Alushousuasiaa (VAIN TYTÖT)

AsiaaAlushousuista

Milloin aloitte käyttää stringejä? Mä haluisin ostaa sellaset ja kokeilla mut miun äiti ei suostu siihen.. Mä myös pelkään et oisin ainut tyttö mun luokalta joka niitä käyttää. Olen siis 13 vuotias ja seitsemännellä luokalla.

46

3737

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järkesi

      Miksi sellaisia haluat? Ei niissä ole mitään järkeä, kun kukaan ei niitä näe!

      • stringejäkin

        Siksi stringejä käytetään. Halutaan ettei kukaan nää


      • Eieieieieieieieieiei
        stringejäkin kirjoitti:

        Siksi stringejä käytetään. Halutaan ettei kukaan nää

        Älyvapaata touhua.. Eivät ne ole edes mukavat, hygieniset eivätkä terveelliset.


    • pikkarit 150cm

      en käytä stringejä tuntuu jotenkin hölmöltä olla koulussa kun joku naru on pyllyssä. Itse pidän ihan normi tyttöjen alushousuja, sellassia missä aluspaita pysyy hyvin housussa. Olen 13v.

      • hchjjkik

        Täsmälleen sama!


    • alushousut44
    • Yksikaksikolmeneljä

      Itse aloin käyttään varmaan 6lk-7lk kesällä, huomasin paljon mukavammaksi vaihtoehdoksi kun tavalliset alushousut. Mutta siis, mulle äiti sanoi joskus pienempänä, etten sitten mitään stringejä saa käyttää, joten pesin niitä varmaan ensimmäisen kuukauden lavuaarissa :D Sit vaan totesin ettei tästä tuu mitään ja vein pyykkiin. Ei äiti mitään niistä lopulta sanonutkaan, ihan turhaan kuumottelin.

      • Errittäin epämukavat

        Perustele, miksi stringit ovat mukavammat kuin alushousut. Sitä ne ei todellakaan ole! Käytän stringejä vain ohuiden ihoa myötäilevien mekkojen kanssa ja silloinkin stringini ovat saumattomat ja ihonväriset, jotta ne eivät näy mekon läpi.


      • thotiana

        Jokaisella ovat omat mieltymyksensä. Mielestäni stringit ovat paljon mukavampia, kuin hipsterit. Ja ei tarvi erityisesti pelätä "underwearlines" housujen läpi.


    • kanuunankuula

      älä. epämukavat vaan ja aika aikasta hankkia. hanki mielummi hipstereitä

      t. 8.luokkalainen

    • stringittttttt

      Juu siis heti ku ostin stringit niin tuntu paljo mukavammalta kannattaa hankkia !!! Kyllä millä muillakin alkaa olleen niitä stringejä

    • Ei kannata

      Stringeistä on tutkitusti terveydellistä haittaa. En käytä semmoisia narupöksyjä ikinä! Naurettavan näköisiä -etenkin jos ne vilkkuvat housujen alta (housut laskevat alas ja paita nousee ylös esim. istuessa.. Silloin etenkin takanaistujilla on hauskaa :D ).

    • ei, no.

      Joo, olen kokeillut, mutta voin sanoo että, tosi epämukavat. Se nauha hankaa ikävästi pyllyä. Mulla on ihan tavalliset tyttöjen alushousut, niissä on lahkeissa löysät kuminauhat. Ja ne alushousut menee tonne pyllyyn ihan samanlailla kuin stringit. Ja samat jäljet tulee housuun.

      • enkerrokkaa

        En suosittele:D


      • parhaat ikinä

        esim. Björn Borgin minishorts malliset alushousut ovat todella mukavia, eivät mene persvakoon.

        Stringejä en suosittele.


    • teemu.

      Stringit ovat ihania....! Oon tosin poika enkä itse kyllä käytä niitä.

      • nolis ....

        koitapa käyttää niin huomaat kuinka epämukavat ne on. Eikä ne terveydellisestikään ole suositeltavia.


    • ei stringejä

      Oon 15v. kundi ja mullakin on björn borgin puna-oranssi bokserit, on kahet.

    • tyttö

      Oon 8-luokalla ja käytän stringejä. Ne on kivan huomaamattomat. Ekat parikertaa saattaa tuntuu oudoilt mut niihi tottuu nopeesti.

      • Kaikilla oli nii mukavaa

        Huomaamattomat niin kauan kuin vilkkuvat... :D Sitten muilla vasta riemu repeää!


    • stringejä
    • jokuvitsin

      Siis älä ihmeessä osta! Ne hankaa pyllyvakoa

    • poika 98

      Aika ällöö ku eiks se naruki ala haisee ihan paikalle? :D hyiiii

    • fjljffdd

      Sä puhut ihan ku kaikki käyttäs jossai vaiheessa stringei :D

    • ;))

      Pidä ihmeessä, miehet tykkää!;))

      • Kskdkwjdigknsbsbd

        Aloin ite käyttäää stringei seiskalla ja ook ollu kyl ihan tyytyväinen :) niist ei näy pikkarirajat ni sentakii kai niit käytänki :D ja onhanw mukavatkin!:) äiti ei sanonu mitää koska isosiskoki käyttää ni mulle ei tullu mitään ongelmaa siittä :) ja kasilla oon nyt! :)


      • Ihmettelijä....

        Miksi meidän pitäisi kaikkia yrittää miellyttää?


      • Alex DeLarge

        Pitsiset hipsterit paremmat potenssiin kaks :j


      • True dattt
        Alex DeLarge kirjoitti:

        Pitsiset hipsterit paremmat potenssiin kaks :j

        Totta ja hygienisemmät.


    • 9-luokkalainen

      No mä oon nyt 9-luokalla ja en käytä. Tosin aattelin kyl hankkii koska aika monella meiän luokkalaisella tytölläkii on ni sitte on vähä jotenki outoo ku itel ei oo :/ Monet on kyl sanonu et ei mitenkää kovin mukavat päällä mut semmoset huomaamattomat et ei jää semmosii tyhmii rajoi ku on tiukat housut.

      • En ikinä käyttäisi

        Ei kannata mennä massan mukana. Käytä sellaisia alushousuja, jotka ovat mukavat.

        Kärsikööt stringien käyttäjät rikkoutuneesta persvaon ihosta ja keinokuitustringejä käyttävät hiivatulehduksista (nimim. kokemustaon, ei lainkaan mukavaa -tosin ei johtunut stringeistä)..


    • Ei todellakaan kannata

      Ei kannata. Vähänkään kun esim. istuessa vilkkuvat, niin olet nopeasti naurunalainen. Eivätkä ne ole mukavat, naru hankaa persvakoa.

      Stringit eivät ole terveydellisesti hyväksi (niin kuin täällä on jo mainittukin). Niiden käyttö altistaa paljon helpommin tulehduksille kuin esim. hipsterien käyttö. Suurin osa stringeistä valmistetaan keinokuidusta eli se ei ole hengittävää materiaalia (alapään iholle kertyy koskeutta, missä bakteerit viihtyvät). Etenkään kuukautisten aikana ei kannata stringejä käyttää.

      Jos nyt kuitenkin hankit stringit, katso, että ne ovat puuvillaa (ei missään nimessä keinokuitua).

      • Kskajsbfjsksbbd

        Itseasiassa nykyään ainakin meijän koulussa nauretaan jos ei ole stringejä eikä toisin päin


      • Tyttö 18 v.
        Kskajsbfjsksbbd kirjoitti:

        Itseasiassa nykyään ainakin meijän koulussa nauretaan jos ei ole stringejä eikä toisin päin

        Harmi. Emme elä täällä miellyttääksemme toisia. Itse ainakin käytän niitä alushousuja, jotka ovat mukavat ja hygieniset. Lapsellista, jos pitää nauraa sille, ettei käytä stringejä. Eivät pojatkaan valitse tyttöä sen perusteella käyttääkö stringejä vai ei -jos valitsee niin aika pinnallinen jätkä on.

        Myötähäpeä heille, joilla stringit vilkkuvat..


    • Tyttönennnn

      Ite olin kasilla kun aloin käyttään, mut meidän luokalla tyypit käytti niit jo seiskalta. En ois oikeestaan koskaan ostanut, ellen ois saanut lahjaks (vaikutti niin epämukavilta), mut sit salille mennessä laitoin jalkaan ja rakastuin.

    • mixuuuh

      oon nyt 5lk aloin käyttää 4lk. koska ne on kivemmat ku normi alkkarit... ja kaikki muutki käyttää nii sikss:)

      • kinsanateivätriitä******

        10 vuotiaat käyttää stringejä??? wtf....Nykynuoriso....


      • Tyttö 18 v.
        kinsanateivätriitä****** kirjoitti:

        10 vuotiaat käyttää stringejä??? wtf....Nykynuoriso....

        Sanos muuta. Itse en ole ikinä käyttänyt enkä käytä. Tietäen, etenkin keinokuituvalmisteiden, epähygienisyyden ja -mukavuuden niin ei kiitos.


      • Eeerouu

        Miksi pitää mennä massan mukana? Että on mukamas cool? En ymmärrä, miksi ei voi pukeutua kuin itse haluaa ("koska kaikki muutkin" on syy).....


    • Emätin

      Ainut tyttö jota niitä käyttää se on helppo ratkaisu käytä sitä mitä käytät nyt siis tvallisia briefsejä

      • Emätin

        ....Tai hipstereitä tai mitä nyt käytät ite olen 22v ja käytän tavallisia briefsejä ja mun poika tulee ihan kivi kovaksi joka ilta kun tuun se viereen nukkumaan se on tosi söpöä ku sillä seisoo awww!!!!


    • Herkkäpippeli

      Jos pelkäät että oot ainut tyttö joka käyttää stringejä käytä sit tavallisia jotkut vanhemmat ei antais 7 luokkalaisen semmosia käyttää ne on aikuis käyttöön kiihhotaa miestä kun niillä on esileikki

    • näines

      Eikö se oo oma asia, mitä pitää jalassa. Oon 12 ja kyllä mulla parit stringit on. Tykkään niiden tuntumasta. Ja äidin kanssa ostettiin ne.

    • Stringitonsexyt

      Stringit on just parhaimman näköiset alkkarit.

    • Anonyymi

      Mulle ei äiti viitti ostaa niin mä tein ite langasta aamulla lähin kouluun shortseissa menin Busssi asemalle törmäsin kaveriin juteltiin ja sitten mä sidoin mun kengän nauhat ampu näki mun tehdyt alushousut ja veti mun housut alas mä keljasen ampu nauraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe