Rintojensuurennusleikkaus ja meikki

Älkäänaurako

Tiedän että tämä on niin typerä kysymys, että tuskin saan edes oikeita vastauksia, mutta yritetäänpä silti. Eli kasvonu ovat pahasti arpeutuneet aknesta ja koko ikäni kestäneen kiusaamisen jäljiltä en ole enää moniin vuosiin näyttäytynyt yhdelle ainoallekaan sielulle ilman ihomeikkiä. Kaiken huipuksi olen niin lauta, että haluaisin edes jollain saralla tuntea olevani viehättävä ja korjata sen mikä on korjattavissa, eli laitatuttaa maltilliset implantit. Kysynkin siis, pääseeköhän leikkaukseen jos ihossa on meikkivoidetta/mineraalimeikkiä? Tuskin pääsee mutta kysyn silti (täältä ennen kuin menen nolaamaan itseni ja kysymään leikkausta suorittavalta taholta)...

9

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En naura

      Miksi pitäisi mennä meikattuna leikkauspöydälle? Lääkärit ja hoitajat ovat nähneet paljon pahemiakin kasvoja eivätkä välitä vaikka kasvosi olisi kuinka aknearpien peitossa. Toisaalta voimakas meikki voi häiritä leikkauksen aikana anestesialääkärin työtä koska hän ei näe kasvojen todellista väriä. Hoitaja voi komentaa naamapesulle ennen leikkaussaliin menoa tai viimeistään salissa putsataan kasvoilta meikit pois.

    • Älkäänaurako

      Älä kysy "miksi". Et voi tietää, jos et ole elänyt päivääkään minun naamarillani, et mitenkään. En meikkaa vahvasti, vain kevyt meikkivoidekerros kasvoille häivyttämään pahimmat. Eli ei voi mennä? Ikävää. Lisää vastauksia kiitos!

    • meikillä ;)

      Minä olin implanttien vaihdossa ja homma tehtiin puudutuksessa, joten meikki oli ihan ok.
      Nukutukseen ei meikkiä saa laittaa.

    • ap...

      Nostoa. Lisäksi olisi kiva tietää pitääkö leikkausta ennen esim. sairaalassa käydä suihkussa vai ei? Olisin ilmeisesti menossa Tallinnaan leikkaukseen, pitääkö siis matkustaa tukkakin laittamattomana sinne, vai onko ihan ok mennä esim. lakkajämät tukassa? Ei sillä nyt niin väliä mutta kunhan mietin.

      • Suihkuun

        Ainahan leikkaukseen mennään perusteellisesti peseytyneenä. Ellei pysty käymään välittömästi ennen sairaalaan menoa suihkussa, peseytyä voi sairaalassakin (myös Virossa). Hiusten pesu ei ole niin kriittinen, ne kuitenkin peitetään myssyllä leikkaussalissa.


    • 520 cc nagor impleot

      Kävin Tallinnassa ja meni ihan melkein ilman meikkiä.Peseydyin illalla vai olikop se aamulla,en edes muista.Laitin hiuksiin ihan vähän jätettävää hiustenhoitoainetta ja kasvoihin silmänympärysvoide, seerumi ja kevyesti meikkivoidetta.Kukaan ei Tallinnassa huomannut tai sanonut mitään eikä kysyeenalaistanut meikittömyyttäni.
      Oikeasti voit mennä akneiholla,voit esim kertoa tilanteen etukäteen juurin niin kuin kerroit täällä,miten sinua nolottaa tämä asia,niin saat siihen tukea kyllä.Ymmärrän täysin asian,kun itsekin "salaa" meikkailin vähän..

    • jahasssssss

      Minä ainakin kävin meikit päällä nukutusleikkauksessa suomessa sairaala KL:ssä eikä kukaan sanonut mitään (ei minua neuvottu olemaan meikittä). Olen ollut toistekin meikit päällä leikkauksessa.

      • Putsataan tarvittaes

        Eipä kai nuo meikit kovin paljon enää nykyaikana vaikuta leikkauksessa. Anestesialääkäri näkee tilasi muutenkin kuin katsomalla kasvojen värin vaihtumista. Erilaisten mittalaitteiden anturien alta meikit kuitenkin puhdistetaan pois ennen niiden kiinnittämistä, mutta yleensä tuossa vaiheessa jo nukutaan.

        Mikäli operoidaan kasvoja tai niiden lähialueella, käsketään varmuudella pesulle, mutta tissileikkauksessa se on samantekevää.


    • Certa

      Mulla oli Lookin kautta Virossa leikkaus ja menin sinne kevyesti meikattuna ja ennen leikkausta pesin meikit pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe