yksi ilta

one night

Hei. Miten suhtaudutte yhden illan juttuihin? Minusta on joskus ihanaa kun törmää sattumalta ihmiseen jota haluaa ja tuntuu hyvältä olla lähellä. En tarkoita joka vkl metsästystä,enkä lainkaan metsästystä vaan sattumaa joka vie asiasta toiseen ja kolmanteen:-)...Tällä hetkellä erään vaikeahkon suhteen jälkeen nautin näistä,joita on harvoin mutta ei se määrä van laatu...

119

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin kauan, kun seksi tai muukaan fyysisyys ei ole mukana, ehkä kättelyä lukuunottamatta, niin samapa kai se, että jauhaako paskaa miehen vai naisen kanssa.

    • ätmi

      Kaikki täällä tuomitsee ne ankarasti.

    • -M-

      Yleensä se on mies, ei sattuma, joka vie asiasta toiseen. Jos jotain tapahtuisi kivasti ilman omia ponnisteluja, niin saattaisin ollakin valmis johonkin seikkailuun. Eipä sellaista tapahdu koskaan, itse ne tilanteet on saatava liikkeelle puoliväkisin. Siitä on seikkailut ja romantiikat kaukana. Ymmärrät varmaan koska et itsekään innostunut metsästyksestä.

    • Kun ehkäisystä huolehditaan eikä kumpikaan valehtele haluavansa enempää kuin satunnaista seksiä, ja kun molemmat ovat yli 16-vuotiaita eivätkä holhouksen alaisia, niin mikäpä siinä.

    • iso miinus

      Itse ajattelen negatiivista naisesta joka on harrastanut paljon yhdenillansuhteita.

    • one night

      Mitä negatiivista on jos nauttii läheisyydestä ?

      • -------------

        Yhden illan pano ei ole läheisyyttä, vaan kaato ja runkun korvike miehelle ja itsetuntoruiske naiselle. Se on täysin itsekäs hyväksikäyttösuhde molemmille.


      • pelkkää hyvää
        ------------- kirjoitti:

        Yhden illan pano ei ole läheisyyttä, vaan kaato ja runkun korvike miehelle ja itsetuntoruiske naiselle. Se on täysin itsekäs hyväksikäyttösuhde molemmille.

        Eli win win.


    • ATMaisteri

      Sattumaa? Laadukas yhden illan pano toimii suunnitelmallisesti alusta loppuun. Mies joka vain ilmestyy jostain, on tarkkaillut sinua ja mita paikalla olevia naisia hyvän aikaa. Katsonut sopivan hetken, valkannut mitä sanoo, jne.

      "Kaikki vain tapahtuu" jos mies osaa kokemuksensa tuomalla osaamisella johdatella naisen sängystä petiin riittävän sulavasti. Mitä suunnitelmallisemmin mies toimii, sitä spontaanimmalta tilanne tuntuu naiselle.

      Eikö naiset oikeasti huomaa tätä?

      • Muistutetaan nyt taas, että siihen "tanssiin" tarvitaan kaksi. Ja tottakai jokainen nainen haluaa, että mies toimii aktiivisesti saadakseen naisen, harvoinpa ne perässävedettävät herättävät seksuaalista kiinnostusta.

        En tiedä, mitä aloittaja tarkoitti sattumalla, itse tulkitsen sen tarkoittavan esimerkiksi sitä, että samaan baariin/muuhun paikkaan ylipäänsä _sattuu_ sellainen ihminen, jonka kanssa haluaa yhden illan/yön jutun.


      • -M-
        helka kirjoitti:

        Muistutetaan nyt taas, että siihen "tanssiin" tarvitaan kaksi. Ja tottakai jokainen nainen haluaa, että mies toimii aktiivisesti saadakseen naisen, harvoinpa ne perässävedettävät herättävät seksuaalista kiinnostusta.

        En tiedä, mitä aloittaja tarkoitti sattumalla, itse tulkitsen sen tarkoittavan esimerkiksi sitä, että samaan baariin/muuhun paikkaan ylipäänsä _sattuu_ sellainen ihminen, jonka kanssa haluaa yhden illan/yön jutun.

        Eikö ole hienoa että perässävedettävä nainen kuitenkin vielä kelpaa? Ei välttämättä enää ihan kaikille miehille, mutta valitettavan monille kuitenkin.


    • Ikisinkku M

      Jos sattumalta kohtaisin naisen joka kolahtaisi oikein todella niin miksei, toisaalta eihän sitä sitten tahtoisikaan jättää vain siihen yhteen iltaan niin täytyy sanoa että vähän negatiivisesti suhtaudun.

    • one night

      Tarkoitin että osui siihen iltaan ja minun kohdalle mies joka haki tanssimaan jne siitä sitten kehkeytyi enemmän ja se oli kivaa:-) Ei ollut tarkoituskaan jatkaa mutta jäi hyvä muisto. Huomauttaisin että on niitä ehdottelijoita olut ennenkin mutta harva on sopivan oloinen ....Kyllä miehen kuuluukin tehdä se aloite,ei mulla ole pokkaa sanoa että rakastellaanko......Eli ei odotuksia, iloinen ylläri joka säilyy mielessä....

      • äymi

        Ei se mies harhaillut sumun keskellä ja vain "osui kohdalle", vaan oli katsonut, että tuossapa helpon näköinen nainen ja pääsi käyttämään pilluasi.


      • äymi kirjoitti:

        Ei se mies harhaillut sumun keskellä ja vain "osui kohdalle", vaan oli katsonut, että tuossapa helpon näköinen nainen ja pääsi käyttämään pilluasi.

        Jos ja kun nainen on liikkeellä seuranhakumielellä, niin tottakai hän ottaa mukaansa sen miehen, joka tekee jotain saadakseen hänet, eikä sitä joka tuijottaa yksin sivupöydässä tuoppiinsa :)


      • Se ei pane joka
        helka kirjoitti:

        Jos ja kun nainen on liikkeellä seuranhakumielellä, niin tottakai hän ottaa mukaansa sen miehen, joka tekee jotain saadakseen hänet, eikä sitä joka tuijottaa yksin sivupöydässä tuoppiinsa :)

        valkkaa ---> Pimppi se o porsaallaki


      • ATMaisteri
        helka kirjoitti:

        Jos ja kun nainen on liikkeellä seuranhakumielellä, niin tottakai hän ottaa mukaansa sen miehen, joka tekee jotain saadakseen hänet, eikä sitä joka tuijottaa yksin sivupöydässä tuoppiinsa :)

        "Jos ja kun nainen on liikkeellä seuranhakumielellä, niin tottakai hän ottaa mukaansa sen miehen, joka tekee jotain saadakseen hänet, eikä sitä joka tuijottaa yksin sivupöydässä tuoppiinsa :)"

        Suurin osa naisista ei ole 40 puumia jotka tietävät mitä haluavat.

        Suurin osa haluaa uskoa menevänsä vain tanssimaan, pukeutuvansa seksikkäästi vain itseään varten, mutta sitten kohtalon tai kemian ansiosta uiii se upea mies vain sattui törmäämään vahingossa tanssilattialla. Hups anteeksi (charmantti, peilin edessä harjoiteltu hymy) ei ollut tarkoitus törmätä (pelimiesoppien mukaisesti harmitonta fyysistä kontaktia käsivarteen) voinko tanssittaa hyvitykseksi -> ja kaikki vain tapahtuu.

        Mies teki osansa. Nainen ei ollut lutka, kaikki oli vain romanttista sattumaa, rakkautta ei voi ymmärtää kemia on mystistä, jne.


      • ATMaisteri kirjoitti:

        "Jos ja kun nainen on liikkeellä seuranhakumielellä, niin tottakai hän ottaa mukaansa sen miehen, joka tekee jotain saadakseen hänet, eikä sitä joka tuijottaa yksin sivupöydässä tuoppiinsa :)"

        Suurin osa naisista ei ole 40 puumia jotka tietävät mitä haluavat.

        Suurin osa haluaa uskoa menevänsä vain tanssimaan, pukeutuvansa seksikkäästi vain itseään varten, mutta sitten kohtalon tai kemian ansiosta uiii se upea mies vain sattui törmäämään vahingossa tanssilattialla. Hups anteeksi (charmantti, peilin edessä harjoiteltu hymy) ei ollut tarkoitus törmätä (pelimiesoppien mukaisesti harmitonta fyysistä kontaktia käsivarteen) voinko tanssittaa hyvitykseksi -> ja kaikki vain tapahtuu.

        Mies teki osansa. Nainen ei ollut lutka, kaikki oli vain romanttista sattumaa, rakkautta ei voi ymmärtää kemia on mystistä, jne.

        Jos haluat uskoa noin. Itse (naisena, jolla on kokemusta) uskon enemmän siihen keskinäiseen "tanssiin" ;)

        (Nyt en siis tarkoita konkreettista tanssimista vaan sitä "peliä", jossa nainen näkee miehen ja mies näkee naisen ja molemmat haluavat samaa asiaa.)


      • helka kirjoitti:

        Jos haluat uskoa noin. Itse (naisena, jolla on kokemusta) uskon enemmän siihen keskinäiseen "tanssiin" ;)

        (Nyt en siis tarkoita konkreettista tanssimista vaan sitä "peliä", jossa nainen näkee miehen ja mies näkee naisen ja molemmat haluavat samaa asiaa.)

        Vielä kysymys: Oletko kokenut sitä tilannetta ja tunnetta, kun isket silmäsi johonkuhun ja näet, että hänkin on iskenyt silmäsi sinuun, ja siitä alkaa se "soidintanssi"? Kumpikin tietää, mihin ollaan menossa, mutta nauttii siitä "näytelmästä"?

        Suosittelen kokeilemaan ;)


      • ATMaisteri
        helka kirjoitti:

        Vielä kysymys: Oletko kokenut sitä tilannetta ja tunnetta, kun isket silmäsi johonkuhun ja näet, että hänkin on iskenyt silmäsi sinuun, ja siitä alkaa se "soidintanssi"? Kumpikin tietää, mihin ollaan menossa, mutta nauttii siitä "näytelmästä"?

        Suosittelen kokeilemaan ;)

        Olen, itseäni 10-15v vanhemman puuman kanssa :D


    • ht ...

      Antaa mennä vaan minun puolesta jos joku niistä pitää.

      Itse kun niihin päädyin niin seuraavana päivänä oli vaan morkkis.

      Olisi varmasti eri tilanne jos ne partnerit ois sellaisia, joita todella oikeasti olisi halunnu. Mutta sittenhan olisin varmaan tehny kaikkeni sen eteen että se ei ois jääny vain yhteen yöhön (nyt niissä oli vaan tyytyväinen ettei useimmat naisenkaan alkanu mitään yhteydenpitoa ehdottelemaan vaan homma päättyi siihen yhteen yöhön selvästi).

      Tosin en myöskään halua suhteeseen naista, jotka niitä haluaa aktiivisesti harrastaa.

      On ollut niin järjetön tilanne siinäkin, jossa nainen on juuri edellisenä yönä harrastanu seksiä jonkun toisen miehen kanssa (kun itse en ole ollut silloin saatavilla kun naisella on himot iskeny) ja sitten siitä huolimatta nainen olisi halunnu seksiä minun kanssa seuraavana päivänä. Aamulla yhden miehen kanssa - illalla sitten toisen? Jeps... Kuulostaa laatunaiselta.

      Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta että nainen ei voi edes itse käsittää sitä kuinka täysin epähaluttava se ajatus tuollaisesta naisesta on, joka on juuri ollu toisen miehen kanssa edellisenä yönä. Ja kuinka tuollaisen jälkeen ei ikinä pystyisi luottamaan että nainen kykenisi olemaan uskollinen suhteessa. Kun naiselle selvästi merkkaa vaan se että silloin kun himottaa niin jonkun miehen pitää hoitaa hommat, sen sijaan että sen oikeasti pitäisi olla yksi tietty mies.
      Voi kuvitella miten suhteessa kävisi, jos itse pitäis olla viikon työmatkalla. Varmasti kotona sänky natisis siitä huolimatta, kun naisella iskis himot päälle.

      Eli joo. Naiset saa puolestani vapaasti harrastaa sitä vapaata seksiä ja yhden illan juttuja. Tosin jos tiedän että nainen sellaisia ahkerasti harrastaa, niin ei kyllä ikinä kiinnosta suhde sellaiseen naiseen. Sellaisen nainen kelpaa entintään siihen seksiin, muttei sellaiseen voisi luottaa eksklusiivisessa seksissä - eli parisuhteessa.

      Omasta puolestani siis ahkerat yhden yön suhteilijat saa vapaasti niitä harrastaa, itse en sellaisia haluaisi enää kokea, enkä sellaisia ahkerasti harrastaneen kanssa suhteeseen suostuisi.

      Neitsyt ei naisen tartte olla, mutta jotain rajaa siinä kevytkenkäisyydessäkin.

      • Ikisinkku M

        "On ollut niin järjetön tilanne siinäkin, jossa nainen on juuri edellisenä yönä harrastanu seksiä jonkun toisen miehen kanssa (kun itse en ole ollut silloin saatavilla kun naisella on himot iskeny) ja sitten siitä huolimatta nainen olisi halunnu seksiä minun kanssa seuraavana päivänä. Aamulla yhden miehen kanssa - illalla sitten toisen? Jeps... Kuulostaa laatunaiselta."

        Olet iljettävän ihmiskaupan, naisen pyörittämän panorinkelin viaton uhri ja sitten vielä on palstalla väitetty ettei panorinkeleitä muka ole :D


    • one night

      Hyvä,Helka:-) En välitä lyttääjistä....kun ei osaa käytöstapoja,ei mun vika. Ihan hyvä sitten vaan jos se mies nyt sitten oikein ajatteli että helpon näkönen...miksi pitäis olla vaikean näkönen jos haluaa seuraa?????? HÄH??

    • Aloitteet ei kuulu miehille. Comprende?

    • just-a-guy1

      No joo. Itse harrastan tällä hetkellä pelkästään (satunnaisia) yhden illan juttuja, koska parisuhteilu ei vain kiinnosta ja onhan sitä näin nuorena hauskaa kokeilla kaikenlaista. Joku fwb-juttu olisi varmaan kaikista paras vaihtoehto, muttei ainakaan vielä ole tullut vastaan sopivaa naista.

      Ja aloittajalle sen verran, että parisuhteen jälkeen tekee tosiaan hyvää irroitella vähän. :) Muiden puheista ei kannata välittää.

    • Mistä näitä moraalittomia paskoja oikein tulee, jotka sallii aivottoman haureuden...

      • keksi muuta puuhaa

        Ketään ei kiinnosta sun moralisointis.


    • 13-11

      No kuinkahan moni oikeasti päättää/tietää etukäteen että kyseessä yhden illan juttu? Ja koomista puhua laadusta kun juurikaan niissä ei siitä saa takuuta.

    • one night

      just....siis hei ei ole kevytkenkäinen jos haluaa joskus seksiä ja seuraa...haloo....tuomitsijat.......enkä pyri kenenkään morsiameksi joten se on sama mitä aatellaan......kuhan kysyin muuten vain:-)

      • Ikisinkku M

        "siis hei ei ole kevytkenkäinen jos haluaa joskus seksiä ja seuraa"

        Ai, mikäs sitä sitten on?


      • just-a-guy1
        Ikisinkku M kirjoitti:

        "siis hei ei ole kevytkenkäinen jos haluaa joskus seksiä ja seuraa"

        Ai, mikäs sitä sitten on?

        Aivan tavallinen ja normaali ihminen? Kyllähän sen näkee tästäkin palstasta, mitä seksittömyys ja läheisyyden puute saattaa tehdä ihmiselle. :)


      • subjektiivista
        just-a-guy1 kirjoitti:

        Aivan tavallinen ja normaali ihminen? Kyllähän sen näkee tästäkin palstasta, mitä seksittömyys ja läheisyyden puute saattaa tehdä ihmiselle. :)

        Tavallinen ja normaali niille jotka harrastavat yhdenillan juttuja. Epänormaali ja kevytkenkäinen niille, jotka eivät harrasta. Miten typerä pitää olla ettei ymmärrä asian suhteellisuutta ja subjektiivisuutta?


      • ht ...
        subjektiivista kirjoitti:

        Tavallinen ja normaali niille jotka harrastavat yhdenillan juttuja. Epänormaali ja kevytkenkäinen niille, jotka eivät harrasta. Miten typerä pitää olla ettei ymmärrä asian suhteellisuutta ja subjektiivisuutta?

        Juuri näin. Siinä ei oo mitään pahaa että harrastaa paljon yhden yön juttuja jos se on omasta mielestä ok ja normaalia.

        Mutta ei kannata olettaa että se on kaikkien mielestä ok tai normaalia.

        Toisen paljon on toisen vähän, jne.


    • lottamari<3

      Luulen, että niistä jäisi vaan paha maku suuhun, jotenkin tulisi sellainen hyväksikäytetty olo tai kevykenkäinen hutsu olo. Ajattelisin heti, että tuo toinen varmaan luulee, että olen joku lumppu, joka raahaa joka viikonloppu kotiinsa jonkun miehen. En harrasta. Pitää tuntea mies hyvin ja tuntea todellista muutakin kuin vain fyysistä vetoa. Seksuaalisuudessa mennään kuitenkin herkälle alueelle, että sitä ei voi jakaa vain huvin vuoksi..ja "sattumalta"???

      • Eikös se mies ole hyväksikäytetty, jos nainen lähtee sillä mielellä liikenteeseen, että yhden yön juttu kelpaisi? ;)

        (Oikeasti minusta kumpikaan ei ole hyväksikäytetty silloin, kun molemmat ihan omasta halustaan jakavat läheisyyttä hetken ajan keskenään.)


      • Yhdet voivat, toiset eivät. Erilaisuuden ymmärtäminen on haasteellista. Jotkut jopa eri elämänvaiheissaan moista haluavat ja sitten taas eivät.


      • Kіs-kіsu
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Yhdet voivat, toiset eivät. Erilaisuuden ymmärtäminen on haasteellista. Jotkut jopa eri elämänvaiheissaan moista haluavat ja sitten taas eivät.

        Vaikeaa. Ei sanota h-sanaa enää ja pestään suu saippualla.


      • lottamari<3
        helka kirjoitti:

        Eikös se mies ole hyväksikäytetty, jos nainen lähtee sillä mielellä liikenteeseen, että yhden yön juttu kelpaisi? ;)

        (Oikeasti minusta kumpikaan ei ole hyväksikäytetty silloin, kun molemmat ihan omasta halustaan jakavat läheisyyttä hetken ajan keskenään.)

        Et nyt käsittänyt? Puhuinkin vaan nyt siitä, miten minä tuon asian henkisesti kokisin. Miehet eivät välttämättä tunne itseään huoraksi tai lumpuksi, mutta nainen voi niin tuntea..miestä ei edes hetkauta naiko hän huoraa vai neitsyttä..tarkoitan sitä, että mies helposti tuomitsee naisen, muttta miestä ei katsota samalla tavoin halveksuvasti kuin naista, joka harrastaa yhden illan juttuja.

        Läheisyydestä en puhunutkaan mitään..sitä voisin kyllä muuten antaa,..mutta intiimiä seksiä en.


    • Mitä mieltä sinä itse olet? Jos tiedät, miksi täältä kyselet...?

    • one night

      Helka,sinä oot ihan oikeessa:-) Hyväks käyttöä on jos antaa olettaa enenpi tulevaksi tai tapailee enenpi ja toinen luulee siitä enenpi...kaksi aikuista jos haluaa toisiaan,se ei ole keltään pois, vain onko, tuomitsijat????

      • Smile man.

        Kerran jossain yökerhossa yks nainen tuli hakee tanssimaan ja sitten mentiin sen luokse seksiä harrastamaan. Se oli outoa koska siitä tuli seksisuhde joka kesti vuoden.Itse halusin seurustella.


    • Kіs-kіsu

      Ei varmasti olisi mun juttu. Jännempää on aloittaa tapailulla ja antaa latauksen kasvaa kerta kerralta.

    • one night

      Seksiin kuuluu myös lämpöä,läheisyyttä ja hellyyttä. Ainakin tähän kuului. Ei siis ollut vaan ns pano vaan ihan suutelusta alkaen täys halua,molemmmin puolin. En kadu ikinä enkä koskaan unohda. Kiitos,Arto,Vantaalta:-) S.

      • Noinkohan Arzi mahtaa vielä sinua muistaa? :)


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Noinkohan Arzi mahtaa vielä sinua muistaa? :)

        Varmasti muistaa, outo paise hepin päässä muistuttaa kauniista kahden ihmisen kohtaamisesta :D


      • --------------

      • one night
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Varmasti muistaa, outo paise hepin päässä muistuttaa kauniista kahden ihmisen kohtaamisesta :D

        onko sun hepin päässä semmoinen..????


    • Eipä taitais onnistua minulta ainakaan selvin päin. Kyllä minun pitää tuntea mies pitemmältä ajalta ja kokea hänet luotettavaksi ennen kuin pystyisin mihinkään läheisempään kanssakäymiseen.

    • Pakko tässä vielä todeta ketjun moralisteille, että jos teillä olisi yhtään enemmän ihmistuntemusta, tajuaisitte sen, ettei aloittaja ole mikään aktiivinen yhdenyön suhteiden harrastaja. Hänelle nyt vaan tapahtui sellainen asia, että tapas sellaisen ihmisen, kenen kanssa vaan klikkas kivasti ja yökin tuli lukemani perusteella hyvin tyydyttävästi vietettyä. Mitä pahaa siinä on? Jotkut ei saa kokea koko elämänsä kestävän avioliitonkaan aikana sellaista, mitä joillekin vaan tapahtuu joskus satunnaisen yhden yön suhteen aikana.

      Mutta joo... Jatkakaa vaan moralistit ja tuomitsijat tuomitsemista omalla loistavalla ihmistuntemuksellanne...

      • Ikisinkku M

        No saahan sitä nyt vähän härnätä kun kerran tulee tänne provoilemaan. Hän on hupinsa saanut niin kai sitä nyt vähän meillekin suot.


      • Kіs-kіsu

        Äh, moralisoinnilla on sosiobiologinen perusta. Jokainen voi kuvitella, mitä siitä tulisi jos näitä ihmeellisiä kohtaamisia olisi joka ilta uuden kanssa. Paheksuttuun kuuluu kielletyn lumo.

        Me moralisoijat teemme palveluksen kuten vanhemmat lapsilleen. Se vasta tylsää olisi kun ei pystyisi enää tuhmakaan olemaan ilman mittapuuta.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        No saahan sitä nyt vähän härnätä kun kerran tulee tänne provoilemaan. Hän on hupinsa saanut niin kai sitä nyt vähän meillekin suot.

        Mistä sinä sen provoksi tiedät?

        Jos minun pitäisi valita, että yhden illan salamarakastuminen ja rakkauden täyttyminen kokonaisuudessa, sen menettäminen enkä koskaan saisi kokea sitä uudelleen tai tasapaksu pitkä tunteeton järkiliitto loppuelämäksi, valkkaisin sen ensimmäisen.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Äh, moralisoinnilla on sosiobiologinen perusta. Jokainen voi kuvitella, mitä siitä tulisi jos näitä ihmeellisiä kohtaamisia olisi joka ilta uuden kanssa. Paheksuttuun kuuluu kielletyn lumo.

        Me moralisoijat teemme palveluksen kuten vanhemmat lapsilleen. Se vasta tylsää olisi kun ei pystyisi enää tuhmakaan olemaan ilman mittapuuta.

        Niinno... Ainahan on helpompaa arvostella jonkun muun kuin omia valintoja... :)


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mistä sinä sen provoksi tiedät?

        Jos minun pitäisi valita, että yhden illan salamarakastuminen ja rakkauden täyttyminen kokonaisuudessa, sen menettäminen enkä koskaan saisi kokea sitä uudelleen tai tasapaksu pitkä tunteeton järkiliitto loppuelämäksi, valkkaisin sen ensimmäisen.

        Tästä "vaan sattumaa joka vie asiasta toiseen ja kolmanteen:-)" = se vain tapahtui

        Jos minun pitäisi valita niin ottaisin sen yhden illan molemminpuolisen salamarakastumisen ilman täyttymystä, siitä jää tuskallisimmat muistot ja ne onkin mainiota polttoainetta katkeroitumiselle :D


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Tästä "vaan sattumaa joka vie asiasta toiseen ja kolmanteen:-)" = se vain tapahtui

        Jos minun pitäisi valita niin ottaisin sen yhden illan molemminpuolisen salamarakastumisen ilman täyttymystä, siitä jää tuskallisimmat muistot ja ne onkin mainiota polttoainetta katkeroitumiselle :D

        Mutta mieti kuin paljon katkeroituisit silloin, jos et ikinä saisi tietää miltä se tuntuu...?


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Niinno... Ainahan on helpompaa arvostella jonkun muun kuin omia valintoja... :)

        Oikeestaan mä en ole muita arvostellut. Itseltäni tuomitsisin sellaisen käytöksen jyrkästi. Menettäisin nääs luottamuksen itseeni ja seuraavaksi tekisin samaa suhteessa. Kun ei se käyttämällä kulu jne jne. Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse.


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Oikeestaan mä en ole muita arvostellut. Itseltäni tuomitsisin sellaisen käytöksen jyrkästi. Menettäisin nääs luottamuksen itseeni ja seuraavaksi tekisin samaa suhteessa. Kun ei se käyttämällä kulu jne jne. Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse.

        Joskus sinua kyllä on pakko ihailla :)


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Oikeestaan mä en ole muita arvostellut. Itseltäni tuomitsisin sellaisen käytöksen jyrkästi. Menettäisin nääs luottamuksen itseeni ja seuraavaksi tekisin samaa suhteessa. Kun ei se käyttämällä kulu jne jne. Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse.

        Miksi? Kysehän lopulta syystä tai syistä miksi valitsee niin kuin valitsee.

        Yhdenyön jutut enemmän tapana kuin poikkeuksena ovat jonkinlaista addiktiota ja eskapismia. Tai kenties jonkin menetetyn tavoittelua. Mahdollisesti jäänyt huomaamatta mikä sen jonkun tapahtuman syy oli ja sitten eri syillä etsitään sitä edellisen seurausta. Ei taida oikein toimia, mutta yksinkertainen ihmismieli ei sitä tiedä... Mut enpä lähtisi tuomitsemaan sitäkään. Jos taas itselläni olisi moinen tapana, en usko, että voisin itseni kanssa hyvin. Vähän niinkuin alkoholismi. Se suurin riippuvuus on siinäkin korvien välissä. Fyysisen riippuvuuden saavuttaakseen täytyy ryypätä aika rankasti joka päivä useita vuosia...

        Heh, nää vanhat klisheet. Ei käyttämällä kulu jne... Kyllä kuluu. Jos ei haarojen väli, niin jokin muu. Ja kyllähän se paljon käyttäjistäkin kiinni... :D

        Mä kun olen tässä ikikselle neuvonut olemaan vähemmän ehdoton, niin samahan se pätee myös itseensä. Pitää olla armollinen ja anteeksiantavainen itsellekin. Mikä nyt ei tietenkään tarkoita sitä, että tekee mitä mieleen juolahtaa ja sen jälkeen menee ripille tunnustamaan syntinsä, saamaan ne anteeksi ainoastaan sen takia, että voisi tehdä taas ne samat synnit uudestaan voidakseen mennä ripille seuraavankin kerran. Ja vielä seuraavan...


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Oikeestaan mä en ole muita arvostellut. Itseltäni tuomitsisin sellaisen käytöksen jyrkästi. Menettäisin nääs luottamuksen itseeni ja seuraavaksi tekisin samaa suhteessa. Kun ei se käyttämällä kulu jne jne. Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse.

        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ajattelua. Suhteessa ollessani en edes näe muita miehiä kuin sen, johon olen ihastunut/rakastunut. Jos minun tekee mieli seksiä jonkun muun kanssa, niin miksi ihmeessä edes jatkaisin suhdetta? Paljon helpompaa olisi pysyä sinkkuna ja sekstailla ympäriinsä.


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Joskus sinua kyllä on pakko ihailla :)

        Aika usein.

        Hyvin oot säkin pitänyt pintasi.


      • Kіs-kіsu
        helka kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt tuollaista ajattelua. Suhteessa ollessani en edes näe muita miehiä kuin sen, johon olen ihastunut/rakastunut. Jos minun tekee mieli seksiä jonkun muun kanssa, niin miksi ihmeessä edes jatkaisin suhdetta? Paljon helpompaa olisi pysyä sinkkuna ja sekstailla ympäriinsä.

        Erotat seksin ja ihastumisen/rakastumisen, siinä se ero. Sua kuitenkin kiinnostaa seksi irrallaankin. Mulle oikeastaan koko asiaa ei ole erikseen olemassa. Mä vaan leimaudun mieheen.


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Miksi? Kysehän lopulta syystä tai syistä miksi valitsee niin kuin valitsee.

        Yhdenyön jutut enemmän tapana kuin poikkeuksena ovat jonkinlaista addiktiota ja eskapismia. Tai kenties jonkin menetetyn tavoittelua. Mahdollisesti jäänyt huomaamatta mikä sen jonkun tapahtuman syy oli ja sitten eri syillä etsitään sitä edellisen seurausta. Ei taida oikein toimia, mutta yksinkertainen ihmismieli ei sitä tiedä... Mut enpä lähtisi tuomitsemaan sitäkään. Jos taas itselläni olisi moinen tapana, en usko, että voisin itseni kanssa hyvin. Vähän niinkuin alkoholismi. Se suurin riippuvuus on siinäkin korvien välissä. Fyysisen riippuvuuden saavuttaakseen täytyy ryypätä aika rankasti joka päivä useita vuosia...

        Heh, nää vanhat klisheet. Ei käyttämällä kulu jne... Kyllä kuluu. Jos ei haarojen väli, niin jokin muu. Ja kyllähän se paljon käyttäjistäkin kiinni... :D

        Mä kun olen tässä ikikselle neuvonut olemaan vähemmän ehdoton, niin samahan se pätee myös itseensä. Pitää olla armollinen ja anteeksiantavainen itsellekin. Mikä nyt ei tietenkään tarkoita sitä, että tekee mitä mieleen juolahtaa ja sen jälkeen menee ripille tunnustamaan syntinsä, saamaan ne anteeksi ainoastaan sen takia, että voisi tehdä taas ne samat synnit uudestaan voidakseen mennä ripille seuraavankin kerran. Ja vielä seuraavan...

        Niin, itse asiassa olenkin ollut vähän huolestunut noista jakelemistasi neuvoista. Paikoin on alkanut kuulostaa setämäiseltä. Herätys, rakas desanttini.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Erotat seksin ja ihastumisen/rakastumisen, siinä se ero. Sua kuitenkin kiinnostaa seksi irrallaankin. Mulle oikeastaan koko asiaa ei ole erikseen olemassa. Mä vaan leimaudun mieheen.

        Mä haluaisin uskoa teitä, mutta se tuottaa kyllä vähän vaikeuksia...

        On alkuhuumaa ja sitten on se arki. Pitkän suhteen salaisuus on lopulta siinä, että miten sen arjen kestää. Kun arki kestää ne ulkopuoliset tilapäiset ihastukset ja seksihalut, alkaa suhde olemaan aika vakaalla pohjalla.

        Mutta toisaalta... Jos asuu jossain keskellä metsää eikä ikinä näe muita ihmisiä, on varmaan sekin mahdollista... :D


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Niin, itse asiassa olenkin ollut vähän huolestunut noista jakelemistasi neuvoista. Paikoin on alkanut kuulostaa setämäiseltä. Herätys, rakas desanttini.

        Heh, minähän olen setä täällä...

        Pitäisikö mun kuitenkin heittäytyä Jari Sarasvuoksi ja löytää mun ikioma Sisäinen Sankarini...?


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Niin, itse asiassa olenkin ollut vähän huolestunut noista jakelemistasi neuvoista. Paikoin on alkanut kuulostaa setämäiseltä. Herätys, rakas desanttini.

        Geniosta on hyvää vauhtia tulossa valkoritaridesantti :D


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Mä haluaisin uskoa teitä, mutta se tuottaa kyllä vähän vaikeuksia...

        On alkuhuumaa ja sitten on se arki. Pitkän suhteen salaisuus on lopulta siinä, että miten sen arjen kestää. Kun arki kestää ne ulkopuoliset tilapäiset ihastukset ja seksihalut, alkaa suhde olemaan aika vakaalla pohjalla.

        Mutta toisaalta... Jos asuu jossain keskellä metsää eikä ikinä näe muita ihmisiä, on varmaan sekin mahdollista... :D

        Minulle riittää oma kokemus siitä, mitä on olla parisuhteessa myös arkena. Ja asua keskellä urbaania ympäristöä houkutuksineen, työmatkoineen, kissanristiäisineen.

        Kun on nuorena "juoksunsa juossut" niin ei ole tarvetta kokeilla, olisiko ruoho vihreämpää aidan takana.


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä haluaisin uskoa teitä, mutta se tuottaa kyllä vähän vaikeuksia...

        On alkuhuumaa ja sitten on se arki. Pitkän suhteen salaisuus on lopulta siinä, että miten sen arjen kestää. Kun arki kestää ne ulkopuoliset tilapäiset ihastukset ja seksihalut, alkaa suhde olemaan aika vakaalla pohjalla.

        Mutta toisaalta... Jos asuu jossain keskellä metsää eikä ikinä näe muita ihmisiä, on varmaan sekin mahdollista... :D

        Niin on alkuhuumaa ja on se arki. Sitä arkea on helpompi kestää kun ei ole edessä eikä varsinkaan takana liian paljon vihreitä niittyjä joita tarvitsisi ikävöidä sen arjen tullen tai kuvitella että aina minä sitä vihreämpää ruohoa pääsen haukkaamaan kun se on nii helposti käynyt ennenkin.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Geniosta on hyvää vauhtia tulossa valkoritaridesantti :D

        :D

        Kyllä siinä asiassa on melkein jokainen minut tunteva nainen kanssanne eri mieltä. Moni niistä varmaan toivoisi, että olisin...

        Mutta teidän vikanne on siinä, että teette liian hätäisiä johtopäätöksiä.


      • Ikisinkku M
        helka kirjoitti:

        Minulle riittää oma kokemus siitä, mitä on olla parisuhteessa myös arkena. Ja asua keskellä urbaania ympäristöä houkutuksineen, työmatkoineen, kissanristiäisineen.

        Kun on nuorena "juoksunsa juossut" niin ei ole tarvetta kokeilla, olisiko ruoho vihreämpää aidan takana.

        Ei ne ajoittaiset aidan yli hyppelehtimiset kyllä sitä tarvetta ainakaan vähennä luulen.


      • helka kirjoitti:

        Minulle riittää oma kokemus siitä, mitä on olla parisuhteessa myös arkena. Ja asua keskellä urbaania ympäristöä houkutuksineen, työmatkoineen, kissanristiäisineen.

        Kun on nuorena "juoksunsa juossut" niin ei ole tarvetta kokeilla, olisiko ruoho vihreämpää aidan takana.

        Niin kuin jo sanoin. Haluaisin uskoa, mutta oma empiirinen kokemukseni kertoo minulle kyllä jotain muuta. Enkä ole tullut tähänkään johtopäätökseen hätäisesti...

        Mutta kyllähän tähän maailmaan poikkeuksia mahtuu...


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei ne ajoittaiset aidan yli hyppelehtimiset kyllä sitä tarvetta ainakaan vähennä luulen.

        Ei aidan yli ilman syytä hypätä.


      • Genio.Mente kirjoitti:

        Ei aidan yli ilman syytä hypätä.

        Ps. Ja kyllä ne aitajuoksijat tunnistaa jo aika kaukaa... :D


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Heh, minähän olen setä täällä...

        Pitäisikö mun kuitenkin heittäytyä Jari Sarasvuoksi ja löytää mun ikioma Sisäinen Sankarini...?

        Ei Jari Sarasvuota! Mieluummin vaikka Jungner, Olli Saarela ja Jussi Parviainen samaan pakettiin.


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mä haluaisin uskoa teitä, mutta se tuottaa kyllä vähän vaikeuksia...

        On alkuhuumaa ja sitten on se arki. Pitkän suhteen salaisuus on lopulta siinä, että miten sen arjen kestää. Kun arki kestää ne ulkopuoliset tilapäiset ihastukset ja seksihalut, alkaa suhde olemaan aika vakaalla pohjalla.

        Mutta toisaalta... Jos asuu jossain keskellä metsää eikä ikinä näe muita ihmisiä, on varmaan sekin mahdollista... :D

        Nyt menee överiksi, taas aletaan jauhaa pitkästä suhteesta ja arjesta.

        Mikä ihmeen pakkomielle kaikilla on pitkistä tottumussuhteista? Mikä tavoite se on, mitä siitä saa?


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ei Jari Sarasvuota! Mieluummin vaikka Jungner, Olli Saarela ja Jussi Parviainen samaan pakettiin.

        Höh... Miksei? Mää niin tykkään ja ihailen Jartsaa...

        Niissä kolmessakin on varsinaisia miehen malleja muuten. Minusta ne ovat hyviä indikaattoreita. Jos joku nainen näkee jotain kiinnostavaa niissä, ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että minä näkisin mitään kiinnostavaa sellaisissa naisissa...


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nyt menee överiksi, taas aletaan jauhaa pitkästä suhteesta ja arjesta.

        Mikä ihmeen pakkomielle kaikilla on pitkistä tottumussuhteista? Mikä tavoite se on, mitä siitä saa?

        Turvallisuuden? Sitä nyt kuitenkin suurin osa ihmisistä hakee.


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Höh... Miksei? Mää niin tykkään ja ihailen Jartsaa...

        Niissä kolmessakin on varsinaisia miehen malleja muuten. Minusta ne ovat hyviä indikaattoreita. Jos joku nainen näkee jotain kiinnostavaa niissä, ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että minä näkisin mitään kiinnostavaa sellaisissa naisissa...

        No niin, tuomitsethan sinäkin :)


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Turvallisuuden? Sitä nyt kuitenkin suurin osa ihmisistä hakee.

        Turvallisuus löytyy itsestä ja siitä, että luottaa muihin ihmisiin, mutta ei se parisuhdetta edellytä. Kutkuttava jännitys edellyttää.

        Ainakin minä tunnen oloni täysin turvalliseksi näin sinkkuna. Ja mun viinitkin on paremmassa turvassa.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        No niin, tuomitsethan sinäkin :)

        Tuomitsen?

        Saa ne silti minun puolestani olla sitä mitä ovat. En minä vaadi heitä muuttumaan tai joitakin naisia olemaan näkemättä jotain kiinnostavaa niissä. Niin kuin sanoin, että hyviä indikaattoreita. Helpottaa mun hommaa kun naisia sillä silmällä kattelen. Miten ne voi sitten olla tuomittavia ja pahoja...? :D


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turvallisuus löytyy itsestä ja siitä, että luottaa muihin ihmisiin, mutta ei se parisuhdetta edellytä. Kutkuttava jännitys edellyttää.

        Ainakin minä tunnen oloni täysin turvalliseksi näin sinkkuna. Ja mun viinitkin on paremmassa turvassa.

        Yksilöharhaa. Kyllä me sitä turvallisuutta lähes jokainen haetaan. Turvallisuuden mukana tulee myös tylsyys ja se onkin sitten monille jo vaikeammin siedettävä juttu.

        Heh, minä en ole ikinä edes oikeastaan halunut parisuhdetta. Olen vaan ajautunut sellaisiin kun on kohdannut naisia, joiden seurassa vaan tuli se fiilis, et miksi ei...

        Heh, mun kans saisit kyllä hommata kassakaapin viineilles...:D


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Tuomitsen?

        Saa ne silti minun puolestani olla sitä mitä ovat. En minä vaadi heitä muuttumaan tai joitakin naisia olemaan näkemättä jotain kiinnostavaa niissä. Niin kuin sanoin, että hyviä indikaattoreita. Helpottaa mun hommaa kun naisia sillä silmällä kattelen. Miten ne voi sitten olla tuomittavia ja pahoja...? :D

        Oikeastihan se menee niin, että ihastuminen tapahtuu ensin. Ja sen jälkeen ei ole mitään väliä, vaikka sitä huomaisi olevansa Jussi Parviaisen tai Tuksun napalanko.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Oikeastihan se menee niin, että ihastuminen tapahtuu ensin. Ja sen jälkeen ei ole mitään väliä, vaikka sitä huomaisi olevansa Jussi Parviaisen tai Tuksun napalanko.

        Mutku se ei ole mitenkään mahdollista, että ihastuisin Tuksuun... Niin huonosti, vaikka joskus elämä onkin mennyt totaalisesti päin vittua(ei nyt ehkä kuitenkaan niin hyvään paikkaan...), ei ole vielä mennyt...


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turvallisuus löytyy itsestä ja siitä, että luottaa muihin ihmisiin, mutta ei se parisuhdetta edellytä. Kutkuttava jännitys edellyttää.

        Ainakin minä tunnen oloni täysin turvalliseksi näin sinkkuna. Ja mun viinitkin on paremmassa turvassa.

        Tuo viinihomma on varmaan ihan totta, yksi tuttu nainen joskus kertoi että kun se oli ollut työkeikoilla sen silloinen mies oli juonut sen kaikki viinit kellarista ja vaihtanut jotain mehua tilalle, asia oli selvinnyt sitten kun se oli ollut jo ex, aika hyvä etukäteiskosto mieheltä :D


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Yksilöharhaa. Kyllä me sitä turvallisuutta lähes jokainen haetaan. Turvallisuuden mukana tulee myös tylsyys ja se onkin sitten monille jo vaikeammin siedettävä juttu.

        Heh, minä en ole ikinä edes oikeastaan halunut parisuhdetta. Olen vaan ajautunut sellaisiin kun on kohdannut naisia, joiden seurassa vaan tuli se fiilis, et miksi ei...

        Heh, mun kans saisit kyllä hommata kassakaapin viineilles...:D

        Siis mikä on yksilöharhaa? En mä ainakaan hae turvaa miehestä, en ikinä. Saan turvaa läheisistä eli vanhemmista, sisaruksista ja ystävistä. Lisäksi työnantajalta, vakuutusyhtiöstä, huoltoyhtiöstä, poliisista jne. Turvallisuushan on ristiriidassa jännityksen kanssa. Eikö mieskin ole naiselle mieluummin jännittävä kuin turvallinen. Vai?


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuo viinihomma on varmaan ihan totta, yksi tuttu nainen joskus kertoi että kun se oli ollut työkeikoilla sen silloinen mies oli juonut sen kaikki viinit kellarista ja vaihtanut jotain mehua tilalle, asia oli selvinnyt sitten kun se oli ollut jo ex, aika hyvä etukäteiskosto mieheltä :D

        Miehen toimet on helppo ennustaa. Tuo nainen ei voi syyttää kuin itseään.


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mutku se ei ole mitenkään mahdollista, että ihastuisin Tuksuun... Niin huonosti, vaikka joskus elämä onkin mennyt totaalisesti päin vittua(ei nyt ehkä kuitenkaan niin hyvään paikkaan...), ei ole vielä mennyt...

        Mä sanoinkin, että napalanko (tai käly). Voisit hyvin ihastua naiseen, joka on ollut joskus Jussi Parviaisen kanssa. Ja mulle tulis sitten Tuksun joku eksä.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Siis mikä on yksilöharhaa? En mä ainakaan hae turvaa miehestä, en ikinä. Saan turvaa läheisistä eli vanhemmista, sisaruksista ja ystävistä. Lisäksi työnantajalta, vakuutusyhtiöstä, huoltoyhtiöstä, poliisista jne. Turvallisuushan on ristiriidassa jännityksen kanssa. Eikö mieskin ole naiselle mieluummin jännittävä kuin turvallinen. Vai?

        Mutta kun se mies olisi rinnallasi, niin kyllä se turvallisuus olisi tärkeysjärjestyksessä aika korkealla. Eikös se, että täytyy voida luottaa toiseen suhteessa ole turvallisuuden hakua? Luottamus toiseen on nyt kuitenkin aika tärkeä kriteeri, vai mitä?

        Mä niistä muista miehistä tiedä, mutta sen tiedän, että se jonkinlaisena olemisen yrittäminen menee lopulta aina vituiks. Se on kuitenkin aina jotain muuta, mitä todellisuudessa on. Mikään rooli kestä ikuisesti...

        Heh, enkä edes muista milloin mun on tarvinnut olla naisille jotain muuta mitä olen. Hyvin olen joillekin kelvannut ja toisille ei... :D


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mä sanoinkin, että napalanko (tai käly). Voisit hyvin ihastua naiseen, joka on ollut joskus Jussi Parviaisen kanssa. Ja mulle tulis sitten Tuksun joku eksä.

        Noup. Sellainen ei ole mahdollista. Kyllä mulla sen verran silmää naiskauneudelle löytyy...


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Miehen toimet on helppo ennustaa. Tuo nainen ei voi syyttää kuin itseään.

        Itse olisin kyllä astetta ovelampi, vaihtaisin jotain halpisviiniä tilalle niin menisi korkkivian piikkiin kaikki tai ainakin olisi vaikeampi todistaa rikosta :)


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Mutta kun se mies olisi rinnallasi, niin kyllä se turvallisuus olisi tärkeysjärjestyksessä aika korkealla. Eikös se, että täytyy voida luottaa toiseen suhteessa ole turvallisuuden hakua? Luottamus toiseen on nyt kuitenkin aika tärkeä kriteeri, vai mitä?

        Mä niistä muista miehistä tiedä, mutta sen tiedän, että se jonkinlaisena olemisen yrittäminen menee lopulta aina vituiks. Se on kuitenkin aina jotain muuta, mitä todellisuudessa on. Mikään rooli kestä ikuisesti...

        Heh, enkä edes muista milloin mun on tarvinnut olla naisille jotain muuta mitä olen. Hyvin olen joillekin kelvannut ja toisille ei... :D

        Joo, no toki turvallisuus suhteessa, että se toinen on luotettava. Mutta en mä siitä ihmisestä mitään suhteen ulkopuolista yleistä elämän turvallisuutta hae, niin että olisi tarve jatkaa suhdetta vielä kun jännitys, intohimo ja leikkimieli on kadonnut.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Itse olisin kyllä astetta ovelampi, vaihtaisin jotain halpisviiniä tilalle niin menisi korkkivian piikkiin kaikki tai ainakin olisi vaikeampi todistaa rikosta :)

        Heh, mä jaksaisi vaivautua sellaiseen. Jos olisin himassa ekana, kyllä tissuttelisin ihan avoimesti ja kysyisin kauniimmalta puoliskolta, että "maistuisiko, kultaseni, kenties sinullekin?"


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Itse olisin kyllä astetta ovelampi, vaihtaisin jotain halpisviiniä tilalle niin menisi korkkivian piikkiin kaikki tai ainakin olisi vaikeampi todistaa rikosta :)

        James Bond ei ikinä alentuisi laittamaan mitään tilalle. Naisen pelko on suomalaisuuden alku.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Joo, no toki turvallisuus suhteessa, että se toinen on luotettava. Mutta en mä siitä ihmisestä mitään suhteen ulkopuolista yleistä elämän turvallisuutta hae, niin että olisi tarve jatkaa suhdetta vielä kun jännitys, intohimo ja leikkimieli on kadonnut.

        Ja juuri sitä turvallisuuttahan minä tarkoitin. Luotettava suhteessa. Ei petä, sovitut asiat hoidetaan jne. Heh, tylsäähän moinen...

        Mutta se kaikki katoaa jossain vaiheessa. Vähenee ainakin. On itsepetosta luulla, että näin ei kävisi.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        James Bond ei ikinä alentuisi laittamaan mitään tilalle. Naisen pelko on suomalaisuuden alku.

        Ikis on kuin onkin liian kiltti ja siksi naiseton... :(


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        James Bond ei ikinä alentuisi laittamaan mitään tilalle. Naisen pelko on suomalaisuuden alku.

        Noinhan se kyllä taitaa olla mutta kun se on istutettu meihin vaikea on päästä eroon ja toisaalta se olisi aika hauskaa sitten avata se "hyvää" viiniä sisältävä pullo naisen kera ja ylistää kuinka hyvää se onkaan ja katsoa meneekö läpi.


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ja juuri sitä turvallisuuttahan minä tarkoitin. Luotettava suhteessa. Ei petä, sovitut asiat hoidetaan jne. Heh, tylsäähän moinen...

        Mutta se kaikki katoaa jossain vaiheessa. Vähenee ainakin. On itsepetosta luulla, että näin ei kävisi.

        Mikä kaikki katoaa jossain vaiheessa, Gentsu? Turvallisuus ja tylsyys vai?

        Lupaat vaan :)


      • Ikisinkku M
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ikis on kuin onkin liian kiltti ja siksi naiseton... :(

        Niinpä :D


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Ikis on kuin onkin liian kiltti ja siksi naiseton... :(

        Ei tuollainen petos ole kiltteyttä. Se on suorastaan piilovihaa.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mikä kaikki katoaa jossain vaiheessa, Gentsu? Turvallisuus ja tylsyys vai?

        Lupaat vaan :)

        Tai nyt oikeastaan katoa. Muuttaa vaan muotoa... :)

        Saman katon alla katoaa myös se turvallisuus ja tylsyys. Ja melko todennäköisesti ne ottavat vitutuksen muodon. Joko yksi- tai mahdollisesti molemmanpuolisen vitutuksen...

        Heh, mä oon muuten huomannut, että paras tapa pitää lupaukset on olla lupaamatta niitä...


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Noinhan se kyllä taitaa olla mutta kun se on istutettu meihin vaikea on päästä eroon ja toisaalta se olisi aika hauskaa sitten avata se "hyvää" viiniä sisältävä pullo naisen kera ja ylistää kuinka hyvää se onkaan ja katsoa meneekö läpi.

        Nyt tuli exä mieleen. Ei siksi, että olisi huijannut (tai mistä minä tiedän), vaan siksi, että mitä tahansa maistettiin - syötiin tai juotiin - niin kaikki oli aina niin erikoisen hyvää. Ihan uuvuin siihen miten hyvää kaikki aina oli. Että älä ylistä liikaa sitten kun tuon teet.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ei tuollainen petos ole kiltteyttä. Se on suorastaan piilovihaa.

        Minusta se on oikeastaan viineistä tykkäävän ja niistä nauttivan naisen älykkyyden aliarviointia. Siksi onkin vaan parempaa korkata ne flindat avoimesti ja tarjota niistä toisellekin. Jos ei sellaista kestä, se on so not. Elämä on laiffii ja sitä rataa...


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Ei tuollainen petos ole kiltteyttä. Se on suorastaan piilovihaa.

        No en minä ihan tosissani ollut, mulla kun nuo omatkin vinkut säilyy aika hyvin hyllyssä niin ei tarvinne toisten pulloille mennä :)


      • Ikisinkku M
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Nyt tuli exä mieleen. Ei siksi, että olisi huijannut (tai mistä minä tiedän), vaan siksi, että mitä tahansa maistettiin - syötiin tai juotiin - niin kaikki oli aina niin erikoisen hyvää. Ihan uuvuin siihen miten hyvää kaikki aina oli. Että älä ylistä liikaa sitten kun tuon teet.

        Tuo olisikin juuri koe että maistuisiko se halpakin hyvältä jos se olisi oikeanlaisessa pullossa, vähän kyllä epäilen ettei maistuisi kun on niissä aika isosti makueroa joskus niin ettei voi johtua pelkästä kuvittelusta. Mutta joo, on kai se vähän rasittavaa jos kaii vaan pelkkää hyvää tai pelkkää pahaa, pitäähän sitä sattumia seassa olla edes joskus. Ny minä sanon että hyviä öitä :)


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        Tai nyt oikeastaan katoa. Muuttaa vaan muotoa... :)

        Saman katon alla katoaa myös se turvallisuus ja tylsyys. Ja melko todennäköisesti ne ottavat vitutuksen muodon. Joko yksi- tai mahdollisesti molemmanpuolisen vitutuksen...

        Heh, mä oon muuten huomannut, että paras tapa pitää lupaukset on olla lupaamatta niitä...

        Turvallisuus on tärkeää sille, joka on suhteessa heikompi. Vallastahan aina viime kädessä naisen ja miehen välillä on kysymys. Ihastuminen vaan naamioi valtakamppailun muuksi hetken ajan.

        Nyt sitten psykologit kilvan huutavat, että ihmisen pitää tulla rakastetuksi myös heikkouksineen ja pitää voida luottaa kaikkein läheisimmässä suhteessa. Mutta kaikkein läheisin suhde on lapsen ja vanhemman suhde, seuraavaksi sisarusten välinen. Parisuhdekumppani ei voi olla koko maailma: isä, äiti, lapsi, mentori ja lääkäri. Kumppani on peili, josta näkee saatanan.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Turvallisuus on tärkeää sille, joka on suhteessa heikompi. Vallastahan aina viime kädessä naisen ja miehen välillä on kysymys. Ihastuminen vaan naamioi valtakamppailun muuksi hetken ajan.

        Nyt sitten psykologit kilvan huutavat, että ihmisen pitää tulla rakastetuksi myös heikkouksineen ja pitää voida luottaa kaikkein läheisimmässä suhteessa. Mutta kaikkein läheisin suhde on lapsen ja vanhemman suhde, seuraavaksi sisarusten välinen. Parisuhdekumppani ei voi olla koko maailma: isä, äiti, lapsi, mentori ja lääkäri. Kumppani on peili, josta näkee saatanan.

        On totta, mitä puhut vallasta. Se on minusta harmillista, että se usein menee siihen valtapeliin. Minua henkilökohtaisesti vituttaa sellainen. Minä en halua hallita ketään enkä pidä siitäkään, että minua hallitaan. Tai noh... Heh, voihan sitä yrittää...

        Ja kyllä parisuhdekumpopani voi olla koko maailma. Tilapäinen mielenhäiriö tai jotain... :) Tosin ikä ja kokemus korjaa senkin vääristymän ellei nyt ehdi katkeroitua sitä ennen parantumattomasti...

        Ei tunnesuhdetta ole mieltä rationalisoida. Se voi olla minkälaista vaan eikä mitään siitä. Rationalisoimalla sen, muuttaa sen järkisuhteeksi. Tosin jos nyt sitä järkisuhdetta tavoittelee, niin silloin se rationalisointi on enemmän kuin paikallaan...

        Mut nyt koisiin. Hyvää yötä.

        https://www.youtube.com/watch?v=MxPrwol5lJE&index=4&list=PLB4324188162C6EDD


      • Kіs-kіsu
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuo olisikin juuri koe että maistuisiko se halpakin hyvältä jos se olisi oikeanlaisessa pullossa, vähän kyllä epäilen ettei maistuisi kun on niissä aika isosti makueroa joskus niin ettei voi johtua pelkästä kuvittelusta. Mutta joo, on kai se vähän rasittavaa jos kaii vaan pelkkää hyvää tai pelkkää pahaa, pitäähän sitä sattumia seassa olla edes joskus. Ny minä sanon että hyviä öitä :)

        Espanjalaiset aitokorkilliset punkut on joka tapauksessa parempia kuin tonkkaviinit. Näin.

        Hyvää yötä :)


      • Kіs-kіsu
        Genio.Mente kirjoitti:

        On totta, mitä puhut vallasta. Se on minusta harmillista, että se usein menee siihen valtapeliin. Minua henkilökohtaisesti vituttaa sellainen. Minä en halua hallita ketään enkä pidä siitäkään, että minua hallitaan. Tai noh... Heh, voihan sitä yrittää...

        Ja kyllä parisuhdekumpopani voi olla koko maailma. Tilapäinen mielenhäiriö tai jotain... :) Tosin ikä ja kokemus korjaa senkin vääristymän ellei nyt ehdi katkeroitua sitä ennen parantumattomasti...

        Ei tunnesuhdetta ole mieltä rationalisoida. Se voi olla minkälaista vaan eikä mitään siitä. Rationalisoimalla sen, muuttaa sen järkisuhteeksi. Tosin jos nyt sitä järkisuhdetta tavoittelee, niin silloin se rationalisointi on enemmän kuin paikallaan...

        Mut nyt koisiin. Hyvää yötä.

        https://www.youtube.com/watch?v=MxPrwol5lJE&index=4&list=PLB4324188162C6EDD

        Miehelle tietysti suhde voi olla koko maailma. Ei naiselle.

        Hyvää yötä myös. Jatkan vaikka miestä kaatuu oikealta ja vasemmalta puolelta. Vielä paljon töitä.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        Oikeestaan mä en ole muita arvostellut. Itseltäni tuomitsisin sellaisen käytöksen jyrkästi. Menettäisin nääs luottamuksen itseeni ja seuraavaksi tekisin samaa suhteessa. Kun ei se käyttämällä kulu jne jne. Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse.

        "Siis itsellehän pitää olla uskollinen eikä kellekään muulle, siitähän tässä kyse."

        Tuo oli kyllä niin hyvin sanottu, että ihan pitää laittaa ylös muistiin.


    • one night

      Kun joskus tapaa ihmisen jota oikeasti tykästää edes sen illan niin miksi ei??? ja olin selvin päin eikä kaverikaan ollut liikoja nauttinut joten tiedostimme tekomme,mikä on nyt varmaan anteeksianatmatonta syntiä;-P Ihan hirveää rakastella ja nauttia,hyi hyi.......Se on katkeruutta jos tuomitaan tästä, ihmiset tappaa toisiaan ja pahoinpitelee joka pv jossain,se on tuomittavaa......

      • Älä välitä niistä negatiivisista ja tuomitsevista kommenteista.

        Sulla vaan taisi käydä vanhanaikaisesti. Taisit ihastua ja haluaisit enemmän... :). Jos niin, ota rohkeasti yhteyttä. Jos toisella on samat fiilikset, se ei kyllä tule panemaan sitä pahaksi. Ellei nyt mitään pahempia esteitä ole. Varattu tai jotain...


      • one night
        Genio.Mente kirjoitti:

        Älä välitä niistä negatiivisista ja tuomitsevista kommenteista.

        Sulla vaan taisi käydä vanhanaikaisesti. Taisit ihastua ja haluaisit enemmän... :). Jos niin, ota rohkeasti yhteyttä. Jos toisella on samat fiilikset, se ei kyllä tule panemaan sitä pahaksi. Ellei nyt mitään pahempia esteitä ole. Varattu tai jotain...

        Noh, minä en ole varattu. En ihastunut,tykästyin kyllä:-)


      • one night kirjoitti:

        Noh, minä en ole varattu. En ihastunut,tykästyin kyllä:-)

        Tarkoitinkin miestä...

        Heh, ja mitä eroa on ihastumisella ja tykästymisellä? Kyllä ne sellaisissa tilanteissa sotkeentuu keskenään aika hyvin niin, ettei niistä oikein ota enää selvää...


      • one night
        Genio.Mente kirjoitti:

        Tarkoitinkin miestä...

        Heh, ja mitä eroa on ihastumisella ja tykästymisellä? Kyllä ne sellaisissa tilanteissa sotkeentuu keskenään aika hyvin niin, ettei niistä oikein ota enää selvää...

        En tiedä hänestä, enkä välitä onko hän varattu vai ei. Se ei kuulunut siihen yöhön se tieto ja se ei muuta asiaa miksikään. Miten se olisi vähempi kivaa jos vaikka mies olisikin varattu? Se oli meidän yö, ei siinä ollut muita. Vain ME.


      • one night kirjoitti:

        En tiedä hänestä, enkä välitä onko hän varattu vai ei. Se ei kuulunut siihen yöhön se tieto ja se ei muuta asiaa miksikään. Miten se olisi vähempi kivaa jos vaikka mies olisikin varattu? Se oli meidän yö, ei siinä ollut muita. Vain ME.

        Ei sillä olekaan mitään väliä. Ehkä joskus on vaan parempaa jättää yhteen kertaan. Tieto lisää tuskaa ja blääblää.... :)


    • ei ikinä

      Ei kiitos!

    • nainennnnmmmm

      Täydellisin yhdenillanjuttu mul oli Lappeenrannassa hotellin yökerhosta mut iskeneen pukumiehen kanssa. Mentiin hissillä sen huoneeseen, rakasteltiin kauan ja sit se saatto mut ulos koska mul oli töissä yövuoro alkamas.
      Muistan vieläkin kuin eilisen sen valoisan kesäyön hetken kun hän saatto mut pihalle ja seistiin siinä. En ikinä kysynyt hänen nimeään tai puhelinnumeroa eikä hänkään mun joten en tänä päivänäkään tiedä kuka hän oli. Täydellistä kemiaa. Ei sillon nimillä ole väliä.

    • Jokainen tekee niin kuin itse tykkää kunhan muistaa käyttää kondomia.

      Henk.kohtainen mielipiteeni on yök ja niitä paljon harrastavat vasta ovatkin yök, ja ihan sukupuolesta riippumatta.

    • kuuluu elämään

      Niitä pitää harrastaa paljon nuorena, jotta voi vanhana sanoa viisastuneensa ja lopettaneensa juoksut. Jos sitten tulee ilmi, että joku ei ole niitä nuorena harrastanut, niin tällainen viisastunut pitää sellaista hyvin epäilyttävänä ja tätä kyseistä henkilöä jotenkin vajavaisena ihmisenä, jossa on varmasti paljon vialla.

    • one night

      älkää nyt ikärajaa laittako nautinnolle;-) Kuka kieltää vaikka ois 65vee....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe