Seurakuntavaaliehdokas

Ei vielä äänestänyt

Pitääkö vaaliehdokkaan edustaa kristillisä arvoja, toimia arkielämässä niin työssä kuin vapaa-aikana eettisesti kestävällä tavalla. Rakastaa lähimmäistään jne.

Ehdokkaita arvioitaessa kannattaa pitää silmät ja korvat auki ja seurata miten ehdokkaat käyttäytyy arjessa. Sieltä löytyy vastaus kuka ja ketkä kuuluvat päättämään seurakuntalaisten asioista.

15

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänestänyt

      Kysymyksen vastaus on EI.
      Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Tämä on hyvä muistaa, kun lähretään arvostelemaan ehdokkaita ihimisinä.

    • Alan ammattilaiset

      Valittavien pitää olla erityisen hyvin perhtyneitä kaikkiin maailmalla keksittyihin synteihin ja pahuuksiin.

    • yhdessä rakentaen et

      Niin ja mieluummin omia kokemuksia synniistä

    • mun mielipiteeni

      nyt äänestämään uusia ihmisiä noissa vaaleissa---nuoria sinne pitää saada---vanhat ja eläkeläiset joutaa jo pois

      • Hf453

        Kaikki sellaiset jotka ovat olleet vaikuttamassa edellisen vaalikauden aikana siihen,että piispakin häippäs paikkakunnalta niin heti vaihtoon.Järkeä peliin ja kalkkikset lpois.


      • Piispaton
        Hf453 kirjoitti:

        Kaikki sellaiset jotka ovat olleet vaikuttamassa edellisen vaalikauden aikana siihen,että piispakin häippäs paikkakunnalta niin heti vaihtoon.Järkeä peliin ja kalkkikset lpois.

        Ei oo ainkaan mun elämähä vaikuttanu millään lailla vaikka piispa on asunukki seinäjoella, tuskin muidenkaan.


      • Hämärän rajamailla
        Piispaton kirjoitti:

        Ei oo ainkaan mun elämähä vaikuttanu millään lailla vaikka piispa on asunukki seinäjoella, tuskin muidenkaan.

        Eipä tuo ole näkyvä pesti, jos ei sitä itse näkyväksi tee.


      • Tulevaisuuden ääni

        Samaa mieltä. Ääni nuorille, ei eläkeläisille.


    • Pistetty merkille

      Minä ajattelen äänestäväni sellaista joka on maailmaa nähnyt, synnit kohtuullisia,
      hyvänluantoonen. Sen näköö jo päällepäin, Vaalluettelon viimeinen parsi.

    • Ei merkitystä

      Minä puolestani ihmettelen, että joku yleensä äänestää seurakuntavaaleissa.

      • kokokokooo

        En ole ikinä ymmärtänyt seurakuntavaalien ideaa. Eikö Kirkolla nyt ole muka verovaroin maksettuja virkamiehiä, joka pystyis pyörittämään tuota putiikkia. Usko on jokaisen ihmisen henkilökohtainen valinta ja voimavara. Ei siihen mitään seurakuntaa edes tarvita.


    • ajatelepa iteee

      Olet siis sitä mieltä, että virkamiehet voi päättää seurakuntien omaisuuden hallinnosta? Pistää metsät myyntiin tuosta vain ja lyödä kiinteistöt rahaksi, jos siltä tuntuu`?

      Tällaisia päätöksiä varten tarvitaan luottamusmiehiä. Maallikkoja, jotka katsovat asioita vähän laajemmalti kuin ristin alta.

    • pokopo

      Maalllikoolle juntathan eherot kuinka mennähä .Niille on tärkiämpää kokouksis kahavit ja minkälaaset sämpylät ja muut tarioolut

    • Mölökky

      Jep, täällä sitä siunataan asioita.. onko kukaan kaivannut omiaan..)

      • Tiistenjoen jyväjemm

        Hohhoijaa lapualaiset. Pisspan virka-asunto on menossa vastoin lakia Seinäjoelle, tuomiokapituli on jo siellä!

        Kyllä kirkkoneuvoksille nyt piisaa hommaa, pitääs valittaa oikeuskanslerille tai hallinto-oikeudelle, kukaanko ei ole hoksannut?

        Nämä tuomiokapitulin kelmit ja kelmi-piispa juonittelevat nämä tärkeät instrumentit Seinäjoelle...valita oi kirkkoneuvos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe