Nettideittailusta

8

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirsi x500miestä
    • Se, että 1,1 miljoonaa ihmistä asuu yksin, ei kerro mitään sinkkujen määrästä. Yksineläjä voi olla parisuhteessa.

    • Ei ole todellista... Suomi24:n tunnettu "kiltti mies" on spämmänyt tuollakin esiintyen useana eri ihmisenä.

      Sinkkumies. (14:24)
      Onnellinen sinkkuudesta (14:30)
      Sinkku 39 (14:32)

      On se pimeä tyyppi!

    • Kiltti mies.

      Kirjoitin tuonne yhden viestin. Saat ihan itse miettiä mikä se noista on. Ja totuuksia tuolla vain kirjoitetaan. Naiset tosiaan tapailee nitä jännämiehiä ja saavat aina turpaan mutta naiset ei opi koskaan mitään niistä. Helkakin on paneskellut jännämiehiä varmaan monia. Helkasta tulee mieleen minun yks entinen naapuri jolla ei ollut muuta tekemistä kun kytätä mitä muut tekevät. Sitten teki isännöitsijälle ja poliisille perättömiä ilmoituksia kuten metelöinnistä tai suihkussa käynnistä yöaikaan, ilkivallasta ja kaikesta muusta.

      Itse olin armeijassa joten en voinut tehdä mitään enkä voinut mitään bileitä pitää mutta isännöitsijä otti kaiken todesta ja kärräsi koko omaisuuteni kaatopaikalle. Sain siis häädön sen naapurin takia. Helka mummolla ei taida olla muuta elämässä kun kirjoitella palstoille ja kytäillä mitä toiset kirjoittelee.

      Minullahan ei ole mitään menetettävää joten voi kirjoittaa mitä huvittaa naisista. En minä aina tälläinen ole ollut mutta kai sitä tulee katkeraksi kun naisia kiinnostaa vain väkivaltaiset miehet ja ei ole kavereita eikä läheisiä ollut yli 10 vuoteen

      • plaaaaahhhhhhhhhhhhh

        Pata kattilaa soimaa!

        Olen ollut muutaman kerran pitkässä suhteessa, mutta ikinä en ole turpiini saanut tai kärsinyt mistään väkivallasta. Sulla on ihme pakkomielle noista väkivaltasista miehistä. Onko sun isäsi lyönyt äitiä turpaan? Onko kaikki suhteessa olevat sukulaisesi väkivaltaisia? Onko kaikki ystävät ketkä ovat parisuhteessa väkivaltaisia? En oikein usko että kaikki tuntemasi ihmiset jotka ovat jonkinlaisessa suhteessa ovat näitä väkivaltaisia "jännämiehiä".


      • Viiripää

        Suosittelen hiukan harrastelemaan itsetutkiskelua..

        Nämä naiset, joista vaahtoat "jännämiesten" perässä olijoiksi niin oletko koskaan miettinyt vikaa olevan omassa naismaussasi? ;)

        On paljon rauhallisia, raittiita ja ns.kilttejä naisia olemassa ja yksinäisiä. Mutta kas kummaa kun he eivät kelpaa teille omasta mielestänne valioyksilöille?

        Niin.. jos tavoittelee niitä jännittäviä seksybeibejä niin kuivat käteen jää, lallatilallaa.. Ettehän te saakelin ruikuttajat katsele niitä naisia, jotka eivät meteliä itsestään pidä joka paikassa! Jotkut fiksut miehet taas tietää tän homman idean ja kummasti sitä seuraa löytyy, kun osaavat katsella itselleen ja persoonalleen sopivia ehdokkaita eikä niitä pimpelipom-tapauksia, jotka toki näyttävät hehkeiltä peräkammarin päiväunilta.

        Olisit ennemminkin tyytyväinen ettei kimpussasi ole niitä tempperamenttisia, hulluja ja itseään täynnä olevia naispuoleisia tapauksia. :D

        Terkuin yks hiukan pipipää nainen, joka onnekseen löysi kiltin ja jännän miehen samassa paketissa.


    • rtrteerrr

      No suurin osa naisita on huoria joille tulee järkytyksenä kun heitä sitten kohdellaan sellaisina.

    • tilasto ja emävale

      Olen asunut yksin viimeiset 20 vuotta, silti olen kihloissa.
      Sulhasenikin asuu yksin ja näin tulemme jatkossakin asumaan, välimatkaa on 170 km.
      En enää muuta koskaan kenenkään kanssa saman katon alle; oma tupa, oma lupa, omat rahat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe