Seksuaalinen identiteetti :)

ifiif

Tarvitsisin puolueettomia mielipiteitä tilanteestani.

Aloin seurustelemaan 20 -vuotiaana jonkin verran vanhemman miehen kanssa. Minulle mieheni oli ensimmäinen ja hänelle meni myös neitsyyteni. Nyt olen 26 -vuotias ja olemme edelleen mieheni kanssa yhdessä. Suhteemme on kuitenkin ajautunut pieneen kriisiin ja tunnistan, että syynä on minun oma henkinen kasvuni. Toiset miehet ovat alkaneet kiinnostaa vastustamattoman paljon, lähinnä seksuaalisesti. Olenhan jo näin 'vanha', mutta seksuaalisesti melko kokematon.
Olen puhunut tästä mieheni kanssa ja hän ymmärtää tunteeni. Olen jo ajautunut jonkinlaisiin yhden yön juttuihin/seksisuhteisiin. Rakastan miestäni, mutta tuntuu, että minun pitää saada toteuttaa itseäni.
Pitäisikö minun ottaa selkeästi jonkinlainen tauko tästä suhteesta, jolloin saataisiin tapailla muita, vai jatkaa suhteessa ja harrastaa satunnaisia seksisuhteita?

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroeroko

      Jos miehesi hyväksyy nuo satunnaiset seksisuhteet, ja itse ihan oikeasti rakastat miestäsi niin mikset jatkaisi.

      Jos ne taas lasketaan teillä pettämiseksi , eikä teillä ole lapsia ja sinun menojalka vipattaa vastustamattomasti, niin ei kun ero ja baanalle.

      Ymmärrän hyvin ajatuksesi. Itse menin ihan pentuna parisuhteeseen ja nyt vasta erottuani 40 olen päässyt keräämään kokemuksia.

    • aloittaja---

      Kiitos asiallisesta vastauksesta.

    • ss491

      On ihaltävä nähdä kuinka kaunis teidän tarina on olut. Varmasti oli ihana kun tapasitte ja aloitte seurustelemaan! Jokaisen suhteen on jossain vaiheessa kriisejä. On se henkisia tai ajallisia. Ymmärrän sinua että sinulla on vastustamattomia tunteita. Mutta me voimme vastusta niita! Tärkein suhteessamme on se mitä rakennamme yhdessä, on se rakaus,arvostusta, kunnioitusta ja tunnemme toista kohta ja siitä että voimme jakaa elämämme ja olla tukena ja ilona toinen toisiamme. Seksi on osa suhdettamme mutta se ei ole kaikkia oikeastaan se on piene asia jos vertaamme ne muut ilot ja ihanat asiat joka voimme yhdessä yehdä ja näytti. fysystä suhdetta tärkeä mutta ei ole kaikki. Uskon että tullet saamaan loppupelissä enemmän onea, iloa ja rauhaa jos kuniotat sinun kumppania ja yrittäisi ymmärtää ja hillitä tämmöisiä tunteita joka ei todennäköisesti tulee auttamaan sinun kehitytystä päinvaistoon tulee enemmän sotkemaan sinun todellinen minä. Ja niin kuin sanoin voimme hillitä ne tunteet jotka haluavat viedä meitä hunonpaan suuntaan, kyllä ne tulevat mutta meillä on älyä ja viisauta valita oikein ja parempa. Meidän ruumiimme on paljon haluja mutta meillä on voima hillitä sen ja löytää ihan eri tasosta iloa ja rauha. Ja jos olemme joskus antautunut halujamme on aina mahdollisuus tehdä muutoksia, aina!!

    • heihaloo-nainen

      En kutsuisi tuota henkiseksi kasvuksi. Jokin muu kohta on kasvanut kuin sielu?
      Käy jonkun psykologin kanssa juttelemassa. Mitähän alemmuuskompleksin kompensointia tuo seikkailusi lie, ihmettelen miten mies sietää tuota ympäriinsä huoraamista?

      • Onnellinen~~

        Ihan totta, aloittajan viestistä tuli mieleen, kun minulla oli joskus seksiaddiktio, meinasin sen takia tehdä peruuttamattomia virheitä moneen otteeseen ja menettää elämässäni kaiken sen mikä on minulle tärkeää. Ei tarvinnut kuin yksi kokonainen vuosi yrittämällä yrittää kasvaa oikeasti henkisesti, meditoin ja opettelin rakastamaan itseäni, löysin paljon vastauksia itseltäni omiin erilaisiin henkisiin ongelmiini ja vähitellen huomasin, että olen ensinmäistä kertaa elämässäni oikeasti onnellinen. En vain tiennyt aijemmin mitä elämä voisi olla, niin en osannut tehdä asialle mitään aijemmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe