Positiivisuus vs. negatiivisuus

early bird

Kumpi on sinun tapasi?

14

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alter ego

      Hymyillytti, kun vertasin nikkiäsi viestisi lähetysaikaan ;)


      Jaa, kaipa enempi positiivinen, paitsi negatiivisina päivinä. Naiset tietää: Bad Hairday. Ei ole niinä päivinä elo herkkua!

    • vaka vanha

      Livessä positiivinen, somessa negatiivinen kuten muutkin.

      • /-, sä oot sitten se täysi nolla jota joku täällä ajoittain hokee :))) Ai hitsi, niin mä vissiin itekin olen...


      • vaka vanha
        hmp.f kirjoitti:

        /-, sä oot sitten se täysi nolla jota joku täällä ajoittain hokee :))) Ai hitsi, niin mä vissiin itekin olen...

        Joo, niin oon. Varsinainen ground zero.


    • Veriryhmä 0 , mutta ei se naamassa näy. Kovin pahasti.

      • vaka vanha

        Näytti sitä ooplussallakin letit kasvavan. ;)


      • vaka vanha kirjoitti:

        Näytti sitä ooplussallakin letit kasvavan. ;)

        Niih, se on kuulemma hyvä juttu että naisen päässä on jotain :))


    • Nyt taas vaihteeksi se positiivisuus.
      Kun ei siellä negatiivisuudessa jaksa kauaa olla. Eikä nyt ole siihen syytäkään.

      • Kun on tarpeeksi negatiivinen ja pessimistinen, niin ei tule pettymyksiä.
        Havereita kun sattuu, niin sitä vaan siunaa, että hyvä kun ei tuon pahemmin käynyt.
        Pessimistinen ja negatiivinen saa ilon ja mielihyvän mitättömistä aiheista.
        Se negatiivisuus pitää osata kanavoida voimavaraksi.


    • Vuorotellen kumpaakin.Ei pääse kyllästymään.

    • mitäkä mies

      Negatiivisuus tietenkin,kun kuitenkin menee päin prinkkalaa.Että mä vihaan kaikkea vähänkin positiivista ;) murrrr...

    • ...

      Ihan kiintoisa aihe.

      Ihmisiä tuossakin suhteessa monenlaisia, taitaa monilla riippua, mistä asiasta milloinkin kyse. Itellä melkein aina, pelkään pahinta ja toivon parasta. Tarpeeksi kun sattuu negatiivisia juttuja, tulee väkiselläkin varovaiseksi, ehkäpä kyyniseksi. Sitä kuitenkin aina on jotain toivon kipinää, pientä tavoitetta, jotain eteenpäin menevää haavetta salassa olemassa. Ei tässä muuten jaksaisi. Mutta kun ei suhtaudu asioihin liian optimistisesti, eipä tule pettymyksetkään sitten yllätyksenä. Kääntöpuoli, jos jokin onnistuu oikein hyvin, ei siitä osaa oikein nauttiakaan.

      Mun kaltaisia ihmisiä paljon. Ainakin oppinut tuntemaan monia samanlaisia. Kaikilla taustalla elämän kokemukset, kova yrittäminen, ylämäet ja alamäet.

      Mä luonnehtisin itseäni varovaiseksi realistiksi, jolla kuitenkin aina elämässä jokin toivon kipinä "kyllä tämä tästä vielä". Sitten kun kipinä sammuu, se siitä.

      =DW=

    • 30.10

      Katsoin juuri Studio 55 -ohjelmaa.Aiheena positiivisuus.Lopuksi mainittiin,kuinka iso-vanhempien tehtävä on antaa lapsenlapsille esimerkillään positiivinen ilmapiiri.
      Viihdyn kyllä positiivisessa ilmassa,kunhan ei mene ylipositiiviseksi.
      Sitten,jos jokin asia harmittaa,lähipiiri sen näkee jo naamasta.Se näkyy myös runoissani,joita väsäilen omaksi ilokseni.
      Jokapäiväistä kivien kantelua repussani,sitä en jaksa.

    • Ent. negatiivinen

      Aika positiivisena ainakin itse pidän itseäni, eikä se edes vastoinkäymisistä laimene. Kun eteen tulee pettymys, annan itseni surra tai kiukutella sen pois tai mitä siihen nyt milloinkin tarvitsenkaan. Silloinkin tiedän, että mielipaha menee ohi, ja hetken päästä osaan jo katsoa, missä nyt olen, nähdä tämän hetken hyvät puolet ja siltä pohjalta suunnata eteenpäin.

      Aina en ole ollut tällainen, entinen minä ei uskonut ikinä onnistuvansa missään. Kun oma äiti iskosti selkärankaan, etten koskaan osaa tehdä mitään kunnolla, kestää aikansa kasvattaa itsensä sellaisesta pois. Onneksi se kuitenkin on mahdollista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe