Homokin voi tehdä parannuksen

Homous on sairaus

18

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄO 68

      Jos homo voi tehdä parannuksen, niin voiko pankkopoikakin parantua vähämielisyydestä?

      Vastaus: ei voi. Pankkopojan tapauksessa tauti on perinnöllinen ja siten ikuinen.

    • late lapista

      voiko homoudesta ja kepulaisuudesta parantua? tiedä häntä, mutta homolla on ainakin järkeä päässä kun puolestaan kepulaisilla ei järki päätä pakota.jos olisi pakko valita kahdesta pahasta olisin mieluimmin homo.

      • totuuden omatunto

        Ihan vain tiedoksi että itse en luopuisi en kepulaisuudesta enkä homoudesta mistään hinnasta. Keskustalaiset ajattelevat koko suomea tasapuolisesti eikä vain kehäkolmosta. Ja homot eivät sekaannu vieraaseen sukupuoleen kuten siat.


    • Älkää uskoko kaikkea

      Miksi Jumala on sitten luonut meidät homot jos olemmekin sairaita?

      • Petri-66

        kuulemma, " Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen " ;) XOX


      • Petri-66
        Petri-66 kirjoitti:

        kuulemma, " Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen " ;) XOX

        JOO tarkennus ..... Siinä vitun Raamatussa sanotaan ; Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksen. " .. joo luen tälläkin hetkellä raamattua ihan huvikseni, koska en aina jaksa miettiä betonin laajenemista lattialla kosteissa tiloissa tietyissä lämpötiloissa


    • Propagandaa :(

      Voi helvettiii, mitä propagandaa. Onneks tätä ei ihan PR suoraan tuo esille. Oikeesri, onko teillä.tällainen propandakoneisto, näytteliöineen ja rahoineen käytössä ?

      • Barru

        Biseksuaalit ovat sekopäitä, joita uskikset käyttävät surutta hyväkseen. Se, että uskikset keskittyvät henkiseen väkivaltaan kertoo karua kieltä kristinuskosta.

        Minun kohdallani löysin ilon ja tasaisen hyvän onnen, kun uskaltauduin kyseenalaistamaan näiden pelottelijoiden sanoman. Minun ei tarvitse uskoa mihinkään. Minun ei tarvitse muuttua. Eikä minun tarvitse pelätä, mitä sattumalta ajattelen. Minä olen vapaa.


    • Barru

      Anni on tyttö. Tiesitkö, että miesten seksuaalisuus on erilaista kuin naisten? Meillä miehillä seksusalisuus on polarisoituneempaa.

      Minä koitan olla parempi ihminen joka päivä. Esimerkiksi suihinottotekniikaa kannattaa hioa. Paras tuntuma tulee, kun terskan antaa vaeltaa suun lakea.

      Työnantajani mielestä homous ei ole sairaus. En saa sairaslomaa panetukseen.

    • satuja vain

      Miten parantua sairaudesta joka pistää aloittamaan keskusteluja homopalstalla homojen parantumisesta ?

      Siitä ei voi paraantua mitenkään.Yhtään esimerkki tapausta ei ole,joten tulette seikkalemaan sairautenne kanssa koko elämänne läpi.

      Hyväksykää oma sairautenne.
      Ei uskovainen ole terveen ihmisen merkki,terve ihminen ei tarvitse mitään uskoa satuolentoihin pärjätäseen elämässään.

    • Synti ja syöpä

      Sairausko paranee sillä, että tekee parannuksen?

      Toivottavasti kerrot, miten haimasyöpää sairastava sukulaiseni voisi tehdä parannuksen. Kerro pian - hänellä ei ole paljon aikaa odotella.

      • MrAntza999

        Kuka on niin tyhmä että uskoo raamattuun, jokanen uskoo siihen mihin haluaa j mulla on ihan oma näkemykseni uskonnosta!

        Ja kaikille homofobikoille: Homous ja homostelu jonkun toisen pojan kanssa on paras asija mitä tiedän maailmassa olevan ja mitä eniten haluan, tuskin tämä on vain minun mielipide?

        Ja pitäkää homofobikot itsestänne vaan meteleiä niin joku homo raivostuu tästä niin että tulee ja pistää peppuun niin että peppu on erittäin kipeä, erittäin pitkää ;D


    • Petrushka

      Voi jeesuksenperkele isä, äiti mulle sano:" Sie perkeleen homo " sanoin niille " Työ ootta miut tehnynnä "

    • jäbäleisson

      Onneksi Anni löysi kullin viehätyksen, sillä kullithan on paljon parempia kuin pimpit! ;)))

      • MrAntza999

        Jep ainakin "meidän" mielestä XD


    • Jormanashkaja

      MISTÄ , MISTÄ ??? MUN pitää parantuu ??? Olen 48 vuotias, mies olen aina , koko ikäni tykännyt samaa sukupuolta olevista Ihmisistä Elän ja olen koko ikäni elänyt sinkkuna.. En vanhempieni tahdosta huolimatta lähtenyt teininä lisääntymään..
      En kapakoissa lähentele " hetskuäijii" vaikka he luulevat olevansa kapakoissa saalista sen jälkeen kun muijat on dumbannut ne .... No vittu mulla on siniset silmät , vaaleat hiukset ja lihaksikas vartalo.. En olis Natsi Saksassa 75 vuotta sitten joutunut niiden puolesta leirille. Mutta ... äh.. Tämän päivän Suomessa pikkukikkelipojat jotka on saatan rumia polvihousupöksyjä iältään 18-60 jäätyään tiskille hemputtaa.. Homottaa kaikkia, vaan se takia, kun Homot VAAN pitää kivaa sun vimon kans.

    • itekkin homo

      niinpä.
      mistä mun muka pitäisi parantua?
      siitäkö että en halua naida naista?
      siitäkö että olen ollut tällainen aina,
      ensimmäisestä erektiosta lähtien.

      mä olen itsestäni vähän jopa ylpeä.
      olen kestänyt ympäristön paineet ja
      päässyt näinkin vanhaksi. en
      teeskentele mitään.

    • Analyzer

      Nimimerkin appisas aloitus.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe