Tehkää Mielenosoitus Pakkohoidon Poistumisen Puolesta !

Kapina.

Pesismailat mukaan ja tarpeeksi porukkaa, että saadaan asiat perille!

Psykiatrinen pakkohoito v_ttuun tästä valtiosta, kiitos !

22

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelen123

      Pakkohoito on nykyään ihan lepokoti vastaa jotain hotelli lomailua kivat sairaanhoitajat palvelee ja ruokkii miksi se pitäisi poistaa?

    • .......

      Siksi koska se on tahdonvastaista.

      • Bror-Erik

        Pakkohoito on välttämätöntä tapauksissa joissa asiakkaan oma tahto on hukassa.Se
        on hyvää hoitoa samoin kuin omavalinnainen kunnallinen hoito josta sain itsekin
        oivallisen avun ahdistukseeni.Nyt riittää maailmaa hengitettäväksi ja tutustumi-
        seen kaikkeen mielenkiintoiseen :) I`m happy


    • enemmän hoitoa

      Päinvastoin. Pitäisi saada pakkohoitoon paljon enemmän porukkaa varsinkin nuotret joita ei voi linnaan tuomita. Liian helpolla päätä silitellään aina.

    • Yks hullu

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Ilman pesismailoja. Ainakin pakkohoidon määräämistä pitäisi radikaalisti vähentää. Tapauksissa joissa henkilö on aidosti itselleen tai muille vaarallinen sitä on ehkä syytä harkita. Jos mieli vähän järkkyy, todellisuus hämärtyy tai tahto menee hukkaan niin ei kai silloin ainoa keino auttaa voi olla sulkea ihminen lukkojen taa ja syöttää väkisin kemikaaleja niin että loppukin aivotoiminta hämärtyy. Nykyisellään pakkohoidosta on enemmän haittaa kuin hyötyä niin kutsutuille potilaille. Pakkohoidon traumatisoivasta vaikutuksesta on olemassa tutkimuksia ja käytäntö ei todellakaan ole yhtä yleinen kaikissa länsimaissa. Olisi aika etsiä vaihtoehtoja, jos tarkoitus on todella auttaa ihmisiä, eikä siivota piiloon häiritsemästä kunnon kansalaisia.

      • Bror-Erik

        Sitten niitä vaihtoehtoja peliin jos eristäminen ja kemia ovat out.Pään paijaus
        kerran päivässä,,,


      • jukni69

        Mielenterveys potilaan ex miehenä en millään voi yhtyä alottajan vaatimukseen ! Pakkohoito on ensisijaisesti potilaan fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin turvaamiseksi useasti pakollista toiseksi pakkohoito on ympäristön ja ihmisten terveyden turvaamista (esim.koulu ampumiset yms.). Nykyään kaduilla kulkee ihmisiä joiden pitäisi ehdottomasti olla suljetussa laitoksessa ja vankiloissa on ihmisiä joiden pitäisi laittaa tahdon vastaiseen hoitoon märäämättömäksi ajaksi. Eli pakkohoito on ihmisen ja ympäristön turvaamisksi välttämätöntä.


    • Calle7

      Onko ketjun aloittaja useinkin pakkohoidossa?
      Voisi arvata, että on.

    • P erkele.

      Onko sinulla useinkin tapana luoda v ittumaisia aivopieruja?
      Voisi arvata että on.

      Meinasitko että valkotakkip askat pistää kaikki kiakkovieraatkin pakkohoitoon?

      olette vähän tyhmiä arvon kukkahattuvasikat..

      Kyllä se niin menee että valkotakit naulaan, narut kaulaan.

      • Bror-Erik

        Kyllä joskus on parempi käyttää tiukkaa paitaa ihan asiakkaan omaksi eduksi.Sil-
        lä voidaan ennaltaehkäistä moniaita turhia kaulakiikkuja maassamme jossa mielen-
        terveys ei muutenkaan ole mitään maailmanmestaruustasoa.Hoitoa tarvitaan!


    • kapinallinen!

      edelleen olen sitä mieltä kuten tämän ketjun aloitinkin että jotain tulisi alkaa tehdä valtiomme rapistumiselle!

      PAKKOHOITO POIS, IHMISOIKEUDET TAKAISIN!

      psykiatrit kerjäävät mitä tilaavat.

      jotain on vialla valtiossamme jos ihmisiä hälyytellään kotioviltaan hoitoarviointiin!

      tuollaisen ei pitäisi olla sallittua, kotirauha tulee olla sekä oma tahto !

      pakkohoito on ihmisoikeuksien riistoa hoidon nimissä!


      OLISI AIKA LAITTAA MIELENOSOITUS PYSTYYN TÄSTÄ VIHDOIN JA VIIMEIN!!

      • ...............

        "Kyllä joskus on parempi käyttää tiukkaa paitaa ihan asiakkaan omaksi eduksi.Sil-
        lä voidaan ennaltaehkäistä moniaita turhia kaulakiikkuja maassamme jossa mielen-
        terveys ei muutenkaan ole mitään maailmanmestaruustasoa.Hoitoa tarvitaan! "


        paha homma jos sanot tuon minun kuullen, niin lynkkaan sinut.
        turpa kiinni valtion nuoleskelija, natsivaltion kannattaja!
        painu v ittuun täältä ja opettele järkeä.
        painu hoitoinesi v ittuun.
        jokaisella tulee olla oma tahto hoitoihinsa.
        mene huutamaan niille jotka näet itseteossa!
        suomessa haetaan nykyisin ihmisiä kotiovilta valkoiseen vankilaan vain omaisten kuulopuheiden perusteella.

        Minulla on paljon kannattajia.


      • Bror-Erik
        ............... kirjoitti:

        "Kyllä joskus on parempi käyttää tiukkaa paitaa ihan asiakkaan omaksi eduksi.Sil-
        lä voidaan ennaltaehkäistä moniaita turhia kaulakiikkuja maassamme jossa mielen-
        terveys ei muutenkaan ole mitään maailmanmestaruustasoa.Hoitoa tarvitaan! "


        paha homma jos sanot tuon minun kuullen, niin lynkkaan sinut.
        turpa kiinni valtion nuoleskelija, natsivaltion kannattaja!
        painu v ittuun täältä ja opettele järkeä.
        painu hoitoinesi v ittuun.
        jokaisella tulee olla oma tahto hoitoihinsa.
        mene huutamaan niille jotka näet itseteossa!
        suomessa haetaan nykyisin ihmisiä kotiovilta valkoiseen vankilaan vain omaisten kuulopuheiden perusteella.

        Minulla on paljon kannattajia.

        Sinulla on paljon harhakannattajia,ja kuulut kyllä tiukkapaita kerhoon.Sori vaan.


    • !!!!!!

      !!!

    • Näin!

      Kyllä jokainen OIKEA ANARKISTI haluaa poistaa kaiken ihmisoikeuksia riistävän pakon maasta!!

      Olisi jo aika järjestää asiasta mielenosoitus!

      psykiatreilla on liikaa mielivaltaa tässä poliisivaltiossa!

    • lobotomiaa ilmas

      Kyllä se huonot kotiolot voittaa! Murhaajat on pakko laittaa pakkohoitoon ei niitä voi pitää vapaana.

      • Lääggeet on mun lääg

        Rikos kun on tehty, niin rangaistus... eikö se ole kaikille ihan sama? Olet terve ja meet murhaan tai olet sekasin ja tapat?


    • pieni prosentti murh

      Jotenkin huvittavaa joo, kaikkeen on olemassa 'lääkkeet' joilla lobotoidaan.

      Niin. Jos ihminen ei tahdo aloittaa esim. skitsofrenia lääkitystä, niin kyllä se on sen oma asia, syökö niit mömmöi vaiko eikö....

      Olen samaa mieltä.

    • anarchy!

      komppaan edellistä

    • Brorerik1

      olen perseestä

    • annaarki

      Olen anaarkisti ja silti olen sitä mieltä,että muille vaaralliset ihmiset täytyy jotenkin yhteisön hoitaa. Vapautta ei toteuteta toisten kustannuksella.

    • Vesimies84

      Se on vittumaisinta, jos joutuu syömään mielialalääkkeitä koko loppuelämänsä ja ramppaamaan kallonkutistajan, eli psykiatrin luona vatvomassa ikäviä asioita viikosta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe