Kun ulkopuolinen ihminen

kolmas usein rikkoo

rikkoo perheesi, niin miten olet topipunut siitä ja mtien mies kohtelee sinua ja miten otatte lapset huomioon?
Monesti se ulkopuolinen alkaa sanelee miten mies elää, ja siinä jäävät sitten lapset ilman isää ja puolisot vihaavat toisiaan. Sen he saavat aikaan.

85

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isä

      Se uusi mies ei kohtele minua mitenkään, emme ole keskenämme missään tekemisissä. Lapsen äidin kanssa sovitaan keskenämme tapaamisista.

      Alussahan ero oli tietysti aika rankkaa, eikä kovin montaa kertaa edes tavattu muutaman vuoden aikana (vaihdot hoitopaikassa, ei tarvinnut tavata). Poikkeustapaukset sitten hoituivat puhelimen välityksellä.
      Nykyään näen lastani vähemmän, ja sehän on sikäli todella rankkaa myöskin, mutta toisaalta olen lapsen äidin kanssa ihan hyvissä (asiallisissa) väleissä.

      Olen saanut lapseni puheista käsityksen, ettei uusi mies ole koskaan ollut millään tasolla kiinnostunut lapsista (vaikka itselläänkin on kolme omaa) eikä kyllä nykyään kotonaolemisestakaan. No, sehän ei mulle mitenkään kuulu miten toisessa kodissa toimitaan. Kunhan lapsia ei kohdella huonosti (ja huomaisin kyllä jos kohdeltaisiin).

      Lapseni äiti ei myöskään ole huomautellut minulle mitään naisystävistäni, vaikka tietääkin ihan hyvin että minulla on sellaisia ollut, myös silloin kun lapsi on ollut luonani.

    • ..............

      Älä Lissulasse yleistä kylöä erot johtuu pääsääntöisesti aviopuolisoiden keskinäisistä suhteista... ...jos parisuhde on kunnossa niin kolmas ei pääse siihen väliin tulemaan.
      Monia kertoja olen kertonut että erosi narsisti naisesta joka domini osoittimielta valitsi/määräsi ketkä sai tulla kylään esim. Minulla oli kaikki kaveri ja sukulaiset (lasten isovanhemmat minun vanhemmat) lähes 100%:ti kielletty ... ...oli vain hänen sukulaiset ja kaverit. Joten erosin huonosta ihmisestä ja elin muutamia vuosia yksin joten nykyinen vaimoni ei ole perheen rikkoja enkä minä ole perheen rikkoja vaan selviytyjä ! Selviydyin narsistin käsistä

    • isä vm75

      Alku oli hankalaa, koska lapset kaipasivat äitiä ja purkivat sen monin tavoin minuun. Tietenkin, heitä lähinnä olevaan läheiseen ihmiseen. Ajan myötä helpotti, arki asettui omiin uomiinsa ja niinhän siinä kävi että äiti unohtui, tai ei ainakaan ollut läsnä ajatuksissa enää niin paljon kuin ennen.

      Ex-vaimoni petti minua vuoden päivät perheellisen miehen kanssa, ennenkuin kaikki tuli ilmi. Olisin ollut valmis käymään vaikka terapiassa (vaikka ajatuskin puistattaa, mutta lasten takia olin siihen valmis) mutta ei ex-vaimo halunnut. Hän halusi eron jotta voisi elää avoimesti salailematta uuden miehensä kanssa. Kyseinen uusi mies muuten jätti myös vaimonsa ja perheensä exäni takia.

      Lapset jäivät ex-vaimon pyynnöstä minulle. Hän halusi lähteä ulkomaille "etsimään itseään" uuden miehensä kanssa. En tiedä miksi niin kauas sitä itseä piti lähteä etsimään, mutta kaipa pointtina oli vain se että hän halusi eroon meistä kaikista -minusta ja kolmesta lapsestamme. Minä olin se koti-isä joka huolehti lapsista enimmäkseen yhdessä ollessammekin kun ex-vaimo ravasi työpaikan lounailla ja illanvietoissa (=vieraan miehen sängyssä).

      Kyseinen uusi mies ei ole sanellut elämäämme millään tavoin, hän elelee tyytyväisenä lasteni äidin kanssa siellä jossain. Totta, lapset elävät nyt ilman toista vanhempaansa mutta minkäs teet jos toista ei kiinnosta. En minä ex-vaimoani vihaa. Katkera olin kyllä aikani, mutta enemmänkin lasten takia. Minulle aivan sama mutta miksi hylätä omat lapset noin kylmästi. Paiskaa toisinaan kortilla, soittaa ehkä synttäreillä. Viimeksi näki lapsia alkukesästä yhtenä päivänä, saattaa jouluna käydä lasten kanssa jossain jos tulee suomeen käymään. Melkein parempi ettei tulisi, se on lapsille hankalaa. Tasapainoisempaa meidän elämä on ilman hänen pikavisiittejään, joista harva edes toteutuu.

    • !!......

      Miksi te aikuset ihmiset ette osaa erota ensin ja sitten vasta alkaa etsiä uusia parisuhteita ? ?.Joka olisi kaikkien kannalta parasta. Ja miksi hankitte heti uusia lapsia ,kun olette entisetkin pystyneet jättämään ? !! Siinä on rakkaus lapsiin ainakin kaukana sanokaapa mitä tahansa.Kyllä vanhemmista on tullut itsekkäitä ja raakoja lapsia kohtaan.

      • Isä

        Tämä tuskin oli mulle osoitettu, mutta onhan mulla eron _jälkeen_ (9½ vuotta sitten) ollut suhteita, melko pitkiäkin. Uutta lasta en ole silti vielä laittanut alulle.
        Lastani en jättänyt, monesti se lähtijä voi olla myös nainen, ja nainen vie omaisuutensa (kuten jälkikasvun) yleensä mukanaan.

        Älä silti kuvittele, että kaikki erovanhemmat eroaisivat uuden rakkauden takia. Yleensä vain toisella on uusi kulta valmiina, aina ei tietysti kummallakaan. Reilusti alle puolet siis eroavat siksi että rakastuvat uuteen, mutta silti oletat, että kaikki erovanhemmat ovat muiden perässä juoksijoita.


      • ..........

        Ei en hylännyt lapsiani tapaan heitä säännöllisesti sopimuksen mukaan mutta moni ex vaimo on kuin tämä onnen ydin perhe joka ei pääsyänyt lapsia isälle


    • tuttu tarina tämä

      Kolmas usein estää miestä tapaamasta omia lapsiaan sekä aiheuttaa puolisoille eripuraa ja haluaa heidän välit jäätäviksi. Hänellä on pelko että mies haikailee takasin vaimon ja lasten tuo, siksi estää miestä olemasta missään tekemisissä heidän kanssaan. Katkeria ja epätoivoisia, kun heillä itsellään ei ole mitään menetettävää, ei ole lapsia ei ikinä ollut miestä ym.. elämä on heillä ollut tylsää, kunnes vihdoin rikkoivat jonkun perheen ja sittenovat onnellisia,.kun itsellä ei ole mitään ei muillakaan saa olla. Mikä on mukavampaa kuin tietää että lapset itkee ja kaipaa isää, ja monta lasta jää isättömiksi.

      • No lissukkalässykkä

        kiva kun peukutat itseäsi. Sormetatko myös itse?


      • ........

        No se joka estää useimmiten on se ex puoliso ja ulkopuolinen on se ex puoliso...
        ...ainakin meillä on ex puoliso se ulkopuolinen se ihminen joka ei asu meillä


      • mars marssiin

        Sinähän se tiedät lässy, kun sulla on ne isättömät lapset. Ufoko sinua pani ja läksi takas avaruuteen.


    • potku

      Itehän sinä prk. teit sen että lapses jäi ilman isää. Mitä sä muita syyttelet. Pidä kipeenäs narsisti. Täällä itket ja elämöit. Tuollaiselle ihmiselle ei armoa, ei sääliä. Vain potkut persuuksiin.

      • ..ja taas alusta

        Ja potku muuallekkin, sitten pitelis kun kipeetä pi..ua! Ois ainakin sen ajan hiljaa. sitten sama uudestaan ja uudestaan ja uudestaan..


    • ei lissu,,

      Kylläpä totuus tekee kipeää !,,..

    • säälittäviä sutturoi

      Kurjaa on kun ulkopuolinen sotkee hyvän perhe elämän. Sehän on selvää ettei se rikkoja myönnä, vikahan on aina miehen exässä ja lapsissa, mieskin on syytön samoin kun tämä rikkoja.

      On se kumma että rikkoa pitää, mutta eihän ole mitään menetettävää, senpä vuoksi on kiva nähdä kun toisten lapset itkee ja kaipaa isää ja exä on pulassa kun ei jaksa yksin. Se on perheenrikkojista kivaa.

      • Älä vänkää taas

        Ei lässy, ei. Kaikki ovat nimenomaan sulle sanoneet että juuri se mies on syypää. Ei kukaan muu. Koeta jo tajuta. Ei sitä ukkoas pakotettu pettämään eikä jätyämään, vaan halusi sinut jättää.


      • .........
        Älä vänkää taas kirjoitti:

        Ei lässy, ei. Kaikki ovat nimenomaan sulle sanoneet että juuri se mies on syypää. Ei kukaan muu. Koeta jo tajuta. Ei sitä ukkoas pakotettu pettämään eikä jätyämään, vaan halusi sinut jättää.

        Hmmm. Jos Lässy on ollut sellainen kun täällä on saanut lukea niin mies PELASTI itsensä narsistin kynsistä joten Lässy on yksin syyllinen !


      • isä vm75

        ""Kurjaa on kun ulkopuolinen sotkee hyvän perhe elämän. Sehän on selvää ettei se rikkoja myönnä, vikahan on aina miehen exässä ja lapsissa, mieskin on syytön samoin kun tämä rikkoja.""

        Miksi kirjoitat aina ja yleistät että perheenrikkojat ovat naisia?

        Itse olen yh-isä, ja ex-vaimoni lähti uuden miehen matkaan.


    • lässyn, lässyn...

      En tiedä, sinä lässy taidat olla ainoa, joka kuvittelee jonkun kolmannen rikkovan perheitä, kyl asia on niin, että ne aviopuolisot ihan ite rikkoo perheensä.

    • se ulkona oleva

      - topipunut
      - mtien
      - oletko taas kännissä?

    • pilunpilu

      Se on niin hullu että sillä on kymmenen sivupersoonaa. Se muuttaa kirjoitustyyliäkin kuin miehestä naiseksi. Ilmeisesti aika vaarallinen jos se irti päästää pirun itsestään:)

    • Kolmas rikkooo lähes

      Kolmas yleensä rikkoo, semmonen ihminen, jolla ei ole itsellään mitään menetettävää niin ei voi tietää miltä tuntuu kun omat lapset jää ilman isää, ja vieras aiheuttaa vanhempien välille suurta riitaa. Se vaan on sutturotsta kivaa.

      • .........

        LOPETA JO LISSULASSE kyllä aviopuolisot on itse vastuussa omasta litostaan ja hyvinvoinnistaan ! Jos olisit ollut hyvä vaimo(äiti)niin ei olisi liittosi hajonnut !


      • älä riko enää
        ......... kirjoitti:

        LOPETA JO LISSULASSE kyllä aviopuolisot on itse vastuussa omasta litostaan ja hyvinvoinnistaan ! Jos olisit ollut hyvä vaimo(äiti)niin ei olisi liittosi hajonnut !

        Hyvähän se on siinä huudella kun on rikonut jonkun perheen. Ota vastuu teoistasi, äläkä enää riko kenenkään onnellista perhettä. Siinä mies kärsii kaikista eniten kun menettää koko perheen ja suvun, eikä kukaan läheinen enää välitä.


      • ........
        älä riko enää kirjoitti:

        Hyvähän se on siinä huudella kun on rikonut jonkun perheen. Ota vastuu teoistasi, äläkä enää riko kenenkään onnellista perhettä. Siinä mies kärsii kaikista eniten kun menettää koko perheen ja suvun, eikä kukaan läheinen enää välitä.

        Ei se sun perhe niin onnellinen ollut jos mies ottaa eron !!! Ja erottuaan löytä uuden naisen niin ei ole rikkonut kuin omansa tai siis avioparit yleensä rikko omat suhteensa ja syytä olisi sen jätetyn huonon vaimon/äidin miettiä myös omaa käytöstä koska mies jättää hänet.


      • onnen yidn perhe
        ........ kirjoitti:

        Ei se sun perhe niin onnellinen ollut jos mies ottaa eron !!! Ja erottuaan löytä uuden naisen niin ei ole rikkonut kuin omansa tai siis avioparit yleensä rikko omat suhteensa ja syytä olisi sen jätetyn huonon vaimon/äidin miettiä myös omaa käytöstä koska mies jättää hänet.

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.


      • ..........
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        Juuri sinua multipersoona lissu !!! Niin sinä itse miehesi kanssa hajoititte perheenne !


      • .........
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        Kyllä se "suttura"päätti olla tulematta sinun luokse koska ei halua tuntea sinua ! Et ole siinä asemassa että kykenisit päättämään/vaikuttamaan kenenkään kulkemiseen/menemiseen.


      • ----
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        "Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin."

        Onnekas lapsi on sellainen, jolla on elämässään sekä äiti että isä, mummot ja papat. Eivät sinun lapsesi ole onnekkaita.


      • asiaton meno
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        "Emmekä mene", kuka sinua siellä kaipaa. Mitä ne sinulla siellä miehen luona tekevät. Ei sinulla ole mitään asiaa mennä sinne.

        Olisit miettinyt ennekuin potkit sen miehen pellolle että miten voi käydä. Luulitko että mies jää nurkalle sinua vahtaamaan ja odottamaan milloin käsky käy.

        Et sinä mitään miestä tarvitse, eivätkä miehet tarvitse sinua. Olet sellainen persoona että tuskin kukaan sinun lähelläsi viihtyy.


      • höijäkkää
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        Miten se suttura katkera olisi, sehän meni sun x-miehen kanssa yhteen. Höh.


      • sammaa mieltä
        ---- kirjoitti:

        "Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin."

        Onnekas lapsi on sellainen, jolla on elämässään sekä äiti että isä, mummot ja papat. Eivät sinun lapsesi ole onnekkaita.

        Se on totta onnekas lapsi se on jolla on kaikki tallessa, mutta ei ne ole jos kolmas tulee ja rikkoo perheen! Siihen lapsi ei voi vaikuttaa eikä kukaan muukaan.

        Kolmannen vika jos lapsi ei ole onnekas. On tosi kurjaa jos joku rikkoo hyvän perheen. Siitä pitäisi saada 100 000 sakkoa jotta kerta jää viimeiseksi.


      • mitä sinä pelkäät?
        asiaton meno kirjoitti:

        "Emmekä mene", kuka sinua siellä kaipaa. Mitä ne sinulla siellä miehen luona tekevät. Ei sinulla ole mitään asiaa mennä sinne.

        Olisit miettinyt ennekuin potkit sen miehen pellolle että miten voi käydä. Luulitko että mies jää nurkalle sinua vahtaamaan ja odottamaan milloin käsky käy.

        Et sinä mitään miestä tarvitse, eivätkä miehet tarvitse sinua. Olet sellainen persoona että tuskin kukaan sinun lähelläsi viihtyy.

        No sitpä olenkin ihmetelly, eihän se suttura kuulu millään tavoin miehen lasten exäj a suvun elämään. Ei meistä kukaan perheenrikkojia tarvita. Hyi.. ihan ällöttääkin ajatus että joku tulisi meille asustelemaan tai kaveeraamaan... ei oel ikinä tullut eikä tule.

        Persoona kannattaa olla, oma itsensä. En ole koskaan ollut kenellekkään mieliksi vaan aina tehnyt omat ratkaisut, on hullua oll asamaamieltä vaikkei sisimmissään oliskaan, jotkut vaan pelkää haukkuja, minä en. Siksipä o.lemmekin perheenä niin onnekkaita.


      • ..........
        sammaa mieltä kirjoitti:

        Se on totta onnekas lapsi se on jolla on kaikki tallessa, mutta ei ne ole jos kolmas tulee ja rikkoo perheen! Siihen lapsi ei voi vaikuttaa eikä kukaan muukaan.

        Kolmannen vika jos lapsi ei ole onnekas. On tosi kurjaa jos joku rikkoo hyvän perheen. Siitä pitäisi saada 100 000 sakkoa jotta kerta jää viimeiseksi.

        KYLLÄ AVIOPUOLISOT RIKKOVAT ITSE SUHTEENSA !!!! JOS SUHDE ON KUNNOSSA NIIN SIIHEN EI PÄÄSE KOLMATTA SOTKEMAAN... ...TEKSTIEN PERUSTEELLA VIELÄPÄ SE LISSU ON YKSIN SYYLLINEN


      • kolmas rikkoo
        .......... kirjoitti:

        KYLLÄ AVIOPUOLISOT RIKKOVAT ITSE SUHTEENSA !!!! JOS SUHDE ON KUNNOSSA NIIN SIIHEN EI PÄÄSE KOLMATTA SOTKEMAAN... ...TEKSTIEN PERUSTEELLA VIELÄPÄ SE LISSU ON YKSIN SYYLLINEN

        NO EI RIKO. USEIN SE ON ULKOPUOLINEN RIKOKJA, JOSTA SE ON KIVAA.

        On kiva nähdä kun exä kaipaa ja yrittää viedä perhettään eteenpäin yksin ja kiva nähdä kun lapset jäävät ilman isää. Miksi se on kivaa?

        Sitä ei vaan perheenrikkoja ymmärrä kun itsellä ei ole lapsia... ei mentä mitään.

        Semmoisia ne on, turha syytellä puolisoita ja lapsia.
        Eihän sitä kukaan myönnä joka itse on rikkonut perheitä.


      • sitä vaan mietin
        höijäkkää kirjoitti:

        Miten se suttura katkera olisi, sehän meni sun x-miehen kanssa yhteen. Höh.

        No olihan se ällötys katkera kun kehtasi rikkoa perheemme. Nyt on varmaan onnekas kun sai ilmasen asunnon voi kaljotella meihen piikkiin ja tietää että lapset ovat aikanaan kaivanneet isää ja nyt meis itkee ... hahaaa...

        Niinhän se menee, katkeruus eipalkitse vaan jättää mustan aukon surullisen ihmisen elämään ja tekoihin.

        Jos tuosta perheenrikkomisesta joku on onnellinen niin sairas on meileltään.


      • Onnen UusPerhe
        mitä sinä pelkäät? kirjoitti:

        No sitpä olenkin ihmetelly, eihän se suttura kuulu millään tavoin miehen lasten exäj a suvun elämään. Ei meistä kukaan perheenrikkojia tarvita. Hyi.. ihan ällöttääkin ajatus että joku tulisi meille asustelemaan tai kaveeraamaan... ei oel ikinä tullut eikä tule.

        Persoona kannattaa olla, oma itsensä. En ole koskaan ollut kenellekkään mieliksi vaan aina tehnyt omat ratkaisut, on hullua oll asamaamieltä vaikkei sisimmissään oliskaan, jotkut vaan pelkää haukkuja, minä en. Siksipä o.lemmekin perheenä niin onnekkaita.

        Kyllä uusi vaimo kuuluu miehensä lasten ja miehensä suvun elämään. Miehen exä on turhake, joutava. Miehen exän suvustakaan ei kukaan ole kiinnostunut, nehän on kaikki ex=mennyttä.
        Anoppi ja appi rakastavat uutta vaimoa, sukulaiset otti avosylin vastaan.
        Ex akka kiehuu kateudesta ja katkerana möllöttää.


      • Avoimet kysymykset
        sitä vaan mietin kirjoitti:

        No olihan se ällötys katkera kun kehtasi rikkoa perheemme. Nyt on varmaan onnekas kun sai ilmasen asunnon voi kaljotella meihen piikkiin ja tietää että lapset ovat aikanaan kaivanneet isää ja nyt meis itkee ... hahaaa...

        Niinhän se menee, katkeruus eipalkitse vaan jättää mustan aukon surullisen ihmisen elämään ja tekoihin.

        Jos tuosta perheenrikkomisesta joku on onnellinen niin sairas on meileltään.

        Miten rikkoi?
        Eikö exäsi ollut rikkomista vastaan?
        Miksi exäsi antoi rikkoa?
        Eikö exälläsi ole omaa tahtoa ollenkaan?


      • ......
        kolmas rikkoo kirjoitti:

        NO EI RIKO. USEIN SE ON ULKOPUOLINEN RIKOKJA, JOSTA SE ON KIVAA.

        On kiva nähdä kun exä kaipaa ja yrittää viedä perhettään eteenpäin yksin ja kiva nähdä kun lapset jäävät ilman isää. Miksi se on kivaa?

        Sitä ei vaan perheenrikkoja ymmärrä kun itsellä ei ole lapsia... ei mentä mitään.

        Semmoisia ne on, turha syytellä puolisoita ja lapsia.
        Eihän sitä kukaan myönnä joka itse on rikkonut perheitä.

        Kyllä ne aviopuolisot itse rikkovat suhteensa useimiten... ...olet harhainen kolmansista ja harhaisuuden/mustasukkaisuuden takia miehesi otti eronkin !


      • etkö ymmärrä
        ...... kirjoitti:

        Kyllä ne aviopuolisot itse rikkovat suhteensa useimiten... ...olet harhainen kolmansista ja harhaisuuden/mustasukkaisuuden takia miehesi otti eronkin !

        No ei riko hyvä ihminen sentäs... kyllä se ulkopuolinen sekopää on syyllinen joka rikkoo tositen perheet.


      • mitäs sekoot?
        Onnen UusPerhe kirjoitti:

        Kyllä uusi vaimo kuuluu miehensä lasten ja miehensä suvun elämään. Miehen exä on turhake, joutava. Miehen exän suvustakaan ei kukaan ole kiinnostunut, nehän on kaikki ex=mennyttä.
        Anoppi ja appi rakastavat uutta vaimoa, sukulaiset otti avosylin vastaan.
        Ex akka kiehuu kateudesta ja katkerana möllöttää.

        No omien kersojen, mutta ei miehen lasten sekaan sutturat kuulu, sehän on julmaa lapsia kohtaan tuoda suttura haukkumaan heitä.
        En tunne yhtään eroperhettä jossa meis olisi pakottanut sutturat asumaan ex vaimon ja lasten kotona tai edes näkemään heitä.

        Eihän se suttura mitenkään kuulu meihen ex perheen elämään, hyvänen aika. Hulluja puhut.

        Ei meillä ainakaan ole sutturoita näkyny.


      • säälittävät harkat
        Avoimet kysymykset kirjoitti:

        Miten rikkoi?
        Eikö exäsi ollut rikkomista vastaan?
        Miksi exäsi antoi rikkoa?
        Eikö exälläsi ole omaa tahtoa ollenkaan?

        Iskemällä kyntensä onnelliseen perheeseen kun ei kestänyt että olemme onnellisia,.
        Miehet uskoo kaiken mitä lapsettomat naakat kertoo, jos lupaa lapsettoman ja huolettoman elämän, monet miehet ei vastusta.
        Katalilla sutturoitlla on omat konsti miten uskottelee varatut miehet pois rakkaan perheen luota.
        Ei näytä olevan kun uskoo kaiken mitä likaiset harakat lupailee.


      • .....
        etkö ymmärrä kirjoitti:

        No ei riko hyvä ihminen sentäs... kyllä se ulkopuolinen sekopää on syyllinen joka rikkoo tositen perheet.

        ei ei et tunnusta tosiasioita ! Sinä olet syyllinen yksinään eroonne


      • .......
        mitäs sekoot? kirjoitti:

        No omien kersojen, mutta ei miehen lasten sekaan sutturat kuulu, sehän on julmaa lapsia kohtaan tuoda suttura haukkumaan heitä.
        En tunne yhtään eroperhettä jossa meis olisi pakottanut sutturat asumaan ex vaimon ja lasten kotona tai edes näkemään heitä.

        Eihän se suttura mitenkään kuulu meihen ex perheen elämään, hyvänen aika. Hulluja puhut.

        Ei meillä ainakaan ole sutturoita näkyny.

        kyllä se VAIMO kuuluu miehen elämään 110%:ti ja sitä kautta lasten elämään !!!
        ja se ettei ole TEILLÄ näkynyt niin sinä et kuulu ex miehes elämään ollenkaan olet ex miehen taloudessa pellkkä turhake.


      • .......
        säälittävät harkat kirjoitti:

        Iskemällä kyntensä onnelliseen perheeseen kun ei kestänyt että olemme onnellisia,.
        Miehet uskoo kaiken mitä lapsettomat naakat kertoo, jos lupaa lapsettoman ja huolettoman elämän, monet miehet ei vastusta.
        Katalilla sutturoitlla on omat konsti miten uskottelee varatut miehet pois rakkaan perheen luota.
        Ei näytä olevan kun uskoo kaiken mitä likaiset harakat lupailee.

        olet kyllä aika narttu !!! helvetti jos tidän perhe olisi ollut onnellinen olis vieläkin perhenne yhdessä mutta luulen että olet aika dominoiva ihminen jopa narsisti eikä miehelläs ollut onnea eikä hyvä olla


      • silkkaa satua
        säälittävät harkat kirjoitti:

        Iskemällä kyntensä onnelliseen perheeseen kun ei kestänyt että olemme onnellisia,.
        Miehet uskoo kaiken mitä lapsettomat naakat kertoo, jos lupaa lapsettoman ja huolettoman elämän, monet miehet ei vastusta.
        Katalilla sutturoitlla on omat konsti miten uskottelee varatut miehet pois rakkaan perheen luota.
        Ei näytä olevan kun uskoo kaiken mitä likaiset harakat lupailee.

        Onko sun exäsi jotenkin vammainen ja sinisilmäinen idiootti, kun lähti tuiki tuntemattomain ihmisten matkaan tietämättä mitä on vastassa.
        En kyllä tajuu miten joku voi olla niin tyhmä et jättää onnellisen elämän ja astuu ihan tuntemattomaan?????????????
        Onko ne sutturat jotain seireenejä ja kuinka monta niitä oikeen oli, kun voivat viedä jonkun miehen, joka tietty pisti vastaan, eikä halunnut lähteä onnellisesta liitosta pois.
        Sun juttus on kuin jostain kreikkalaisista mytologiasta.


      • Onneton perhe olitte
        säälittävät harkat kirjoitti:

        Iskemällä kyntensä onnelliseen perheeseen kun ei kestänyt että olemme onnellisia,.
        Miehet uskoo kaiken mitä lapsettomat naakat kertoo, jos lupaa lapsettoman ja huolettoman elämän, monet miehet ei vastusta.
        Katalilla sutturoitlla on omat konsti miten uskottelee varatut miehet pois rakkaan perheen luota.
        Ei näytä olevan kun uskoo kaiken mitä likaiset harakat lupailee.

        Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.


      • ........
        Onneton perhe olitte kirjoitti:

        Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.

        Tai ei ollut onnelinen dominoivan nalkuttavan narsisti akan palvelijana kyllästy elättämään kokkamaan siivoamaan ja kuuntelemaan perässä juoksevaa nalkuttajaan.


      • -----
        Onneton perhe olitte kirjoitti:

        Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.

        ""Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.""

        Niinpä.

        Sellainen ihminen, joka rakastaa ja on sitoutunut perheeseensä ja avioliittoon, ja pitää arvossa perhe-elämää, ei lähde kenenkään toisen matkaan.

        Jos lapseton ja huoleton elämä kiinnostaa ja on valmis sen vuoksi jättämään perheensä, niin ei sellainen isä ja aviomies perhe-elämästä ole koskaan nauttinutkaan, vaan on kokenut sen vankilaksi.

        Eli; sinun ex-miehesi ei ollut onnellinen kanssasi. Tarvittiin vain pieni sysäys naiselta, ajatus helposta elämästä kaukana sinusta jossain, ja hups! mies katosi.


      • ..........
        ----- kirjoitti:

        ""Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.""

        Niinpä.

        Sellainen ihminen, joka rakastaa ja on sitoutunut perheeseensä ja avioliittoon, ja pitää arvossa perhe-elämää, ei lähde kenenkään toisen matkaan.

        Jos lapseton ja huoleton elämä kiinnostaa ja on valmis sen vuoksi jättämään perheensä, niin ei sellainen isä ja aviomies perhe-elämästä ole koskaan nauttinutkaan, vaan on kokenut sen vankilaksi.

        Eli; sinun ex-miehesi ei ollut onnellinen kanssasi. Tarvittiin vain pieni sysäys naiselta, ajatus helposta elämästä kaukana sinusta jossain, ja hups! mies katosi.

        Niin tai pieni yli lyönti nalkuttamisessa narsismissa ja ukko pelasti itsensä perhe helvetistä.


      • sä olet itsekäs
        onnen yidn perhe kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit, niin suttura hajoitti katkerana meidän perheen. Lapset jäivät ilman isää ja yksin olen heidät aikuseksi saanut.

        Mies oli sitä mieltä ettei tuo sutturaa meille emmekä me mene sitä ktselemaan ihmettelemään. Ei kuulu meidän elämään.

        Olemme niin onnekkaita että on ilo katsella lapsia ja lastenlapsia kuinka onnellisia ovat kun eivät ole joutuneet naikkosten kynsiin.

        Olisi sääli pitata omat lapset vierailla perheenrikkojilla, me emme alkaneet siihen soppaan.

        Mä suosittelen sulle ihan vakavasti että ota yhteyttä mielenterveystoimistoon. Ei se ulkopuolinen ole teidän avioliittoanne rikkonut vaan se sun mies. Miksi sä et sitä suostu myöntämään? En usko, että olet niin hölmö ettet sitä tajua. Kova itsesuojeluvaisto sulla on, kun et voi tosiasioita myöntää. Mutta ei se johda mihinkään, kuten olet varmaan jo huomannut. Et vaan halua päästää irti ajatuksesta koska silloinhan sun pitäisi ottaa vastuu myös omista teoistasi. Et sä niin mallipuoliso ole ollut kuin väität. Ei kai mies hyvää vaimoa toiseen vaihda?

        Surullista, ette halua lapsillesi parempaa ja normaalimpaa elämää. Mitä he tuumii, jos heillä on kavereita, joiden vanhemmat on eronneet ja lapset tapaa myös vanhempien uusia puolisoita ja ukkeja ja mummoja on monta? Eikö heitä kummastuta yhtään, että heidän elämä ei ole sellaista? Mun mielestä sä riistät lapsiltasi tärkeät ihmissuhteet vain koska sä olet katkera. Ja hyvin hyvin itsekäs.


      • olemme erittäin onne
        sä olet itsekäs kirjoitti:

        Mä suosittelen sulle ihan vakavasti että ota yhteyttä mielenterveystoimistoon. Ei se ulkopuolinen ole teidän avioliittoanne rikkonut vaan se sun mies. Miksi sä et sitä suostu myöntämään? En usko, että olet niin hölmö ettet sitä tajua. Kova itsesuojeluvaisto sulla on, kun et voi tosiasioita myöntää. Mutta ei se johda mihinkään, kuten olet varmaan jo huomannut. Et vaan halua päästää irti ajatuksesta koska silloinhan sun pitäisi ottaa vastuu myös omista teoistasi. Et sä niin mallipuoliso ole ollut kuin väität. Ei kai mies hyvää vaimoa toiseen vaihda?

        Surullista, ette halua lapsillesi parempaa ja normaalimpaa elämää. Mitä he tuumii, jos heillä on kavereita, joiden vanhemmat on eronneet ja lapset tapaa myös vanhempien uusia puolisoita ja ukkeja ja mummoja on monta? Eikö heitä kummastuta yhtään, että heidän elämä ei ole sellaista? Mun mielestä sä riistät lapsiltasi tärkeät ihmissuhteet vain koska sä olet katkera. Ja hyvin hyvin itsekäs.

        Sanoin sen ex miehelle ja lasten ex isälle että hommaisi sutturansa hoitoon sillon kun oikein aluss meitä harmitti kun vieras kanttura rikkoi perheemme. No veihän sen sitten mutta ei mitään apua ole varmaan saanut.

        Minä psykologiaa lukeneena en halunnut perheenrikojaa auttaa.. ei kuulu mun toimenkuvaan auttaa semmoista joka tuohoaa meidän perheen.


      • onnekkaita
        ....... kirjoitti:

        olet kyllä aika narttu !!! helvetti jos tidän perhe olisi ollut onnellinen olis vieläkin perhenne yhdessä mutta luulen että olet aika dominoiva ihminen jopa narsisti eikä miehelläs ollut onnea eikä hyvä olla

        Voi sua, mä halin sua, sulla tosi synkkä mieli. Ei mua satuta vaikk akuin mollaat, ymmärrän että sinua suututtaa kun minä en loukkaannu sanoistasi. Miksi loukkaantuisin? En koskaan tee niinkuin muut vaan meillä kaikilla on oma tahto ja mielipide.

        Emme nuoleskele ketään.


      • ..........
        olemme erittäin onne kirjoitti:

        Sanoin sen ex miehelle ja lasten ex isälle että hommaisi sutturansa hoitoon sillon kun oikein aluss meitä harmitti kun vieras kanttura rikkoi perheemme. No veihän sen sitten mutta ei mitään apua ole varmaan saanut.

        Minä psykologiaa lukeneena en halunnut perheenrikojaa auttaa.. ei kuulu mun toimenkuvaan auttaa semmoista joka tuohoaa meidän perheen.

        Jos olet ex niin et sinä käske ex puolisoasi eikä ex puolisosi asiat kuulu sinulle !


      • onnen ydin perhe
        .......... kirjoitti:

        Jos olet ex niin et sinä käske ex puolisoasi eikä ex puolisosi asiat kuulu sinulle !

        Onneksi ei eikä minun ja lasteni asiat ex miehelle ja ex isälle. Ei ole koksaan kuulunut, eipä ole meidän kuulumisia koskaan kysellytkään emmekä me hänen. Muista aaina kun lapset olivat pieniä, ei koskaan tullut isältä puhelua missä kyseli onko lpasiet olleet terveitä, mitä heille kuuluu tai olisi kiva nähdä, ei koskaan. Lapseille snaoinkin että ei kannata edes odottaa, sillä isä vaihtoi teidät sutturoihin jotkaestivät että isänne olisi teihin yhteydessä tai kyseli mistään.

        Totuus sattui puolin ja toisin, mutta eipä sen jälkeen tarvinnut enää kertoa miski isä ei välitä. Myös mies kräsii ja eniten kuin me, mutta niinhän sen pitää mennäkin. Se kärsii joka väärin tekee.

        Onneksi olen minä ja lapset sanookin usein vieläkin että olen maailman paras äiti, joka ei ikinä hylännyt heitä, ja on läheinen yhä edelleen.


      • .......
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Onneksi ei eikä minun ja lasteni asiat ex miehelle ja ex isälle. Ei ole koksaan kuulunut, eipä ole meidän kuulumisia koskaan kysellytkään emmekä me hänen. Muista aaina kun lapset olivat pieniä, ei koskaan tullut isältä puhelua missä kyseli onko lpasiet olleet terveitä, mitä heille kuuluu tai olisi kiva nähdä, ei koskaan. Lapseille snaoinkin että ei kannata edes odottaa, sillä isä vaihtoi teidät sutturoihin jotkaestivät että isänne olisi teihin yhteydessä tai kyseli mistään.

        Totuus sattui puolin ja toisin, mutta eipä sen jälkeen tarvinnut enää kertoa miski isä ei välitä. Myös mies kräsii ja eniten kuin me, mutta niinhän sen pitää mennäkin. Se kärsii joka väärin tekee.

        Onneksi olen minä ja lapset sanookin usein vieläkin että olen maailman paras äiti, joka ei ikinä hylännyt heitä, ja on läheinen yhä edelleen.

        Lasten asia kuuluu aina myös isälle mutta ei sinun taloutesi niin kuin ei ex miehesi koti ja talous kuulu sinulle ! Ja ex mies asuu nykyisen naisensa kanssa samassa taloudessa niin KAIKKI mikä tapahtuu siinä taloudessa kuuluu myos ex miehesi naiselle !


      • Onnen ydin perhe
        ....... kirjoitti:

        Lasten asia kuuluu aina myös isälle mutta ei sinun taloutesi niin kuin ei ex miehesi koti ja talous kuulu sinulle ! Ja ex mies asuu nykyisen naisensa kanssa samassa taloudessa niin KAIKKI mikä tapahtuu siinä taloudessa kuuluu myos ex miehesi naiselle !

        Juu mutei meidän asiat ei lasten, ei minun eikä lastenlasten eikä muun suvun. Meille on ihana sama mitä piilottelee ja mitä salaa, ei kuulu meille, KUNHAN EI TULE MEIDÄN KOTIIMME, EIKÄ JUORUA PERÄTTÖMIÄ MINUSTA LAPSISTANI JA KOKO SUVUSTAMME! Se on sairasta.. ensin rikotaan perhe ja ja sitten ryhdytään ylimieliseksi.

        Onneksi meillä ex mies pitää sutturat poissa meiltä koko suvun läheltä, me ei semmoisia perheenrikkoja oll akoskaan tarvittu.
        Ihjhan sama vaikka sailaisi suttura mitä, ei tee mehihin mitään vaikutusta.

        Meidän asiat ei kuulu sutturoille. Siitä onneksi on mieskin pitänyt huolen ettei sutturat pääse meidän kotiin ja meidän asioihin käsiksi. Muutoin olisi juorut pitkin pitäjää.


      • .........
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Juu mutei meidän asiat ei lasten, ei minun eikä lastenlasten eikä muun suvun. Meille on ihana sama mitä piilottelee ja mitä salaa, ei kuulu meille, KUNHAN EI TULE MEIDÄN KOTIIMME, EIKÄ JUORUA PERÄTTÖMIÄ MINUSTA LAPSISTANI JA KOKO SUVUSTAMME! Se on sairasta.. ensin rikotaan perhe ja ja sitten ryhdytään ylimieliseksi.

        Onneksi meillä ex mies pitää sutturat poissa meiltä koko suvun läheltä, me ei semmoisia perheenrikkoja oll akoskaan tarvittu.
        Ihjhan sama vaikka sailaisi suttura mitä, ei tee mehihin mitään vaikutusta.

        Meidän asiat ei kuulu sutturoille. Siitä onneksi on mieskin pitänyt huolen ettei sutturat pääse meidän kotiin ja meidän asioihin käsiksi. Muutoin olisi juorut pitkin pitäjää.

        Hei ääliö koita jo tajuta ettei ex miehesi nainen ole ollut koskaan tulossa teille eikä sinun koti asiasi ja sukusi kiinnosta häntä mutta mihen suku on aivan eri asia ex miehesi sukuun hän kuuluu miehensä kautta... ...mutta sinä et kuulu ex miehesi sukuun erottuasi hänestä. Isällä on oikeus lasten tapamiseen omassa kodissa jossa asuu hänen uusi vaimo... ...ei sulla ole juridista oikeutta edes estää tapaamisia isän kodissa eikä edes estää hänen vaimon tapaamisia lapsilta


      • onnen ydin perhe
        ......... kirjoitti:

        Hei ääliö koita jo tajuta ettei ex miehesi nainen ole ollut koskaan tulossa teille eikä sinun koti asiasi ja sukusi kiinnosta häntä mutta mihen suku on aivan eri asia ex miehesi sukuun hän kuuluu miehensä kautta... ...mutta sinä et kuulu ex miehesi sukuun erottuasi hänestä. Isällä on oikeus lasten tapamiseen omassa kodissa jossa asuu hänen uusi vaimo... ...ei sulla ole juridista oikeutta edes estää tapaamisia isän kodissa eikä edes estää hänen vaimon tapaamisia lapsilta

        No ei tietenkään, kun estin ja kelsin ja meis piti poissa meiltä, sehän olisi tunekutumista ja kotirauhan rikkomkista jos olisi väkisin tullut. Hyvin on mies sutturan pois pitäny ja keiltänyt tulemasta meille sotkemaan.

        Kyllä me kuulumme meihen sukuun, anoppi on yksi parhaistak a vereista samoin exän sisarukset, ystävät ja tuttavat, ei me olla ketään pois heitetty eikä kukaan heistä meitä. Ollaan kuin aina ennekin.

        Ehkä ei, mutta pystyin kuitenkin, ja olihan se mieskin samaa mieltä että sutturat ovat meille eirittäin huonoa seuraa, joten keilsi mheitä meille tulemasta, piti hyvin poissa vanhan kalkkunat.

        Lapsia ei meis koskaan pakottanu näkemään sutturoita, emme ole koskaan heitä nähneet, luojan kiitos.

        Korjasu: Suttura ei ole ex miehen vaimo, ei mies moista kanaa vaimoksi ota, hah haaa..


      • ..........
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        No ei tietenkään, kun estin ja kelsin ja meis piti poissa meiltä, sehän olisi tunekutumista ja kotirauhan rikkomkista jos olisi väkisin tullut. Hyvin on mies sutturan pois pitäny ja keiltänyt tulemasta meille sotkemaan.

        Kyllä me kuulumme meihen sukuun, anoppi on yksi parhaistak a vereista samoin exän sisarukset, ystävät ja tuttavat, ei me olla ketään pois heitetty eikä kukaan heistä meitä. Ollaan kuin aina ennekin.

        Ehkä ei, mutta pystyin kuitenkin, ja olihan se mieskin samaa mieltä että sutturat ovat meille eirittäin huonoa seuraa, joten keilsi mheitä meille tulemasta, piti hyvin poissa vanhan kalkkunat.

        Lapsia ei meis koskaan pakottanu näkemään sutturoita, emme ole koskaan heitä nähneet, luojan kiitos.

        Korjasu: Suttura ei ole ex miehen vaimo, ei mies moista kanaa vaimoksi ota, hah haaa..

        Niin miks ei ottais ottihan se sinutkin !


      • paras olin ma
        .......... kirjoitti:

        Niin miks ei ottais ottihan se sinutkin !

        Minäpä olen eiryinen, naimisiin mennään rakkaudesta ja täydellisen ihmisen kanssa, minä olin se täydellinen. Uusi suttura ei kelpaa edes morsmaikuksi, susiparina elelee eikä edes yhteinen osoite.. siivojan virka.


      • sivusta seurannut.
        paras olin ma kirjoitti:

        Minäpä olen eiryinen, naimisiin mennään rakkaudesta ja täydellisen ihmisen kanssa, minä olin se täydellinen. Uusi suttura ei kelpaa edes morsmaikuksi, susiparina elelee eikä edes yhteinen osoite.. siivojan virka.

        ""Minäpä olen eiryinen, naimisiin mennään rakkaudesta ja täydellisen ihmisen kanssa, minä olin se täydellinen.""

        Jos sinä olisit ollut niin erityinen ja täydellinen, olisi miehesi edelleen sinun kanssasi ja vanhenisi sinun rinnallasi. Jos miehesi olisi rakastanut ja rakastaisi sinua edelleen, hän olisi sinun vierelläsi. Mutta eipä ole.

        ""Uusi suttura ei kelpaa edes morsmaikuksi, susiparina elelee eikä edes yhteinen osoite.. siivojan virka.""

        No, siltikin se suttura on nyt siinä miehesi rinnalla, etkä sinä. Rakkautta on ilman avioliittoakin, monet parit päättävät nykypäivänä elää avoliitossa. Eikä myöskään yhteinen osoite kerro mitään, voivat silti viettää joka ikisen päivän yhdessä ja herätä aamuisin toistensa viereltä. Se on rakkautta.

        Sinä nostat itseäsi jalustalle ja kehut itseäsi maailman parhaaksi ja rakastetuimmaksi vaimoksi. Silti elät yksinäsi ilman miestä rinnallasi. Yksin ja unohdettuna. Ja ex-miehesi jakaa elämänsä siellä jossain jonkun toisen kanssa, ja selvästi hänen on parempi olla nyt, kun ei ole tullut sinua takaisinkaan kerjäämään.

        Sinä olet pieni, ressukka ihminen, joka elät suurissa harhoissa. Usko pois, minäkin olen lukenut psykologiaa, ja voin vaikka laittaa pääni pantiksi, että olen lukenut sitä enemmän kuin sinä. Eikä tarvitse psykologian kursseja huomatakseen, kuinka katkera ja yksinäinen sinä olet. Vakuuttelet päivittäin onneasi ja ihanuuttasi internetin keskustelupalstoilla täysin tuntemattomille ihmisille. Sinuun taisi ihan tosissaan sattua kun miehesi jätti sinut, huomaahan sen, että sinun mielesi on sairastunut.

        Riisu vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi ja tajua tämä; sinun miehesi lähti ja jätti sinut vapaaehtoisesti. Kukaan ei häntä väkipakolla aseella uhaten vienyt. Joku lupaili hänelle helppoa elämää, ja miehellesi se kelpasi, koska elämä sinun kanssasi ei selvästikkään ollut helppoa. Osaan kuvitella. Sinun miehesi lähti, koska ei halunnut enää elää sinun kanssasi. Todennäköisesti hän olisi lähtenyt joka tapauksessa, vaikkei ketään kolmatta osapuolta olisi kuvioihin koskaan tullutkaan. Jokaisella ihmisellä menee raja jossain. Ja miehelläsi oli kanssasi niin hankalaa, että luopui jopa lapsistaan. Ajatus siitä, ettei tarvitsisi enää koskaan olla missään tekemisissä sinun kanssasi, oli niin houkutteleva.


      • ........
        paras olin ma kirjoitti:

        Minäpä olen eiryinen, naimisiin mennään rakkaudesta ja täydellisen ihmisen kanssa, minä olin se täydellinen. Uusi suttura ei kelpaa edes morsmaikuksi, susiparina elelee eikä edes yhteinen osoite.. siivojan virka.

        Kirjoituksista päätellen sinä olet narsisti ja siksi miehesi erosi sinusta !


      • onnen ydin perhe
        ----- kirjoitti:

        ""Eli kun lapseton ja huoleton elämä kiinnosti exääsi noin paljon, niin hän ei ollut onnellinen kanssasi.""

        Niinpä.

        Sellainen ihminen, joka rakastaa ja on sitoutunut perheeseensä ja avioliittoon, ja pitää arvossa perhe-elämää, ei lähde kenenkään toisen matkaan.

        Jos lapseton ja huoleton elämä kiinnostaa ja on valmis sen vuoksi jättämään perheensä, niin ei sellainen isä ja aviomies perhe-elämästä ole koskaan nauttinutkaan, vaan on kokenut sen vankilaksi.

        Eli; sinun ex-miehesi ei ollut onnellinen kanssasi. Tarvittiin vain pieni sysäys naiselta, ajatus helposta elämästä kaukana sinusta jossain, ja hups! mies katosi.

        Mistäs inä tieät oliko mies onnellinen vai ei? Kyllä se oli, kunnes katkera onneton suttura vei miehen ja lasten isän.Vika oli kolmannessa katkerassa lapsettomassa naakasas, joka halusi rikoka jonkun perheen kun itsellä oli asiat huonosti piti muillakin olla.

        Onneksi meillä mies kärsii eniten ja kräsii yhä edelleen.. meille jäi kaikki ja olemmeerittäin onnelisia.


      • ota lääkkeesi
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Mistäs inä tieät oliko mies onnellinen vai ei? Kyllä se oli, kunnes katkera onneton suttura vei miehen ja lasten isän.Vika oli kolmannessa katkerassa lapsettomassa naakasas, joka halusi rikoka jonkun perheen kun itsellä oli asiat huonosti piti muillakin olla.

        Onneksi meillä mies kärsii eniten ja kräsii yhä edelleen.. meille jäi kaikki ja olemmeerittäin onnelisia.

        Olet hel-vetin sairas ihminen.


      • .........
        onnen ydin perhe kirjoitti:

        Mistäs inä tieät oliko mies onnellinen vai ei? Kyllä se oli, kunnes katkera onneton suttura vei miehen ja lasten isän.Vika oli kolmannessa katkerassa lapsettomassa naakasas, joka halusi rikoka jonkun perheen kun itsellä oli asiat huonosti piti muillakin olla.

        Onneksi meillä mies kärsii eniten ja kräsii yhä edelleen.. meille jäi kaikki ja olemmeerittäin onnelisia.

        Niin tekstejäsi kun on lukenut huomaa ettei miehelläsi ollut helppoa ja hyvää elämää noin huonon ihmisen ja äidin kanssa


      • Älä valehtele enää
        sammaa mieltä kirjoitti:

        Se on totta onnekas lapsi se on jolla on kaikki tallessa, mutta ei ne ole jos kolmas tulee ja rikkoo perheen! Siihen lapsi ei voi vaikuttaa eikä kukaan muukaan.

        Kolmannen vika jos lapsi ei ole onnekas. On tosi kurjaa jos joku rikkoo hyvän perheen. Siitä pitäisi saada 100 000 sakkoa jotta kerta jää viimeiseksi.

        Ei sun perheesi ollut hyvä, eikä onnellinen, kun exäsi kerran halusi lähteä toisen matkaan.
        Syyllinen on vain exäsi, kun lähti, ei kukaan muu. Ei sitä väkisin viety mihinkään.


      • Älä valehtele enää
        kolmas rikkoo kirjoitti:

        NO EI RIKO. USEIN SE ON ULKOPUOLINEN RIKOKJA, JOSTA SE ON KIVAA.

        On kiva nähdä kun exä kaipaa ja yrittää viedä perhettään eteenpäin yksin ja kiva nähdä kun lapset jäävät ilman isää. Miksi se on kivaa?

        Sitä ei vaan perheenrikkoja ymmärrä kun itsellä ei ole lapsia... ei mentä mitään.

        Semmoisia ne on, turha syytellä puolisoita ja lapsia.
        Eihän sitä kukaan myönnä joka itse on rikkonut perheitä.

        Selitä mulle, miten se "ulkopuolinen" voi väkisin rikkoa kenenkään perhettä?
        Jos miehesi rakasti sinua, niin miksi lähti toisen mukaan?
        Eihän niin tehdä rakastuneena ja onnellisena? Vaikka luvattaisiin maat ja taivaat, sinua aidosti rakastava ei lähde.

        Jos exäsi kaapattiin, huumattiin ja vietiin väkisin luotanne, niin eikö hän tuosta toenneena olisi tullut takaisin? Mutta eipä tullu...


      • Onnen UusPerhe
        mitäs sekoot? kirjoitti:

        No omien kersojen, mutta ei miehen lasten sekaan sutturat kuulu, sehän on julmaa lapsia kohtaan tuoda suttura haukkumaan heitä.
        En tunne yhtään eroperhettä jossa meis olisi pakottanut sutturat asumaan ex vaimon ja lasten kotona tai edes näkemään heitä.

        Eihän se suttura mitenkään kuulu meihen ex perheen elämään, hyvänen aika. Hulluja puhut.

        Ei meillä ainakaan ole sutturoita näkyny.

        ""En tunne yhtään eroperhettä jossa meis olisi pakottanut sutturat asumaan ex vaimon ja lasten kotona tai edes näkemään heitä.""
        En minäkään,koska uusipuoliso asuu MIEHENSÄ kanssa OMASSA kodissaan.
        Olet naurettavan yksinkertainen.


      • mene hoitoon
        ......... kirjoitti:

        Niin tekstejäsi kun on lukenut huomaa ettei miehelläsi ollut helppoa ja hyvää elämää noin huonon ihmisen ja äidin kanssa

        Oletpa katkera ihminen kun osaa keskustella asiallisesti.


      • .......
        mene hoitoon kirjoitti:

        Oletpa katkera ihminen kun osaa keskustella asiallisesti.

        Niin Lissulasse on se joka saa juuri sitä mitä kylvää... ...ja kyllä se on narsisti huono ihminen/vaimo & äiti


      • hyvä kun mietit
        sitä vaan mietin kirjoitti:

        No olihan se ällötys katkera kun kehtasi rikkoa perheemme. Nyt on varmaan onnekas kun sai ilmasen asunnon voi kaljotella meihen piikkiin ja tietää että lapset ovat aikanaan kaivanneet isää ja nyt meis itkee ... hahaaa...

        Niinhän se menee, katkeruus eipalkitse vaan jättää mustan aukon surullisen ihmisen elämään ja tekoihin.

        Jos tuosta perheenrikkomisesta joku on onnellinen niin sairas on meileltään.

        Te olette siitä onnellisia, olet täällä tuhansia kertoja toitottanut miten onnekkaita olette ja lapsetkin tosi onnellisia, kun ei ole sitä faijaa tarvinnut nähdä.
        Olet myös sanonut, että " hyvä kun sutturat siis monta naista vei huonon miehen" ja olette lasten kaa siitä toooosi onnellisia.
        Juu todistit juuri, että olet sairas mieleltäsi, olet toooosi sairas.


    • sutturat kaakkoon!

      Kolmas rikkoo usien katkerasti toisten perheen, se on säälittävää, mutta sille ie voi mitään kukana ei halua enää likaista miestä takaisn, ja mieshän siinä etinten kärsii, muttta se on oikein että kärsii.

      • Niin edelleenki avioparit itse rikkovat liittonsa väkivallalla narsistisella käyttäytymisella mustasukkaisuudella yms. Syyllä


    • Järjestys

      Arvoisa palstanvahti, ajattelin heittää ehdotuksen. Löytyiksikö tähän keskusteluohjelmaan sellainen esto kirjoittajille, että tietyt sanat estäisivät kirjoituksen, yksi Lissu, Lissulässy, Lässy, suttura, kun vain jotenkin saataisiin karsittua ilkeitä sanoja ja asiattomia kirjoituksia.

      Sitten olisi myös suotavaa, että traagisten tapahtumien kirjoittelu ja spekulointi ei olisi lainkaan sallittua.
      Monelle tuottaa suurta tuskaa lukea asioista, joita on kohdannut omassa elämässään ja joissa on todella elämä kyseessä. Jokainen tapahtuma muutoinkin jo saa entiset asiat pintaan, saatikka se loukkaaminen täällä.

      No joku sanoo, että eihän tarvitse lukea, sitä vain etsii vastauksia kysymyksiin jotka ovat jääneet pahoista tapahtumista vaivaamaan.

      Sen olen täällä lukiessani nähnyt, että on paljon ihmisiä jotka elävät suurien paineiden alla. Perheet voivat pahoin ja varsinkin pikkulapsiperheet.
      Eroa käytetään lääkkeenä asiaan, siinä vain tulee lisää uhreja aina kun mukana on lapsia.

      Kun ei lietsottaisi joka tuutissa eroja ja pettämisiä, saattaisi se hieman helpottaa monen elämää.

      • mielipide oikeus ka

        Löytyykö semmoista vahita joka estää myös niiden kirjoittajien tekstit joka haukkuvat lissua? Aivan sama asia.


      • vahita
        mielipide oikeus ka kirjoitti:

        Löytyykö semmoista vahita joka estää myös niiden kirjoittajien tekstit joka haukkuvat lissua? Aivan sama asia.

        Voishan se vahita joltain palstaltal löytyä. Jatka etsimistä.Sut otetaan varmaan avosylin vastaan.


    • Hyötykäyttö

      Ei minulla ole rikkonut ja 30 v yhdessä.

      Ulkopuolinen pääsee helposti jos siellä suhteessa ei ole rakkautta muuta kuin hyväksikäyttöä.

      Ketään ihmistä ei voi omistaa niin kuin tavaraa.

      Meillä ei ole edes lapsia yhdessä pitämiseen vaan me rakastamme ihan aidosti toisiamme. Ottakaa te tyhmät siitä sitten irti kaikki. Tehkää perässä niin ette varmasti onnistu.

      Sielun kumppanin kun löytää eikä perusta parisuhdetta hyväksikäytölle niin kumppani pysyy eikä tarvitse huolehtia. On itsessä vika ja henkisen kehittmättömyyden jos tarvitsee pelätä että kolmas vie ja tulee. Suhde ei ole silloin terveellä ja oikealla tolalla jos se kaatuu ihan heikosti. Menee katsomaan itseäsi peilistä ja tunnusta ettet ole ihan oikeista syistä yhdessä.

    • Jyyttikangas

      Huolimatta siitä, että exälläni oli suhde toiseen naiseen pidemmän aikaa, ja minullakin visiitti toisen miehen sänkyyn loppuvaiheessa liittoa, niin en koea että ketkään kolmannet osapuolet meidän suhdettamme rikkoivat. Ihan itse rikoimme, monesta syystä.

      Alussa oli tovi katkeruutta molemmin puolin, ja toki varmaan joku kivi yhä hiertää kengässä joistakin asioista. Mutta asiallisissa tai jopa hyvissä väleissä ollaan. Lasten asiat saadaan hienosti sovittua. Joskus harvoin jos tavataan (vaikka koulun juhlassa tms) niin poristaan muitakin kuulumisia.

      Molemmilla on ollut jo vuosia uusi perhe. Kumpikaan ei sanele toistensa elämää, eikä myöskään kummankaan uusi puoliso. Tietysti molemmat päättää omat asiansa yhdessä uuden puolisonsa kanssa. Esimerkiksi lasten loma-ajoista tai muista poikkeuksista emme kahdestaan sovi, vaan ensin puhumme omille puolisoillemme, jotta tiedämme kaikkien osapuolten toiveet. Riitelyksi ei ole mennyt, kaikki on saatu sovittua. Joskus joku joutuu joustamaan.

      Lapset eivät ole jääneet ilman isää, emmekä vihaa toisiamme. Kunnioitan exää isänä kohtuullisen paljon, ja hän kunnioittaa minua äitinä. Romanttista rakkautta välillämme ei enää ole. Tietynlaista historian hauskaa muistoa toki, ja on kiva että lasten toinen vanhempi tuntee hyvin, ja ehkäpä ymmärtää sitä kautta lapsiakin paremmin. Elimme yhdessä kuitenkin n. 10 vuotta. Mutta kyllä molempien sydän on takuulla jo vuosia kuulunut omalle nykyiselle puolisolle.

      Exä kohtelee minua hyvin, ja minä kohtelen häntä hyvin. Tekemisissä olemme vain lasten asioissa. Kohtelemme myös toistemme nykyisiä puolisoita asiallisesti, jos joskus satumme törmäämään.

      • ++++++

        Näin sen täytyykin olla. Juuri kun näin suhtautuu asioihin eikä vihassa käämistele vuosikausia, lapsetkin voi paremmin ja pystyvät rakastamaan omia vanhempiaan ilman että kukaan pääsisi tavallaan siihen väliin.


      • ikävää mutta totta
        ++++++ kirjoitti:

        Näin sen täytyykin olla. Juuri kun näin suhtautuu asioihin eikä vihassa käämistele vuosikausia, lapsetkin voi paremmin ja pystyvät rakastamaan omia vanhempiaan ilman että kukaan pääsisi tavallaan siihen väliin.

        Onhan se lapsillekin parempi, et jos ei ole isä siinä lähellä ettei ole sitten ollenkaan. On kurja jos lapset joutuvat kärsimään katalista isän naikkosista. Ei se ole oikein. Lapset ovat syyttömiä, eikä semmoista taakkaa voi lasten harteille laskea, että kaikenmaailman vieraat naikkoset hyppivät lasten silmille tai muuten haukkuisi heitä.

        Jos ei ole isää ei tarvi sitten olla eikä tulla ollenkaan.

        Lapset kuitenkin joutuvat maksamaan sen vanhempien eron, kun aikuiset ei ajattele kuin itsesään.


      • Ajattele jos osaat
        ikävää mutta totta kirjoitti:

        Onhan se lapsillekin parempi, et jos ei ole isä siinä lähellä ettei ole sitten ollenkaan. On kurja jos lapset joutuvat kärsimään katalista isän naikkosista. Ei se ole oikein. Lapset ovat syyttömiä, eikä semmoista taakkaa voi lasten harteille laskea, että kaikenmaailman vieraat naikkoset hyppivät lasten silmille tai muuten haukkuisi heitä.

        Jos ei ole isää ei tarvi sitten olla eikä tulla ollenkaan.

        Lapset kuitenkin joutuvat maksamaan sen vanhempien eron, kun aikuiset ei ajattele kuin itsesään.

        Ikävää mutta totta, OLET HULLU.


      • Sinäpä et osaa, ajat
        Ajattele jos osaat kirjoitti:

        Ikävää mutta totta, OLET HULLU.

        KUIN MYÖS SINÄ! Ajattelin juuri samoin...!


      • ......
        ikävää mutta totta kirjoitti:

        Onhan se lapsillekin parempi, et jos ei ole isä siinä lähellä ettei ole sitten ollenkaan. On kurja jos lapset joutuvat kärsimään katalista isän naikkosista. Ei se ole oikein. Lapset ovat syyttömiä, eikä semmoista taakkaa voi lasten harteille laskea, että kaikenmaailman vieraat naikkoset hyppivät lasten silmille tai muuten haukkuisi heitä.

        Jos ei ole isää ei tarvi sitten olla eikä tulla ollenkaan.

        Lapset kuitenkin joutuvat maksamaan sen vanhempien eron, kun aikuiset ei ajattele kuin itsesään.

        Ammu ittes ainoa järkytys olet sinä äidin kuvatus


      • halin sua
        ...... kirjoitti:

        Ammu ittes ainoa järkytys olet sinä äidin kuvatus

        Olen maailman paras äiti! Se on lapsiltani ihanaa kuultavaa, ja lasten suusta kuulee toduuden.

        Parasta mitä voi olla on olla ihana äiti.


      • .........
        halin sua kirjoitti:

        Olen maailman paras äiti! Se on lapsiltani ihanaa kuultavaa, ja lasten suusta kuulee toduuden.

        Parasta mitä voi olla on olla ihana äiti.

        Eipä lapsillas oo kokemusta terveestä äidistä ja peloissaan sanovat kaikkea mitä haluat kuulla... ...tai muuten helvetin portit aukeavat ! Niin olet todellakin maailman hirvein ja huonoin äiti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe