Homojen häämuotia:/

Villin kututus

25

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I.P.

      Pitäisi?
      Miksi pitäisi.
      Ei kinosta, kunhan jotain on päällä.
      Itse menin naimisiin lainavaatteessa.

      Miksi arvostelet ihmistä? Kuka sinulle on siihen käskyn antanut?

    • Vastaus ?

      Minä kysyn miksi haluat aina tuoda näitä homojuttuja tänne 60 palstalle ?

      • a.p.

        No eikös homot itse halua että heistä puhutaan tasa-arvon nimissä?
        Puhutaan nyt sitten. Jos ovat ihmisiä niin kuin muutkin, niin miksei heistä saa keskustella ja kertoa mielipidettään ?


    • ...

      Kannattais varmaan kysellä Päivi Räsäseltä tai Timo Soinilta.

      =DW=

    • ei helevetti...

      Vanhat sotaveteraanit vuodattavat katkeria kyyneleitä tämän näyn edessä.

      "Tämänkö takia me uhrasimme parhaat vuotemme ja terveytemme Isänmaan puolesta.
      Tämäkö on se vapaus, minkä vuoksi taisteltiin ja paleltiin.
      Pelkästään siksi, että jälkipolvi pääsee kaapista ulos."

      • ahaugustisinäonnelli

        Voi jösses sentään.
        Homoja on aina ollut yhtä paljon, ja aina tulee olemaan.
        Moni homo puolusti maatamme, kaatuen tai vammautuen.

        Olet tosi onnekas, jos tuo on on suruistasi suurin.


      • ......
        ahaugustisinäonnelli kirjoitti:

        Voi jösses sentään.
        Homoja on aina ollut yhtä paljon, ja aina tulee olemaan.
        Moni homo puolusti maatamme, kaatuen tai vammautuen.

        Olet tosi onnekas, jos tuo on on suruistasi suurin.

        Mene homo-palstalle.


      • ahaugustisinäonnell
        ...... kirjoitti:

        Mene homo-palstalle.

        Miksi ihmeessä. Minulle ihminen on ihminen, ei se, mitä tekee vertaisensa kanssa makkarissa.
        Miksi se sinulle on epänormaalin tärkeätä?


      • ......
        ahaugustisinäonnell kirjoitti:

        Miksi ihmeessä. Minulle ihminen on ihminen, ei se, mitä tekee vertaisensa kanssa makkarissa.
        Miksi se sinulle on epänormaalin tärkeätä?

        Epänormaalin tärkeätä se on juuri sinulla. Ihminen on ihminen, miksi korostat sitten homoja.


      • ahaugustisinäonnell
        ...... kirjoitti:

        Epänormaalin tärkeätä se on juuri sinulla. Ihminen on ihminen, miksi korostat sitten homoja.

        Luule mitä luulet.

        Mitä järkeä on haukkua homoja, ihmisiä? Minusta se on älytöntä.
        Mutta kukin oman IQ:nsa antamilla edellytyksillä.
        Amen.
        Hyvää Ötyä. Toivo valaistumista.


      • karu homma
        ahaugustisinäonnelli kirjoitti:

        Voi jösses sentään.
        Homoja on aina ollut yhtä paljon, ja aina tulee olemaan.
        Moni homo puolusti maatamme, kaatuen tai vammautuen.

        Olet tosi onnekas, jos tuo on on suruistasi suurin.

        Mitähän olisi mahtanut kotiväki tuumia, kun pojalta olisi tullut kortti rintamalta:
        Hei isä ja äiti! Miten olette voineet?
        Menin viime viikolla kihloihin yhden Börjen kanssa.
        Kun tulen taas lomille, niin tarjoan kihlajaiskorvikkeet koko kylänväelle.
        Kertokaa kavereille kans!


      • m.,a¨+m
        karu homma kirjoitti:

        Mitähän olisi mahtanut kotiväki tuumia, kun pojalta olisi tullut kortti rintamalta:
        Hei isä ja äiti! Miten olette voineet?
        Menin viime viikolla kihloihin yhden Börjen kanssa.
        Kun tulen taas lomille, niin tarjoan kihlajaiskorvikkeet koko kylänväelle.
        Kertokaa kavereille kans!

        Miksipä siitä olisi ilmoitettu.
        Onhan nykykirjallisuudessa kerrottu, kuinka paljon oli sodan aikana seksikokemuksia varmasti ihan heteromiehienkin kesken, joista sodan jälkeen ei hiiskuttukaan.


      • Sodoma
        ...... kirjoitti:

        Epänormaalin tärkeätä se on juuri sinulla. Ihminen on ihminen, miksi korostat sitten homoja.

        @ ......
        Eiköhän homot itse korosta itseään ja pidä meteliä sateenkaaripuuhasteluineen ja Pride-kulkueineen. Missäs viipyy hetero-kulkue ja heterobaarit ym.
        Miksi homobileetkin ovat aina irstailua?

        http://www.findance.com/uutiset/17705/australiassa-nayttavat-homobileet


      • ...
        Sodoma kirjoitti:

        @ ......
        Eiköhän homot itse korosta itseään ja pidä meteliä sateenkaaripuuhasteluineen ja Pride-kulkueineen. Missäs viipyy hetero-kulkue ja heterobaarit ym.
        Miksi homobileetkin ovat aina irstailua?

        http://www.findance.com/uutiset/17705/australiassa-nayttavat-homobileet

        Tänään on pyhäinpäivä. Mikä instanssi suomen pysäyttää vuorokaudeksi ja vastustaa sukupuolineutraaleita avioliittoja?

        Happy Halloween !

        =DW=


      • yökyöpeli.
        ... kirjoitti:

        Tänään on pyhäinpäivä. Mikä instanssi suomen pysäyttää vuorokaudeksi ja vastustaa sukupuolineutraaleita avioliittoja?

        Happy Halloween !

        =DW=

        Pyhäinmiesten päivä ei Halloween


      • ...
        yökyöpeli. kirjoitti:

        Pyhäinmiesten päivä ei Halloween

        Virallinen nimi on ollut jo aikansa suomessa "pyhäinpäivä".

        Toisekseen, samoja pileitä pidetaan ympäri maapallon, samoihin aikoihin. Venäjällä nimenä "Vanhempainpäivä", meksioissa "Kuolletitten päivä",jossain "Vainajien muistopäivä".

        Ja mun käsityksen ja tietojen mukaan kyse on suomessa lähinnä kristittyjen perinteisiltä suomalaislta varastamasta Kekristä, joka vääristeltiin muka kristilliseksi juhlapäiväksi. Alunperin kyse sadonkorjuun loppumisen juhlasta.


        "Halloween eli vanha pyhäinpäivän aatto on kuitenkin anglosaksisten maiden tapaan yhä 31.10. eli viimeistään pyhäinpäivänä, joskin käytännön syistä Suomessa tätä epävirallista päivää juhlitaan eniten jo edeltävänä lauantaina tai vasta pyhäinpäivänä."

        Kandeis edes auttavasti perehtyä johonkin asiaan, ennenkuin alkaa vänkäämään älyttömyyksiä.

        =DW=


      • bjotr
        Sodoma kirjoitti:

        @ ......
        Eiköhän homot itse korosta itseään ja pidä meteliä sateenkaaripuuhasteluineen ja Pride-kulkueineen. Missäs viipyy hetero-kulkue ja heterobaarit ym.
        Miksi homobileetkin ovat aina irstailua?

        http://www.findance.com/uutiset/17705/australiassa-nayttavat-homobileet

        Olen 5-kymppinen äijä tykkään ihmisistä,miehistä En seksistä .Tunnen kuitenkin olevani muodikkaasti hintti,homo,hinuri,takatuuppari,suklaalasse, jne jne Mä en äänestä vaaleissa vihreitä mustia adoptioäippiä enkä demari piilohinureita. Mulla ei työn takia ole aikaa huutaa kylillä oikeutta tuuppareille, koska mun pitää tehdä pari kerrostalon putkiremppaa. Mä en tiedä miten irstaita homobileet on, koska mun aika menee työntekoon ei stalkkaamiseen.


      • yökyöpeli.
        ... kirjoitti:

        Virallinen nimi on ollut jo aikansa suomessa "pyhäinpäivä".

        Toisekseen, samoja pileitä pidetaan ympäri maapallon, samoihin aikoihin. Venäjällä nimenä "Vanhempainpäivä", meksioissa "Kuolletitten päivä",jossain "Vainajien muistopäivä".

        Ja mun käsityksen ja tietojen mukaan kyse on suomessa lähinnä kristittyjen perinteisiltä suomalaislta varastamasta Kekristä, joka vääristeltiin muka kristilliseksi juhlapäiväksi. Alunperin kyse sadonkorjuun loppumisen juhlasta.


        "Halloween eli vanha pyhäinpäivän aatto on kuitenkin anglosaksisten maiden tapaan yhä 31.10. eli viimeistään pyhäinpäivänä, joskin käytännön syistä Suomessa tätä epävirallista päivää juhlitaan eniten jo edeltävänä lauantaina tai vasta pyhäinpäivänä."

        Kandeis edes auttavasti perehtyä johonkin asiaan, ennenkuin alkaa vänkäämään älyttömyyksiä.

        =DW=

        Tuli eilen luettua mitä kertoilit, mitäpä tuosta on merkitty allakkaan sillä sipuli.


    • palstalla.

      Eikö tämä homo saa ääntään kuuluviin muualla kun tällä

    • Takatuubbari

      Oletteko koskaan "sattuneet paikalle".

    • ****

      Olihan nämä erikoinen ilmestys synnyinpitäjässäni Etelä-Pohjanmaalla.
      Jos siellä menee ravintolaan ja sanoo:"kaikki painijat ovat homoja" saa turpaansa takuuvarmasti.

    • ent. siivoojaparka

      Hyvä, että nämä asialliset ketjut ainakin ovat säästyneet...

      Hej så länge...

      • En hyväksy

        Palautetoiminto ylläpidolle ei toimi, ilmeisesti ruuhkaa vai?


      • !!!!

        Näille löytyy aivan oma palsta.


      • |||||
        !!!! kirjoitti:

        Näille löytyy aivan oma palsta.

        Mille ihmeen "näille"?

        Varmaan meidän vakikirjoittajienkin määrään mahtuu monenlaisia, mikä ei ainakaan minua haittaa.
        Enkä ole h/l, vaan ihan tuikitavallinen hetero.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe