Halusin syntisesti

eräs vaan

minua vanhempaa naista, hän muistutti minua hieman eräästä "hoidosta" ja sai seksuaaliset himot kattoon. Paljastin kaiken nolosti, hieman hävetti, mutta varmasti hänet nähdessää pakottaisi taas alapäässä. Himputti sentään, kun olisi päässyt vähän lempimään. Aina ei voi vaan voittaa(siis) saada.

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Older Lady

      Kyllä tietenkin voi saada. Älä missään nimessä häpeä!!! Mitä noloa siinä on jos haluaa toista ja näyttää sen?

      Viestiä naiselle ja varmasti alkaa tapahtua. Älä pelkästään täällä tyydy kirjottelemaan! Sinulla ei ole mitään hävettävää.

      Yrittänyttä ei laiteta, vaan mahdollisesti jopa pannaan ;)

      • eräs vaan

        tykkään kyllä minua vanhemmista seksyistä ladeistä. Heissä on jotain sellaista mitä nuoremmissa ei. Kerään vielä vähän rohkeutta ja ... no en..
        Täältä palstalta on myös löytynyt seuraa. Villiä sellaista. murr.


    • Older Lady

      Mitä tarkoitit tuolla etta paljastit kaiken? Oletko itsesipaljastelija :) vai henkisesti, siis, jo paljastit tunteesi hänelle?

      Sen verran olen täällä lueskellut näitä kirjoituksia että alkaa ärsyttämään se että täällä vaan vatvotaan, tehdäkö jotain vai ei.

      Jos olet nuorempi herrasmies niin luulen että se vanhempi nainen ei kauaa vastustele, jos hänelle kerrot tuntemuksistasi... Sehän voi olla että hän vain odottaa että sinä teet aloitteen... ja kuten sanoit, useimmat vanhemmat sexyt ladyt ovat todellakin sen arvoisia... murr!

      • murrmurr.

        :)


    • ...............

      taitaa koko teennäinen ketju olla "vanhemman ladyn" kirjoittama, kannustaa teinipoikia jotta saa nuorta lihaa.

      • miumau...

        grrrr..kissa kehrää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe