Ruostuuko Hondasi ?

onko tarvetta?

Tutkimusten mukaan Honda ruostesuojauttaa kehnosti tuotteensa, jos ollenkaan. UUdehkon C-RV omastajana kiinnostaa olisiko auto suojautettava, kuitenkin toimenpide on suhteellisen kallis, ja autoa vaihdettaessa sille ei anneta mitään arvoa. Oletteko suojauttaneet Hondianne ruostetta vastaan?

http://www.hs.fi/autot/a1305633166341

17

1244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä peli

      Itsellä 2008 accord tourer vm.2008, 2013 suojasin.Pitempään ei olisi kannattanut venyttää ruostesuojausta.Kaikki autot olen suojannut/suojauttanut koska pidän niitä niin kauan.Toiset arvostaa kun suojattu, toiset ei.Riippuu varmaan kauan pidät kyseistä autoa, jos muutaman vuoden ja uuden otat tilalle ei ehkä kannata.

    • VilleHS
    • Mitä maksaa ?

      Mitä olette maksaneet C-RV:n täydellisestä ruostesuojauksesta ??

    • audimies82

      Voi voi teitä reppanoita, kun ostatte nuita romujanne, eikö teillä muka ole enempää rahaa panostaa vähän parempaa kuin riisikippoon, HALOOO tommoinen romuhan ruostuu heti, koska joka tapauksessa ostatte sen osamaksulla, niin mitä haittaa on ostaa se muutamaa tonnia kalliimpa laadukkaampi, eikä mitään tuommoisia romuja, herrasjestas olette kyllä lyhytnäköisiä, jos luulette ettö tommoiset kestää ja pitää arvonsa.

      Mutta mun puolesta voitte ajaa millä tahansa romulla, ei kutita mun persettä, nauran vaan yleensa aina kun näen, jonkun reppanan kuka on ostanu riisikipon taikka patongin:DD kuten sanotaan nauru pidentää ikää ja tätä vauhtia elän ikuisesti ;D

      • Kerrompa sinulle

        Vaihdoin uutena ostetun, 2007 Mersun C-RV:hen juuri Mersun epäluotettavuuden takia, en rahanpuutteen. Olen eläissäni hankkinut yleisimmin autot uutena Opeleita Toyotaa, Volvoja Audin Mersun ja nyt tuo C-RV. Vikaherkimpiä ovat olleet juuri Audi, ja MB.Luotettavin on ollut Volvo740 toki nykyautoissa on enemmän elegroniikkaa jolle suomen ilmasto näyttää olevan haasteellista.
        CR-V ei vielä vikoja, tilava taloudellinen ajo-ominaisuudet eivät toki ole Audi, ja Mersun luokkaa toki autot ovat eri hintaluokassakin.
        Luotettavuutta hankinnalani lähdin hakemaan, katsotaan mitä vuodet tuovat tullessaan.


      • Honda 2

        Kulutusvalehtelutilaston 7 "parhaan" joukossa kaikki Audit A3, A4, A6
        A4 kulutus 4 litraa yli ilmoitetun testikulutuksen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Hondalla 1.6 i-DTEC on todettu kulutus sama kuin ilmoitettu 4.5 l/100.

        Laskekaa paljonko tekee esim. 150 tkm, kun kulutus pompsahtaa 4.0 l/100km.


      • ei ikänä hondaa
        Kerrompa sinulle kirjoitti:

        Vaihdoin uutena ostetun, 2007 Mersun C-RV:hen juuri Mersun epäluotettavuuden takia, en rahanpuutteen. Olen eläissäni hankkinut yleisimmin autot uutena Opeleita Toyotaa, Volvoja Audin Mersun ja nyt tuo C-RV. Vikaherkimpiä ovat olleet juuri Audi, ja MB.Luotettavin on ollut Volvo740 toki nykyautoissa on enemmän elegroniikkaa jolle suomen ilmasto näyttää olevan haasteellista.
        CR-V ei vielä vikoja, tilava taloudellinen ajo-ominaisuudet eivät toki ole Audi, ja Mersun luokkaa toki autot ovat eri hintaluokassakin.
        Luotettavuutta hankinnalani lähdin hakemaan, katsotaan mitä vuodet tuovat tullessaan.

        Hei älynväläys. Voit yrittää pönkittää tuota katkeruuttasi ruosteiseen Honda(sonta)kasaan ihan kuinka vaan, mutta älä ihan oikeasti väitä, että olet vaihtanut Premium auton johonkin b-luokan riisikippoon. Tuohon ei oikeasti usko kukaan...

        Ai niin, sinunkin Hondaasi on varmaan kolhittu parkkipaikalla kun kaikki ovat niin kateellisia vai mitä...??

        heh..heh mitä porukkaa..


    • wedfcwewwwww

      Mulla on 2005 mallin honda jazz, alkuperäinen pakoputkinen ehjä edelleen.
      Takalokasuojan sisäpokkauksen reunassa oli viime keväänä jo alkua ruosteesta, se ei olekkaan siis muovia kuten muovikipoissa.. Pitänee kai jossain kohtaa korjata se paikka, hio ruosteet ja laittaa ruosteen esto maalia. Arka paikka tuo, siihen osuu kaikki hiekka ja kivet mitä renkaista lähtee, pitkään kuitenkin kestänyt tähän asti vuodesta 2005.

      • Ei hyvällä tasolla

        Minulla 2011 uutena ostetusta Jazzista ruostui kuskin ovi alareunasta ja kiertoonhan se sitten lähti. Olisi kustantanut 500 euroa jos olisin laitattanut itse kuntoon.

        Uusissa Civikeissä on pohjaan liimattu iso huopamatto ääntä eristämään ja mitään varsinaista ruostesuojausta ei ole sen alla, pelkkää maalia.


      • nyt jo
        Ei hyvällä tasolla kirjoitti:

        Minulla 2011 uutena ostetusta Jazzista ruostui kuskin ovi alareunasta ja kiertoonhan se sitten lähti. Olisi kustantanut 500 euroa jos olisin laitattanut itse kuntoon.

        Uusissa Civikeissä on pohjaan liimattu iso huopamatto ääntä eristämään ja mitään varsinaista ruostesuojausta ei ole sen alla, pelkkää maalia.

        Kolmas Civikki, eikä ruostuneet!


      • jhlalnbfm
        nyt jo kirjoitti:

        Kolmas Civikki, eikä ruostuneet!

        Sulla on varmaan kaapissa myös kolme eri tuulipukua eikö totta??


      • ei mutta kulin
        jhlalnbfm kirjoitti:

        Sulla on varmaan kaapissa myös kolme eri tuulipukua eikö totta??

        Sinä väsäät näitä suljetulla, hoitsun koneella!


    • Huopakori

      Ihmetyttää tuo HUOVAN käyttö? Varmasti kun vettyy niin paketti on valmis paaliin. Japanilaisten pahin vihulainen on RUOSTE. Kiassa taitaa olla muovia lokasuojissa? Olenko oikeassa?

      • kia on pommi

        Katso tuulilasi uusin.. Eipä Hondat enää ruostu..


    • hehidiitteja

      Juu ei varmasti.. ainakin accortin 06 eteepäin olevat korit aivan ruosteessa parissa vuodessa. ei ruostu ei..

      hondalasit naamalla?

      • paalissa jo

        Kuka nyt vanhalla autolla ajaisi, 06 paalattu kaikilta merkeiltä.


      • mitkälasit!
        paalissa jo kirjoitti:

        Kuka nyt vanhalla autolla ajaisi, 06 paalattu kaikilta merkeiltä.

        03 ei löydy vielä ruostetta, ehkä sitä aivojesi tilalla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe