Oiskohan tietokone asioissa auttavaa palvelua

tossut ja kissa

Olen tämmöinen kuuskymppinen mummeli, joka tykkää äheltää täällä internetissä jpäivittäin ja kirjoittelempa kirjaakin tai muistelmia lähinnä, ihan omaksi huviksi.

Oiskohan rovanimellä yritystä tai liikettä, josta saisi opastusta näissä tietokone ongelmissa, joka ei sitten ýritä myydä uusia satojen eurojen laitteita kun ei nämä muka kahta vuotta enempää kestä??

Pitäsi saada kuvia talteen kamerasta ja läheteltyä niitä s.postilla ja niin edelleen.

20

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+9
    • niimpäniin...

      KOhta tähän tulee alkuperäisen viestin avaaja kehumaan omaa firmaansa. Firman nimi on varmaan joku "nörtti" tai "talonmies jotain"...huoh...

    • Tuskin tuollaista opastusta saa mistään liikkeestä. Liikkeethän nimenomaan vain myyvät laitteita.
      Eikö mummelilla tai mummelin tutuilla ole lapsia tai lapsenlapsia jotka voisivat opastaa asiassa? Tuollaiset hommat ovat kuitenkin niin yksinkertaisia että varmasti miltei kuka tahansa alle viiskymppinen ne taitaa ja moni vanhempikin.

    • ATK-insinööri

      Ehkä kyseesä on tosiaan kautta aikojen huonoin vedätysyritys Suomi24:ssa. Mistä noita urpoja sikiää?

      • Ja mitähän tässä nyt niinkö yritetään vedettää?


      • pimpelipom.

        Mistä noita urpoja sikiää.

        ”Kun se viimeinen napsahdus tulee, jälki on rumaa”


    • no mutta!

      mummelihan ei pyydä huoltoa, vaan neuvoja kuvien lataamiseen kamerasta/puhelimesta. ja neuvoja liitteiden liittämiseen sähköpostiin..ym
      no tuohan ei kyllä vaikeeta ole, mutten ala tässä niitä selittämään.
      pyydät jonkin ystäväsi/sukulaisesi opastamaan.

      kyllä se siitä! ei ole vaikeeta!

    • teheppä näin

      minua kans kummastuttaa tuo, että kun joku kysyy jotain johonka vastaaminen edellyttäisi jonkin firman mainitsemista, niin heti ollaan mutisemassa, että - joo,kohta joku yrittäjä kehuu itteään... huoh...
      onhan täällä ketjuja pilvinpimein varsinkin kampaamoista, joissa kylläkin enimmäkseen haukutaan kaikki lai'asta lukien!

      miepä joittenki kiusaksi mummia neuvon, että soitappa "nörttimies" yrittäjälle. löytyy kun googlaat,on myös naamakirjassa :D

    • Nyt urpot järkeä

      Nyt aloittaja ei uskallakkaan kehua omaa firmaansa kun jäi kiinni yrityksestä kusettaa mahdollisia tulevia asiajjaita :D herra jumala sentää miten URPOA!!!

      • 6+9

        Suosittelen löysäämään hieman foliohattua ja vyötä. Pirujen näkeminen käy pidemmän päälle raskaaksi. Sairastut vielä


    • Osui ja upposi...

      Kirjoititko ihan omista kokemuksistasi?

      Tottahan se on että täällä monet pikkufirmojen omistajat yrittävät hämärästi mainostaa omia palvelujaan. Ensin kysytään "ongelman" kanssa neuvoja ja itse vastataan ja mainostetaan omaa firmaa parhaaksi mahdolliseksi auttajaksi.

      • 6+9

        Suosittelen löysäämään hieman foliohattua ja vyötä. Pirujen näkeminen käy pidemmän päälle raskaaksi. Sairastut vielä


    • Viduttaako?

      Anteeksi että paljastin sinut ja tökerön oman firmasi mainostuksen näin kaikille lukijoille. Jatka tumputtamista urpo.

      • 6+9

        Hellitä jo. Jos sinun oma maailmasi kiteytyy pienen boksin sisään se ei tarkoita että muu maailma eläisi siinä boksissa. Sinun ahdasmielisyytesi aiheutti kisuaa ulkopuoliselle. Nyt aloittaja saattai jäädä ilman hyvää vinkki tai neuvoa, koska vinkin antaja ei uskalla vinkiänsä julkaista ettei pilaisi täysin ulkopulisen mainetta. Sinun pikkumaisuuden takia muut kärisivät. Muutoin minulle ahdasmielisyytesi olisi minulle aivan sama.


    • paikat kuntoon

      Mummelille vain tiedoksi, että eipä tassä viestiketjun avaamisessä ole ollut oikeastaan yhtään järjrnjättiläisen kommenttia esitettyihin kysymyksiin. No, yksi tuli esille, mahdollisuus mennä sinunikäisille tarkoitetuille kursseille, mistä varmaan löytyy apu ongelmiisi.

      Itse ostin uuden läppärin alan liikkeestä, en suuresta marketista. Kone siellä laitettiin käyttökuntoon ja sanottiin, että jos ongelmia tulee, niin tervetuloa kysymään. Ja niinhän tein, ongelmia tuli. Liikkeesä neuvottiin, ongelmat olivat pieniä, mutta kannatti se. Ei kulu turhaa aikaa itse miettiessä ongelmien ratkaisua.

      Itse en tunne läppärikoneeni kaikkia näppäimistöjä, eikä tarvitsekkaan tuntea. Tällä tietämyksellä mennään. Kun ongelmia tulee, niin liikkeeseen menen, siellä ovat alan ammattilaiset neuvomassa. Ja palvelu on hyvää. Eipä valittamista.

    • 3 + 5

      Ensinnäkin, ketjun aloittaja ei ollut mummeli, vaan joku paikallinen pienyrittäjä, joka yrittää mainostaa palveluitansa urpoilla konsteilla. Oikein niinku ihmistä tyhmennetään näillä yrityksillä. HÄPEÄISIT!

    • Voi reppanoita!

      Näinhän se on, sitä ei vain kaikki urpot tajua. Toki heidän yksinkertaisuutensa on heidän oma asiansa. Surullista että noin helposti höplästä vedettäviä ihmisiä vielä löytyy ja vielä kiihkoissaan täällä puolustavat olevansa oikeassa. Kannattaisi käydä sieltä kotoa ihan oikeasti välillä ulkona ettei maailmankuva ole noin lapsellinen ja hyväuskoinen.

      • 6+9

        Et itse huomaa, mutta sinä olet tämän ketjun pelle jolle nauretaan. Väitteesi on verrattavissa Russelin teekannuun.


      • Voi reppanaa!
        6+9 kirjoitti:

        Et itse huomaa, mutta sinä olet tämän ketjun pelle jolle nauretaan. Väitteesi on verrattavissa Russelin teekannuun.

        Jos pelleä haet niin vilkaisehan peiliin. Koeta kasvaa aikuiseksi ja heitä tuo naurettava joka ketjussa päteminen pois. Muista mitä Mauno Koivisto aikoinaan totesi sinunlaisista ihmisistä.


      • 6+9
        Voi reppanaa! kirjoitti:

        Jos pelleä haet niin vilkaisehan peiliin. Koeta kasvaa aikuiseksi ja heitä tuo naurettava joka ketjussa päteminen pois. Muista mitä Mauno Koivisto aikoinaan totesi sinunlaisista ihmisistä.

        No mitä Koivisto totesi? Harvinainen hetki sinänsä, mies oli usein hiljaa eikä todennut puhuessaan juuri mitään.

        Nämä lausahdukset "kasva aikuiseksi", "katso peiliin" on sinun tyyllillä heitettynä tyhjänpäiväisiä lausahduksia. Näistäkin muutamasta lauseesta näkyy selvästi, kuinka köyhää sinun antisi on. Asiaan ei ole mitään annettavaa, mutta hiekkalaatikosta tuttu itkuraivari on yleinen näky.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe