Sinä olit tänään säteilevän kaunis

lumottu..

Oli vaikeaa olla tuijottamatta sinua. Ympärillä olevat olisivat huomanneet. Ei minua haittaisi, mutta sinunhan tulee olla melko korrekti siinä, en halunnut asettaa kiusalliseen tilanteeseen. Kuinka toivoisinkaan tulkinneeni sinua oikein..........
Joku kerta me ollaan siinä vain kahdestaan ja silloin ehkä kerronkin sinulle ihastumisestani sinuun.

24

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka?

      Minäkö?

    • kunpa se olisit sinä

      meneekö tämä miehelle vaiko naiselle? ja minnehän päin?
      sopisi niin minun päivääni (ehkä) :)

      • aloittaja selventää

        Naiselle mieheltä. Luulin, että se on melko itsestään selvää tuosta otsikosta.


      • Kuka olet??
        aloittaja selventää kirjoitti:

        Naiselle mieheltä. Luulin, että se on melko itsestään selvää tuosta otsikosta.

        Missä tämä tapahtui? Anna vinkkejä hyvä mies, niin pääsee tästäkin haaveesta eroon... :)


      • lumottu..
        Kuka olet?? kirjoitti:

        Missä tämä tapahtui? Anna vinkkejä hyvä mies, niin pääsee tästäkin haaveesta eroon... :)

        Hänen työpaikallaan. En paljastele täällä missä päin tai millainen työpaikka.


      • I want more...
        lumottu.. kirjoitti:

        Hänen työpaikallaan. En paljastele täällä missä päin tai millainen työpaikka.

        Voitko kertoa jotakin minkä te 2 ainoastaan tiedätte? Vai miten hyvin/huonosti tunnette?


      • kunpa se olisit sinä
        aloittaja selventää kirjoitti:

        Naiselle mieheltä. Luulin, että se on melko itsestään selvää tuosta otsikosta.

        en lukenut kunnolla kun innoissani aloin ajattelemaan että olisipa tämä minulle!
        Minne päin tämä menee? pohjoiseen vaiko etelään? :)


      • lumottu..
        I want more... kirjoitti:

        Voitko kertoa jotakin minkä te 2 ainoastaan tiedätte? Vai miten hyvin/huonosti tunnette?

        Ei me tunneta kuin aivan ohimennen. Ihastusta vain ilmassa puoleltani.


      • kuntosaliprinsessa
        lumottu.. kirjoitti:

        Ei me tunneta kuin aivan ohimennen. Ihastusta vain ilmassa puoleltani.

        Hei Lumottu ei me tunneta kuin aivan ohimennen hän on minua vanhempi mies ja kolmen lapsen isä

        C
        Voitko se olla sinä


      • ohhoh
        kuntosaliprinsessa kirjoitti:

        Hei Lumottu ei me tunneta kuin aivan ohimennen hän on minua vanhempi mies ja kolmen lapsen isä

        C
        Voitko se olla sinä

        vai kolmen lapsen, jestas sentään


      • lumottu..
        kuntosaliprinsessa kirjoitti:

        Hei Lumottu ei me tunneta kuin aivan ohimennen hän on minua vanhempi mies ja kolmen lapsen isä

        C
        Voitko se olla sinä

        En ole etsimäsi henkilö. Kuntosali ei liity mitenkään tähän. Eikä minulla ole lapsia.


      • 19*16
        lumottu.. kirjoitti:

        En ole etsimäsi henkilö. Kuntosali ei liity mitenkään tähän. Eikä minulla ole lapsia.

        Onko se myös sinun työpaikkasi?


      • lumottu..
        19*16 kirjoitti:

        Onko se myös sinun työpaikkasi?

        Ei ole. Asiakkaana siellä käyn vain.


    • äänetön nainen

      Kiitos!

    • äänetön nainen

      Kerrothan pian...en saa sua mielestäni!

    • kuntosaliprinsessa

      Niin tänään en voinut olla katsomatta sinua vaikka ympärillä oleva henkilö olisi huomanneet ja tää on pieni paikkakunta olet komea työvaateissa olen kiinnostunut sinusta en välitä siitä mitä muut ajattelevat maanantaina 29.9.2014 katseet kohtasivat toisensa vaikka meillä on ikäero niin 16 vuotta niin ei se haittaa molemmat aikuisia ei ole väliä muiden mielipiteillä minä nuorempi nainen ja vaikka sinulla on kolme lasta ja ex vaimo ja haastava työ

      • kuntosaliprinsessa

        Tavataan mun työpaikalla tai kuntosalilla pohjoiseen menee nähdä mun työpaikan ruokalassa mutta ei joka päivä toivottavasti nähdään pian ei vielä tunneta mutta toivottavasti tutustutaan toisiimme


    • Sinun...

      Mitään enempää en voisi toivoa...jos sinun kuulisin, kertovan tunteistasi minuun.
      Yritin myös olla varovainen. Ihan samoilla ajatuksilla, mitä kirjoitit.

      Tulkitsit oikein ja teit minusta taas linnunradan onnellisimman naisen.

    • työpaikalla

      Näytit itsekin häikäisevän hyvältä. Olet komea Mies ja se kaikista paras. Olen todella ihastunut sinuun. Kiitos, kun olet aina niin huomaavainen.

      • työpaikalla

        Säteilinkö? Se johtui pelkästään sinusta.


    • Punaisethiukset

      Huomasin sun katseen ja se tuntui hyvälle :) Oot niin komea et oli vaikeeta yrittää sanoa mitään järkevää..... Siks se kahvikin unohtu;)

      • kuntosaliprinsessa

        Tänään nähtiin ruokakaupassa olin sun takana jonossa ja päivällä mun työpaikan ruokalassa


    • Tämä tunne

      Hmm nyt alkoi kiinnostaa...
      Toitko jotan työpaikalleni?
      Jos minua etsit tulkitsit oikein, myös puoleltani on ihastusta ilmassa...
      Harmi etten tiedä nimeäsi, etsisin numerosi käsiin muuten ;)

    • Mitä muut ei tiedä?

      Onko meidän välillä ollut jotakin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe