Nainen lyö

Arska666

Mikähän eteen, kun kerta toisensa jälkeen tulee turpaan? Ei tarvita,
kuin yksi väärä sana väärään väliin, niin taas tulee nyrkkiä päähän.
Nainen on kontrolli friikki, sekä käsittämättömän mustasukkainen.
Onko olemassa jotain vihan / raivon hallintaan olevaa apua,
vai jääkö ainoaksi vaihtoehdoksi lempata nainen pellolle?
Huom, itse en ole kertaakaan lyönyt takaisin kertaakaan,,,
VIELÄ.

15

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei lyö enää

      Vaikuttaa äkkiseltään luonnevikaiselta akalta, tälläkin palstalla on aiheesta useampia ketjuja, suosittelen lukemaan!

    • Jussijussijussijussi

      Ainoa, joka tuohon lyömisen voi lopettaa, on hän itse. Voit hänen kanssaan yrittää puhua asiasta, voit tehdä rikosilmoituksen, mutta et voi muuttaa häntä. Hänen itsensä pitää haluta muuttua.

      Sinä voit päättää haluatko yrittää tuota, vai lähteä pois. Parisuhteen pitäisi olla hyvä asia ihmiselle. Maailmassa on sen verran paljon pahuutta ja kilpailua, että olisi aika surullista, jos kotonakin joutuisi tappelemaan tai pelkäämään.

    • Arska666

      Itse asiassa, onneksi en ole lyönyt takaisin, juttelin tänään asiasta poliisin kanssa, niin mieshän on aina syyllinen ja seuraamukset sen mukaiset.
      Minulta olisi varmasti lähteneet aseen kantoluvat....
      Seuraavasta teen rikos ilmoituksen, nyt tein vaan ilmoituksen viranomaisille tapahtuneesta.....

    • kiitos kun et lyö

      Älä lyö takaisin.
      Jotkut ihmiset ratkovat ongelmia väkivallalla. En tiedä yhtään sellaista, joka olisi lopettanut sitä itsekseen. Jätä se nainen, hän ei tule lopettamaan väkivaltaa, koska ei varmaan tajua tekevänsä väärin tai ei pysty muunlaiseen ratkaisuun.

    • hahgii

      Voithan kokeilla ihan vaan säikäyttää sen eukkos raiteilleen. Miehekäs karjasu iskun jälkeen "RAUHOTU!" Jos sitte vielä inisee, nii lähe kuppilaan istuileen, et vastaa puhelimeen ja chillailet hyvän aikaa. Takas kun könyät sano "ens kerta on sitte viimenen kerta". Jos vielä mätkii nii ei paljon tarvi miettiä.

    • Arska666

      hahgii

      Tuo oli aika hyvä idea, toimin neuvojesi mukaan, tuo
      sopii mun tyyliin hoitaa tää asia.
      Kiitos.

      • dfgh

        Joo älä tosiaan lyö takaisin. Siitä tulee vain lisää ongelmia.

        Nimim. hahgiin neuvo on hyvä. Muista vaan, että se seuraava kerta sitten myös on viimeinen kerta ja yhteiselo loppuu siihen.
        Kunnollisiakin naisia on olemassa, myös sinulle.


    • marjollehaastateltav

      Moikka,
      kirjoitan asiastani oman viestiketjunkin, mutta laitan nyt vielä tännekin viestiä. Olen toimittajaopiskelija Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta Helsingistä ja kirjoitan juttua miesten kohtaamasta väkivallasta sekä turvakodeista, joihin ihmiset voivat vaikeiden perhetilanteiden takia hakeutua.
      ETSIN NYT HAASTATELTAVAA JUTTUUN.
      "Ihannehaastateltava" olisi mies, joka on tosiaan joutunut sietämään väkivaltaa ja kenties hakenut siihen apuakin (lainausmerkeissä tuo eka sana siksi, etten todella toivo tuota kenellekään:( ). Tällä hetkellä haastateltava on hukassa, siksi turvaudun keskustelupalstoihin.
      JUTTU VOIDAAN KIRJOITTAA PEITENIMELLÄ. eli oma henkilöllisyytesi ei halutessasi tule julki.

      Kaipaisin nyt jotakuta rohkeaa, joka uskaltaa astua esiin ja kertoa kokemuksistaan. Aihe on tärkeä mutta siitä juuri kirjoiteta - haluan nostaa asian puheenaiheeksi. Ehkä useampi uskaltautuisi hakemaan apuakin vaikeassa tilanteessaan.

      Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse: [email protected] ,sähköpostitse voin kertoa omia tarkempia yhteystietojani :) ...kuulostankohan nyt ihan hämärältä? En vaan mielellään omaa henkilökohtaista nroa tänne postaa.

      Aloittajalle kovasti tsemppiä!

    • snifeli

      Lyö takas. Puolusta itseäsi, vitun munaton ääliö.

    • ghjtyttyt

      Jotkut saa kiksejä lyömisestä. Haluatko olla alistettu?

    • Vertaistukea
    • ole mies

      Trollollololo...Ei yksikään aikuinen mies tai nainen anna hakata itseään.
      Varsinkin kun voimasuhteet on toisin päin, siinä mitään luvat lähde kun se ei ees muista kuka sitä löi. Itse löisin akan tajuttomaksi ja pakkaisin kamat ja lähtisin läsikiään.

      • NirskunNarskun

        Jospa sinä narsistipaska menisit ihan keskenäsi hajoamaan itseesi ja jättäisit nuo surkuhupaisat lyttäämisyrityksesi vaikka itsesi henkiseen ruoskintaan!


    • Arska666

      No jopas taas on monenlaista kommenttia, itse toivoin, että porukka olisi pysynyt asia linjalla, mutta pitihän se arvata, että joidenkin on pakko trollata kaikkea mitä vaan voi.
      Mut semmonen askarruttaa, että onko tuollaiselle käytökselle diaknosoitu jotain sairautta tai mieliala häiriöö?
      Vai onko kyseessä totaalinen sekopää?

      • uskoisko tuota ny

        minust tuntuu et puhut tollei myös sille "akalles" ja ei ole ihme että provosoituu lyömään, ruotsissa ton sorttinen henkinen väkivalta on rikos. samoin naisen vähättely naissukupuolen edustajana ja kaikenlainen kiusa tältä osin on väkivallaksi luokiteltavaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe