Jokin jumalallinen energia kosketti

- näkeekö joku mikä?

Mikähän tämän ison miehen merkitys minun elämässäni oikein on...Näkeekö joku näkijä täällä? Tutustuin keväällä kaverina harrastuksen parissa. Riidanhaluinen mies ja jotenkin kypsymättömän oloinen, vaikka on viisikymppinen. Ajattelin ettei me kyllä sovita toistemme kanssa. Minä olin se joka ylläpidin ystävyyttä ja toimin sillanrakentajana. Kovin yksinäiseltä vaikuttaa, varmaan impulsiivisen käytöksen takia moni säikähtää. Hän on kunnollinen mutta hyvin harkitsematon käytökseltään.

Huhtikuun yönä, 23.4. valvoin koko yön unta saamatta ja aamuyön tunteina minut yllättäen nostettiin ihan kuin irti kehostani johonkin valtavaan rakkauteen kenttään, missä oli tämä mieskin. Tunsin jumalallisen energian ja ylimaallista autuutta joka koski juuri tätä miestä. Jokin ihmeellinen virta koko keskikehossa.

Kesän aikana tapailimme kyllä harrastuspaikalla ja pääsimme vähän läheisempään kosketukseenkin eli vipinää oli, mutta hänellä tuntuu olevan vaikeaa sosiaalisissa suhteissa, vaikka on väliin kovin hauska ja hyvää seuraakin. Mutta hän ei ainakaan minusta kovin tunnu välittävän, vaikka tuntuu luokseni väliin etsiytyvänkin.

Mikä ihme tämä tapaus oikein on? Mitä tuo jumallinen energia suhteessa tähän mieheen tarkoittaa sillä suhteemme tuntuu aika arkipäiväiseltä? Se oli jotain ylimaallista rakkautta, emmekä edes tapaile enää kuin vain sattumalta. Onko meillä jokin tehtävä, karmaa yhdessä, pitääkö minun lähimmäisenrakkaudesta olla hänen ystävänsä kun ne ovat harvassa, vai olemmeko joskus vielä yhdessä vai mitä ihmettä tämä on... ?

Olisi hienoa jos joku saisi jostain kiinni tällä palstalla, olen ymmälläni. Aikahan sen tietenkin näyttää, mutta en saa mielestäni tuota ylimaallista arkikokemuksen yläpuolella olevaa autuuteen nostamisen tunnetta, mikä kesti koko yön ja jatkui vielä seuraavanakin päivänä.

2

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voin sanoa vähän kokemuksestasi koska itsellänikin on samoja kokemuksia elämässäni ja erityisesti entisen mieheni kanssa, ja voin sanoa että tällaista ei koe ihan turhaan vaan kaikella on merkityksensä, mitään ei tapahdu sattumalta, se ei tarkoita että teidän tulisi olla fyysisessä yhteydessä tässä elämässä vaan luulen että teidän on vaikea jättää toisianne kokonaan juuri sen takia että teillä on yhteistä karmaa ja nämä henkilökohtaiset vaikeudet ja sidokset joita teillä (miehellä) on voi parantua juuri sen kautta että te olette kohdanneet toisenne tässä elämässä, niin erilaisia kuin olette, mutta se auttaa teitä eteenpäin omassa kehityksessänne juuri että tämä negatiivinen karma paranee. usein voi hankaluutta tuottaa se että sielulliset siteet ymmärretään väärin ja yritetään luoda suhdetta siitä mutta se voi vaan pahentaa asiaa, mikä teidän tarkoituksenne on tulee varmasti selviämään sinulle myöhemmin, tällä miehellä on jotain mikä auttaa sinun kohti elämäsi tavoitteita, mutta se edellyttää että tämä mies ensin löytää sisäisen tasapainon itsessään mikä saattaa olla hyvin haasteellinen ja tuskainen asia eikä ole mitenkään mahdollista että te löydätte toisianne ennen sitä sielullisessa merkityksessä. Me ihmiset kun olemme jakautuneita, meidän on löydettävä yhteys tähän jumalalliseen lähteeseen ja ihmiset joita kohtaamme voi auttaa meitä eteenpäin sinne sitä tiedostamatta, eikä se ehkä tapahdu tässä elämässä vielä vaan seuraavassa, mutta olemme kaikki matkalla sinne ja tähän tunteeseen että emme ole jakautuneita enää vaan olemme ehjiä ja yhteydessä tähän jumalalliseen lähteeseen. Luulen että sinun aikasi on odottaa ja nämä kokemukset ovat pohjaa sille mitä sinun tulee tehdä elämässäsi, tällä on jokin syvempi tarkoitus siis sinun henkilökohtaiseen tulevaisuuteesi liittyen. Tulet löytämään ihan uuden tason ja keskittymään näihin henkisiin asioihin.

      • näkihän joku, ihanaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe