hiv rachel kaunisko?

....................

14

264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matlock

      Kiva lempinimi: "Päivää olen hiv-Rachel."

      Missä sanotaan tai mistä tiedetään, että pitivät kauniina?

    • ....................
    • tyyny ämmän naamalle

      ja silmät kiinni, niin hyvä tulee;)

    • yygggggggg

      Joo ihmisethän panevat ainoastaan kauniita/komeita.

    • Rachelfani

      Ihan kaunis ja viehettävän näköinenhän tuo Rachel on.

      • Pohojalaine

        Totta, kaunis neito.


      • Anonyyma

        Kaunis kyllä, vaikkakaan tuo oheinan kuva ei ole kyllä alkuunkaan edustava. Kyllä Rachelista löytyy myös kauniita kuvia. Sisukas kaunotar. Tsemppiä vaan Rachel!


    • Eräkettu

      Vitun ruma nee**ri...

      Suvakki nistit viidakkokuumeisena menny upottaan pikku-pilinsä tuon kuppaseen vittuun.

    • Pohojalaine

      Joo kyllä tuosta Rachelista kauniitakin kuvia löytyy. Nätti nainen. Ei pidä tuomita rumaksi yhden epäonnistuneen kuvan vuoksi. Mitähän Rachelille nykyisin kuuluu?

      • EtsinHäntä

        Jos joku tietää jotakin mistä tai miten Racheliin voisi saada yhteyden, olisi kiva tietää. Jos joku tietää missäpäin Suomea asuu nykyään, onko istumassa (missä?) tai vapaa tällä hetkellä? Ystäväni tuntee hänet vuosien takaa (muissa kuin seksin merkeissä, ihan ystäviä olivat) ja yritän heidät saada kohtaamaan jälleen. Jos joku osaa auttaa minua tai vinkata mitään johtolankoja tai mistä/keneltä voisi kysyä asiasta tai henkilöstä, niin laittakoon viestiä minulle:

        Tekstari/WhatsApp: 041-7173346 / numero vanhenee 23.3.2019 (Huom! En vastaanota puheluita)
        Email: [email protected]


    • 5plus16

      atmin silmissä kaikki naiset näyttää rumilta. Siinä ei auta mikään kirurgia.

    • Kallulap

      Ihan söpö nainenhan tuo on. Ei ole Rachelista kuulunut. Missähän mahtaa nykyisin vaikuttaa.

      • Etsinhäntä

        Jos joku tietää jotakin mistä tai miten Racheliin voisi saada yhteyden, olisi kiva tietää. Jos joku tietää missäpäin Suomea asuu nykyään, onko istumassa (missä?) tai vapaa tällä hetkellä? Ystäväni tuntee hänet vuosien takaa (muissa kuin seksin merkeissä, ihan ystäviä olivat) ja yritän heidät saada kohtaamaan jälleen. Jos joku osaa auttaa minua tai vinkata mitään johtolankoja tai mistä/keneltä voisi kysyä asiasta tai henkilöstä, niin laittakoon viestiä minulle:

        Tekstari/WhatsApp: 041-7173346 / numero vanhenee 23.3.2019 (Huom! En vastaanota puheluita)
        Email: [email protected]


    • etsinhäntä

      Jos joku tietää jotakin mistä tai miten Racheliin voisi saada yhteyden, olisi kiva tietää. Jos joku tietää missäpäin Suomea asuu nykyään, onko istumassa (missä?) tai vapaa tällä hetkellä? Ystäväni tuntee hänet vuosien takaa (muissa kuin seksin merkeissä, ihan ystäviä olivat) ja yritän heidät saada kohtaamaan jälleen. Jos joku osaa auttaa minua tai vinkata mitään johtolankoja tai mistä/keneltä voisi kysyä asiasta tai henkilöstä, niin laittakoon viestiä minulle:

      Tekstari/WhatsApp: 041-7173346 / numero vanhenee 23.3.2019 (Huom! En vastaanota puheluita)
      Email: [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe