Miehet on, vai onko mun parempi puolisko vain?

olipa kerran

Juteltiin miehen kanssa, kavereista/ystävistä. Molemmilla kun niitä on, mulla enemmän miehiä ystävänä kuin naisia, ihan työn takia. Miehellä taas naispuolisia kamuja on jonkin verran, mutta miehellä yhteyden pito noihin kavereihin on lopahtanut lähes kokonaan.

Ja jutellessa mieheltä kysyin että onko ollu yhteyksissä noihin kamuihin. No, ensin mies selitti että yhden naisen miesystävä ei tykkää hänestä okkei, eihän sitä kaikista voi tykätä. Sitten kysyin että pitäiskö meidän käydä yhdessä, noiden kamujen luona. Mies: Ne asuu niin kaukana, ja muutenkin, menis kokopäivä noihin vierailuihin. No haittaako se? Kysyin. Mies oli vähän vaikeana ja tupisi jotakin pitkistä matkoista yms. Kuitenkin on käynyt sinkkuna ollessa lähes joka viikonloppu ko. kamujen luona.

Sitten alkoikin miehellä hirvee selitys, ei mulla noiden naisten kanssa ole koskaan mitään ollu, ne kaikki on varattuja, niillä on miehet yms. Kyllä mä nyt oon omilta työtutuiltani kuullut mieheni tempauksista noiden kamujen kanssa ja säädöistä. Mutta mitäpä se mulle kuuluu, me ei silloin vielä seurusteltu.

Kunhan vain ihmettelen, ei muuta.

2

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi haluat tavata kyseiset ystävät?

      Minulla on sekä nais- että miespuolisia ystäviä, läheisimmät kuitenkin naispuolisia. En koe mitään tarvetta viedä tapailemaani miestä heille "näytille" tai päinvastoin. Minulla ja ystävilläni on niin pitkä yhteinen historia, että tällä miehellä olisi todennäköisesti ulkopuolinen olo, jos hän kuuntelisi juttujamme. Tai jos yrittäisimme keksiä yhteisiä puheenaiheita, niin en voisi vaihtaa kuulumisia niistä asioista, joista yleensä juttelemme.

      Tottakai, jos tämä tästä kehittyy vakavammaksikin, niin varmasti ennemmin tai myöhemmin tulee tilanteita, joissa mies tapaa näitä ystäviäni ja minä hänen ystäviään. Joitakin on jo tavattu, kun on osallistuttu yhdessä juhliin ("bileisiin", ei sukujuhliin tms).

    • olipa kerran

      Ei mulla ole väliä vaikken tapaiskaan kyseisiä kavereita, mun edellisessä suhteessa kyllä tapailtiin ihan ristiin rastiin kummankin kamuja. Ja mullekin on jäänyt ystäväksi exän kamuja.

      Miestä ovat noi kamut kutsuneet kylään, myös mut tietty mukaan. Mut mies ei halua mennä. En tiedä meniskö yksinkään.
      Vakavassa suhteessa kyllä ollaan, kun on keskusteltu avioitumisesta ja asutaankin yhdessä.

      Ja mies on kyllä tavannut mun kamuja, kun on yhdessä käyty joissain juhlissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe