Kysymys kissa -palstalaisille

Trollit hiiteen

Täällä muilla palstoilla on havaittavissa trolli -ongelma... Onko tänne pesiytynyt tällaista ilkeää peikkoa, joka vihaa kissoja ja haastaa riitaa kissanomistajien kanssa? Kirjoittelee multi -nikeillä ja yllyttää väkivaltaan kissoja kohtaan, linkittää uutisia kissoista kuinka "pahoja" eläimiä ne on, tai uutisia joissa kerrotaan väkivallasta kissoja kohtaan?

52

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **Milla**

      Trollien mekka, rekkauttomien taivas, hatustaan läpikasvaneitten foorumi on Suomi 24

      Onko kissapalstalla yhtään täysipäistä ja asiallista kirjoittajaa?

      On muutama jotka nykyään nikittömänä kirjoittelevat.

    • 4otrfw34rfpw394irf

      On, useitakin.

      Kehuskelevat pitävänsä omia kissojaan HEITTEILLÄ ja kannustavat muitakin samanlaiseen eläinrääkkäykseen ja älyttömyyksiin.

      Ainakin nimimerkit "catt" ja "free cat" ovat toistuvasti aivopierujansa tänne kirjoitelleet ja lisäksi palstalla on esiintynyt muuutamia sekalaisia ja vaihtuvia nimimerkkejä käyttäviä kirjoittajia.

      Mutta kaipa meidän täysjärkisten on heitäkin jollain tasolla yritettävä ymmärtää, ehkäpä he saavat edes lievää helpotusta tuskaansa trollaamalla kissapalstalla.

      Voi sääli heitä!

      • catt and free cat

        "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi."

        Tuo lause on lainaus Raamatusta.
        En ylpeilisi täysjärkisyydellä. Paitsi minun viisas kissani, ymmärtää kolmea
        kieltä, pystyy tuomaan oman ajatuksensa noin kymmenellä eritavalla
        julki. Eikä muuten kaki Vapaus-lehden päälle.


      • risfkngwleirjeowri
        catt and free cat kirjoitti:

        "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi."

        Tuo lause on lainaus Raamatusta.
        En ylpeilisi täysjärkisyydellä. Paitsi minun viisas kissani, ymmärtää kolmea
        kieltä, pystyy tuomaan oman ajatuksensa noin kymmenellä eritavalla
        julki. Eikä muuten kaki Vapaus-lehden päälle.

        En minäkään ylpeile.

        Enkä myöskään rääkkää lemmikkejäni jättämällä niitä HEITTEILLE.

        Lemmikeistä huolehtiminen on täysijärkisyyttä ja HEITTEILLE jättäminen on HULLUUTTA!

        Ja kukas se olikaan, jonka lemmikit juoksee HEITTEILLÄ?


      • Onnellinen sisäkissa

        "Kehuskelevat pitävänsä omia kissojaan HEITTEILLÄ ja kannustavat muitakin samanlaiseen eläinrääkkäykseen ja älyttömyyksiin."

        Tässä on sulle onnellinen kissa joka ei ole HEITTEILLÄ!

        http://www.youtube.com/watch?v=ae_etoX9_VU

        LAIN MUKAAN kisaa on HEITTEILLÄ jos se ei ole VALVOTTUNA!!!!!!

        Haiseeko tutulle? Haiseeko trollille?


      • 6+66
        Onnellinen sisäkissa kirjoitti:

        "Kehuskelevat pitävänsä omia kissojaan HEITTEILLÄ ja kannustavat muitakin samanlaiseen eläinrääkkäykseen ja älyttömyyksiin."

        Tässä on sulle onnellinen kissa joka ei ole HEITTEILLÄ!

        http://www.youtube.com/watch?v=ae_etoX9_VU

        LAIN MUKAAN kisaa on HEITTEILLÄ jos se ei ole VALVOTTUNA!!!!!!

        Haiseeko tutulle? Haiseeko trollille?

        Pitäisikö tähän alle nyt linkittää kuva ojan pohjalla makaavasta kissanraadosta joka on "onnellinen ja vapaa".


    • --------------

      Havaintojeni mukaan olet itse yksi heistä.
      Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin. suomalainen sananlasku

    • hullut ja hullut.

      Umpihullun tunnistaa siitä että siteeraa raamattua. Seinähullun siitä että näkee aiheelliseksi korostaa täysjärkisyyttään.

      • 6+31

        Mikä vika Raamatussa? Jokainen kai saa siteerata sitä tai ketä mitä haluaa.


      • hullut ja hullut
        6+31 kirjoitti:

        Mikä vika Raamatussa? Jokainen kai saa siteerata sitä tai ketä mitä haluaa.

        En sanonut että raamatussa on vikaa enkä kieltänyt ketään siteeraamasta sitä..
        Ihan vapaasti vaan jos semmoset on fiilikset.


    • Olipas paljon taas kissa-asiaa tässäkin osiossa.
      Onneksi kissat ei osaa lukea.

      • patakattilaasoimaa

        Juu ja yksi turha lisää....


      • patakattilaasoimaa kirjoitti:

        Juu ja yksi turha lisää....

        Ja vieläkin yksi turha lisää.


    • nappulakatti

      Hei kissamummu, pitäähän hieman sohia tosikoita.

      Minun kissani seutaa aktiivisesti tietoliikennettä ja
      lukutaidosta en ole niinkään varma.

      • Ainakin ne ovat viisaampia, kun monet ihmiset.


      • 9+17
        kissamummu kirjoitti:

        Ainakin ne ovat viisaampia, kun monet ihmiset.

        Kastematokin on viisaampi kuin suurin osa kissapalstan kirjoittajista.


      • ei ole
        kissamummu kirjoitti:

        Ainakin ne ovat viisaampia, kun monet ihmiset.

        Ei ole.


      • ei ole kirjoitti:

        Ei ole.

        On, on!


      • 8+22
        kissamummu kirjoitti:

        On, on!

        Ainakin kissoissa on vähemmän tyhmiä kuin ihmisissä.


      • Linkkejä!!
        kissamummu kirjoitti:

        Ainakin ne ovat viisaampia, kun monet ihmiset.

        Laita linkki jossa väitteesi tieteellisesti todistetaan tai muuten se on mutuilua :DDDD


      • Linkkejä!! kirjoitti:

        Laita linkki jossa väitteesi tieteellisesti todistetaan tai muuten se on mutuilua :DDDD

        No onkos tieteellisesti todistettu toisinpäin.


      • ööööh ih
        kissamummu kirjoitti:

        No onkos tieteellisesti todistettu toisinpäin.

        On. Ihminen on todistetusti saanut älykkyystestissä paremmat pisteet kuin kissa.
        Kissassa on se parempaa että se sadistisempi kuin ihminen. Tosin ihmisissäkin on melkoisia sadisteja mutta kissalla se on luonteessa.


      • ööööh ih kirjoitti:

        On. Ihminen on todistetusti saanut älykkyystestissä paremmat pisteet kuin kissa.
        Kissassa on se parempaa että se sadistisempi kuin ihminen. Tosin ihmisissäkin on melkoisia sadisteja mutta kissalla se on luonteessa.

        Jaa, koskas ja missä kissalle on älykkyystestejä tehty. En ole kuullut
        Ihmistä sadistisempaa ei olekaan.
        Eläimistä ylipäätään ei noin voi sanoa.
        .


    • 7+15

      Ilkeitä peikkoja vai yksi erittäin aktiivinen?

      Kyllä trolleja tälläkin palstalla on nähtävissä, eli ihmisiä jotka tuskin edes kissaa ovat koskaan nähneetkään, mutta silti päivästä toiseen illasta aamuun ja aamusta iltaan härnäävät muita kirjoittajia lässytyksillään.

      Kaikki vähänkin asiallinen kirjoittelu torpataan jankkaamisella, mussuttamisella ja veisaamalla ikivanhaa virttä joka kyllästyttäisi jo isoäitiämmekin. Muiden mielipiteet vedetään lokaan, muiden tiedot ja kokemus nauretaan pihalle, vaikka itsellä ei ole tietotaitoa paskankaan vertaa ainakaan kissa-asioissa.

      Jos täällä erehtyy kirjoittamaan vakkarinimmarilla tai muuten sattuu profiloitumaan alkaa lapsellinen härkkääminen ja "koulukiusaaminen". Joku ehkä siitä vetää herneet nenään ja alkaa trollin kanssa tappelemaan, toinen pahoittaa mielensä, ja aika moni muu päättää äänestää jaloillaan eli lähtee palstalta lätkimään tai muuttuu puskikseksi.

      Muutamia vuosia sitten täällä oli mukavaa keskustelua jossa oli asiaa ja huumoriakin sopivassa suhteessa, mutta sitten nämä saaatanan jäkättäjät tai se yksi aktiivinen meidän kaikkien hyvin tuntema tuli lähestulkoon kaikki keskustelut pilaamaan. Yksi vakkareista joka sai todella paljon siipeensä oli tuolloin eläinlääketiedettä opiskeleva eläintehoitaja jolla olisi todellakin ollut paljon meille kaikille annettavaa, mutta kyllästyi hänkin kun trolli vesitti kaiken mitä hän kirjoitti. Hän vain yksi nimimerkki muiden asiallisten ja mukavien vakkareiden joukossa.

      Minäkin sisareni kanssa saimme todellakin passhaa niskaan oikein ämpäritolkulla vaikka siskoni on kokenut kissaihminen eikä varmasti huuhaata kirjoittanut, mutta sekös trolleja ärsytti. Tunnustan että minä ärsytin kirjoitustyylillänikin kun välillä annoin trollaattoreille niille niiden omaa lääkettä. Sisko lopetti kirjoittamisen jo ajat sitten ja minäkin kirjoitan täällä enää aniharvoin kun ei huvita trolleja pitemmän päälle ruokkia.

      Jos palstan taso pysyy edelleen tälläisenä trollien leikkikenttänä niin saatte sanoa hellät hyvästit niille lopuillekin asiallisille kirjoittajille joita täällä on, ja uusia tänne on turha odottaa. Onko se todellakin kissapalstan tarkoitus että omakohtaisia kirjoituksia ei uskalleta kirjoittaa, asiallisiin kysymyksiin saa vastaukseksi trollausta ja palstatilan vie pitkälti kakaramainen trolliriita?

      Kuka minä olen? Ettei tarvitse arpoa niin se plussaaja jolla tällä hetkellä enää kaksi kissaa ja karjalankarhukoira sisaren kaksi kissaa jotka perheenjäseniäni myös ovat.

    • Vapaat Kissani

      Kivat sulle 7 15.

      Ei kannata masentua, itse seuraan kissapalstaa innolla ja aloitin
      kirjoittelun juuri täällä. Kissavuosia on minullakin riittävästi ja luulin
      tietäväni kisuista jotain. Just tuo rölli pilasi iloni ja myönnän, että
      ärsytin tyyppiä tahallani, sain jopa bannia loppukesästä.

      Kenenkään asialliseen kirjoitukseen en ole ilkeästi vastannut, mutta
      oulun ohranaa en ymmärrä??

      Hauskaa on ollut ja mukava lukea kaltaisesi kirjoituksia. Kissat on
      antaneet minulle suunnattomasti iloa.

      Kisun kehrääminen tyytyväisenä, voiko ihanampaa olla?

      • 20+19

        En masennu, mutta harmittaa niiden puolesta jotka haluaisivat rehellistä ja asiallista kissakeskustelua, sekä niiden puolesta jotka vilpittömästi ja tiedonhaluisesti kysymyksiä esittävät ja neuvoja pyytävät. On se kovin ikävää että esim. joku aloitteleva kissaharrastaja saa täällä täysin perceestä olevia vinkkejä tai sitten hänen kirjoituksensa vaietaan kuoliaaksi jos siinä ei ole tarpeeksi materiaalia provoilun aloittamiseksi.

        Olit bannissa? Voi olla että vuosia sitten mullakin oli lähellä vaikken koskaan provonnut, mutta kyllähän minäkin joskus trolleille annoin lapinlisän kanssa takaisin. Sefun aikaan jotkut väittivät että olin suosikkinsa kun mukamas mun kirjoituksia ei poistettu, mutta totuus on se että kyllä munkin kirjoituksia lähti palstalta kuin telkkä pöntöstä. Silloisella sefulla oli vain aika mielenkiintoinen tyyli deletoida kohtuullisen mielivaltaisesti.


      • 60+8
        20+19 kirjoitti:

        En masennu, mutta harmittaa niiden puolesta jotka haluaisivat rehellistä ja asiallista kissakeskustelua, sekä niiden puolesta jotka vilpittömästi ja tiedonhaluisesti kysymyksiä esittävät ja neuvoja pyytävät. On se kovin ikävää että esim. joku aloitteleva kissaharrastaja saa täällä täysin perceestä olevia vinkkejä tai sitten hänen kirjoituksensa vaietaan kuoliaaksi jos siinä ei ole tarpeeksi materiaalia provoilun aloittamiseksi.

        Olit bannissa? Voi olla että vuosia sitten mullakin oli lähellä vaikken koskaan provonnut, mutta kyllähän minäkin joskus trolleille annoin lapinlisän kanssa takaisin. Sefun aikaan jotkut väittivät että olin suosikkinsa kun mukamas mun kirjoituksia ei poistettu, mutta totuus on se että kyllä munkin kirjoituksia lähti palstalta kuin telkkä pöntöstä. Silloisella sefulla oli vain aika mielenkiintoinen tyyli deletoida kohtuullisen mielivaltaisesti.

        Sinun kannattaisi joskus näyttää esimerkkiä ja kokeilla itse sitä asiallista keskustelua. Tosiasiassa olet yksi palstan vakiotrolleja, vaikka itse kutsuisitkin trollaamistasi "lapinlisän antamiseksi".

        Olisi ihan mielenkiintoista lukea niitä asiallisia keskusteluketjuja, joista edellä mainitsit. Jos sellaisia on todella ollut, niin tuskin ne ketjut ovat käsitelleet aiheita, joista tällä riidellään vuodesta toiseen.

        Palstan surulliseen tilaan ovat pääsyyllisinä ne, jotka hyväksyvät kissoja koskevissa asioissa vain oman mielipiteensä olevan oikean ja hyökkäävät toista mieltä olevien kimppuun.


      • 7+10000
        60+8 kirjoitti:

        Sinun kannattaisi joskus näyttää esimerkkiä ja kokeilla itse sitä asiallista keskustelua. Tosiasiassa olet yksi palstan vakiotrolleja, vaikka itse kutsuisitkin trollaamistasi "lapinlisän antamiseksi".

        Olisi ihan mielenkiintoista lukea niitä asiallisia keskusteluketjuja, joista edellä mainitsit. Jos sellaisia on todella ollut, niin tuskin ne ketjut ovat käsitelleet aiheita, joista tällä riidellään vuodesta toiseen.

        Palstan surulliseen tilaan ovat pääsyyllisinä ne, jotka hyväksyvät kissoja koskevissa asioissa vain oman mielipiteensä olevan oikean ja hyökkäävät toista mieltä olevien kimppuun.

        "Voi olla että vuosia sitten mullakin oli lähellä vaikken koskaan provonnut, mutta kyllähän minäkin joskus trolleille annoin lapinlisän kanssa takaisin."

        Huomaatko ilmaisun vuosia sitten? Kerroin ajasta jolloin palstalla oli sefu, eli todellakin vuosia sitten. Seurasitko sinä tuolloin tätä palstaa?

        Kovin vakiokamaa en nykyään ole, enkä välttämättä moneen kuukauteen palstalle edes vilkaise kirjoittamisesta puhumattakaan. Taidat siis sotkea minut johonkin toiseen kirjoittajaan ja ihmekös tuo sillä meitä numerokikkailijoita taitaa olla aika monta.

        Hedelmällinen keskustelu koostuu väitteestä ja vastaväitteestä, mielipiteitten vaihdosta sekä niiden perusteluista. Vedota voi tutkimustietoon, lakiin, asiantuntijoihin jne. mutta älkäämme unohtako myöskään omakohtaisia kokemuksia ja sen myötä tullutta tietoa. Nämäkin ovat arvokkaita vaikkei niistä linkkejä löytyisi.

        Psst. trollit eivät kerro totuudenmukaisesti omista eläimistään, mutta minä olen kertonut useasta, sekä kissoista että koirista ja jopa niiden nimet maininnut. Entä sinä?


      • 7+9
        7+10000 kirjoitti:

        "Voi olla että vuosia sitten mullakin oli lähellä vaikken koskaan provonnut, mutta kyllähän minäkin joskus trolleille annoin lapinlisän kanssa takaisin."

        Huomaatko ilmaisun vuosia sitten? Kerroin ajasta jolloin palstalla oli sefu, eli todellakin vuosia sitten. Seurasitko sinä tuolloin tätä palstaa?

        Kovin vakiokamaa en nykyään ole, enkä välttämättä moneen kuukauteen palstalle edes vilkaise kirjoittamisesta puhumattakaan. Taidat siis sotkea minut johonkin toiseen kirjoittajaan ja ihmekös tuo sillä meitä numerokikkailijoita taitaa olla aika monta.

        Hedelmällinen keskustelu koostuu väitteestä ja vastaväitteestä, mielipiteitten vaihdosta sekä niiden perusteluista. Vedota voi tutkimustietoon, lakiin, asiantuntijoihin jne. mutta älkäämme unohtako myöskään omakohtaisia kokemuksia ja sen myötä tullutta tietoa. Nämäkin ovat arvokkaita vaikkei niistä linkkejä löytyisi.

        Psst. trollit eivät kerro totuudenmukaisesti omista eläimistään, mutta minä olen kertonut useasta, sekä kissoista että koirista ja jopa niiden nimet maininnut. Entä sinä?

        Hedelmällistä keskustelua en ole täällä ainakaan näiden yleisten kiistanaiheiden kohdalla havainnut kertaakaan. Samoja argumentteja hoetaan vuodesta toiseen molemmin puolin, eikä toisten mielipiteille anneta mitään arvoa. Eiköhän suurella osalla kirjoittajista ole tarve vain haastaa riitaa, eikä edes pyrkiä keskustelemaan asioista.

        Olin täällä jo sen omituisen seriffin aikana. Hän oli luonut omat säännöstönsä, jonka nojalla hän mielivaltaisesti poisti viestejä. Yhden täysin neutraalin viestini hän poisti ja laitoin sen uudelleen. Hän sen taas poisti ja minä laitoin uudelleen. Tätä poisto/uudelleen laitto-kisa kesti niin kauan kunnes hänet potkittiin pois.

        Kyllähän minä olen eläimistäni kertonut usein, vaikka vähän väliä saan lukea väitteen etten niistä mitään kerro.


      • 55+5
        7+9 kirjoitti:

        Hedelmällistä keskustelua en ole täällä ainakaan näiden yleisten kiistanaiheiden kohdalla havainnut kertaakaan. Samoja argumentteja hoetaan vuodesta toiseen molemmin puolin, eikä toisten mielipiteille anneta mitään arvoa. Eiköhän suurella osalla kirjoittajista ole tarve vain haastaa riitaa, eikä edes pyrkiä keskustelemaan asioista.

        Olin täällä jo sen omituisen seriffin aikana. Hän oli luonut omat säännöstönsä, jonka nojalla hän mielivaltaisesti poisti viestejä. Yhden täysin neutraalin viestini hän poisti ja laitoin sen uudelleen. Hän sen taas poisti ja minä laitoin uudelleen. Tätä poisto/uudelleen laitto-kisa kesti niin kauan kunnes hänet potkittiin pois.

        Kyllähän minä olen eläimistäni kertonut usein, vaikka vähän väliä saan lukea väitteen etten niistä mitään kerro.

        ok, rauha maassa!

        Koiran kanssa lähdetään jalkaa nostamaan.


      • 6+66
        7+9 kirjoitti:

        Hedelmällistä keskustelua en ole täällä ainakaan näiden yleisten kiistanaiheiden kohdalla havainnut kertaakaan. Samoja argumentteja hoetaan vuodesta toiseen molemmin puolin, eikä toisten mielipiteille anneta mitään arvoa. Eiköhän suurella osalla kirjoittajista ole tarve vain haastaa riitaa, eikä edes pyrkiä keskustelemaan asioista.

        Olin täällä jo sen omituisen seriffin aikana. Hän oli luonut omat säännöstönsä, jonka nojalla hän mielivaltaisesti poisti viestejä. Yhden täysin neutraalin viestini hän poisti ja laitoin sen uudelleen. Hän sen taas poisti ja minä laitoin uudelleen. Tätä poisto/uudelleen laitto-kisa kesti niin kauan kunnes hänet potkittiin pois.

        Kyllähän minä olen eläimistäni kertonut usein, vaikka vähän väliä saan lukea väitteen etten niistä mitään kerro.

        On olemassa laki ja on olemassa mielipide.
        Miksi ihmeessä jonkun lainrikkojan mielipidettä pitäisi arvostaa. Varsinkin kun kyse on lemmikkieläimen hoidosta jonka hyvinvointi, turvallisuus ja elämä on omistajan vastuulla.


      • 7+9
        6+66 kirjoitti:

        On olemassa laki ja on olemassa mielipide.
        Miksi ihmeessä jonkun lainrikkojan mielipidettä pitäisi arvostaa. Varsinkin kun kyse on lemmikkieläimen hoidosta jonka hyvinvointi, turvallisuus ja elämä on omistajan vastuulla.

        Sinä nyt olet elämääsi katkeroitunut sekopää, etkä ressukka arvosta edes omaa mielipidettäsi. Kunhan purat pahaa oloasi nettiin.


      • weorifjow3ijow3ir4f
        7+9 kirjoitti:

        Sinä nyt olet elämääsi katkeroitunut sekopää, etkä ressukka arvosta edes omaa mielipidettäsi. Kunhan purat pahaa oloasi nettiin.

        Jahah!

        Kukahan se OIKEASTI onkaan elämäänsä katkeroitunut sekopää?

        A) Henkilö, joka neuvoo ja kannustaa kaikkia pitämään lemmikkieläimistä hyvää huolta ja kieltää päästämästä niitä HEITTEILLE.

        vai

        B) Henkilö, jonka mielestä lemmikkieläimistä ei tarvitse välittää, vaan ne voi päästää vapaasti ja valvomattomina HEITTEILLE kulkemaan.

        Kumpi? Henkilö A vai henkilö B?

        Minusta henkilö B.


    • Bää bää vita lamm

      Ovatko kissapalstalla kirjoittavat laumaeläimiä?

      Siltä ainakin vaikuttaa, sillä saattaa mennä tuntikausia jopa päiviä kun viestejä ei tule kuin korkeintaan pari kolme harvakseltaan ja sitten BUM kuin tykinsuusta samalla kellonlyömällä, samaan aikaan täällä onkin lauma kirjoittajia joilla 99% tekstistä ihan yhdentekevää liibalaabaa eikä lainkaan kunnollista keskustelua.

      Mistä tämä lammaslaumainen käyttäytyminen johtuu?

      • T. Rolli

        Siitä että kirjoittajia on vain yksi!


    • Luultavasti joku

      Yksinäinen työtön reppana kirjoittelee itselleen yön pitkät tunnit.

      • 11+22

        Kuinka ihmisillä on aikaa päivystää nettipalstalla koko päivä ja jopa öisin? Eikö teistä kukaan ole töissä tai koulussa? Oletteko kaikki työttömiä, eläkeläisiä tai normaalista ihmiselämästä vieraantuneita? Eikö teillä ole muuta elämää kuin nettitrollaus?

        Minä olen opiskelija jolla on päivisin vapaatunteja, mutta siltikään en jouda enkä edes viitsi täällä olla kaikkea aikaani, en edes vapaa-aikaani kuten eräät.


      • 6+66
        11+22 kirjoitti:

        Kuinka ihmisillä on aikaa päivystää nettipalstalla koko päivä ja jopa öisin? Eikö teistä kukaan ole töissä tai koulussa? Oletteko kaikki työttömiä, eläkeläisiä tai normaalista ihmiselämästä vieraantuneita? Eikö teillä ole muuta elämää kuin nettitrollaus?

        Minä olen opiskelija jolla on päivisin vapaatunteja, mutta siltikään en jouda enkä edes viitsi täällä olla kaikkea aikaani, en edes vapaa-aikaani kuten eräät.

        En ymmärrä mitä ihmeen tappelemista tai kinaamista kissan hoidossa on.
        Kissaa pidetään kuten laki määrää. PISTE.

        Jos laki ei miellytä niin eduskuntaan kiljumaan.
        Vähän kun väittelis rattijuopon kanssa että saako ajaa kännissä vai ei.


      • 12+15
        6+66 kirjoitti:

        En ymmärrä mitä ihmeen tappelemista tai kinaamista kissan hoidossa on.
        Kissaa pidetään kuten laki määrää. PISTE.

        Jos laki ei miellytä niin eduskuntaan kiljumaan.
        Vähän kun väittelis rattijuopon kanssa että saako ajaa kännissä vai ei.

        Jospa kissoja pidettäisiin kuten inhimillisyys ja terve maalaisjärki määrää mutta kun ei niin eil

        Lemmikkieläin jätetään yksin pihan perille kun itse ei jakseta nostaa läskipersettä ylos penkiltä edes sen vertaa että lähdettäisiin kissan kanssa kävelemään tai tehtäisiin sille kunnollinen ulkoaitaus, siis kunnollinen eikä 1mx2m kuten tuttavilla näin.


      • 7+98
        6+66 kirjoitti:

        En ymmärrä mitä ihmeen tappelemista tai kinaamista kissan hoidossa on.
        Kissaa pidetään kuten laki määrää. PISTE.

        Jos laki ei miellytä niin eduskuntaan kiljumaan.
        Vähän kun väittelis rattijuopon kanssa että saako ajaa kännissä vai ei.

        Ei vaan kissaa pidetään niin kuin itse parhaaksi nähdään. KAKSI PISTETTÄ.

        Ja kissan kannalta parasta on vapaus. Senhän me kaikki tiedämme.


      • sdijfoerfjioweri
        7+98 kirjoitti:

        Ei vaan kissaa pidetään niin kuin itse parhaaksi nähdään. KAKSI PISTETTÄ.

        Ja kissan kannalta parasta on vapaus. Senhän me kaikki tiedämme.

        HÖPÖHÖPÖ!

        Eläimen HEITTEILLÄ pitäminen on ELÄINRÄÄKKÄYSTÄ.

        Lopeta heti moinen rikollinen touhusi!


    • höperö+höperömpi

      Tai, jospa ihmisiä pidettäisiin kuten inhimillisyys ja terve maalaisjärki määrää,
      mutta kun ei niin ei.

      Ihmislapsi jätetään yksin pihan perille ja viranomaisetkaan ei tee mitään.
      esm. Eerika, tyttönen elämänsä alussa.

      Kyllä Kissoilla on asiat hyvin, omistajat huolehtivat erinomaisesti kissoistaan.
      Naapurit huolehtivat karkureista.
      Poliisit laatii pamflettaja Kissojen elämästä.
      Kuvataiteen tohtori teemu mäki huolehtii kissakannan liikakasvusta.
      Suomi 24 kissasivustoilla röllit kirjoittelee asiaatuntevia lausuntoja.

      Hienoa pitää Kissoja näin sivistyneessä ja turvallisessa maassa.

      • diapam?

        Pointtisi oli?

        Jos noin ahdistaa niin Suoli24 sivuilta löytyy sullekin oikeampi osoite kuin lemmikkieläinpalsta.


    • Koiraihmiset hyi

      Ne on varmaan koiraihmisiä, jotka trollaavat tänne. Koiraihmiset ovat tutkitusti tyhmempiä kuin kissaihmiset ja haukkuvat mielellään. "Tyhjät tynnyrit kolisevat".

      • trollit hyi

        Suomi kaksneljän ammattitrollit ovat saastuttaneet melkein kaikki palstat eikä ainoastaan poloista kissakeskustelua. Käy vilkaisemassa muita niin huomaat. Koirapalstalla meno meni niin sairaaksi että sinne tuli seriffit keskustelijoita kaitsemaan ja kohta sellainen on täälläkin.


      • Huomasin
        trollit hyi kirjoitti:

        Suomi kaksneljän ammattitrollit ovat saastuttaneet melkein kaikki palstat eikä ainoastaan poloista kissakeskustelua. Käy vilkaisemassa muita niin huomaat. Koirapalstalla meno meni niin sairaaksi että sinne tuli seriffit keskustelijoita kaitsemaan ja kohta sellainen on täälläkin.

        Jos seriffit auttavat asiaa, niin tervetuloa heille vaan. Trolleja inhoan minäkin vielä paljon enemmän kuin koiraihmisiä (heistäkin oikeastaan vain niitä jotka ottavat koiran vääristä syistä ja antavat sen terrorisoida lähimmäisiä ihan vapaasti).


      • tsot tsot
        Huomasin kirjoitti:

        Jos seriffit auttavat asiaa, niin tervetuloa heille vaan. Trolleja inhoan minäkin vielä paljon enemmän kuin koiraihmisiä (heistäkin oikeastaan vain niitä jotka ottavat koiran vääristä syistä ja antavat sen terrorisoida lähimmäisiä ihan vapaasti).

        Älä yleistä, sillä sekä koira- että kissaihmisiä on monenlaisia. Mulla ei ole koiraa eikä tule, mutta en silti niitä enkä niiden omistajia inhoa vaikka joukossaan on pissapäitä kuten kissaihmisissäkin.

        Sefuksihan voi kuka tahansa halutessaan ilmoittautua, eli siitä vain ylläpitoon yhteys. Toivotaan nyt kuitenkin ettei tule se muinoinen sefu josta meistä monella on varmaan "mukavia muistoja".


      • wepofwpeojwperof
        tsot tsot kirjoitti:

        Älä yleistä, sillä sekä koira- että kissaihmisiä on monenlaisia. Mulla ei ole koiraa eikä tule, mutta en silti niitä enkä niiden omistajia inhoa vaikka joukossaan on pissapäitä kuten kissaihmisissäkin.

        Sefuksihan voi kuka tahansa halutessaan ilmoittautua, eli siitä vain ylläpitoon yhteys. Toivotaan nyt kuitenkin ettei tule se muinoinen sefu josta meistä monella on varmaan "mukavia muistoja".

        Sillä erotuksella, että koiraihmisistä 98% huolehtii lemmikeistään asiallisesti.

        Kissaihmisistä vain 2% tekee niin.

        Miettikääpä sitä!


      • 2+18
        wepofwpeojwperof kirjoitti:

        Sillä erotuksella, että koiraihmisistä 98% huolehtii lemmikeistään asiallisesti.

        Kissaihmisistä vain 2% tekee niin.

        Miettikääpä sitä!

        Kutakuinkin noinhan se menee.

        Vaikea sitä on ymmärtää että jos koirasta jaksetaan ja viitsitään huolehtia asiallisesti sekä sitä ulkoiluttaa päivittäin jopa useita kertoja, niin miksi kissan suhteen se on enemmistölle niin kovin vaikeaa? Ei kissa tarvitse 5-10km lenkkejä eikä koulutusta kuten koira, joten luulisi laiskemmankin ihmisen jaksavan naukujaisensa kanssa edes vähän matkaa kävellä mutta kun ei!

        5 koiran ja useamman kissan kokemusella todettua.


      • 7+9
        2+18 kirjoitti:

        Kutakuinkin noinhan se menee.

        Vaikea sitä on ymmärtää että jos koirasta jaksetaan ja viitsitään huolehtia asiallisesti sekä sitä ulkoiluttaa päivittäin jopa useita kertoja, niin miksi kissan suhteen se on enemmistölle niin kovin vaikeaa? Ei kissa tarvitse 5-10km lenkkejä eikä koulutusta kuten koira, joten luulisi laiskemmankin ihmisen jaksavan naukujaisensa kanssa edes vähän matkaa kävellä mutta kun ei!

        5 koiran ja useamman kissan kokemusella todettua.

        No kun kissa osaa varsin mainiosti hoitaa ulkoilunsa ihan itse. Ihminen seurana ei ole kuin haitaksi kissalle. Tuo selkeä totuus on sinulle kerrottu kymmeniä kertoja, mutta trollaava mielesi ei suostu ottamaan sitä vastaan.


      • 9+1
        7+9 kirjoitti:

        No kun kissa osaa varsin mainiosti hoitaa ulkoilunsa ihan itse. Ihminen seurana ei ole kuin haitaksi kissalle. Tuo selkeä totuus on sinulle kerrottu kymmeniä kertoja, mutta trollaava mielesi ei suostu ottamaan sitä vastaan.

        Syvä huokaus. Kuules luupää, etkö ole huomannut että meitä puskajusseja eli numeropellejä on täällä useampikin? Minä en ole se toinen kaltaisesi trolli ja mitä luultavammin en ole myöskään sinä, mutta ei voi tietää.


      • wepjfpoewirfjroew3
        7+9 kirjoitti:

        No kun kissa osaa varsin mainiosti hoitaa ulkoilunsa ihan itse. Ihminen seurana ei ole kuin haitaksi kissalle. Tuo selkeä totuus on sinulle kerrottu kymmeniä kertoja, mutta trollaava mielesi ei suostu ottamaan sitä vastaan.

        Selkeä totuus on se, että ilman omistajansa välitöntä valvontaa liikkuva kissa on HEITTEILLÄ.

        Ja semmoinen on RIKOLLISTA!

        Häpeä älyttömiä tapojasi, mokoma hullu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe