Vetoomus hirvenmetsästäjille

Sivullinen täällä

23

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanzer

      Ei koske mua, aika kaukana täältä.

    • Hirvimerkki-Erkki

      Hölynpölinää tuommonen jeesustelu. Minä ainakin täräytän heti hengiltä noin harvinaisen elukan. Ei sitä joka poika valkoista hirveä ole saanut saaliiksi. Saisin huomattavaa arvostusta hirvestäjätiimissämme, vaikka olen jo nyt suosittu, koska olen ampunut niin monipiikkisiä hirviä. Tavoittelen aina vaan enempi piikkejä.

      • eieheiiei

        Oletko kenties aikoinaan elänyt Buffalo Bill? Vai muuten vainko pottuilet?


    • Latailija.....

      Voi Erkki rukkaa. Moiset häpeäksi koko mets.toiminnalle. Taitaa olla yhdenmiehen porukka joka tollaista katselee. Tosin, totuus taitaa olla, ettei Erkki ole ampunut kun märissä unissaan jotain eläimiä. Jutut sen mukaisia. Tosi metsästäjä ei kehu saaliillaan. Teot puhuu puolestaan ja ne jutut levittää mets.kaverit.

      • Hirvmerkki-Erkki

        Kuulostaa ihan siltä kuin oisit vaan kateellinen saavutuksilleni. Oletkos mahdollisesti jäänyt ilman lihoja seurassasi ja moniko piikkisen olet ampunut? Veikkaanpa että olet korkeintaan vasan saanut saaliiksi. Ainakin meidän seurassa lihat jaetaan vähän niinku arvostuksen mukaan ja monipiikkisten ampujat tuovatkin paljon lihaa ja arvostusta seuralle. Vieläkö tuo valkoinen hirvi ammuttaisiin niin päästäisiin varmaa lehteen ja tiedotusvälineihin. Minulla on aika paljon lihaa pakkasessa.


      • tufguiojio52oj
        Hirvmerkki-Erkki kirjoitti:

        Kuulostaa ihan siltä kuin oisit vaan kateellinen saavutuksilleni. Oletkos mahdollisesti jäänyt ilman lihoja seurassasi ja moniko piikkisen olet ampunut? Veikkaanpa että olet korkeintaan vasan saanut saaliiksi. Ainakin meidän seurassa lihat jaetaan vähän niinku arvostuksen mukaan ja monipiikkisten ampujat tuovatkin paljon lihaa ja arvostusta seuralle. Vieläkö tuo valkoinen hirvi ammuttaisiin niin päästäisiin varmaa lehteen ja tiedotusvälineihin. Minulla on aika paljon lihaa pakkasessa.

        Voi Erkki Erkki, sun p,rsees on aina vaan se anuslyytikon tähtäysmerkki!!


      • Anonyymi
        Hirvmerkki-Erkki kirjoitti:

        Kuulostaa ihan siltä kuin oisit vaan kateellinen saavutuksilleni. Oletkos mahdollisesti jäänyt ilman lihoja seurassasi ja moniko piikkisen olet ampunut? Veikkaanpa että olet korkeintaan vasan saanut saaliiksi. Ainakin meidän seurassa lihat jaetaan vähän niinku arvostuksen mukaan ja monipiikkisten ampujat tuovatkin paljon lihaa ja arvostusta seuralle. Vieläkö tuo valkoinen hirvi ammuttaisiin niin päästäisiin varmaa lehteen ja tiedotusvälineihin. Minulla on aika paljon lihaa pakkasessa.

        Saisiko nähdä lisää typerän kaverin kuvia että voisi jatkaa launtai ehtoon nauruja.


    • Latailija....

      Älä viitti jauhaa silkkaa sontaa. En lähde tuohon alaikäisen pullisteluun. Kats. erämessujen etuseinää, jossa usein jaalansarvet. Siitä läheltä kun haet. Tosin jos haluat pullistella. Kerro pisteesi.

    • Latailija....

      Nii ja todistettava kuva olisi hienoa nähdä. Sinä ja kaadettu hirvi, missä?

    • Latailija....

      Kuva kyllä tosihyvä. Harmi, kun omani vain paperivedoksina -90 luvulta. Tarvii yrittää saada ne nykymuotoon.

    • Hämmästynyt todella

      No jo on tyhmää porukkaa tällä palstalla, uskomatonta!

      Ei voi kun vain ihmetellä!

    • Samaa mieltä kuin ed

      Totta!

      Rupesi silmät aukenemaan.

      Nää "urhot" siis pyyhkii pyssyjen kanssa ja päässä ei oo pienintäkään järkee. Puhumattakaan että olis joitain tunteita, empatioita.

      Eivät pysty pätemään muussa kuin vain tappamisessa.
      Leuhkitaan miten monta eläntä on tapettu!

      Iljettävää!
      Todellisia murhamiehiä!

    • Jannujulli

      Onkohan pikku pokkoset vika osoitteessa. Suosittelen mets.vast. piipitys osastoa. Siellä vaipanvaihto tarjouksia..

    • lihansyöjä

      Eikös murhasta joudu syytteeseen. Taitaa olla jotain ylisyytöksiä. Oletko "hämmästynyt todella" vegaani?

    • ddaddycool

      Suosittelen vuoden huvimetsästäjäpalkintomatkalle asianosaiselle valkoista lampaannahkaliiviä, villapuoli ulospäin. American gayhuntersien leirillä laavulla pelkästään se päällä on lokoisaa nelinkontin perä pystyssä possottaa ja ottaa ahteriin mustia pamppuja.

      • Troopers

        Piikkirajoituksesta 1 1 minkä rhy ja riistakeskus on laittanu suositukseksi meidän piirikuntaan toimii kuulema periaatteella porkkana/keppi.


    • Iilimatoja

      No jo on tyhmiä äijiä täällä.

      Eipä muuta voi sanoa.
      Venkoilijoita todella.
      Ollaan niin "urheita" olevinaan, kun osataan painaa liipasinta ja saadaan eläin tapettua!
      Sitten kehua rotostellaan.

      Hyi hitto, mitä iilimatoja!

    • laurikonstailmari

      Metsästäjissä on paljon sairaita kusipäitä.

      • kaatoryyppy

        Ihan terveenä olen ollu, ei hirven lihaa syömällä sairastu. On vain hoidettava kaadettu hirvi oikein teurastamalla kylmiöön, ja pidettävä huoli hygieniasta lihan käsittelyssä. Syön mieluummin hirvenlihaa, kuin tehokasvatettua possua. Vaikka on possu ja kanakin ihan ok. Hirvijahti on mukavaa, ja yhteiskunnan kannalta todella tärkeää hoitaa asiallisesti. Metsästäjiä aina vihertävät mollaa, mutta kyllä jahtiväki tekee myös hyvää auttaakseen elukoita selviämään talvesta yms. Enkä koe itseäni murhaajaksi, vaikka joskus riistaa ammunkin. Perheeni nauttii hyvästä liharuuasta, ja itse saan raikasta ilmaa ja mukavia muistoja ja kokemuksia. Kusipäät playstationien kahvoissa on niitä, joita vanhemmat hyväksynnällään kasvattavat murhaajiksi ja tunteettomiksi psykopaateiksi, ja syy on aina yhteiskunnan... Menkää vaikka korkeasaareen.


    • kaatoryyppy

      Itse kyllä en soisi valkoiselle hirvelle mitään rauhoitusstatusta, pahimmillaan vinouttaa koko hirvikannan valkoiseksi. Normihirvi muiden seassa, erikoinen kylläkin, vielä...

    • hineoa

      Ei tuo vetoomusta tarvitse, asiahan on täysin päivänselvä. Ei tuollaista pidä ampua ja sen tietävät kaikki oikeat metsästäjät! Hieno yksilö.

      • Anonyymi

        Hirvitutkijat on toista mieltä. Albinismi tai vastaava väri vika on hirvelle eräänlainen sairaus eikä evoluution kannalta säilytettävä etu. Hirvi ei tarvi talvella valkoista suojaväriä kuin muut aidosti petojen saalistusta näin välttävät saaliseläimet muunmuassa riekko ja metsäjänis.
        Eläin voi olla ihmissilmin katsottuna hieno, mutta lajin geneettisen perimän kannalta se voi olla jopa haitallinen.
        Muutaman poikkeaman eläminen siellätäällä on ihan normaalia, mutta värivian säästäminen ei.
        Nimimerkillä itsekin valkoisen hirven kaatanut ja ihan hirvitutkijoiden perustelemalla luvalla kuten edellä kirjoitin. Ensin säästelimme alueella tätä poikkeavaa elukkaa, mutta lopulta kaadoimme kun selvisi että sen säästäminen on turhaa.
        Melkein kuin korpimetson ampuminen joka sekin on käsittämättömällä tuurilla sattunut kohdalleni. Korpimetso on kyllä harvinainen erikoisuus, mutta sen suojeleminen metsästykseltä on jopa erittäin haitallista sillä voimakkaampana hypridinä korpimetsojen kevät hurmos vie ne poikkeuksetta teerien soitimille, jossa jopa tappavat puhdasrotuisia kukkoteeriä. Yleensä steriileinä (ei aina) eivät käytännössä lisäänny eikä tarkkasilmäiset naarasteeret juuri huoli korpparia kumppanikseen. Näinollen luonnon poikkeamien säilyttäminen on usein vain haitallista itse eläinlajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1729
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1644
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1482
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1344
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1332
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe