Eikös tuksunpuksulla ole itseironniaa?

6

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röyris

      Ei ollut, kun se ei ollut live-fotoshopattu -40 kiloa ja Julia käsipuolessa.
      Vain ja ainoastaan Tukiasen naama ja siluetti voi uhrata fysiikan lakeja, - tosin PhotoShopin paintbrushattuina...

      Mutta, Kim-Jong-Il oli samanlainen, eli eiköhän lähetetä Tunkki pohjois-Koreaan....

      Siellä uutistenlukija sitten lukee itkien, kuinka Johanna on glamourisesti laihtunut ja saanut kansainvälisen Show (Shoe) - kiertueensa pystyyn, kuinka lauletaan RIP Juliaa seisaaltaan ja kaikki itkevät, sen jälkeen on Glamour-show, jossa esitellään navassa asti riippuvia ilmeisesti Wurthin- massalla käsiteltyjä daisareita, joku kertoi olevan Onni ja Toivo, jaa, mää luulin että Riippu ja Roikku...

      Kai se Tuksundalis nyt mut sit lähettää uudelleenkoulutusleirille, kun uskalsin arvostella koko kansan ihanaa Johanna, jonka teoista joka ilta uutistenlukija kertoo kyynelehtien, kuinka taas glamourisesti Suomea edustettiin. Varma paikka Linnan kutsuille 2015, ei kylläkään Stadin, vaan Hämeenlinnan, jos edes elää sinne asti... Itse itsensä taivaaseen kurottaen ja joka ikisen raamatun lauseen "väärinkäsittäneen", kai se o niin, ettemme me Suomessa ymmärrä, millaisen Hollywoodin joka-alan naistähden me menetämme, alkaen Norma Jean Bakerista (Marilyn) Paris Hiltonin kautta Lindsey Lohaniin....

      Jaa, musta kyllä näyttää, että John Candy ulkomuodon ja elintapojen puolesta Dean Martin olivat esikuvina, kai mulla on näätälasit...

    • no logo?

      Tunkero muka kokkaa nyt uudessa kämpässään joillekin "tyttökavereilleen". Minä en usko, että se tapahtuu näin nopeasti muuton jälkeen. Katsokaapa asiantuntijat, onko Hymyn keskustelussa karvainen tunkkipari kuvattu Albertilla tai Jollashovissa tai jopa uudessa paikassa.

      • Parketti

        lattia näkyy olevan. Veikkaisin alberttia.


    • Yoleneeee

      Olisi joutunut raskaaseen rikostutkintaan nimikkeillä erittäin törkeä kunnianlaoukkaus, identiteettivarkaus, törkeä palgiointi. Vaatimukset olisivat tulojen menetysten kanssa olleet 10000 miljoonaa.

    • GreatpinkJolene

      Vuokrattavana vittu ja perse .tuntivuokra 350€ per reikä.saa panna sitten hiki hatussa jos kunto kestää.ei sydänvikaiset.hintaan sisältyy kyrvän imutus ja tissienpuristelu.vinkkupullot mukaan ja panemaan.t.Johanna.tule ja pane spermat.vittuun.ei pikkumunaisille.

      • Muista Kumiukko

        Ilmoituksesta unohtui, että varustuksena mukaan on otettava biosuojavarusteet, kaasu/happinaamari, erikoispaksut kumisaappaat kahlaamiseen sekä erikoispaksuja (seinämävahvuus yli 2cm) "preservatiiveja"....

        Siitä sitten vain "seikkailemaan" ja toivomaan, että vielä on aamulla hengissä.
        Vain kaikkein karskeimmille tyypeille kuten jätelaitossukeltajille tai ydinjätteenkäsittelijöille, myös hajuaistin puuttuminen on suuri plus.

        Totuushan on, ettei Johanna hyväksy pienintäkään negatiivista kommenttia itsestään. Aina vain pitäisi kehua "oman maan naista"
        Ei huumori riittänyt ladyllä, kuten ei tuon paljastuskirjankaan osalta, kun se antaa hänestä väärän kuvan.
        Ylistää ja kehua pitäisi, sekä tarjota rahaa, nappeja ja punkkua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe