Retro hotellit haussa.

ReTroNeRd

olen ollut aika monessa retrossa mutta ne kaikki on poistettu tai esim habbo hotellista en tykännyt yhtään. niin voisitteko kertoa hyviä nykyään toimivia retroja joissa olisi myös aika iso käyttäjämäärä mutta kommentoikaa jos tiedätte.

52

2872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SumuHotelli

      Sumuhotelli.dy.fi - Uusi retro ja suomen paras

      • vitunmursu

        osaatkos muute kertoo mite pääsisin ku ei päästä enää sisää? :D


    • Vastausta

      Minäkin olen etsinyt jo kauan hyvää retro hotellia. Itsekään en tykännyt habosta, koska siinä pitäisi ostaa kolikot oikealla rahalla. Olen ollut pro hotellissa, snow hotellissa ja semmosissa, mutta kaikki on jo poistettu

    • Jaffa
    • crowhotelli

      Crowhotelli.net tarvitsee lisää pelaajia :) tulkaas ihmeessä

    • MrDANSKU

      Juu, minäkin etsin hyviä retrohotelleja mitkä ovat laillisia.

      • mursuperkele

        Mikään retro ei oo laillinen :D


      • Moi100

        En löydä mitää retro hotellii joka toimis mulla.


      • SateenkaariPoni

        Ookko kokeillu Cube Hotellia mulla ainaki toimii


    • Vanhakyykkä

      RE: MrDANSKU.

      heheh päivän naurut.. ''etsin hyviä retrohotelleja mitkä ovat laillisia.'' Sanat Retrohotelli ja laillinen ei sovi yhteen.. jos satuit tietämään että jokaikinen 'retrohotelli' on laiton. Ja laitan tähän nyt teille lapsille selventämiseksi suomennoksen retrosta:

      RETROHOTELLI tarkoittaa KO-PI-O-TA Alkuperäisestä Habbo Hotellista..

      :)

      • kääkkävanhus

        no voi juma eipä kukaan tuotakaan tiennyt...


      • nunnunu

        niimpä joku ylpistelijä tiedolla :DD


    • Nykyretrotpaskoja

      Itsekkin olen halunnut jo päästä pelaamaan uusiin retroihin kun nämä tämän hetkiset eivät oikein maistu, yhtä paskaa kaikki myös swift. Mutta jos joku tekee jonkun laadukkaan retron niin mainostakaa habbossa niin huomaan sen.

    • Palmhotelli

      Kannattaa tulla Palmhotellii! Ihan paras: Siellä mm. vauvoja ja helppo tehdä ryhmiä! Suosittelen :)

    • Jeesuspelaa

      Habboon.com
      Miltei samanlainen kuin Habbo Hotelli, vain kolikoita yms.
      Kaikki samat tavarat, uudet ja vanhat.
      Tosin hotelli ei ole suomenkielinen, mutta siellä on suomalaisia paljon.

    • Switylinen

      Swifthotelli on aika hyvä paikka! Siellä on yli 200käyttäjää online monesti.

    • swift

      Swift hotelli paras
      yli 200 onlines

    • PalmHotelli
    • Retroissa ei kyllä ole mitään järkeä.

    • xlxkxn
    • minniemmi

      sumuhotelli on ihan hyvä ja swift

      • Rinnim

        sumuhotelli on ihan p*ska.. Olin siel tänään, niin olin ainoo online siel.... Mut Swift hotelli on paras.. Tosin Pro hotelli oli viel parempi..


    • Jerppakananen

      habboon on hyvä hotelli paitsi ainakaan mä en pysty käännellä joitakin tavaroita.

    • sumuhotelli

      Yritin rekisteröityä siihen sumuhotelli.pw mutta kun rekisteröidyn niin tulee että en voi luoda yli viittä hahmoa :o vaikka en ikinä oo ees luonu sinne hahmoa

    • eseseseseseses

      mikää hotelli ei toimi?

    • SwifterQ

      No, paras vaihtoehto on tulla swiftiin. Tai sitten homehdu habossa.

    • XDasdf

      swift on paska hotellipeli just sen takia et siel ei ees näy kaikki vaatteet :/ sitäki vois parantaa, mut paras oli prohotelli :))

    • prooooo

      Pro oli paras, vaikka laginen olikin. Siellä oli paljon ihmisiä, ilmaiset kolikot jne.
      Voi kuinka mä kaipaan sitä :C

    • iloinen.retroilija

      Itse olen innokas retroilija ja haluan nyt imoittaa että sumuhotelli toimii taas :) Jos tiedätte muitakin hotelleja kuin swit tai sumu laittakaa hotellin nimi tänne :)

    • HabboAntaaSyövän

      Hankkikaa lapset call of dut. ..

      • HotelliPelaaja

        Swift hakkeroitiin vissiin :C kaipaan aivan liikaa pro. Snow. Swift. Hotellia


    • Heivain1

      sumuhotelli ja crowhotelli toimii

    • SwiftinEntinenKäyttäjä

      Alussa Swift oli hyvä. Päästi sisälle ja kaikki pelas. Vähä niinki hyvin ku Pro hotelliki toimi. Ainoo vaa et seuraaval kerral ku yritin kirjautua Swiftiin ni ei.... ei päästä ollenkaa sisälle eikä anna tehä mitää. Oon koittanu sata kertaa jo eikä vaan päästä. No, en taida ees yrittää enää...

    • SwiftinEntinenKäyttäjä

      onkoha se hakkeroitu :o siis edellisen kirjottajan mukaa ku sano et kaipaa snow. swift hotellia.. :O ?

    • SurullinenKaakki

      Yhyy! Mikään hotelli ei toimi hyvin ;( Jelppikää ;(

    • asdassdsa

      Crowhotelli on niistä kaikista paras. Kirjottakaa hakuun crowhotelli ni löytyy.

    • ushdjdjssjdjdjdjdjdj

      Se on se paras vaihtoehto. Nähdään pian!

    • sumuhotelli

      SUMUHOTELLI.PW/INDEX. sinne tarvitaan kipeesti lisää porukkaa

    • sitämonieitiiä

      Crow hotelli lopetti juurin... Tietääkseni Neox hotelli avautuu ?

    • pelaaja123456

      swift ei toimi?

    • Junelunellamentii

      mäki huomasin et swift ei tuominu tänää ite pelasin käyttäjäl junelune

    • Sumuonavattutaas

      Sumu hotelli on avattu uudelleen... Tulkaa ihmeessä jos kiinnostaa. Voin sanoa että top 1 huoneissaki on vaa alle 10 pelaajaa. Tulkaa!

    • Tervetulloojahiic2
      • LOLOLOLOLOLOLOLOL

        EIIIII TOIMIIIII!!!!!!!!!!


      • höhöööööööööööööööö

        koska hakkeroitu...


    • TulkaaSumuun

      Sumu on kiva siitä että se on ulkomuodoltaan samanlainen kuin Pro ja Snow oli. Se siinä sitten onkin puutteellista että Sumussa on paikalla noin 0-20 ihmistä...

      Swiftissä taas käy paljon ihmisiä, mutta Swiftin grafiikat on päivitetty Habbon kaltaisiksi... Eli liian moderneiksi.

    • SexyCatGggrrrr

      Ite etsin tälläkin hetkellä hyvää Retroa. Mut melkein mikään ei toimi tällä paskalla koneella. D: En jaksa mennä Swiftiinkään. Voitteko joku kertoo jonkun hyvän hotellin, koska ei jaksa enää ettii...... Kiitos!

    • mustikkamansikkakiisseli

      kirjauduin eilen läpäl tonne swiftiin koska tylsää ja tänää sain 4pv bannit "virtuaaliseksistä" ku jotkut pennut otti vähä tosissaan ja ilmotti XD mutjoo aika syöpäne paikka ja lagaa hitost

    • AamuFani

      http://aamuhotelli.pw/

      Tässä olis yksi, vaikkei olekaan mitään suurta kävijämäärää niin aiemmalla aukiolo kerralla oli joka päivä yli 20 paikalla, nyt siis hiljattain aukesi uudelleen. Staffit 5/5, kävijät 6/5 ja versio 7/5 (r63).

      Swiftiläiset älkää turhana tulko edes vilkaisemaan, kun ette kuitenkaan pidä :D (noobz)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saunahotelli.com 2023 loppuvuonna avattu uus retro, tervetuloo!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe