Olen reunalla

lohduton loputon

Auttakaa. Huomenna meen tappaan itteni. En jaksa enää. Kohta 4 vuotta oon tykännyt samasta tytöstä. Se ei vaan lopu, vaikka hän petti ja jätti minut törkeästi. Mulla ei ole mitään syytä tykätä siitä ämmästä, mutta silti palvon maata hänen jalkojensa alla edelleen.. Neljä vuotta on aika iso siivu elämästäni.

Niin kauan oon miettiny itteni tappamista. Niin kauan. Pikku ikuisuuden... Nyt saa riittää! Miks jatkaa ittensä kiduttamista?

En jaksa enää. Oon pelkkää paskaa. Hän romutti itsetuntoni. Niin kauan en oo pitäny itteäni muuna ku paskakasana. Vihaan itteäni. Oon ruma, turha, säälittävä roikkuja.

Se ei ees kato mua. Mulle se on edelleen koko mun maailma. Melkee kaikki päivät mietin sitä. Ja EI, en aio "lopettaa sen ajattelua, hankkia muuta tekemistä", mulla on OLLUT muuta tekemistä, muita suhteita, muita juttuja. Mikään ei vie pois sitä faktaa et tykkään siitä tytöstä ja kukaan ei korvaa sitä.

Kun kuolen, hirtän itteni, tai vielä parempaa; hyppään junan alle. Nopeaa ja vaivatonta. (Kuljettajalle tosin traumatisoivaa..?) Mun kaikki huolet on poissa. Kaikki! En tykkää enää kenestäkään. Kaikki on ohi. Kepeä harmiton valoisuus. Kaikki painava ja pimeä pois. Oon valmis menee, paitsi et vanhemmat ja kaverit suree. Silti, oma elämäni on ohi ja ei enää painetta, kipua, raastavaa tunnetta ja jatkuvaa itkua siitä miten raukka olen.

Sanokaa jooko joku jotain jos jollain on sanottavaa.

9

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku vaan

      Mä ehdotan:
      Älä tee sitä huomenna. Olet kestänyt neljä vuotta. Kestä vielä vuosi. Pystyt siihen. Mieti, suosittelisitko itsemurhaa toiselle ihmiselle, joka on samanlaisessa tilanteessa kuin sinä. Vaikka kaverillesi tai äidillesi.
      Auta muita ihmisiä. Tee pieni hyvä teko.
      Hakeudu sellaiseen paikkaan, jossa voit jakaa kokemuksiasi. Huomaat, ettet ole yksin.
      Tällä hetkellä olet keskellä mustaa, mutta kun pääset sen läpi, muistat taas miltä värit näyttävät.

    • Ei kannata

      Älä nyt ihmeessä itseäs tapa yhden naisen takia. Kyllä sä jonkun muunkin naisen vielä tapaat, jossakin ryhmässä. Mene vaikka kirkkoon tai muualle lesboille tarkoitettuihin tapahtumiin. Sun vanhemmat, ystävät ja kuljettajakin saa hirveät traumat, lopun ijäksi pahimmassa tapauksessa.
      Minkä ikäinen olet? Oletko töissä? Opiskeletko?

    • Vanhatätitarinoi

      Opi arvostamaan itseäsi. Veikkaan että olet melko nuori, joten elämää todellakin on jäljellä. Löydät varmasti ihanan naisen, joka on rakkautesi arvoinen. Älä hyvä ihminen tämän pettävän naisen takia mieti mitään tuollaista. Sinulla on varmasti kaunis sydän ja tulee vielä nainen, joka osaa sitä arvostaa.

      On ihan normaalia että se kipu ottaa aikansa, mutta kyllä se menee ohi. Usko mua

    • Gklöpiyg

      :D

    • never give up

      Mene johonkin terapiaan. Jos on itsemurha-ajatuksia, niin sulla on mielenterveys järkkyny ja tarvit ammattiapua. Älä luovuta! Oot vasta nuori ja neljä vuotta ei oo pitkä aika. Pääset yli tästä elämänvaiheesta, kun nyt ryhdistäydyt ja haet apua :)

    • 11+16

      Go For It!

    • Apua tilanteeseesi löytyy.

      Jos haluat keskustella tilanteestasi puhelimitse, voit aina soittaa Valtakunnalliseen kriisipuhelimeen. Puhelun voi soittaa nimettömänä ja se maksaa operaattorin veloittaman puhelumaksun verran. Valtakunnallisen kriisipuhelimen numero on 010 195 202. Puhelin päivystää arkisin klo 9-06, lauantaisin ja juhlapyhinä 15-06, sunnuntaisin 15-22.

      Jos taas haluat jutella kasvotusten, ympäri Suomea toimii kriisikeskuksia, joihin voit varata ajan ja tulla keskustelemaan paikan päälle. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät osoitteesta:

      http://www.mielenterveysseura.fi/sos-kriisikeskus/kriisikeskusverkosto/alueelliset_kriisikeskukset.
      Käynnit eivät maksa mitään.

      Jos haluat mielummin kertoa ajatuksistasi ja tuntemuksistasi lisää kirjoittamalla, voit ottaa meihin yhteyttä Tukinetin kautta (www.tukinet.net). Tukinetissä pääset keskustelemaan kahdenkesken tukihenkilön kanssa. Tukinet -live päivystää joka arkipäivä 15-19. Tukinetissä on myös foorumeita, joista on mahdollista löytää vertaistukea ihmisiltä, jotka ymmärtävät tilannettasi oman kokemuksensa kautta.

      Kiireellisessä tilanteessa voit ottaa yhteyttä paikkakuntasi psykiatriseen päivystykseen. Lähimmän psykiatrinen poliklinikan yhteystiedot löydät etsimällä netistä hakusanalla "psykiatrinen päivystys paikkakuntasi" tai "psykiatrinen poliklinikka paikkakuntasi".

      Itsemurhayrityksen jälkeen keskustelutukea kannattaa hakea heti.
      SOS-kriisikeskus Helsingissä tarjoaa tukea itsemurhaa yrittäneille selviytymisen tueksi ja uuden itsemurhayrityksen ehkäisemiseksi.
      Keskustelut ovat maksuttomia. Ajan varaaminen LINITY-asiakasvastaanotolle puhelimitse: 0800 98 030 (ma–pe klo 9–17)
      Lisätietoja: www.mielenterveysseura.fi/linity


      t. sos-kriisikeskus / pekka

    • vielä joskus

      Oon ollut kiinnostunut tytöistä asian tiedostaen kohta 15v ajan, mutta en ole päässyt lähempään kontaktiin.

      Elämässäni on vain yksi nainen (ei sukulainen), joka pitää minusta, mutta hänkin ihan heteronainen, iäkkäämpi, eikä asu ihan lähellä, niin en voi nähdä häntä jatkuvasti. Muita kavereita ei ole, ja vietän elämäni siis yksikseni. Tähän on tottunut jo pakostakin, ettei se kokoaikaa häiritse, mutta tyytyväinen en tilanteeseen ole.
      Ei ole auttanut ihmisiin tutustuminen. He eivät vaan pidä minusta. Vääränlainen ulkonäkö, olemus, ulosanti, luonne, arvot, kiinnostuksen kohteet jne..
      Ei auta seuran tarjoaminen/ehdotukset, kun torjutaan aina. Kauanko sitä jaksaa? Onnellisempi on yksin, kuin olla jatkuvan syrjinnän alaisena.

      Olisin halunnut olla tytön kanssa jo nuorempana, ns. "nuorena", mutta ei voi enää mitään. Ulkomailta löytyisi helpommin, niin kaveri kuin enemmänkin, mutta ei ole nyt sellainen tilanne, että voisin sinne lähteä. Toivottavasti jo ensi vuonna.

      En ole suunnitellut itsemurhaa, vaikka kipu asuu sydämessä. Odotan että tähän löytyy vielä lääke, toinen ihminen siis, läheltä, joka tykkää musta, haluaa viettää aikaa kanssani ja jolta sais läheisyyttäkin.

      • Salamanterilisko

        Missäs niihin likkoihin olet koittanut tutustua?

        Täältä netistä ainakin löytyy todella huonosti.

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3529

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10652685

        Ja sitten pitää altistua naisille. Mulla meni varmaan 3vuotta, ennenkö löyty ...ja ei kannata erikoisemmin mainostaa kokemattomuuttaan.
        Ja kävin viikottain melkeen ettimässä. Siihen maailman aikaan ei ollut kun kerran kuussa torstaisin ja sitten yhessä paikassa lauantaisin ja olikohan vielä kolmas paikka mis oli kans viikottain ainakin kesäisin.

        Ja sit jos oot kiinnostunut jostain harrastuksesta, niin rohkeesti vaan mukaan ja on suurempi todennäköisyys törmätä samanhenkiseen .

        Asuinpaikkakaan ei silleen merkkaa, mun yks tyttis tuli toiseltapuolen suomee välillä viikonlopuksi tänne Helsinkiin waimonhakumatkalle, eli kolus meikämestoja ja asusteli hotellissa tms,


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe