mietiskelen vaa

unen näin

Millonkohan tavataa taas ??... Se maanantai tuntu jotenki ratkasevalta, Tiiän nyt mitä haluun..sut:)

14

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4321

      Ylihuomenna.

    • unen näit

      Huomenna tietty. Pakko vaan pitää etäisyyttä...muuten tää homma karkaa mun käsistä!

      • ei ap

        Oho, niinpä ois tarkotus tavata!


    • Odottaja.

      Mikä maanantai ja kuka olet?

      • elämän kovettama

        Sen maanantain tietää vaan yks mut sekään ei täällä luultavasti oo tätä vuodatusta todistamassa...yritin tnä löytää ja tulla tunnustaa kaikki mitä oon sulta muka salannu :)(tiedät mun tunteista vaikka en oo mitää puhunu)... Tiesin että tuun myöhästyy ku jahkaillu nii pitkää ja nii siinä kävikin :/..näytit onnelliselta sen toisen kanssa,en halunnu tulla välii.


      • Odotin niin.
        elämän kovettama kirjoitti:

        Sen maanantain tietää vaan yks mut sekään ei täällä luultavasti oo tätä vuodatusta todistamassa...yritin tnä löytää ja tulla tunnustaa kaikki mitä oon sulta muka salannu :)(tiedät mun tunteista vaikka en oo mitää puhunu)... Tiesin että tuun myöhästyy ku jahkaillu nii pitkää ja nii siinä kävikin :/..näytit onnelliselta sen toisen kanssa,en halunnu tulla välii.

        Jaa no nyt tää ei ollu mulle. :( mä jo innostuin. Tänään näin enkä saanut sanaa suusta...juurikaan.


      • cxzsdfgkujb
        Odotin niin. kirjoitti:

        Jaa no nyt tää ei ollu mulle. :( mä jo innostuin. Tänään näin enkä saanut sanaa suusta...juurikaan.

        Mä näin kanssa tänään yhden mielenkiintoisen hän taitaa vähän vältellä.... mut kurkkii salaa..


      • sori...
        cxzsdfgkujb kirjoitti:

        Mä näin kanssa tänään yhden mielenkiintoisen hän taitaa vähän vältellä.... mut kurkkii salaa..

        Joo se olen minä. Meinas iskee pannarit.


      • Groundhog Day
        elämän kovettama kirjoitti:

        Sen maanantain tietää vaan yks mut sekään ei täällä luultavasti oo tätä vuodatusta todistamassa...yritin tnä löytää ja tulla tunnustaa kaikki mitä oon sulta muka salannu :)(tiedät mun tunteista vaikka en oo mitää puhunu)... Tiesin että tuun myöhästyy ku jahkaillu nii pitkää ja nii siinä kävikin :/..näytit onnelliselta sen toisen kanssa,en halunnu tulla välii.

        Mä tiedän yhden maanantain muutamia viikkoja sitten, jokka mun pitäisi saada elää satoja kertoja uudestaan ennen kuin pystyisin sanomaan asiat niin kuin tarkoitin. :(


      • kuntosaliprinsessa
        Groundhog Day kirjoitti:

        Mä tiedän yhden maanantain muutamia viikkoja sitten, jokka mun pitäisi saada elää satoja kertoja uudestaan ennen kuin pystyisin sanomaan asiat niin kuin tarkoitin. :(

        Maanantaina 29.9.2014 jäi mieleen sen miehen katse ja se kun jäätiin katsomaan toisiamme se jälkee on ollaan katsonut toisiamme samalla tavalla sunnuntaina 26.10 nähtiin tänää nätin mutta et katsonut mua mutta en ole varma tunistiko mua tänää


      • :33
        cxzsdfgkujb kirjoitti:

        Mä näin kanssa tänään yhden mielenkiintoisen hän taitaa vähän vältellä.... mut kurkkii salaa..

        Apua ko nämä kuuostaa niin minun päivältä! välttelen ja kyllä kurkin salaa sinua :3


      • pannari ja hillo
        kuntosaliprinsessa kirjoitti:

        Maanantaina 29.9.2014 jäi mieleen sen miehen katse ja se kun jäätiin katsomaan toisiamme se jälkee on ollaan katsonut toisiamme samalla tavalla sunnuntaina 26.10 nähtiin tänää nätin mutta et katsonut mua mutta en ole varma tunistiko mua tänää

        Hyvinpä pidit kasassa itses pannarissa... mutta ei sua ole kovin helppo lähestyä tuommoisena.. eikö voi tulla höpöttämään niitä näitä...


      • ööö...
        pannari ja hillo kirjoitti:

        Hyvinpä pidit kasassa itses pannarissa... mutta ei sua ole kovin helppo lähestyä tuommoisena.. eikö voi tulla höpöttämään niitä näitä...

        Oliko tää vastaus mun pannareihin, vai tän tytön kuntosali juttuun?


    • ill be there

      tavataan vielä tänään sun luona klo 23.59, ok?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe