Saankohan koskaan tyttöystävää

zx xz

Täytän pian jo 23 ja olen edelleenkin sinkku. En ole koskaan pannut ketään enkä pussannut... Minussa ei ominaisuuksien puolesta pitäisi olla vikaa. Olen urheilullinen ja musikaalinen, fiksu, opiskelen yliopistossa, en polta enkä juo, ja olen kai ihan hyvännäköinenkin. Eli varmaan sellainen joka kelpaisi suurimmalle osalle naisista. Mutta joku asia on pielessä kun kukaan nainen ei koskaan ole kiinnostunut minusta. Jospa sosiaalisissa taidoissani on vikaa, tai sitten en tee tarpeeksi tuttavuutta kehenkään. Toisaalta olen ehkä aika vaativa sen suhteen millaista naista toivon.

No mutta kommentteja :)

8

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • That's the way it is

      Et ole tarpeeksi röyhkeä.
      Naiset haluaa, että mies vie.
      Sun pitäisi myös juoda ja polttaa ja ottaa tatuointeja.
      Muuten olet tavis nössö, joka jää ylläkuvatun "ÄIJÄN" varjoon.
      Nainen haluaa "kesyttää" vaikka yleensä ottaakin sitten turpiinsa ja vääntää
      kakaran ja alkaa yh'ksi, koska kaikki miehet ovat sikoja, olihan se entinenkin
      ja kaikki muutkin, joihin tämä nainen on ollut kiinnostunut.
      Toisin sanoen taviksiin ei kiinnostuta.

    • 20vnainen

      Oon odottanut sua koko elämäni!

    • sanlegkamkvkg

      Teoriassa ja naisen mielessä olet täydellinen poikaystävä, mutta käytännössä et erotu 95% muista miehistä ollenkaan. Kiltti ja mukava mies jää näppejä nuolemaan kun joku vie naisen nenäsi edestä.

      Jos kerta haluat naista niin paljon kun tuut tänne neuvoja kyselemään niin kannattaisi asian eteen tehdä jotakin.

      • niin tuota...

        Meinasitko että vain 5% miehistä saa itselleen naisen? Onko näillä 5%:lla sitten kaikki naiset itsellään vai olisiko kuitenkin niin, että ne ''ylijäävätkin'' naiset tahtovat itselleen kumppanin.


      • 45j232
        niin tuota... kirjoitti:

        Meinasitko että vain 5% miehistä saa itselleen naisen? Onko näillä 5%:lla sitten kaikki naiset itsellään vai olisiko kuitenkin niin, että ne ''ylijäävätkin'' naiset tahtovat itselleen kumppanin.

        Eihän tuossa niin sanottu.
        Jos ei muista tyypeistä erotu niin vaikeahan sen tietyn naisen on mitään johtopäätöksiä tehdä.

        Ihan sama juttu jos se itseä kiinnostava nainen vaan käyttäytyy niinkuin kaikki muutkin. Eipä siitä silloin ota selvää.


    • single4ever

      Itsekin 23 v.
      - sinkku
      - terveelliset elämäntavat
      - opiskelemassa

      Ja tosiasia etten ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. Koulukiusaamistaustaa miltei lukioon asti. Lukiossa vittuiltiin, mikset ole joka viikonloppu baareilemassa --> saisi naisia. Oletko homo? - No kuule en ole homo.
      Taitaa viimeisimmät muistikuvat tytöistä olla ala-asteen leikeistä. Ilmeisesti olisi jo silloin pitänyt ruveta ehdottelemaan tytöille että teille vai meille :O
      En tiedä varmaan pitää ottaa kohta radikaalit keinot käyttöön --> kamppaan lenkkipolulla jonkun puumanaisen.
      Että enpä tidä jokuhan tässä yhteiskunnassa mättää --> meet junaan tai bussiin sisälle kaikki näprää omaa tablettiaan tai puhelinta. Meneppä siinä sitten puhumaan niille. Niin tylsän näköistä sakkia joukkoliikennevälineissäkin, että kaivan myös itse puhelimen esille.

      Odottakaamme aloitetta siis naisten puolelta. En tällaisena syrjäänvetäytyvänä ole kovin halukas aloittamaan keskusteluita.

      • zx xz

        Mutta kun omalla kohdalla se naisen aloitekaan ei ole auttanut. Useampi nainen on pyydellyt eri paikkoihin ja olen vasta pitkän ajan kuluttua tajunnut (kyselemällä netistä ja muilta ihmisiltä), että nämä naiset olivatkin kiinnostuneita. Jätin menemättä kenenkään kanssa minnekään. Aina oli joku tekosyy, miksi en voinut mennä.


    • askgakvsa

      Kokemus opettaa, ei muuta kuin paljon lähestymisiä, yrityksiä ja epäonnistumisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe