Vastaatko kun puhelinmyyjä soittaa?

blanddryck

Eli vastaatko kun tuntematon numero/ selvästi puhelinmyyjän numero soittaa? :D

53

958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun on yrittäjä

      niin on pakko vastata. Se tuntematon VOI olla tuleva asiakas.

      • Laittaja

        Mulla on yrittäjänä 2 numeroa. Toinen YTJ:ssä, johon en vastaa, kun puhelinmyyjät soittaa siihen taukoamatta. Asiakkaille ja netissä on sit toinen numero, johon vastaan.

        Jos puhelinmyyjä soittaa tähän asiakaspalvelun numeroon, niin totean sen olevan asiakaspalvelun numeron ja ostot hoidetaan YTJ:ssä olevassa numerossa. Jos myyjä valittaa, ettei siinä vastata, niin otan soittopyynnön.

        Näin minun ei koskaan tarvitse ostaa mitään puhelimessa saatika vastata epämääräisten hakupalvelukauppiaiden soittoihin vaan voin hoitaa oman bisnekseni rauhassa.


      • RIIna26

        Latasin ohjelman,jossa kaikki puhelinmyyjät ja
        laitoin itselle tekstin ÄLÄ VASTAA!
        Helppoa nykyaikana!


      • Mummi65

        Joo näin on ja
        nyt tulee 6 lehteä,
        onhan täs aikaa
        eläkkeellä lukea ja
        ei noi kalliita,
        eurosinne-euro tänne.....!


      • tuntematonnro
        RIIna26 kirjoitti:

        Latasin ohjelman,jossa kaikki puhelinmyyjät ja
        laitoin itselle tekstin ÄLÄ VASTAA!
        Helppoa nykyaikana!

        Riina, kerro mistä sellaisen ohjelman saa?
        Mulla on puhelinmyyntiesto, mutta silti tulee välillä soittoja lehtimyyjiltä (ei sinänsä mitään lehtimyyjiä vastaan, työtäänhän nekin tekee).

        Ja en aina vastaa numeroihin, joita fonecta caller ei tunnista. Valitettavasti välillä on mennyt tärkeitäkin asiapuheluita ohi.


    • on osta mitään

      Minulle soitetaan niin harvoin, että ei haittaa. Minulle ei myöskään tuota mitään vaikeutta kertoa, että en osta nyt mitään, ilmaiseksi voi kyllä lähettää, mutta muutoin myyjä tuhlaa aikaansa jatkamalla keskustelua.
      Ymmärrän, että on kovaa työtä toimia puhelinmyyjänä ja hankkia siten elantonsa. En halua lisätä heidän taakkaansa olemalla töykeä.

    • Juhnis76

      Miltäköhän tuntuisi vastata puhelinmyyjälle... Sangen hypoteettinen tilanne, estot olleet vajaa 10 v päällä, 0 soittoa.

    • 15+4

      Eipä soittele puhelinmyyjät kun on esto ollut jo yli kymmenen vuotta.

      • Hei
        Mist sää oot sellasen saanu ? Onks se maksullinen ? Sellainen kiitos tännekin.


      • 6+1
        MissFinland76 kirjoitti:

        Hei
        Mist sää oot sellasen saanu ? Onks se maksullinen ? Sellainen kiitos tännekin.

        Suoramarkkinointiliitosta esto ilmaiseksi aina kolmeksi vuodeksi kerrallaan, hyvin on toiminut.


    • Koukka

      En vastaa tuntemattomiin numeroihin. Jos tuntemattomalla on oikeaa asiaa, niin jättää vastaajaan viestin. Telecentereiden soittorobotit katkaisevat puhelun kuullessaan vastaajan piippauksen => eipä ole viestejä jäänyt.

      • mv-teknikko

        Kokemus on osoittanut, että kaikki soittajat eivät uskalla jättää viestiä vastaajaan, vaikka heillä on oikeasti tärkeää asiaa.
        Lisäksi kyseessä voi myös olla tilanne, että viestiä ei voi jättää, koska soittaja ei välttämättä tiedä tavoittelemansa henkilön oikeaa puhelinnumeroa ja ei siten voi antaa omia yhteystietojaan kenelle hyvänsä juuri SINUN yksilönsuojan vuoksi. Oletko miettinyt tätä koskaan?

        Ihan esimerkkinä, minulle soitettiin kaksi päivää sitten tuntemattomasta numerosta, minua tavoitellut henkilö etsi juuri minua erään poliisitutkinnassa olleen asian johdosta, josta oikeus on nyt antanut päätöksen. Minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, mutta nyt naapurina olen saamassa mahdollisesti hyvän korvauksen, kun oikeuden päätöstä aletaan toteuttamaan. Koska en liity mitenkään tuohon tapaukseen, on silkkaa sattumaa, että tämä osuu kohdalleni. On nyt minusta kiinni, että suostunko tuohon minulle esitettyyn tarjoukseen, rahassa se tekee n. 50000€, toki summasta menee pääomaveroa, mutta silti kannatti vastata.


    • Kuallu

      EN .

    • ....................

      Lyön yleensä luurin korvaan kesken puhelun. eivät soita uudestaan takaisin.

      • luuri9999

        Onko sulla vanha puhelin?


    • mv-teknikko

      Kyllä vastaan, koska en voi numerosta päätellä, että kuka minua tavoittelee. Jos kyseessä on puhelinmyyjä, kuuntelen mitä hänellä on asiaa ja teen siitä omat päätelmäni.
      Monta kertaa vieraasta numerosta on soittanut joku kaverini, jolla on OIKEASTI ollut asiaa, sekä ammattiini liityviä yhteydenottoja tulee paljon, joihin vastaamatta jättäminen olisi suorastaan järjetöntä.

      Mitä tulee puhelinmyyjiin, heidän kohdallaan on ihan asiallisia tarjouksia ja siksi kuuntelen, että mitä heillä on sanottavaa. Vaan on myös sanottava, että muutamasta telemarkkinointia harjoittavasta yrityksestä tulee niin törkeää markkinointia, että annan kyllä siitä palautetta heidän toimeksiantajilleen, yleensä lehtitalon markkinoinnista vastaaville. Saan yleensä tästä palautteesta hyvityksen jossain muodossa, yleensä tuotehyvityksen, mutta se myös edellyttää TODELLISTA tilannetta palautteen antamiseen.

      Jos taasen minua tavoittelee joku tilastohaastattelija, vastaan tietysti puheluun, koska jos olen jossain otannassa valittu tilastoa varten haastatteluun, homma jatkuu niin pitkään, kuin tuo tutkimus kestää ja siihen voi mennä useampi vuosi, joten jos en halua osallistua ko. tutkimuksen haastatteluihin on viisainta kieltäytyä suoraan tuolle haastattelijalle koko tutkimuksesta, se on helpompaa hänellekin, kuin tavoitella minua useita kertoja turhaan.

      Osallistun kuitenkin yleensä Tilastokeskuksen tutkimuksiin haastateltavaksi, koska ne ovat lakiin perustuvia (vaikka niistä voikin kieltäytyä), mutta niillä kuitenkin tehdään tärkeää tilastointia ja siten auttaa myös minuakin elämässäni.

      • Binocular

        Entäs jos ei ole varaa ostaa mitään? Entäs jos olen autokuski eikä mulla ole mahdollisuutta höpöttää ajaessa joutavia? Haastattelijat voi jättää viestin vastaajaan. Työkaverit voi heittää myös tekstarin ja heittävätkin eli jos olen kokouksessa, voin vaivihkaa lukea viestin, mutta en poistua puhumaan puhelimessa.

        Joka kerta kun vastaan, myyjä merkkaa tietokantaansa "aktiivinen vastaaja" ja soittaa uudelleen.


      • Vastaan silti
        Binocular kirjoitti:

        Entäs jos ei ole varaa ostaa mitään? Entäs jos olen autokuski eikä mulla ole mahdollisuutta höpöttää ajaessa joutavia? Haastattelijat voi jättää viestin vastaajaan. Työkaverit voi heittää myös tekstarin ja heittävätkin eli jos olen kokouksessa, voin vaivihkaa lukea viestin, mutta en poistua puhumaan puhelimessa.

        Joka kerta kun vastaan, myyjä merkkaa tietokantaansa "aktiivinen vastaaja" ja soittaa uudelleen.

        Onko varaa olla vastaamatta? Kyllä minulle ainakin tulee myös puheluita, että ne tietävät leipää meidän perheelle, vaikka numero olisikin outo. On tullut työtarjouksia ja haluttu ostaa jotain.
        Harvoin sitten vastaan sellaisiin puheluihin, joissa ei numeroa ole näkyvissä, mutta vastaan niihinkin tilanteeni mukaan, eli jos on helpompi olla vastaamatta, niin en vastaa.
        Puhelinmyyjille vastaan kohteliaasti ja jos ei kiinnosta, niin toivotan hyvää päivän jatkoa.

        Puhelinmyyntiä harjoitetaan niin erilailla, yksi on ylitse muiden, tässä esimerkki puheluista:

        Piipitipii, piipitipii...

        -Hujakka

        -Oliko Kelpo Hujakka

        -Joo, on puhelimessa

        -Olipa hyvä, että tavoitin teidät. Hyvällä asialla tässä soittelen Marojatikilta, kun nuo lehtitalot aina lähettelevät niitä laskujaan, niin nyt tehdäänkin toisin saatte valita lehteä ihan ilmaiseksi. Miltäs kuulostaa?

        -Hyvältähn tuo kuulostaa, ettäkö laskua ei sitten tule ja valita saa?

        -Joo, ei tule normaalia tilausmaksua. Meillä olisi tässä Kaaraa ja kusetusta, Katiskaa ja Nuottaa, Jollaa ja Purtiloa, että mikä kiinnostaisi?

        -Heh, Jollaa ja Purtiloa olen joskus tykännyt tilata, että sitä ottaisin, jos kerta ilmaiseksi saa.

        -Hieno juttu, meillä onkin tässä juuri sopiva tarjous Jolla ja Purtilo lehdestä, neljän kuukauden lehdet vain 80€ ja kaupan päälle saatte nuo ilmaiset lehdet ja...

        -Hei mites ne nyt maksaa, minä ottaisin ne lehdet ilmaiseksi, kun kerta lupasitte.

        -Niin te saatte toki ne lehdet ilmaiseksi, mutta tuon tilauksen yhteydessä.

        -Mutta juurihan te lupasitte, että ei tule mitään normaalia tilauslaskua, minä otan VAIN ne ilmaiset lehdet, jotka te lupasitte.

        -Kyllä tässä on nyt sattunut joku väärinkäsitys, ei näitä ilmaiseksi voi jakaa, kyllä asiakkaan täytyy tulla vastaan.

        -Tuut, tuut, tuut, tuut...


        Tuttua varmaan monelle. Joten erään yrityksen myyjien kanssa en ala tekemään kauppaa puhelimessa.


    • Ajatteleva äiti

      Puhelinmyyjälläkin voi olla kaksi alle täysi-ikäistä elätettävänään: vastaan.

      • Etäostaja

        Kaverille soitti kerran puhelinmyyjä ja hän laittoi kännystä kaiuttimen päälle, jotta kuulimme sen katkeamattoman kahden minuutin puhetulvan, jossa ei saanut ollenkaan puheenvuoroa. Siellä se nainen pulputti ja pulputti ja pulputti listastaan ilman järjen häivää enkä minä ainakaan edes muistanut kaikkia yksityiskohtia kun tulva laantui. Olis tehny mieli sanoo, et "voisitko toistaa" (jos olisin ollut kiinnostunut), mut helpommin sitä vaan sanoo "ei" kun ei jaksa kuunnella sitä papatusta uudestaan.

        Jos kyseinen soittaja oli äiti, niin lapset on aika nälkäisiä. Tylyä, mutta ei tuollaisella katkeemattomalla kaakatuksella saa kuin äänensä käheäksi. On siis parempi olla vastaamatta ja säästää myyjän aikaa, kun en kumminkaan osta mitään.


    • HHUHUH

      Ai tuntematon numero? Kyllä soittavat ihan oikeasta numerosta, ja sen takia sitä ihmiset meneekin halpaan. Mutta on se niin ihanaa haistattaa niille pitkät!

      • Jämäkkä

        Työtään puhelinmyyjätkin tekevät. En koskaan ala kuuntelemaan ,kysyn heti ,mitä ovat myymässä , ja kerron etten aio tilata mitään ,ja toivottelen hyvää päivänjatkoa.
        Ei heille tarvitse alkaa töykeäksi,eikä asiattomuuksia latelelemaan.


      • käytöstapoja
        Jämäkkä kirjoitti:

        Työtään puhelinmyyjätkin tekevät. En koskaan ala kuuntelemaan ,kysyn heti ,mitä ovat myymässä , ja kerron etten aio tilata mitään ,ja toivottelen hyvää päivänjatkoa.
        Ei heille tarvitse alkaa töykeäksi,eikä asiattomuuksia latelelemaan.

        Tyttäreni oli yhden kesän puhelinmyyjänä ja kertoi, miten törkeästi aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä puhelimessa.


    • Häirintää

      En.
      Teen ostopäätöksni ihan itse ilman kauppaamista.
      Silloin kun on tarve, osaan kontaktoida oikeisiin kanaviin ilman ylimääräistä kaupittelua.

    • Vastaan,

      sillä puhelinmyyjiltä saan parhaat tarjoukset lehdistä.
      Minun järkeeni ei käy että puhelinmyyjille ilkeillään, sillä työtähän he tekevät.
      Ystävällisestikin voi kieltäytyä tarjotusta tuotteesta.

    • Älä vastaa!!!

      En vastaa 044 ja 020 tai 010 mitä näitä onkaan numeroita sekä tuntemattomiin. Toisinaan jos olen odottanut jotain tärkeää soittoa niin on ollut pakko vastata kaikkiin. Seiska lehti on kiusannut mua jopa niin paljon että jo suunnittelin poliisille ilmoituksen tekoa kun joskus parin viikon välein soittivat aina eikä auttanut vaikka vedin herneen nokkaan ja haukuin kaikki ja sanoin että kyseistä lehteä en osta edes yksittäisenä vaikka olis koko suomen missi kymmenikkö alasti kannessa. Eikun jatkui vain ja tätä kesti pari vuotta. Ainoa mitä saavat aikaan niin sen että ei taatusti tule koskaan ostettua mainostamaansa lehteä. Niin menee hermot siihen tyrkyttämiseen.

      • Voi sun kanssa...

        ..oletko niin taneli, että et osaa sanoa ei tarjouksille ja toisekseen noista numeroista tulee ihan oikeitakin puheluita, siis todellista asiaa. Monet ihan järkevät yritykset mm. pankit vaihtaneet numeroitaan 010 alkuisiksi, kiva kun soittavat pankista, että on tilillä jotain häikkää ja sinä et vastaa... Vakuutusyhtiöt on monet 010 alkuisia puhelinnumeroita, sain Pohjolasta ilmaisen vakuutuksen vuodeksi, kun soittivat. No eihän minulle mitään vahinkoa sattunut siinä vuoden aikana, mutta ei se vakuutus mitään maksanutkaan.
        Kerran tuli soitto ihan vieraasta numerosta, niin olin voittanut erään tavaratalon arvonnassa palkinnon, kun olin täyttänyt kupongin ohimennen. Eihän se nyt uusi auto ollut, mutta ei ihan huono palkinto kuitenkaan. Kaverini voitti kerran keittiöön kaikki kodinkoneet, kun postin mukana oli jaettu koteihin arpalipukkeita mainosten mukana, kodinkoneliikkeen myyjä oli niin nokkela, että selvittänyt voittonumeron postinumeroalueen ja lähti soittelemaan sen alueen talouksiin, että asukkaat tarkistaisivat tuon tukkuliikkeen lähettämän arvontanumeron. Kaverin voittonumero löytyi jätepaperikasasta tuon aktiivisen myyjän avulla, kaveri sai keittiöön kaikki kodinkoneet ilmaiseksi ja myyjä sai provision maahantuojalta. Kannatti kaverini vastata vieraaseen puhelinnumeroon!


    • 98fs8

      Vastaan ja sanon että: "Hei tajuathan sä että tämä numero on maksullinen että ei kannata soitella." Tällöin laittavat numerosi listalle että eivät toiste soita. :D

    • Lilke
    • myyjä

      Puhelinmyyjän työ on haastavaa mutta palkitsevaa

    • Joo, mutta vastaan mahd. tylysti, ja kun kuulen, et se on taas joku kappalainen puhe -linmyyjä, niin suljen puhelimen sen korvaan, eipähän enää häiritse ! Eikä ne tokotit viitti enää soittaa, kun tuolleen tekee, niistä pääsee eroon juuri tuolla tavalla.....har-vemmin tosin enää soittelevat, mikä on vain HYVÄ !! Itse en ikinä tekis noin alhaista ja häpeällistä työtä koskaan, en edes, vaikka näkisin nälkää, ei kiitos !!

      • Puhelinmyyjä

        Jos lyöt mulle luurin korvaan, soitan varmasti takaisin- Nyt mulla on hyvä juttu sulle. Jaksat varmasti minuutin kuunnella?Onko vaikeaa?


    • ei tyrkytystä

      vstaan kyllä muttavoi kieltäytyä jos asia ei kiinnosta , he tekevät vain työtään, ei ole pakko tilata mitä heillä on tarjolla. ainoa joka tässä vähän nyppii on se tettä eivät aina tahdo huomioida kun sanon kiitos ei.

    • elena1

      En edes pidä työaikaan omaa puhelinta mukanani (mm. näiden lehtiasiamiesten takia). Viime viikkoina on tullut soittoja puhelimeeni numeroista, jotka loppujen lopuksi ovat olleetkin salaisia. Olenkin saattanut laittaa viestin "Kuka olet ja mitä asiaa. Laita asiastasi viestiä, niin otan yhteyttä, jos katson aiheelliseksi". Siihen ovat loppuneet soittelut, mutta ei ole vastausviestejäkään tullut !

      • fhnvklwjfwf

        "Olenkin saattanut laittaa viestin "Kuka olet ja mitä asiaa. Laita asiastasi viestiä, niin otan yhteyttä, jos katson aiheelliseksi""

        hah mikä pelle, kai se nyt uudestaan soittaa tai laittaa viestin jos sillä oikeasti olisi asiaa jos et vastaa, vitttu taas tälläinen saatanan neropatti :D ei kannata ottaa mallia...


    • hye56h

      Ihmisten pitäisi opetella sen verran selkärankaa että saa avattua suunsa ja sanottua ajatuksensa selkeällä suomenkielellä ulos. Tämä lienee kuitenkin mahdotonta kaikkien kohdalla sillä jotkut vaan ovat sen verran "rassukoita" että puhelinmyyjälle ei saada sanottua "EI". Kun piiperretään jotain hädintuskin kuuluvaa "no.. emmä nyt oikein.. siis" niin jo puhelinmyyjien koulutuksessa opetetaan kuinka JUURI NÄILLE tapauksille MYYDÄÄN.

      Se ei oikeasti ole niin vaikeaa sanoa - Kiitos, mutta ei kiitos ja hyvää päivänjatkoa! Mutta ilmeisesti se kuitenkin on..

      Niin ja se puhelinmyyjän haukkuminen tai henkilökohtaisuuksiin meno ei auta myöskään ketään, mutta eipä senkään tajuaminen tunnu olevan niin yksinkertainen asia.

      Itelläni menee puhelinmyyjiin aikaa n. 10s per puhelu, silloin kuin niitä tulee. En koe että se on muusta elämästäni pois. Puheluihin on hyvä kuitenkin vastata, kun tiedä kuka sieltä soittelee. Voi olla tärkeääkin.

      • elena1

        Tietystihän asia saattaisi jollain olla tärkeäkin.... Mutta minä en ainakaan tajua, miksi numerot pitää olla salaiset (jos asia on kiireellinen / tärkeä). Numeroiden alkuosan mukaan jo hyvinkin näkee niiden olevan samasta firmasta. No, jos "Kallen" soittoon ei vastata, niin sitten laitetaan asialle vaikka "Maija". Jos hänkään ei saa vastausta, niin sitten "Pekka" jne.


      • Pillunaama69
        elena1 kirjoitti:

        Tietystihän asia saattaisi jollain olla tärkeäkin.... Mutta minä en ainakaan tajua, miksi numerot pitää olla salaiset (jos asia on kiireellinen / tärkeä). Numeroiden alkuosan mukaan jo hyvinkin näkee niiden olevan samasta firmasta. No, jos "Kallen" soittoon ei vastata, niin sitten laitetaan asialle vaikka "Maija". Jos hänkään ei saa vastausta, niin sitten "Pekka" jne.

        Harvoinpa on tuntematon numero. Jos on niin kannattaa jo suhtautua varauksella.
        Yleensä, Soitamme ihan tietokoneen kautta ihan oikeasta numerosta.Ja Hei, minuutti Sinun ajasta, saatetataan saada sulle aivan vitun tarjous! Ei tää nii vakavaa ole. Vai onko?


    • etunvalvoja

      itse tilaan aina kaikki lehdet ja käsken laittaa laskun kaupungin edunvalvojalle,jostain kumman syystä puhelu loppuu aika äkkiä,eli siis tahtoisin kaikki lehdet mut ei perskele ne lähetä mulle yhtään lehteä,mistähän johtuu:)

    • Näin meilläpäin

      Kannattaahan se kuunnella se asia soittajalta. Saattaa olla tärkeäkin ainaki ehkä kerran kymmenessä vuodessa.
      Ei ole pakko puhua itse mitään. Jättää puhelimen hiljaa pöydälle ja antaa myyjän papattaa. Kyllä se siitä aika äkkiä lopettaa kun ei kuulu vastausta. Aikaa ja rahaa kuluu hukkaan kaupustelijalta.
      Kaupustelusoitotkin kummasti vähenevät miltei kokonaan.

    • Minä vastaan!!!

      Miksi jättää vastaamatta puhelimeen, vaikka numero olisikin outo? Ainakin minulle on soittanut monta kertaa läheinen henkilö oudosta numerosta, kun oma puhelin ei jostain syystä ole toiminut. Yleensä silloin on ollut asiaa!
      Vaimoni lähti työmatkalle autollamme ja jonkun ajan päästä puhelimeeni soitettiin tuntemattomasta numerosta. Vaimoni soitti jonkun toisen puhelimesta kolaripaikalta, että kaikki on kunnossa, jos satun uutisista kuulemaan kuolonkolarista.

    • halkokauppias

      Nykyisin on hyvä vastata ku moni tilaa halkoja tai ainakin kyselee. Mutta sitten on viikottain näitä rasvanmyyjiä, lämpöykkösen ukkoja ja keikenlaisen lisänäkyvyyden kauppiaita jotka tuoreita yrittäjiä kuuluu vaivaavan. Niille en yleensä sano hyvästi enkä pahasti, sulen vaan luurin äänettömästi. Tänä vuonna oon 2 kertaa oll vähällä houtua kuseen sen tähen ettoon jääny liika kauaksi aikaa kuuntlemaan kauppiasta, toukokuusa 16100-tutustmispaketin lupasin panna tulemaan mutta peruinkin homman, enneku nehti tulla vahinkoa. Aattelin että shit, enää ne mee halpaan mutta kuika kävi elokuussa. Olin raktorihommissa maantiellä ja soitti Oulun nettipuhelinluettelosta. Siinä sitten jotenki jävi niin että suostuin puolitietämättäni johkin nettinäkyvyyden käyttäjäksi. Tuli jo tilausvahvistus jalaskuakin ja kirjotusta että lällällää, puhelu on nauhotettu ja siinä lupasitte sitä ja tätä, meillä on totiste.
      No soitimme asiakaspalveluun ja ko kuntelivat puhelun uudestaan niin päättivät että se mitätöidään koska en kiireessä oikeen kuullut ja ymmärtänyt kaikkea mitä se akka pölisi kahen minuution aikana.
      No, toisinaan täytyy oppia kantapäällä.

    • en tillaa

      Kokemuksesta kerron että ainakin kotiliesi lehti on sellainen että jos on kerran tilannut sen niin loppuelämäsi sinua pommitetaan kirjeillä, puhelinsoitoilla ja sähköpostiviesteillä. Pari vuotta ellei ylikin siitä kun irtisanoin ko lehden ja liki viikottain vieläkin tulee "tarjouksia". En kyllä irtisanonut sitä sen vuoksi että voisin seuraavan puhelun tultua tilata se uudelleen......
      Lehtitalot eivät kuulemma välttämättä noudata suoramarkkinointikieltoa.

      • älätilaalahjaksi

        No just toi lehti. Tilasin kerran äidille lahjaks. Nyt ne yrittää mulle myydä. Ihan ku kiinnostais tollanen naistenlehti...


    • kikkare

      Vastaan ja huudan: "Lakkaa soittelemasta noita-akka"

    • 17:1

      Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla kotirauhan rikkomisesta.

    • lottovoittoko

      En ainakaan vastannut numeroon, kuka ikinä mahtaa ollakaan

      " 358 265102210 " .

    • P.P

      Vastaan AINA tuntemattomiin numeroihin. Myyjän ollessa nainen alan pyytämään pillua
      ja miehen ollessa alan pyytämään pyllyä.

    • heikuulenyt

      Vastaan tuntemattomaan numeroon mutta heti kun alkaa myyntipuhe niin sanon kuulemiin ja katkaisen puhelun.

    • 0400

      En koskaan vastaa vieraaseen numeroon.

    • outoja-soittoja

      En vastaa, Pitäisi lailla kieltää puhelimen avulla tyrkytys osta osta. Estot on, silti joku silloin tällöin yrittää. En vastaa mihinkään outoon soittoon. Jos on tärkeä asia, laittaa tekstarin, jos joku perheenjäsen on kuollut, näytössä lukee; poliisi soittaa.

    • Vastaan kaikkiin numeroihin, koska en voi tietää onko kyseessä puhelinmyyjä.

    • Joo, vastaan, oli se sit tuntematon numero tai mulle ennestään tuttu, koska siihen mun numeroon ei soita kuitenkaan kukaan muu kuin sellainen, jolla on mun toimenkuvaani liityvää asiaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1706
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1216
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1193
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1086
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      1035
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      986
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      884
    Aihe