Vaikea ymmärtää tuota

Stadin kundi

Onko pakko joka hemmetin talvena hiihtää niillä laudankappaleilla? Kas kun ei mennä töihin kelkalla mäkeä alas.

23

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salapoliisi

      Olen itsekin ihmetellyt

      • Supon mies

        Myös minä


    • Diego.

      TYÖSUDEKELKKA OLISI HALVEMPIKIN KUIN TYÖSUHDEAUTO

    • Stadin kundi

      Siinä vastaantulevia vauvoja sohitaan jalkakäytävällä

      • Supon mies

        Minun kelkassani on turvapuskurit. Minulla on Jussi-paita päällä kesät talvet, koska olen juntti.


      • Joutojussi
        Supon mies kirjoitti:

        Minun kelkassani on turvapuskurit. Minulla on Jussi-paita päällä kesät talvet, koska olen juntti.

        Mikä hemmetin Jussi-paita.


      • Stadin kundi
        Joutojussi kirjoitti:

        Mikä hemmetin Jussi-paita.

        Se missä lukee JUSSI JUSSI etupuolella ja takana PUITA N*SSI


      • Supon mies
        Joutojussi kirjoitti:

        Mikä hemmetin Jussi-paita.

        Melkein. Pohojanmaalaisilla, sellainen harmaa skeida, jossa on tummanpunasia vinoneliöitä kulmallaan. Kandee vaik googlaa. Joku persereikä on tehnyt siitä t-paidankin, jota toiset persereiät käyttää


      • Stdin kundi
        Supon mies kirjoitti:

        Melkein. Pohojanmaalaisilla, sellainen harmaa skeida, jossa on tummanpunasia vinoneliöitä kulmallaan. Kandee vaik googlaa. Joku persereikä on tehnyt siitä t-paidankin, jota toiset persereiät käyttää

        Joo jukolauta prkl! Justiin se skeida! Kuin joku VIITTII. Onks kaikilla Lahdessa semmonen?


      • Supon mies
        Stdin kundi kirjoitti:

        Joo jukolauta prkl! Justiin se skeida! Kuin joku VIITTII. Onks kaikilla Lahdessa semmonen?

        Se on Lahden kansallispuku.


      • Stadin kundi
        Supon mies kirjoitti:

        Se on Lahden kansallispuku.

        Jopas jotakin. Onkohan Timo Soinilla sellainen.


      • Supon mies
        Stadin kundi kirjoitti:

        Jopas jotakin. Onkohan Timo Soinilla sellainen.

        On, mutta se harvoin erottuu, koska hän on niin muodoton läskinatsi, että on vaikea erottaa, missä on pää ja missä jalat.


      • Stadin kundi
        Supon mies kirjoitti:

        On, mutta se harvoin erottuu, koska hän on niin muodoton läskinatsi, että on vaikea erottaa, missä on pää ja missä jalat.

        Pää on kai se joita on yksi ja joka pulputtaa..


      • Supon mies
        Stadin kundi kirjoitti:

        Pää on kai se joita on yksi ja joka pulputtaa..

        Ai sekö josta kuuluu PRRRT PRRRT vai se, josta pulputtaa skeidaa


      • Lahtis
        Supon mies kirjoitti:

        Ai sekö josta kuuluu PRRRT PRRRT vai se, josta pulputtaa skeidaa

        Molemmat päät tekee samaa. Ajetaan se alas Salparin isosta hyppyristä kelkalla.


      • Munamankeli
        Supon mies kirjoitti:

        Ai sekö josta kuuluu PRRRT PRRRT vai se, josta pulputtaa skeidaa

        Pohjoisliipolan katua polkupyörällä 80km.h


      • Diego_
        Munamankeli kirjoitti:

        Pohjoisliipolan katua polkupyörällä 80km.h

        120 kmh ja puolet pinnoista paskana. 80 km/h on vielä ok, jos alla on asvalttia ja osaa homman. Tsygän runko voi alkaa täristä ja heijata, mutta se ei todnäk meinaa, että runko hajoais. Esim Ranskan ympäriajon alamäissä toi on aika normivauhti ja harrastajienkin parissa. Jopa mä, pelkkä paska, oon vetänyt alamäkeen asvaltilla maastotsygällä 50 km/h. Siinä vauhdissa on niin vitunmoinen hyrrävoima, et kukaan paitsi läski Soini ei voi mokata. Suoralla ei voi kaatua, mut tsygän runko ei kyl kestä Soinin kaltaista läskiä. Kun minä olin nuori, joku motocross/stunt-tyyppi veti Lahren kai pikkumäestä motocross-tsygällä. Minä Itse olen nähnyt, kun toinen vetää mäen alastulorinteen jousettomalla maastopyörällä, eikä siinä mitään, jos pokka pitää sen verran, ettei jumal*uta koske niihin jarrukahvoihin. Koska v*ttu jos alkaa jarruttaan niin jyrkässä mäessä ni ihan fysiikan lakien mukaan siinä lentää ja se ei oo kiva näky tommoses mäes voin vakuuttaa. Et siit vaan Soini kokeilemaan, onkse kova jätkä prkl stna


      • Supon mies
        Lahtis kirjoitti:

        Molemmat päät tekee samaa. Ajetaan se alas Salparin isosta hyppyristä kelkalla.

        Selvä, olemme valmiita sabotoimaan kelkan.


      • Inde
        Diego_ kirjoitti:

        120 kmh ja puolet pinnoista paskana. 80 km/h on vielä ok, jos alla on asvalttia ja osaa homman. Tsygän runko voi alkaa täristä ja heijata, mutta se ei todnäk meinaa, että runko hajoais. Esim Ranskan ympäriajon alamäissä toi on aika normivauhti ja harrastajienkin parissa. Jopa mä, pelkkä paska, oon vetänyt alamäkeen asvaltilla maastotsygällä 50 km/h. Siinä vauhdissa on niin vitunmoinen hyrrävoima, et kukaan paitsi läski Soini ei voi mokata. Suoralla ei voi kaatua, mut tsygän runko ei kyl kestä Soinin kaltaista läskiä. Kun minä olin nuori, joku motocross/stunt-tyyppi veti Lahren kai pikkumäestä motocross-tsygällä. Minä Itse olen nähnyt, kun toinen vetää mäen alastulorinteen jousettomalla maastopyörällä, eikä siinä mitään, jos pokka pitää sen verran, ettei jumal*uta koske niihin jarrukahvoihin. Koska v*ttu jos alkaa jarruttaan niin jyrkässä mäessä ni ihan fysiikan lakien mukaan siinä lentää ja se ei oo kiva näky tommoses mäes voin vakuuttaa. Et siit vaan Soini kokeilemaan, onkse kova jätkä prkl stna

        No niih! Siittä vaan Soini mäkeen!


    • Stadin kundi

      No niin! Jokos on laudankappaleet haettu navetan perälta? Jokos siellä on vitusti lunta?

      • BankDirektor

        Nyt tuli snögee Möysään. Otan kappaleet esiin ja suksin pankkiini töihin.


      • Kettinki
        BankDirektor kirjoitti:

        Nyt tuli snögee Möysään. Otan kappaleet esiin ja suksin pankkiini töihin.

        Andy McCoy näki lunta ensi kertaa elämässään. "HEROIINII!"


      • Lahest4

        Spede tää "stadin kundi". Sä et oo yhtään mitään enää täällä Lahdessa. Vedä vaan ite se jussi ylles ja lähde pohjanmaalle samallalailla pelleilee, niin veikkaanpa, et sinne kans myös jäät...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe