Uskallanko luottaa?

Pelko pois!

Tervehdys, olisin kiinnostunut tietämään onko tämän palstan kautta löytynyt mukavaa/luotettavaa matkaseuraa? Tai päinvastoin onko seura ollut epäluotettavaa tai muuten vaan hanurista?

Olen miettinyt muutamaan kertaan vastaavani ilmoitukseen, mutta sitten on pupu mennyt pöksyyn. Harmi kun olen tälläinen pelkuri, oisin voinut ehkä viettää mukavan loman uuden tuttavan kanssa.

Kokeneet, vastaistteko?

5

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rohkeasti vaan!

      Olen minä ainakin löytänyt luotettavia matkakumppaneita matkoilleni,
      olen 67v. hetero nainen ja ainostaan olen hakenutkin naista matkapariksi,
      ihan vain sentakia että ei ole tarvinnut maksaa sitä "sinkkulisää"
      aluksi kannatta tutustua siihen matkakumppaniin jo täällä kotimaassa
      muutaman kerran,niin ei tule sitten pettymystä matkalla.

    • Onnistuu__

      Olen löytänyt matkaseuraa melko useinkin netin kautta, osa täältä, osa taas muiden nettipalveluiden kautta. Vain yksi "katoaja" on sattunut matkanvarrella vastaan ja hänkin katosi jo useampi päivä ennen lähtöpäivää ennen kuin olimme edes matkaa maksaneet tai tavanneetkaan.

      Olen 35v heteromies ja matkaseurana ollut 18-40v hetero naisia.

    • jämptionnääin

      Sekä että kumpiakin kokemuksia on, mukavaa matkaseuraa ja aivan päinvastaisia. Neuvoisin ensin tutustumaan paremmin tai ainakin yksi tapaaminen ennen reissua, jos mahdollista, minä en ainakaan lähde enään sokkona matkalle.

    • nmn

      Olen löytänyt parikin kertaa hyvää ja luotettavaa matkaseuraa :) 27 v. tyttö

      • Kievla

        Olisitko menossa nyt 27. Tyttö jonnekkin. Olen itse myös tyttö 27 ja mietin viikoa Lontoossa, pari viikkoa Balilla tai New Yorkia.. Ehdotuksia otetaan vastaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe