Eläkeukko voitti 61,2 miljoonaa

Tätä mieltä

Siinä meni rahat hukkaan, eihän joku vanha vanhus rahoista pysty nauttimaan. Toivottavasti edes jakaisi ne nuorille sukulaisilleen. Ostakoon uuden kiikkustuolin, se riittää hänelle.

"Nyt puhuu 61,2 miljoonaa Eurojackpotista voittanut eläkeläinen: "Nukuin vain tunnin"

"Kun mies tajusi voittaneensa, menivät yöunet.

- En niinkään suunnitellut, mitä teen voittorahoilla. Ajatus voitosta vain kiersi ja kiersi ja hallitsi ajatuksia niin, etten saanut nukuttua kuin tunnin. Seuraavana päivänä sitten väsytti niin, että aterian jälkeen silmät alkoivat lupsahdella ja uni tuli keinutuolissa, kertoo voittaja tiedotteessa."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288757574040.html?pos=navnow

12

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väärä mies voitti

      Voi paska, joku pystyynkuollut patu voitti hirmusumman, kyllä nyt vituttaa. Eihän se niillä rahoilla mitään tee, sijoittaa, minkä helvetin takia?! Elon päiviä 10-15 vuotta, mitä siinä enää sijoittelemaan!

    • Perilliset?

      Jospa tällä eläkeläisellä on jälkeläisiä tai sukulaisia joille jää sitten kiva perintö. Hierovat varmaan käsiään jo nyt :)

      • Rahaa tulossa

        Heh-heh, minä ainakin hieroisin vaikka olisi veljen pojan poika. Eiköhän ukolta jotain heru, puoli miljoonaa nyt ainakin!


    • Kerrankin tarpeeksee

      Rekka-auto lastillinen Viakraa ja sitten seuraavat 20 vuotta pukilla yötä päivää :D

    • Sinne män

      Olisin perustanut niillä firman tai kaksi ja palkannut väkeä töihin.

      Olisin perustanut säätiön, joka avustaa vähävaraisia opiskelijoita - kuten olisin itsekkin aikoinaan tarvinnut.

      Pitäisin rahat toistaiseksi tiukasti Suomessa, paikallisesti.
      Jotenkin niin, että se hyödyttää paikallisia tekijöitä, kuten asunnon remappa = tarvitaan puuseppä, teettäisin vaatteet= tarvitaan kotimainen valmistaja jne.

      Nyt se ukkeli panttaa niitä pankissa ja loput sijoittaa ulkomaisille tileille.

      Näin Suomi kuolee hiljaa mutta varmasti.
      Porukat ei äänestä - ne ei osallistu, niitä ei kiinnosta.

    • Kyyti on kuumaa

      Kyl se siitä vielä lähtee mopo keulimaan,kohta tulee kuudenkympin villitys,ja vot sit jos sattuu sopiva suttura !?

    • Rahaa tulossa

      Sukulaiset ainakin toivoo että ukko alkaisi ryyppäämään ja rälläämään, paneskelemaan 20-30 vuotiaita sutturoita. Sellaista menoa ei vanhuksen sydän kauaa kestä, perintö tulee nopeasti.

    • vtun epistä

      Epäreiluu..nyt se on varmistunut että ei ole jumalaa olemassa, eikä kohtaloa, on vain sattuman kauppaa elo tää.

    • Ray pelaaja.

      Ihmisille uskotellaan kaikkea.
      Lottovoittaja on ihan muuta! ensiksikin NAINEN! ulkomaalaistaustainen ja asuu yksin.
      tieto sataprosenntisen varma.

    • roope-ankkako?

      Joopa joo. Miksi tarvitsee enää sijoittaa ja laittaa rahaa poikimaan kun ikä on jo eläkeiässä. Itse alkasin vaan tuhlaamaan rahoja jotta kerkiis nauttia niistä. Vaan jos mies on roope-ankka tyyppinen niin nauttii kun raha poikii vaan ja ei niitä kuluta.

      Jos on lapsia ja lapsenlapsia, sisaruksia jne niin antas avokätisesti kaikille. Se olis parasta ja ainakin mulle tulisi hyvä mieli siitä, että voisin auttaa muita, kuin siitä että laittaa rahan poikimaan.

      • 200e /päivä

        Justiinsa. Voisi laskea todennäköisen eliniän ja sen mukaan laittaa tietty summa menemään päivässä...


      • Säästeliäs

        Ei vanhana pidä alkaa tuhlaamaan, pitää säästää pahan päivän varalle. Pankkiin laittaisin kaikki vuosiksi, ei pidä tuhlata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe