen pyheensä öli hidästä ja vökäälit myyttyivät hänen pyheessään ääkkösiksi! ;) Jätkä sämään mälliin!

        Katsoitkos pöntön pohjalle peilaamaan omakuvaasi ?????


      • Asiat selviksi.
        Nämä on näitä kirjoitti:

        Kyllähän evoluutio hiljalleen muokkaa jokaista lajia, mutta että ihmisestä valas, tai valaasta kehittynyt ihminen. Tiedä siitä sitten.

        Evoluutiosta niin paljon puhutaan, mutta sekin on vain pelkkä teoria muiden teorioiden joukossa. Joten se siitä teoriasta. Aloittajan mies on itsekin lapsen asteelle jäänyt, jos ei pysty puhumaan vaimonsa kanssa asioista, mitkä vaivaa ja antaa vaimon olla epätietoisuudessa omista ajatuksistaan. Pitää puhua, eihän mistään muuten mitään tule, ainakaan yhteiselämästä. Voihan olla sitenkin, että mies pelkää vahingoittavansa sikiötä, kun ei tiedä tai ymmärrä tosiasioita. Kaikkeen auttaa se yhdessä puhuminen ja pohtiminen.


    • --Tadaa--

      Jätä se sika !

      • teurastaja!

        Tapetaan se sika!


      • saunasimo
        teurastaja! kirjoitti:

        Tapetaan se sika!

        Työnnetään sille löylykauha persseeseen.


    • Dandoo

      Ihmiset ovat tässä niin erilaisia. Toisia ei haittaa ja toisille raskauden aikainen seksi on vaikeampaa, mutta en sanoisi, että vastenmielistä. Itselläni oli aikoinaan samanlaista raskauden aikana, ei juurikaan seksiä. Mutta sitten sitä on tullut senjälkeen yllinkyllin. Mieheni ei halunnut seksiä raskauden aikana, mutta en kyllä oikein halunnut itekkään, koin se epämukavaksi, joten annoimme olla. Raskaus kestää aikansa ja sitten on varmaan teilläkin taas erilaista.

    • HH(

      onko p ersaus levenny?

      • oletpa viisas

        Jos äidilläsi levisi niin se ei tarkoita että jokaisella leviää.


      • ei muulloin?

        Minä en tarvitse muuhun kuin lapsentekoon?


    • 2 lapsen isä

      Mitä jos mies pelkää satuttavansa vauvaa mahassasi? Tai sitten on todella pinnallinen jos muuttunut ulkomuotosi vaikuttaa haluihin. Omasta mielestäni ei ole sexikkäämpää naista kun odottava äti joka on sinut itsensä kanssa ja oikein hehkuu säteilyä ympärillensä.
      Itse en halunnut mennä mukaan synnytykseen kun veritippa sormessa riittää pyörtymiseen.. ja joo kai pelkäsin että en kykene intiimiinkään kanssakäymiseen kun näkee synnytyksen läheltä. Sanokaa vain siaksi mutta olen ainoastaan rehellinen.

      • 7 äidin astuja

        Miten pinnalisuus vaikuttaa haluihin?


      • ......
        7 äidin astuja kirjoitti:

        Miten pinnalisuus vaikuttaa haluihin?

        Varmaan huolehdit kakaroistasi.


    • isä minäkin

      Ainakin itsellä oli sellanen olo kun oli raskaus menossa ex-vaimolla niin pelkäsi vahingoittavansa vauvaa, vaikka kuinka sanottiin ettei siitä ole haittaa. Äläkä ihmeessä häpeä sitä että kroppa muokkaa uutta elämää :). Meillä asiat palautuivat normaaliksi seksin saralla synnytksen jälkeen. Asiasta kyllä keskusteltiin paljon ja aika painavin sanankääntein mutta minkäs päälleen tekee. Koita puhua asiasta jos olisi viisaampi kuin minä, ja ole ihmeessä luonnollisesti alasti suihku ym. tilanteissa, se auttaa asiaa.

    • ,k,khkkh

      kyllä se mies haluaisi mutta kun sinä et anna! sen pitäisi tuoda miljoonan arvoinen koru vastineeksi suolenpätkästä joten se antaa olla.

    • pera2001443233

      minä voin tulla

      • Minäpäs

        Jos vain elo minut huolii niin tähkää saa vielä kantaa kuolinhaavas syvä.


    • hyvää:)
    • ihanamasu

      Meillä sama juttu, vaikka lihoin todella vähän. Iso maha vei häneltä halut, mutta heti synnytyksen jälkeen olisi ollut halukas. Älä ihmeessä peittele itseäsi. Ole ylpeä, näytä masusi. Anna hänen kuunnella ja kosketella. Ota hänet mukaan odotukseesi.

      Ja vie synnytykseen mukaasi. Tee asia hänelle selväksi. Kyllä se lähentää, antaa ainutkertaista. Minunkin mieheni ihmetteli, mitä hän siellä tekisi. Totesin, että sinä lähdet sinne, mutta saat lähteä pois, jos haluat. Ei lähtenyt. Hieroi selkääni ym. oli avuksi, vaikka hänestä se ei ollut mitään, mutta minun mielestäni hänestä oli tosi paljon seuraa ja apua. Ja miten ylpeä hän oli siitä, että sai kylvettää vauvan. Hän tuli isäksi kolmatta kertaa, mutta kokemus oli hänelle uusi.

    • Tapsa Bulevardilta

      PERSEPANOLLA houkuttele äijä kiimaan! Niin minä viritän muusikkopoikia tunnelmaan bulevardilla..

    • Pregnant lover

      Kai se sitten noinkin voi mennä. Meikäläisen perheessä on kolme muksua ja mulla kuten emänällä tuntui seksielämä vain maistumaan paremalle joka kerta sitä enemmän mitä raskaus edistyi. Yllättäen joka kerta lähdettiin nautinollisen seksiyön jälkeen laitokselle. Meikäläiselle on aina ollut odottava nainen seksikkään näköinen ja kun emännänkin halut vain lisääntyivät vatsan kasvun kanssa niin meikä oli "taivaassa".

    • ei näin

      Mee sinne v:_itun kuntosalille ja reenaa reppus kuntoon, mitä siinä uliset. Sillä saat ukkos taas näkemään sut täydelliseksi, itte ulisit sitä roskaa kuitenkin että haluat mukulan. Nyt pitää kärsiä seuraukset ja tehdä hetki jotain vastapainoksi. Älä ole samanlainen pöljä kuten suurin osa suomalaisista akoista.

      • miehen osuus

        Suurin osa suomalaisista miehistä on siis pöljiä kun siittävät lapsia.


    • Hei elämää

      Voi voi sentään. Odotas vaan kun vauva syntyy ja heräilet öisin muutaman kerran imettämään ja päälle pukkaa univajetta ehkä viikosta toiseen. Luultavasti ei lempi silloinkaan kovin kiihkeänä leisku. Kannattaisiko alistua siihen vanhaan viisauteen, että jos avioliiton ensimmäisenä vuotena jokaisen yhdynnän jälkeen pistää herneen pulloon niin loppuavioliiton aikana, kun yhdynnän jälkeen ottaa pullosta herneen, tuskin enää saa pulloa tyhjäksi.

    • Womb

      Mihin sinä sitä seksiä nyt tarvitset, kun seksin päämäärä kasvaa jo valmiiksi kohdussasi?

      Sitä paitsi ota huomiin että lapsen odottaminen vaikuttaa mieheenkin, sillä myös hän valmistautuu siihen niin henkisesti kuin hormonituotannollaan.

      Jotkut miehet osottavat tämän vuoksi jopa raskauden oireiden kaltasia oireita.

    • mooses2

      onpahan tyhmä mies sinulla.

    • 5+19

      Miehenä voin todeta että ei ole sen kauniimpaa naista kuin raskaana oleva. Se ei ole minulle mikään fetissi mutta pyöreät muodot jotka luovat uutta elämää herättävät voimakkaita tunteita. Ehkä se kumpuaa omasta lapsuudesta, en tiedä.

      Kun vaimo oli raskaana niin aina olin silittelemässä masua ja puristelemassa pyllystä. Ja suukottelin ylt ympäriinsä. Seksin kanssa kaikki asennot eivät sujuneet kuten ennen, mutta seksi oli rauhallisuutensa vuoksi jotenkin herkempää. Siitä nautittiin paljon enemmän.

      Joten naiset, jos luulette että raskaus vie mieheltä halut tai että raskaana näyttäisitte rumilta, niin unohdatte heti moiset ajatukset. Raskaana nainen on kauneimmillaan. Ja vaikka finnejä tulisi kuin murrosiässä, raskauden antama hehku peittää kaiken sen alleen.

      Olkaa ylpeitä tulevista pienokaisistanne.

    • modeIIi

      Häpeä Iortto!

    • Kauhiast hämmästyny

      Ei kai vaan provo? Vauvamaha on itse asiassa aika söötti, ei vähennä haluja yhtään.

    • vöi öllä prövö

      Kyll räkästellessä tylee isö mähä , jös hälyää . Säättää öllä prövö.

    • Supisyyläriin

      Supi syylärissä ohhoh

    • surullinen mies

      Rupsuttelet pitkin päivää!!

    • ei enää leivota!

      Meillä on aina ollut niin että kun ukolle on selvinnyt että pullat on uunissa, niin siitä on tullut kyltymätön. Enkä ole pannut pahakseni! Koita kestää!! Jos vaikka puhuisitte asiasta.

    • pikkupupunen

      Päinvastoin, joillakin harvoilla miehillä on fetissi raskaana oleviin naisiin ;)

      • Ettänäintaasmennään

        No kannattiko pamahtaa paksuks. Ehkä olis ollu parempi läikkä lakanoilla ku tahra yhteiskunnassa tai sit olis voinu pistää sinne toiseen koloon, mistä ei synny ku Turkulaisia insinöörejä. Ja tietenkin vika on aina vaan miehessä, naisethan on näissä asioissa aina täydellisiä ja aina oikeassa ja jos nainen ei ota suihin tai anna peppua, niin nainen on oikeassa ja vain määrää omasta kehostaan. Mut jos imes ei halua, on hän munaton mistään mitään tajuamaton luuseri-imbesilli, joka pitää vaihtaa parempaan ja heti. Näinhän se juurikin menee. Joskus niitä asioita kannattais miettiä myös sen toisen osapuolen kannalta, eikä aina tuijottaa itsekkäästi vain omaa napaa. Varmaan se mies ei ees ois halunnu sitä pentua, mut tais vahingossa unohtua pillerit..


      • Pikku a
        Ettänäintaasmennään kirjoitti:

        No kannattiko pamahtaa paksuks. Ehkä olis ollu parempi läikkä lakanoilla ku tahra yhteiskunnassa tai sit olis voinu pistää sinne toiseen koloon, mistä ei synny ku Turkulaisia insinöörejä. Ja tietenkin vika on aina vaan miehessä, naisethan on näissä asioissa aina täydellisiä ja aina oikeassa ja jos nainen ei ota suihin tai anna peppua, niin nainen on oikeassa ja vain määrää omasta kehostaan. Mut jos imes ei halua, on hän munaton mistään mitään tajuamaton luuseri-imbesilli, joka pitää vaihtaa parempaan ja heti. Näinhän se juurikin menee. Joskus niitä asioita kannattais miettiä myös sen toisen osapuolen kannalta, eikä aina tuijottaa itsekkäästi vain omaa napaa. Varmaan se mies ei ees ois halunnu sitä pentua, mut tais vahingossa unohtua pillerit..

        Anaali-ja suuseksi sekä suihinotto voivat vahingoitta elimistöä, joten jos joku niistä lisäksi mielessäkin tuntuu vastenmieliseltä, miksi naisen pitäisi suostua? Eikö naisella ole oikeutta puolustaa omaa kehoaan tai kieltäytyä vastenmieliseltä tuntuvasta asiasta? Ei vaatiminen, saati pakottaminen kuulu tasaveroiseen
        (seksi)suhteeseen. Mitä tulee aloittajaan, ei hän nähdäkseni ole mitään vaatimassa, vaan kysyy muiden apua ja kokemuksia omaan elämänvaiheeseensa, voidakseen paremmin ymmärtää miehensä mielenliikkeitä.


    • 19+4

      Ihan luonnollinen tilanne. Luontoemo on hoitanut asian niin, että naaras on ylivomaisen houkutteleva urokselle silloin kun tämä on hedelmöitymisvalmis. Sitten kun naaras on hedelmöittynyt, ei luonnon kannalta ole enää tarkoituksenmukaista uroksen haluta naarasta ennen kuin tämä jälleen on hedelmöityskunnossa. Näin siis darwinistisesti ajatellen. Sivistyksemme, kulttuurimme ja uskontomme voivat piilottaa tätä ominaisuutta, mutta siellä syvällä se on emmekä me mitään sille voi.

      Joten, odota vain kun olet jälleen hedelmällinen. Hoidat kilosi kuntoon ja viisari vie miestäsi jälleen.

      Life is so f_cking simple.

    • mäin meillä-

      Seksi on sallittua aivan raskauden loppuvaiheille asti,
      miehesi ilmeisesti pelkää että vahingoittaa vauvaa jos harrastaa seksiä,
      sanon,,, päinvastoin, vauva voi hyvin ja nuttii kun isällä ja äidillä on hauskaa,
      vauvat nimittäin elää kaikki tuntee äidin matkassa,
      meillä ei aikonaan raskaus ollu ollenkaan esteenä seksille, päinvastoin, puoliso oli yhtä aktiivien kuin aina enneki,
      eikä tuottanu mitään ongelmia vaikka masu pullistui,
      kun vauva synty, mies halusi heti seksiä, joten olin vuodenvälein raskaana, kunnes lääkäri sanoi että nyt lapsiluku riittää, ja neuvoi ehkäisyn vakituiseen käyttöön,
      siihen jäi lapsiluku ,
      olemme olleet tyytyväisiä määrään ,

    • Takaapäin

      Takaapäin, takaapäin, takaapäin???:)

      • Tapani Mertanen

        Takuapäin naidessa haisee pask.


    • Hienoa!

      Mies taitaa pelkää ettei tapahdu mitään vahinkoa ja sehän on hyvä asia!!

    • Hyppää taksiin ;)

      Sairas mies. Jos et saa kotona seksiä vauvamahan takia, tule tänne. Seksi raskaana olevan kanssa on yksinkertaisesti maailman parasta seksiä, ja pyöreä, tiukka vauvamaha on seksikäs.

    • Nykynaiset?????

      Ongelma on sinun, ei miehesi. Hän on kertonut kantansa, eli seksi tuntuu erilaiselta kun vauva on mahassa, mitäs sitten? Voisitko ajatella jaksavasi keskittyä lapsen odotukseen ja vähempään seksiin. Asia korjaantuu kun lapsi syntyy, ellet sitten keksi jotain uutta ongelmaa. Huoh....

      • ikävä juttu,

        nykynaiset ???

        olipas sulta tyhmä neuvo,
        kyllä raskaana olevan vaimon kassa voi seksiä tehdä melkein raskauden loppuvaiheeseen asti,
        yleensä mies on entistä innokkaami seksin perään kun vaimo on raskaan
        näin oli meillä,
        meillä muutenki seksiä riitti vanhuuteen asti,
        kysy mieheltäsi mitä hän pelkää, ??

        voi kun miehesi tietäisi,,, kuinka onnelinen vauva olisi kun huomaisi isin ja äidin nauttivan seksistä,

        miehelläsi on jokin vialla, ????? koita ottaa selvää mikä,,,

        ei kai käy vieraissa, sori kun tuli tämäki mieleen, tuntuu niin oudolta hänen käytös,


      • Nykyniaset 2
        ikävä juttu, kirjoitti:

        nykynaiset ???

        olipas sulta tyhmä neuvo,
        kyllä raskaana olevan vaimon kassa voi seksiä tehdä melkein raskauden loppuvaiheeseen asti,
        yleensä mies on entistä innokkaami seksin perään kun vaimo on raskaan
        näin oli meillä,
        meillä muutenki seksiä riitti vanhuuteen asti,
        kysy mieheltäsi mitä hän pelkää, ??

        voi kun miehesi tietäisi,,, kuinka onnelinen vauva olisi kun huomaisi isin ja äidin nauttivan seksistä,

        miehelläsi on jokin vialla, ????? koita ottaa selvää mikä,,,

        ei kai käy vieraissa, sori kun tuli tämäki mieleen, tuntuu niin oudolta hänen käytös,

        Eli miehellä ei saa olla omaa mielipidettään...hohoijaa, nykynaiset komppaan!!!!!


      • Huohhh
        ikävä juttu, kirjoitti:

        nykynaiset ???

        olipas sulta tyhmä neuvo,
        kyllä raskaana olevan vaimon kassa voi seksiä tehdä melkein raskauden loppuvaiheeseen asti,
        yleensä mies on entistä innokkaami seksin perään kun vaimo on raskaan
        näin oli meillä,
        meillä muutenki seksiä riitti vanhuuteen asti,
        kysy mieheltäsi mitä hän pelkää, ??

        voi kun miehesi tietäisi,,, kuinka onnelinen vauva olisi kun huomaisi isin ja äidin nauttivan seksistä,

        miehelläsi on jokin vialla, ????? koita ottaa selvää mikä,,,

        ei kai käy vieraissa, sori kun tuli tämäki mieleen, tuntuu niin oudolta hänen käytös,

        Mitäs outoa miehen käytöksessä on ??!!
        Raskaana olevasta naisesta tulee itsellenikin etova olo eikä varmaan helpota jos nainen paisuu muutenkin kuin mahasta.
        Mistä ihmeestä nämä hurjat tarinat miesten innokkuudesta raskaana olevaan naiseen oikein revitään??
        Ja tulihan se vieraissakäyntiepäilykin sieltä lopuksi!


    • yksinkaksin

      Ero tuli kuukautta ennen lapsen syntymää. Mies ei enää halunnut vaikka ei tullut kuin upea maha. Halusi muita. Tästä pari vuotta aikaa. En kadu eroa.

    • kerran vuonna 1995

      Odotin esikoista 28-vuotiaana , siitä on jo siis 19 vuotta, ja seksielämämme oli parasta juuri tuon ensimmäisen raskauden aikana. Olin todella halukas ja sain satoja orgasmeja, orgasmit tulivat todella helposti. Mies naureskeli halujani, mutta oli kiltisti mukana, pääasiassa ratsastin hänen päällään ja nautin , ja harrastimme tätä vielä samalla viikolla kuin poika syntyi.
      Terve poika on, menee kohta armeijaan, ei vauvalle käy mitään siellä kohdussa lapsivedessä kelluessa, ei sitä voi "pippelillä" vahingoittaa. Asentokysymys, tietenkään mahaa ei saa painaa, lähetyssaarnaaja ei tule kysymykseen, mutta ainahan voi ratsastaa. Painoin raskauden loppuvaiheessa 90 kg ja olin onnellilnen ja seksielämä kukoisti.
      Miehiä on monenlaisia, mutta pelko pois jos se pelosta johtuu :) Tsemppiä, ota itsetyydytys käyttöön jos mies ei kertakaikkiaan halua .....

      • Pehmeä divaani

        Täysin inhimillistä.
        Tunteilleen kukaan ei voi mitään- siis tässäkin tilanteessa puolin ja toisin.

        Näissäkin vastauksissa tyhmimmät ämmät selittää että, jätä se mies, vaan kun aitojen tunteiden parisuhteessa, ei teeskentelijöitten kulissisuhteessa, kaikki uudet tilanteet ( ~tunteet ) tulee käsitellyksi omalla painollaan ja ratkeavat itsestään, milloin paremmin milloin huonommin, mutta jos kumpikin ymmärtää mitä toinen tuntee, tulee asia käsiteltyä hienovaraisesti kummankin taholta. Saatatte olla asian käsiteltyänne entistä läheisempiä, tai voitte alkaa erkaantua, kukaan ei tiedä ennen kuin asia on 'käsitelty'.

        Täällä nämä tyhmimmät ämmät olettaa että mies jotenkin prinssinä vääntäytyisi luonnottomasti aktiin, joka jostain syystä ei kiihota ja teeskentelisi halua ikäänkuin miehen rooliin kuuluvana.

        Sille eivain voi mitään, muodottomaksi paisunut vartalo ei herätä haluja.
        Miehen halun herättää muodokas vartalo ja huolitellut kauniit kasvot, näiden ansiosta nainen saa miehen ruiskauttamaan lastinsa. Raskaana oleva nainen harvoin jaksaa panostaa ulkonäköönsäkään, kun ajatukset ovat muualla ja raskaus vie voimia.

        Nuo jätä se mies-jutut osoittaa kaikkein suurinta tyhmyyttä tässä kohtaa. Niitten latelijoiden ainoat miehet ovat jotakin puliukkoja, joita saavat raahatuksi kolmen promillen humalassa aamuyöstä kotiin ja syömään aamulla HK:n Sinisen jämät jääkaapista.


    • Ero % on huikea.

      Nuorten keskuudessa erot ovat vireimmillään juuri silloin kun nainen on raskaana.
      Samaa onnetarta veikkaan avaajallekin. Mies valmistautuu lähtemään, odottaa kenties siihen asti kun beibi syntyy ja sitten on vain äiti ja vauva, mies poistuu takavasemmalle niin sanotusti. Kenties hänellä on jo seuraava "valittu" kiikarissa.

    • Pervot yh äidit

      Ihme meininkiä, pitäisi vaan panna yötä päivää.

    • Kätilöintiä

      Hyvä provo taas, jokaisen hormonit hyrrää tahtiinsa, mutta kai on otsakkeita löydyttävä. Aiemmin oli esim. ohjeena saada synnytys käynnistymään täten, ikkunoiden tai mattojen pesulla tai ihan vaan juoksemalla rappusia ylösalas. Voi voi.

    • Ilokaasua tarvittaes

      Jälkikäteen miestäsi harmittaa, jos ei tullut mukaan. Siellä on henkilökuntaa, joka ei pakota mutta ottaa varmasti ihan luonnollisesti otetta. Osaavat vahtia myös pyörtyilevät isukit :)

    • Äiti x4

      Joskus raskaus saa naisen menettämään halunsa, joskus miehen. En tekisi asiasta niin ihmeellistä ongelmaa, jos muuten suhde hyvä. Anna miehesi tuntea kuin tuntee. Raskaus on vain9 kk ja sen jälkeen voi asia kääntyä toisin päin, sinä et halua, jos nyt ymmärrät miestäsi ehkä hän ymmärtää synnytyksen jälkeen sinua.

    • Dyynäri

      Minä äinäkin pänisin mielelläni räskäänä ölevää näistä.

    • Simpsakka

      Näkökulmaa tästä; meillä oli runsas ja hyvä seksielämä ennen yhteistä lasta. Sitten alkoi odotus ja miehen halut vähenivät vähä vähältä. Minä en raskaudessa juurikaan lihonut, maha toki normaali vauvamaha. Ajattelin silloin, että eipähätää, kyllä kaikki palautuu kunhan lapsi syntyy. Lapsi menee pian kouluun ja seksielämä jäi näköjään pysyvästi tasolle, jota voi sanoa harvinaiseksi. Seksiä on kahden tai kolmen kuukauden välein, eikä lainkaan sellaista kuin ennen. Itse kärsin asiasta pitkään, nyt olen jo luovuttanut. Iältäni olen hieman päälle nelikymppinen, simpsakan näköinen nainen, en siis mikään raakki. Yritän nyt elellä tätä seksitöntä elämää tässä liitossa ja täytyy sanoa, että tunnen itseni pettyneeksi. Elämää tämäkin kai vain on?

    • hahaaklgö-

      Siis mitä ihmettä täällä keskustellaan? Voispa vaan poistaa nuo kaikki turhat kommentit välistä!

      Meillä miehellä meni muutama kuukausi jotenki sulatellessa ja ymmärtäessä tilanne kun masu alkoi puolivälissä rasautta kasvaa (itsellä siinä viaheessa hirveät halut alun haluttomuuden jälkeen ja miehellä justii toisinpäin, tuli kuulemma suojelunhalu). Sitten vähitellen palattiin entiseen malliin. Ei muuta neuvoa kuin että yritä ainakin läheisyyttä pitää yllä, kyllä se mies ennemmin tai myöhemmin on taas valmis ;)

    • Miksi naiset aina ajattelevat noin ?
      Mies rakastaa joka tapauksessa ja haluaa pitää hyvänä.
      Se on vain se hetki, kun ei oikein luista mutta kannattaa odotella, niin se hetki tulee vielä.

    • Oletteko kokeilleet kaikkia asentoja kaikissa erilaisissa valaistuksissa ja vaatteissa mikä toista osapuolta saattaisi kiihottaa?

      Jos et ole itsekäs niin haluat toisenkin osapuolen nauttivan vähintään yhtä paljon kuin sinä itse.

      • senkin siat

        Mika aina pitäisi nauttia ? Kärsimyshän vasta jalostaa.


    • Erilaisia koruja, meikkityylejä, hiusvärejä ja hyvällä ruokavaliolla molemmat näytätte hyvältä toisillenne ja muille.

      :D

    • äitimyös...

      Meillä oli vähän samanlainen tilanne, tosin kysymyksessä oli jo 4s lapsi
      Muistan miten paljon minua loukkasi kun mies ei halunnut minkäänlaista läheisyyttä ja itse taas olisi uupumuksen keskellä kaivannut halauksia ja ihan sitä seksiäkin...
      yritin puhumalla, itkemällä, raivoamalla, mykkäkoululla saada huomiota mieheltä mutta mikään ei auttanut...tuntui että synnytyksen jälkeinen masennus alkoi jo puolessa välissä raskautta...
      Lapsi syntyi aikanaa ja suhteeseen palautui seksi sellaisena kuin se lapsiperheessä saattaa olla...itse koin raskaaksi miehen halut ja usein teki mieli sanoa että miksi mun pitäisi haluta nyt kun hän ei halunnut muutamaa kuukautta aiemmin.

      Valitettavasti vuosia myöhemmin mies päätti parantaa omaatuntoaan ja kertoi että hänellä oli toinen nainen niihin aikoihin, eikä halunnut ottaa riskiä että saisin jonkun taudin... siinä vaiheessa olisin kyllä mielummin ollut ilman tätä tietoa :-(
      avioliitto jatkui ja pääsin kai jollain tavalla asian yli, mutta edelleen yli 17v jälkeen muistan sen ahdistuksen ja pahan olon jonka miehen torjuminen aiheutti

      Nyttemmin ollaan erottu muista syistä...

      Ap.lle tsemppiä ja jaksamista...ja yritä jutella ja kysellä puolison tuntemuksia
      Mutta muista myös nauttia itse raskaudesta ja muuttuvasta kehostasi!

    • Itsekin kokenut
    • pekka penis

      "Kun ennen oli melkein joka päivä, tai ainakin 4-5 kertaa viikossa. Välillä kaksikin kertaa päivässä."

      Tuollaisia muijia pitäisi olla maailma täynnä jotka rakastavat saada kyrpää sisuksiina harvase päivä.

    • pallomahan pelko

      Olisikohan miehelläsi tämä ajatus: vielä tämäkin raskaus? Olenhan jo saattanut monta muutakin muijaa raskaaksi ja sitten tämä oma "kullan murukin" aiheutti yllätysraskauden. Mieheesi iski elatusapujen pelko.
      Se "vatsakumpu" pelottaa monia miehiä kun ovat epävarmoja omasta isyydestään.

    • vaik kimppaa

      mä vosin panna sua jos sun tekeemili vaikka masus on iso
      tai tule melle kimpaan niin saat vaika molmpiin yhtakaa

      • kimpapimpa ;)

        Ei kukaan terve nainen anna miehelle, joka saa noin lyhyeen lauseeseen ennätysmäärän kirjoitusvirheitä. Ei kukaan nainen halua vammaisten hyväksikäyttäjän mainetta...


    • mies vaihtoo

    • porsaat!

      Oletpa tyhmän äijän löytänyt itselles. No, voihan se normalisoitua kun vauva on maailmassa.
      Arki on koittanut. ei se elämä voi olla yhtä juhlaa ja naimista vaan sullekaan.
      Keskity olennaiseen.

    • Kukkoa kuumana

      Meillä ei säästellä mitään aina on oltu seksuaalisesti agtiivisa oli siten raskaana ,rospuuttokeli. jos mieliteko on ollut eikun rakastelemaan

    • mies..joka..myös

      Jos mies ei halua sua niin ei kyllä rakastakaan. Joten ei kun vieraisiin vaan.. Tosi useat miehet haluaa raskaana olevaa naista just siksi.

    • Juuli64

      Oma mieheni ei halunnut seksiä enää raskauden aikana eikä sen jälkeen. Ei missään muodossa. (Seksihän ei ole synonyymi yhdynnälle).

      Tein sen johtopäätöksen, että tavoitteena oli saada minut raskaaksi ja sen jälkeen elelemään siivellä. Kova hinku oli "koti-isäksi".

      Varokaa naiset. Tällaisiakin tapauksia on. Piileviä homoja, a-seksuaalisia ja ehkä myös pedofiliaan taipuvaisia riittää. Hyvätuloisen naisen kohdalla mies voi laskelmoida kuten naiset ennen.

      Sen verran traumaattinen kokemus kuitenkin oli, että toveriavioliiton päätyttyä en ole enää kyennyt parisuhteisiin. Lapsi kasvatettiin aikuiseksi ja elettiin niin kuin nyt ulospäin piti näyttää, että normiheteropari elää. Ehkä oman lapseni isä oli latentti homoseksuaali - mene ja tiedä. Asiasta hän ei pystynyt keskustelemaan ja minulla ei ollut voimia arjen puserruksessa edes avioeroon ennen. Kunhan yritin kestää.

      Jälkikirjoitus: en ole ruma, en lihonut raskauden aikana kuin vähän ja ne kilotkin katosivat pian. Kiinnostuneita miehiä on vieläkin vaikka olen nykysin jo 50-vuotias. Ajatus siitä, että luottaisin johonkuhun enää on poissuljettu. Yritän vain olla katkeroitumatta.

    • 1982m

      No joo ihme kitinä. Miettikeepä sit miltä minusta 32 vuotiaana miehenä tuntuu seksin puute. Olen saanut tasan yhden kerran eläissäni ja sekin oli viimekeväänä. Ja vielä joutu maksamaankin siitä. Asun tuppu kylässä jossa 3000 immeistä ja keskikä 60 vuotta. Eli omalla kylällä ei irtoo ja deittisivuillakaan 2 vuoden kokemuksellani ei näy olevan mitään mahdollisuutta edes naisiin tutustua. Olen aina haaveillut perheestä mutta nyt on mennyt usko ja toivo koko hommaan.

      • pön-de

        Eikö siellä ole jotain lampaita tai muuta vastaavia?


      • 1982m
        pön-de kirjoitti:

        Eikö siellä ole jotain lampaita tai muuta vastaavia?

        Minäkun en oo mikään maajussi niin ei ole niitä elukoitakaan. Ja vaikka sinulle pön-de joku lammas riittäisi seksiin ja reiäs. Niin omalta kohdaltani sanon että minun rima on kuitengin kauheesta puutteesta huolimatta sen verta korkeella etten eläimiin sekaannu.


    • jos halyaaa

      Vöi nussia jos hälyää

    • mihesi on varmaan löytänyt porsaan jonkun porsaanreijän

    • Hauskaa oli... .

      Voi voi. :(

      Kyllä mun vaimoni o vetävä mimmi vaikka vatta hiuka pömpöttäiskin....

    • mielipiteenne?

      Eilen panin naapurin muijaa perrseeseen. Mitä mieltä olette siitä?

      • ehkäisyä

        Hyvä jutska! Eukko ei ainakaan pamahda paksuksi.


      • HEH HEH
        ehkäisyä kirjoitti:

        Hyvä jutska! Eukko ei ainakaan pamahda paksuksi.

        Oletko varma, jostainhan ne poliitikotkin tulee. HEH HEH


      • perspano ry

        Eikö se vaikuta lapsen ihonväriin?


    • lapsen isä

      Pitääkö se vittu lätkyttää paksunakin ollessa?
      Jokin tolkku siinä helevetin pillun kutinassa. Hommaa vaikka joku suriseva pamppu itselesi, jos jatkuvasti työnneltävä.
      Sitä paitsi raju seksi ei tee yhtään hyvää lapselle.
      Ihme römpsyköitä nykypäivänä kun kokoajan pitää naida hölskyttää vaikka maha niin perkuleen pinkeenä. Luulisi järjen voittavan jossain vaiheessa mutta ei. Pakko saada lätkyttää viimeiseen tilttiin asti.

    • Kannatta se mies jättää pois synnytyksestä. Sieltä voi tulla sellaiset traumat, että ei enää halua sen jälkeenkään.

    • Mies 25v

      No onpa taas kauheat ongelmat jos ei puoleen vuoteen saa seksiä kun jotkut miehet ei saa koko elämänsä aikana seksiä yhtä ainutta kertaakaan. Kyllä sitä pystyy ihan helposti ilman seksiä elämään. Keskittyy vaan muihin asioihin ja hoitaa homman tarvittaessa omilla käsillään tai seksileluilla.

    • ota selvää

      Voisi olla että miehelläsi on toinen nainen.

    • turhaa höpötystä

      Naisen kuuluukin olla yksikseen lasta odottaessa. Ongelma poistuisi, jos virallistettaisiin moniavioisuus kuten on monissa islamikulttuureissa. Keskittyköön nainen odotuksen aikana lapsen hyvinvointiin eikä mielitekojen tyydyttämiseen.

      • delvisCUB

        Idiotii


    • Kokemusta on

      Höpö, höpö. Terveellä naisella on raskaana ollessaan verevä ja voimakas olo ja hormoonit hyrrää. Seksi maistuu. Sen luulis innostavan miestä. Meillä ainakin.

      Myös lapsen syntymän jälkeen, voi yhteisen petihetken ottaa ikäänkuin vaihteluna ja virkistävänä irottautumisena vauvasta. Kuitenkin se ajatus nyytistä siellä vaunuissa nukkumassa myös kiihottaa ja pistää veret virtaamaan elämää!

      Ehkä tämä nykyajan ihmiskuva on jotenkin niin etääntynyt luonnollisesta elämänmakuisesta aistillisuudesta. Haetaan mallivartaloita ja hyvännäköisiä kuvia... ja samalla unohdetaan elää ja kokea täysillä.

    • Mirjaana

      taitaa olla yleinen ongelma. Itse olen kuudennella kuulla raskaana, hirveät seksihalut minulla, mutta miestä ei haluta. Ei näe minua seksikkäänä mahoineni vaan lapsensa äitinä. Muuten on kyllä hellä ja huomioiva. No, eihän tämä odotus ikuisesti kestä.

    • delvisCUB

      Minun lapsen syntymästä on jo kulunut 18 v ja muistan että mulla vaimoni kanssa seksi sujui koko raskauden aikana ihan hyvin. Viimeinen pano oli n. 10 päivää ennen synnytystä. Teillä on ehkä ongelma.
      Minä nautin katsoessani, miten vatsa kasvoi, miten pimpsa muutui tummemaksi ja huulet olivat paksuja. Kävimme raskauden aikana koko tie yhdessä, käsi kädestä.
      Ennenmän rohkeuta, haluja ja fantasiaa, suomalaiset.
      Mies voi olla stressannut tulevasta ja jopa kadutaa hieman. Puhu hänelle ja lopeta tuo hävetäminen, sinulle tapahtuu muutoksia synytyksen jälkeenkin, ja ne pysyy.
      Ehdota hänelle jotain tuhmä, tai ota ja tee, se autaa monesti.

    • En jaksa käydä koko ketjua läpi, mutta... Itse ainakin kiihotun vauvamahoista, näin miehenä, ja yhtenä haaveena olisikin rakastella raskaana olevaa naista. Olkoonkin, että ei ole oma, tai ei.

      Kaikki aikanaan, jos on tullakseen.

      • huhuh

        Eikö teidän elämäänne mahdu muuta kuin seksi? Seksiä ei tarvita muuhun kuin lapsen tekoon. Elämässä on paljon mukavampiakin asioita.


    • yök_yök

      Vaikka tämä aloitus nyt olikin taas keksittyä juttua niin juttu on niin että se on se 17kg joka yököttää eikä sun raskautesi.

      Mikä *elvetti naisia vaivaa? Pitää tunkea suklaata ja muita herkkuja kilotolkulla suuhun kun on raskaana.

    • enissa
    • -marja

      varmaan kannattaa miehen rauhassa miettiä ja odotella,luulisi halujen heräävän taas kun lapsi syntyy ja kasvaa.Yllättävän moni mies luulee satuttavansa vatsassa olevaa.
      Tiedän tunteen;häpeän ja itseluottamuksen häviämisen,raskasta aikaa.Pystytkö puhumaan asiasta jossain jollekkin?

      • Kaikkea ei voi saada

        Hei.Itsellä aikanaan mies ei koskenutkaan kun raskaus oli 3kk ja tämä kaksi kertaa.Tunsin itseni maailman rumimmaksi ja ällöimmäksi olennoksi.Ilmeisesti juoksi vieraissa ja lopulta ero.En enää ikinä halua tulla raskaaksi koska silloin olin maailman yöklttävin olento.Miehelle ois pitänyt olla joku Barbie.Mies oli keskenkasvuinen eikä oi enää kelleen kelvannut.Olen iloinen kun luen että miehet osaavat arvostaa ja kunnioittaa raskaana olevaa naistaan ja harrastaa tän kaa seksiä ja antaa läheisyyttä.


    • Kolmas tulossa

      ja vaimo on jokakerta ollut erittäin akgtiivinen seksiin,kun muutehkin sitä harrastettiin 2-3 kertaa viikossa nyt sais olla jatkuvasti köyrimässä.

    • urpÅ

      Raskaana oleva nainen on maailman kaunein ja kiihottavin. Namskis. ;)

    • mies58v

      kyllähän nuin sievän naisenkanssa vois harasta seksiä sänyssä

    • Married and 3 kids

      Ensimmäisen vaimon kanssa sama ongelma, toisen kanssa vähintään 1 kerta/vk jotain kivaa puolinja toisin.

    • Rv 16

      Mulla on kans seksielämä hiipunu raskauden myötä...ei halua nuolla pilluakaan ku valkovuotoa tulee enempi nykyään..itsellä kuitenki halut korkealla mut mies ei anna :( pitää itse hoidella ittensä...

    • turhautunut tähän

      Meillä myös seksi loppu. Rv 25 menossa, kaksoset mahassa. Maha on yhtä iso kuin viimeisillään olevalla "normaaliraskaudessa", vaikka lihonut en ole. Painoa tullut 4kg koko raskauden aikana. Tissit ovat jäätävän kokoiset. Ihoni hehkuu ja kaikki pienet virheet ovat hävinneet raskauden aikana. Pukeudun edelleen naisellisesti ja nätisti. Haluaisin olla ylpeä rinnoistani, ylpeä mahastani... Mutta miehelleni kun en kelpaa, niin itsetuntokin nollissa. Mies on innoissaan lapsista ja tiedän hänen rakastavan ja olevan uskollinen. Muna ei vaan seiso, omien sanojensa mukaan koska ajatus kääntyy aina mahassa oleviin lapsiin. En saa edes ottaa suihin tai kädellä tyydyttää miestäni. Onhan tätä itketty ja raivottu, mutta minkäs teet. Itse olen jatkuvassa kiimassa, suorastaan kipeänä halusta. Sen sijaan, että saisin olla ylpeä itsestäni ja tuntea itseni kerrankin kauniiksi, tunnen itseni oksettavaksi ja rumaksi ja häpeän vartaloani. Pelkään eniten, että en enää ikinä ole hänelle nainen, vaan pelkästään hänen lastensa äiti. Ennen seksiä oli joka päivä, mies todella himokas. Vapaapäivinä ei päästy sängystä lainkaan. Toivoisin, että hän edelleen ymmärtäisi minun olevan se sama nainen kuin silloin, jonka hän otti joskus neljäkin kertaa päivässä... Sohvalla, sängyllä, keittiössä, suihkussa, autossa, työpaikallani... Vaan ei.

      • panepane

        Helvetin kanit. Eikö elämässä ole muuta sisältöä kuin kiima ja paneminen?


    • 999997

      Olen kuullut kyllä naistenkin sanovan, että raskauden aikana pitäisi jättää seksihommat väliin. Se vain tuntuu joittenkin mielestä jotenkin sopimattomalta, koska lapsi on siinä tavallaan läsnä. Ei sitä varmaan kannata ottaa henkilökohtaisesti.

    • saman kokenut

      Meillä oli samanlainen tilanne. Noin raskausviikolta 20 eteenpäin mies ei enää halunnut seksiä. Synnytyksen jälkeen alkoi taas maittaa lähes normaalisti. Kertoi syyksi ettei jotenkin pystynyt, ettei satuttaisi vauvaa vaikkakin tiesi ettei se todellisuudessa vauvaa satuta. Asia korjaantuu varmasti synnytyksen jälkeen, yritä malttaa!

    • vaavat on sulosia

      Vauva välissä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe