Liian vanha seksiin?

Venus-nainen

olen miettinyt sellaista asiaa että onkohan minussa jotain vikaa, olen 55v , vaihevuodet läpikäynyt mutta siitä huolimatta mieleni tekee seksiä, monet ikäiseni naiset kertovat että heidän ei tee mieli seksiä ja sinkut ovat hyvillään kun ei ole ukkoa vonkaamassa, monet myös sanovat etteivät ilkeisikään niillä vartaloilla olla miehen kanssa alasti, en itsekkään ole mikään madonna mutta minulla on rakastaja jota en tapaa muuten kuin seksin merkeissä eikä häntä häiritse pyöreät muotoni, haluaa antaa nautintoa minulle ja jatkaa niin pitkään että saan orgasmin, minua ei häiritse vaikka emme tapaile muuten, haluan vain seksiä, onko muilla tämän ikäisillä samoja tuntemuksia ja kokemuksia?

269

16475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +60v/mansen miäs

      Moro 'Venus-nainen'. Olen 60v ukon rähjä Tampereelta ja tekis minunkin vielä mieli naista. Löytyispä sellainen joka haluais istua naaman päälle et sais oikein kunnolla nuolla ja imeä,tuntea ku nainen laukeais..sais maistella nektaria... Onneks sulla on joku kenen kanssa pääset helpottaan oloasi ja saat seksiä..mä joudun oleen ilman vaikka haluja ois minullakin. Mut tsemppiä ja nauti kaikesta mitä saat irti. T.J

      • Raija56

        No et tosiaankaan ole.
        Itse 56-v nainen avoliitossa ja
        sexiä n.4-5 krt/viikossa ja kyllä nautinnollista.
        Muut saavat ajatella ihan mitä vaan,
        elämme täällä vain kerran!


      • Tyydytetty 62v mies.
        Raija56 kirjoitti:

        No et tosiaankaan ole.
        Itse 56-v nainen avoliitossa ja
        sexiä n.4-5 krt/viikossa ja kyllä nautinnollista.
        Muut saavat ajatella ihan mitä vaan,
        elämme täällä vain kerran!

        2 - 4 kertaa viikossa seksiä on erittäin kohtuullista oli kumppanit minkä ikäisiä vaan.
        Ei pakonomaisena tietenkään, ainahan ei arki kohtaa ja täsmää. Mutta periaatteessa.

        Ikääntyvillä naisilla vaan ne halut tahtovat lopahtaa, ehkä he kypsyvät totaalisesti liitoissaan samaan kaavaan ja jotkut eivät halua seksiä eron jälkeenkään. No, vielä 50 luvulla syntyneet ovatkin vanhoillissukupolvea ja eivät ole tottuneet vapahtavaan ilottelevaan seksielämään, niin se pidättyväisyys seuraa läpi elämän. Joillakin.
        Luultavasti seuraava sukupolvi jaksaa puurtaa seksiä läpi elämän.


      • Tampereen Venus!

        Eipä taida olla sinulla mitään mahdollisuuksia misssään lajissa, sairaista mielikuvituksistasi huoplimatta. Mene piiloon!!!. Hyvää yötä!!!


      • Onko tuurista kiinni
        Tyydytetty 62v mies. kirjoitti:

        2 - 4 kertaa viikossa seksiä on erittäin kohtuullista oli kumppanit minkä ikäisiä vaan.
        Ei pakonomaisena tietenkään, ainahan ei arki kohtaa ja täsmää. Mutta periaatteessa.

        Ikääntyvillä naisilla vaan ne halut tahtovat lopahtaa, ehkä he kypsyvät totaalisesti liitoissaan samaan kaavaan ja jotkut eivät halua seksiä eron jälkeenkään. No, vielä 50 luvulla syntyneet ovatkin vanhoillissukupolvea ja eivät ole tottuneet vapahtavaan ilottelevaan seksielämään, niin se pidättyväisyys seuraa läpi elämän. Joillakin.
        Luultavasti seuraava sukupolvi jaksaa puurtaa seksiä läpi elämän.

        Minä panen kyllä joka päivä. Muut eivät kiinnosta kuin korkeintaan 3-kymppiset. Nistä jotkut ovat ehkä oppineetkin jotain ja ottavat kunnolla suihin, jos hyvä tuuri sattuu!!


      • Ei Venuksen kieltä
        Tampereen Venus! kirjoitti:

        Eipä taida olla sinulla mitään mahdollisuuksia misssään lajissa, sairaista mielikuvituksistasi huoplimatta. Mene piiloon!!!. Hyvää yötä!!!

        Mikä ongelmasi on? Pantako kiristää kun täytyy ilkeillä jonkun intiimiasioista? Sun kannattaisi istua jonkun naaman päällä, voisi helpottaa.


      • Reino..
        Raija56 kirjoitti:

        No et tosiaankaan ole.
        Itse 56-v nainen avoliitossa ja
        sexiä n.4-5 krt/viikossa ja kyllä nautinnollista.
        Muut saavat ajatella ihan mitä vaan,
        elämme täällä vain kerran!

        Kyllä me eletään useamman kerran, tulet vielä huomaamaan sen =)


      • uno
        Ei Venuksen kieltä kirjoitti:

        Mikä ongelmasi on? Pantako kiristää kun täytyy ilkeillä jonkun intiimiasioista? Sun kannattaisi istua jonkun naaman päällä, voisi helpottaa.

        Tere peret ! On se niin vaikeeta kun jotkut osaavat nauttia .Hyvä jos seksi maistuu . On vain positiivista , kun jotkut uskaltavat irroitella .Ei sen luulisi ketään haittaavan , mutta tuntuu niitäkin olevan . Ottaisivat oppia.

        NAUTTIKAA


      • viiteen?
        Onko tuurista kiinni kirjoitti:

        Minä panen kyllä joka päivä. Muut eivät kiinnosta kuin korkeintaan 3-kymppiset. Nistä jotkut ovat ehkä oppineetkin jotain ja ottavat kunnolla suihin, jos hyvä tuuri sattuu!!

        Vai taas näitä SUIHIN ottajia.


      • puuma56

        Elämästä pitää nauttia, ikä ei esteenä, anna mennä vaan!!!!


      • Mimmi34
        Reino.. kirjoitti:

        Kyllä me eletään useamman kerran, tulet vielä huomaamaan sen =)

        He-he........,
        tulihan taas kunnon náurut...,KIITOS!
        Leikki sikseen olin ennen Ransu-koira!


      • Liian vanha sanotaan

        Tuleeko vielä mähnää, haisooko, jos tulee ja haisoo et ole.


      • höpöt24
        viiteen? kirjoitti:

        Vai taas näitä SUIHIN ottajia.

        täälon kans yks kehveli joka ei saa vaikka kolmessa asennossa annan ja vinkuu poskisoittoa sekä haukkuu lahnaks pitäskö laittaa pellolle


      • 52 v
        höpöt24 kirjoitti:

        täälon kans yks kehveli joka ei saa vaikka kolmessa asennossa annan ja vinkuu poskisoittoa sekä haukkuu lahnaks pitäskö laittaa pellolle

        Normaali, terve aikuinen ihminen kaipaa seksiä. Päälle viisikymppisellä ei ole enää paineita siitä että tulisi raskaaksi tai ettei tulisi raskaaksi, joten seksi on vapautuneemppaa, ilman paineita.


      • esp2

        Hei mies, aina voit vetää käteen, tai käydä baarissa etsimässä yöseura varmasti löytyy joku nuori nainen siellä. Onnea vaan matkaan.


      • vila1
        Onko tuurista kiinni kirjoitti:

        Minä panen kyllä joka päivä. Muut eivät kiinnosta kuin korkeintaan 3-kymppiset. Nistä jotkut ovat ehkä oppineetkin jotain ja ottavat kunnolla suihin, jos hyvä tuuri sattuu!!

        Ootko vähän kranttu jos vaan 3-kymppiset sulle kelpaa?


      • 52 v
        vila1 kirjoitti:

        Ootko vähän kranttu jos vaan 3-kymppiset sulle kelpaa?

        Ei tiedä hyvästä. Yli 50:sistä naisista monet ovat todella hyvää ja tyydyttävää seuraa sangyssä. Seksi luistaa, ei turhia estoja ja osaavat sellaista mistä kolmekymppiset naiset vasta unelmoivat.

        Toki nuoremmilla on etunsa, mutta parhaat ovat yleensä varattuja. Jos ei halua isoja draamoja, niin niistä kannattaa pysyä erossa. Yli viisikymppisissä on paljon eronneita ja karanneita, jotka osaavat hoitaa miehen tyytyväiseksi.


      • Tunteella 5
        puuma56 kirjoitti:

        Elämästä pitää nauttia, ikä ei esteenä, anna mennä vaan!!!!

        Ei se todellakkaan ole iästä kiinni vaan tunteista. Itselläni ole milloinkaan ollut
        pelkkiä seksuaalisia tarpeita. Sen vuoksi olenkin ihmetellyt miksi tästä aiheesta
        on syntynyt ongelma.


      • älä unta nää
        Raija56 kirjoitti:

        No et tosiaankaan ole.
        Itse 56-v nainen avoliitossa ja
        sexiä n.4-5 krt/viikossa ja kyllä nautinnollista.
        Muut saavat ajatella ihan mitä vaan,
        elämme täällä vain kerran!

        Herätys Raija, olet nukkunut pommiin...ja vaihda lakanat, tenas on valunut polviin.


      • DEMENTIA
        uno kirjoitti:

        Tere peret ! On se niin vaikeeta kun jotkut osaavat nauttia .Hyvä jos seksi maistuu . On vain positiivista , kun jotkut uskaltavat irroitella .Ei sen luulisi ketään haittaavan , mutta tuntuu niitäkin olevan . Ottaisivat oppia.

        NAUTTIKAA

        tosi uuno. mitä uskaltamista yli 55v on sexissä?


      • ei vaan..
        älä unta nää kirjoitti:

        Herätys Raija, olet nukkunut pommiin...ja vaihda lakanat, tenas on valunut polviin.

        Siis Reinon tenat? Kenelle muille miesten tenat on kun ikääntyvälle Reinolle?


      • 62v
        52 v kirjoitti:

        Normaali, terve aikuinen ihminen kaipaa seksiä. Päälle viisikymppisellä ei ole enää paineita siitä että tulisi raskaaksi tai ettei tulisi raskaaksi, joten seksi on vapautuneemppaa, ilman paineita.

        Olen 62v. ja nautin ihanasta rakastelusta saman ikäisen kaverini kanssa.
        Seksiä pelkästään seksin vuoksi en kaipaa enkä muita kumppaneita, kuin yhtä ja ainoaa. Valitettavasti voimme tavata hyvin harvoin.


      • Elinaniina
        Tyydytetty 62v mies. kirjoitti:

        2 - 4 kertaa viikossa seksiä on erittäin kohtuullista oli kumppanit minkä ikäisiä vaan.
        Ei pakonomaisena tietenkään, ainahan ei arki kohtaa ja täsmää. Mutta periaatteessa.

        Ikääntyvillä naisilla vaan ne halut tahtovat lopahtaa, ehkä he kypsyvät totaalisesti liitoissaan samaan kaavaan ja jotkut eivät halua seksiä eron jälkeenkään. No, vielä 50 luvulla syntyneet ovatkin vanhoillissukupolvea ja eivät ole tottuneet vapahtavaan ilottelevaan seksielämään, niin se pidättyväisyys seuraa läpi elämän. Joillakin.
        Luultavasti seuraava sukupolvi jaksaa puurtaa seksiä läpi elämän.

        Tyydytetty mies... tällä hetkellä suomailisilla taitaa olla vähemmän seksiä kuin koskaan. Tällä hetkellä ura, tavara ja raha ovat ensisijalla, seuraavaksi perhe ja koti ja sen jälkeen se pari ja seksi - jos jaksaa.

        Itselläni lopahti seksihaluni edellisessä suhteessa totaalisesti. Luulin jo että en halua ja että saan loppuelämäni käyttää liukuvoidetta. No, onneksi tuli uusi rakastaja ja huomasin ettei minussa tai haluissani ole mitään vikaa. Oli vain väärä mies ja tylsä seksielämä. Jos mies ei jaksa odottaa että nainen syttyy kunnolla ennen kun yrittää sisälle ja lopettaa kun nainen on syttynyt, niin ei ole ihme jos naiselta loppuu halut.

        Nainen tarvitsee paljon aikaa, kosketusta ja hellyyttä. Ja paljon hyvää seksiä. Tyydytetty nainen kehrää ja haluaa lisää.


      • Jaanus
        52 v kirjoitti:

        Ei tiedä hyvästä. Yli 50:sistä naisista monet ovat todella hyvää ja tyydyttävää seuraa sangyssä. Seksi luistaa, ei turhia estoja ja osaavat sellaista mistä kolmekymppiset naiset vasta unelmoivat.

        Toki nuoremmilla on etunsa, mutta parhaat ovat yleensä varattuja. Jos ei halua isoja draamoja, niin niistä kannattaa pysyä erossa. Yli viisikymppisissä on paljon eronneita ja karanneita, jotka osaavat hoitaa miehen tyytyväiseksi.

        Unta näät Uuno.


      • +60v/mansen miäs

        Edelleen täällä ois 60v ukko ilman naista ;)


      • nainen8
        +60v/mansen miäs kirjoitti:

        Edelleen täällä ois 60v ukko ilman naista ;)

        Lähde mansen miäs tanssiin, baariin tms. paljon olisi
        ikäisiäsi viriilejä katseenkestäviä naisia!


      • nainen8
        +60v/mansen miäs kirjoitti:

        Edelleen täällä ois 60v ukko ilman naista ;)

        Lähde mansen miäs liikkeelle, tanssiin , baariin tms. kyllä
        löytyisi viriiliä ja katseenkestävää naista


      • tättärää
        Tyydytetty 62v mies. kirjoitti:

        2 - 4 kertaa viikossa seksiä on erittäin kohtuullista oli kumppanit minkä ikäisiä vaan.
        Ei pakonomaisena tietenkään, ainahan ei arki kohtaa ja täsmää. Mutta periaatteessa.

        Ikääntyvillä naisilla vaan ne halut tahtovat lopahtaa, ehkä he kypsyvät totaalisesti liitoissaan samaan kaavaan ja jotkut eivät halua seksiä eron jälkeenkään. No, vielä 50 luvulla syntyneet ovatkin vanhoillissukupolvea ja eivät ole tottuneet vapahtavaan ilottelevaan seksielämään, niin se pidättyväisyys seuraa läpi elämän. Joillakin.
        Luultavasti seuraava sukupolvi jaksaa puurtaa seksiä läpi elämän.

        Höpös höpö,ei lopahda mihinkään.Ihmisel on viimonen asia ku säilyy
        tuo läheisyys ja seksuaalisuus,vaikkei muuten ku korvien välis.
        Ite oon 66,oikeen pedon luku tänä vuon,sinkkun ja ei sinkkun
        vaihtelevast,aina ei venhoa tarvi järven seläl lykkiä,vaikkei se siitä soutamisest kulukkaan,on sitä flirtin tynkääki kiva harrastaa
        sekin on lempeää seksiä
        Ja tohon vanhoillisuuteen en kybäl suostu, ku tän polven ja aikakauden immeiset
        juoksee vaan sen manin ja näyttämisen peräs, ei ne vilttikäärmeen
        kaa jaksa kisailla.....
        Ihmiset vaan pakkaa kieltämään nää himonsa ja halunsa, ku
        pelkäävät et tuomitaan käpyiksi,,sääli kylläkin
        ku tää kaik vaan paranee iän kans


      • 17+17
        Elinaniina kirjoitti:

        Tyydytetty mies... tällä hetkellä suomailisilla taitaa olla vähemmän seksiä kuin koskaan. Tällä hetkellä ura, tavara ja raha ovat ensisijalla, seuraavaksi perhe ja koti ja sen jälkeen se pari ja seksi - jos jaksaa.

        Itselläni lopahti seksihaluni edellisessä suhteessa totaalisesti. Luulin jo että en halua ja että saan loppuelämäni käyttää liukuvoidetta. No, onneksi tuli uusi rakastaja ja huomasin ettei minussa tai haluissani ole mitään vikaa. Oli vain väärä mies ja tylsä seksielämä. Jos mies ei jaksa odottaa että nainen syttyy kunnolla ennen kun yrittää sisälle ja lopettaa kun nainen on syttynyt, niin ei ole ihme jos naiselta loppuu halut.

        Nainen tarvitsee paljon aikaa, kosketusta ja hellyyttä. Ja paljon hyvää seksiä. Tyydytetty nainen kehrää ja haluaa lisää.

        On muuten niin, että myös mies tarvitsee tunteen että miestä halutaan. Minä en ainakaan innostu, jos minun pitää olla se ainoa aktiivinen osapuoli.


      • 13+13
        Tunteella 5 kirjoitti:

        Ei se todellakkaan ole iästä kiinni vaan tunteista. Itselläni ole milloinkaan ollut
        pelkkiä seksuaalisia tarpeita. Sen vuoksi olenkin ihmetellyt miksi tästä aiheesta
        on syntynyt ongelma.

        Juuri niin, kun mennään tunteella niin mitään ongelmaa ei ole ja toista haluaa varmasti.
        Seksissä pitäisi muutenkin olla enemmän tunnepuoli edellä menoa.


      • 68-mies
        uno kirjoitti:

        Tere peret ! On se niin vaikeeta kun jotkut osaavat nauttia .Hyvä jos seksi maistuu . On vain positiivista , kun jotkut uskaltavat irroitella .Ei sen luulisi ketään haittaavan , mutta tuntuu niitäkin olevan . Ottaisivat oppia.

        NAUTTIKAA

        Juu nautitaan ja kunnolla


    • Suurempi kysymys: Miksi näinkin turhasta asiasta pitää vollottaa netissä? Jos panettaa niin pane. Ei mulle oo ainakaan missään sanottu ett seksille ois yläikäraja. Seksi loppuu sitten kun toinen on kuollut ja jos senkin jälkeen jatkaa niin pitäs hankkiutuu hoitoon.

      • oikeastaan oletkin.

        taidat olla niitä puutteessa olevia savolaisia peräkamarin poikii ja siksi jupitat.


      • nainen 55

        Onpa tyhmä kirjotus usagi 88.Miten niin turha asia.Tämä palsta on nimenomaan seksi asioihin tarkoitettu.Mene sinne raamattu seuraan,mitä sä täälä kommentoit!!


      • kellokuu

        Epäilen suuresti että nämä jotka kehuu seksillään niin eivät sitä harrasta edes :)


      • mikäsinäperkeleolet
        nainen 55 kirjoitti:

        Onpa tyhmä kirjotus usagi 88.Miten niin turha asia.Tämä palsta on nimenomaan seksi asioihin tarkoitettu.Mene sinne raamattu seuraan,mitä sä täälä kommentoit!!

        Raamatun sanomahan on juuri sitä
        täydellistä seksuaalisuutta varten.
        Yhden miehen ja yhden vaimon välillä
        ikuisuuksiin Jeesuksen Hyvyyteen liittyen.

        Mitä nämä teidän likaiset,
        sotkuläjät ovat?
        Kerro minulle.
        Onko Jumala niiden suojelija.
        Kun harjoittajat kuolevat,
        mihin he joutuvat,
        tuskin sentään taivaaseen?


      • satan666 \,,/
        mikäsinäperkeleolet kirjoitti:

        Raamatun sanomahan on juuri sitä
        täydellistä seksuaalisuutta varten.
        Yhden miehen ja yhden vaimon välillä
        ikuisuuksiin Jeesuksen Hyvyyteen liittyen.

        Mitä nämä teidän likaiset,
        sotkuläjät ovat?
        Kerro minulle.
        Onko Jumala niiden suojelija.
        Kun harjoittajat kuolevat,
        mihin he joutuvat,
        tuskin sentään taivaaseen?

        Miks tuo saatanan raamattu ja jeesus pitää nykyään vetää esiin joka asias? Nyt oli puhe naimisesta ja haluista nii eiköhän perkele tääläki joku taliaivo keksi raamatun sanomaa ruveta julistamaan.


      • Aku Ankka ja Jeesus
        mikäsinäperkeleolet kirjoitti:

        Raamatun sanomahan on juuri sitä
        täydellistä seksuaalisuutta varten.
        Yhden miehen ja yhden vaimon välillä
        ikuisuuksiin Jeesuksen Hyvyyteen liittyen.

        Mitä nämä teidän likaiset,
        sotkuläjät ovat?
        Kerro minulle.
        Onko Jumala niiden suojelija.
        Kun harjoittajat kuolevat,
        mihin he joutuvat,
        tuskin sentään taivaaseen?

        ''mikäsinäperkeleolet
        29.11.2014 01:19
        0
        Sulje
        Raamatun sanomahan on juuri sitä
        täydellistä seksuaalisuutta varten.
        Yhden miehen ja yhden vaimon välillä
        ikuisuuksiin Jeesuksen Hyvyyteen liittyen.

        Mitä nämä teidän likaiset,
        sotkuläjät ovat?
        Kerro minulle.
        Onko Jumala niiden suojelija.
        Kun harjoittajat kuolevat,
        mihin he joutuvat,
        tuskin sentään taivaaseen? ''

        Siis voi apua mikä ihmeen sekopää tämäkin on? Aina näitä jeesus-kahjoja putkahtelee mielisairaan viikonloppulomilta tänne. Ding dong ping pong!


      • Ibanemus
        mikäsinäperkeleolet kirjoitti:

        Raamatun sanomahan on juuri sitä
        täydellistä seksuaalisuutta varten.
        Yhden miehen ja yhden vaimon välillä
        ikuisuuksiin Jeesuksen Hyvyyteen liittyen.

        Mitä nämä teidän likaiset,
        sotkuläjät ovat?
        Kerro minulle.
        Onko Jumala niiden suojelija.
        Kun harjoittajat kuolevat,
        mihin he joutuvat,
        tuskin sentään taivaaseen?

        Raamatus sanotaan, että Abraham, Iisak ja Jakob, nuo ensimmäiset patriarkat, panivat Herran käskystä orjattariaan jos vaimo ei suostunut antamaan, tai ei tullut raskaaksi. Sitten hurskailla kuninkailla Davidilla ja Salomolla oli oikein isot haaremit, noin 500 naista kummallakin. Näin oli Herra Jumala Jahve silloin säätänyt.
        Nykyinen länsimaiden Jumala kuulemma sallii normaalisti vain yhden miehen ja yhden naisen liiton, vain poikkeustapauksissa saa ottaa useamman. Tämä poikkeus koskee vain mormooneja ja muhamettilaisia. Taitaa sekin olla väärä tulkinta, koska myös sanotaan, että Jumala on aina ja ikuisesti samanlainen. Kun ennenkin sai pitää vaikka haaremia niin miksei nytkin?


    • 30w 06area

      No ei varmasti ole vikaa jos panettaa ja kaveri löytyy nii ei muuta ku töihin!
      Ite en kyllä muute piä 55vtä ees vielä hirveen vanhanakaa =D
      Jos ulkonäkö ja kemiat on mieleen kelepais kyllä mullekki =)

    • nuttuskehveli

      niinpä kyllä myöhemmälä iälläkim haluttaa ja me vanhemmat tiiämme mitä halutaan ja osaamme

      • nuttuskehveli

        sitten ihminen on vanha kun miehellä ei kalu enään seiso ja naisella ei mirri ole kostea


      • neptunus1
        nuttuskehveli kirjoitti:

        sitten ihminen on vanha kun miehellä ei kalu enään seiso ja naisella ei mirri ole kostea

        sitten voit ostaa seksinukke joka on aina valmis.


      • karvalaukku
        nuttuskehveli kirjoitti:

        sitten ihminen on vanha kun miehellä ei kalu enään seiso ja naisella ei mirri ole kostea

        olen kuuskaks ja kalu seisoo tanakasti monenmonta kertaa päivässä...
        treffipalstoilta löytyy naisia iloitteluun ja on kaksi vakituistakin naisystävää jotka tietävät ja hyväksyvät lukuisat naiseni...
        ja syystä koska tyydytän erinomaisesti heidät aina tavatessamme....
        toivottavasti ei tule mitään ikävää sairautta....sukupuolitaudeista en nyt puhu, .... joka lopettaisi tämän ihanan miehenelämän!
        onneks on paljon ilakoivia naisia ikäryhmässä 40 - 65 minullekkin!


    • Iloirtikaikki

      Myöhäistäkö? No ei todellakaan.

      Itse mies 60v, ja sanotaan, että jos ei nyt ihan niinkuin nuorena, mutta melkein. Pahin vihollinen lienee alkoholi ja muutenkin epäterveet elämäntavat. Itse alkoa vain harvoin, mutta vitamiineja, liikuntaa jne. säännöllisesti olematta mikään urheiluhullu kuitenkaan. Ei 55v naisella, jos on terve ja kunnossa, halujen olemassaolo ole mikään ihme. Ennemminkin sääntö kuin poikkeus kai nykyään. Nauttikaahan naiset elämästä :)

    • vähän nuorempi

      Olen itse kuullut päinvastaisia väitteitä kuin sinä.

    • minä

      Hei...Anna vaan mennä. Nainen vaan parhaassa iässä,joten suorituspaineita ei varmaankaan ole.Nauti siitä. Näin olen tehnyt itsekkin. Seksi tuntuu nyt paremmalta
      kuin aikoihin, vaikkakin vakisuhdetta ei tällä hetkellä ole.
      Ihana rakastelu toisen kanssa on elämän suola ja antaa hyvän mielen
      Itse olen huomannut samanikäisenä kuin sinä,estot sänkypuuhissa täysin kadonneet. Nautin ja annan kaikkeni, jotta toinen nauttii myös.

    • juntti

      mää 41v mies ja oon tuntennu jo muutama vuoren liika vanhaks.. tosi 16h työpäivät.. 7pv viikos ja 365 vuoes saattaa vaikuttaa.. mu see tät maajussin elämää nykyää

    • vanh

      Mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi. Tule meille vaan,meillä leivotaan.

    • Hei! Ikäsi ei ole mikään este,päin vastoin. Tässä iässä tietää ja uskaltaa tehdä
      rakastelusta nautinnon,ilman estoja.Kokemusta on elikä uskaltaa heittäytyä tilanteeseen täysin.
      Anna vaan mennä...ja nauti!

      • pimpelipom...

        en kyllä usko että toi toimii,kehut vaan.ja nyt nauru :D


    • onnelliset2

      Kaikilla on oikeus rakkauteen ja tunteisiin , mikääm ei ole ihanapaa kuin halu ja läheisyys, antaa mennä mennä vaan , jokainen iästä riippuen. Olemme jokainen erilaisia,

    • puuttees

      Hei! Olen 60 mies ja mieli tekisi, vaimoni mieli ei tee. On vain näillä vuosilla niin hankalaa löytää fiksua, mukavaa, mielenkiintoisaa naisseuraa, kun erotakkaan ei viitsi, sillä eihän se seksi - vaikka tärkeää olisikin, ole elämän ja avioliiton se tärkein juttu.

      • 60/69 pelkkää rautaa

        Olen 60-vee nainen. Mies seksikaverina on 69-vee. Olemme vapaita.
        Meillä on loistosuhde.
        Olemme estottomia,ja teemme kaikkea,mikä toista miellyttää.
        Sanoisin,että seksi on parempaa kuin nuorena.
        Kerromme toisillemme mikä tuntuu parhaalta.
        Eikä se ole maailmanloppu,jos erektio on välillä heikko,tai märkyys ei riitä.
        Sitä varten haetaan apteekista rohtoja.


      • yritäedes

        Sekisi vaatii oikean kemian,vaimosi ei halua sinua enää-se on tosiasia.Hänkin haaveilee toisesta.


      • puuttees kans

        Hei puuttees:)
        Me voitais jeesata toisiamme.Olen varmaan juuri tuota mitä haet ja samoilla argumenteilla olen liikenteessä.Mieheni ei pysty eikä häntä enää huvita .
        Mietitäänkö tätä?


      • MINÄJEESUS
        60/69 pelkkää rautaa kirjoitti:

        Olen 60-vee nainen. Mies seksikaverina on 69-vee. Olemme vapaita.
        Meillä on loistosuhde.
        Olemme estottomia,ja teemme kaikkea,mikä toista miellyttää.
        Sanoisin,että seksi on parempaa kuin nuorena.
        Kerromme toisillemme mikä tuntuu parhaalta.
        Eikä se ole maailmanloppu,jos erektio on välillä heikko,tai märkyys ei riitä.
        Sitä varten haetaan apteekista rohtoja.

        Niin tietysti.
        Omasta mielestänne.
        Voitko kuvata suhdettanne.
        Ja erityisesti sitä puolta,
        miten se poikkeaa eläimen
        sukupuolisuhteesta.
        Ja tämä ei ole ilkeilyä,
        vaan tieteellisyyttä.
        Millä tavalla pahojen
        vanhojen ihmisten
        seksuaalisuus eroaa
        eläimistä?

        KERRO SAATANA
        MINULLE KUN OLET
        NIIN SAATANAN VIISAS.
        oLE TIETEELLINEN.
        KATSOTAAN ONKO EROA!


      • 60/69 pelkää rautaa
        MINÄJEESUS kirjoitti:

        Niin tietysti.
        Omasta mielestänne.
        Voitko kuvata suhdettanne.
        Ja erityisesti sitä puolta,
        miten se poikkeaa eläimen
        sukupuolisuhteesta.
        Ja tämä ei ole ilkeilyä,
        vaan tieteellisyyttä.
        Millä tavalla pahojen
        vanhojen ihmisten
        seksuaalisuus eroaa
        eläimistä?

        KERRO SAATANA
        MINULLE KUN OLET
        NIIN SAATANAN VIISAS.
        oLE TIETEELLINEN.
        KATSOTAAN ONKO EROA!

        MINÄJEESUS: vastaus
        Suhteemme on kahden aikuisen välinen lämmin/seksuaalinen suhde.
        Hellimme toisiamme halailulla,niskahieronnalla,suudelmilla.
        Vietti,minkä ihminen saa syntymähetkellä, toimii määrättyjen ihmisten kanssa. Kemiat todella pelaa.
        Koskettelemme käsin,huulilla,kielellä.
        Ja olemme niin lähellä toista,kun se on mahdollista.
        Ihon kosketuksen puute tekee ihmisestä sairaan.
        Kosketelkaa toisianne. Niin on jo kauan sanottu.


      • antaaaa

        jos osaat tanssia, käy kesälavoilla ja iske sieltä nainen. Jos et siihen pysty, niin sit jos jossain mätää. Kyllä mennyt kesä oli taas kerran yhtä hunajaa. Paljon puutteessa olevia naisia. Ihania hetkiä laiturilla, mättäällä, veneessä, autossa jne.
        Kiitos kaikille ihanille naisilleni
        Kesää odotellen


    • Peukutan aloittajaa. Ikää 50v, eronnut ja harrastan vain seksisuhteita ja niissäkin vain kykeneviä miehiä. Tylsän avioliiton jälkeen olen muuttunut varsin aktiiviseksi. Ja vaikka julkisuudessa annetaan ymmärtää, että vain hoikat ja kauniit kelpaavat, niin kyllä pyöreät, vanhemmat itsevarmat naiset on kuumaa tavaraa:)

    • Loppuikä ilman

      Kun on ollut kohta 3 vuotta sinkkuna, eikä halua irtosuhteita ja nettideittailukin kauhistuttaa on pakko kuolettaa tietyt vietit. Vasta aikuisena sain täyden tyydytyksen petipuuhissa ja jouduin niistä parisuhteen päättyessä luopumaan, tässä viidenkympin iässä.

      En halua pelkkää seksiä jonkun limanuljaskan kanssa, enkä ole tavannut kunnollista vapaatakaan miestä. On vain pakko toivoa, että vaihdevuodet veisivät mieliteot mahdollisimman pikaisesti ja vanhuus armahtaisi...

      • Eihän kaikki voi tietenkään seksistä pitää, mutta myös älytöntä luovuttaa, tulee pitkäveteinen loppuelämä.


      • ehkä ei
        vapaa_mies_02 kirjoitti:

        Eihän kaikki voi tietenkään seksistä pitää, mutta myös älytöntä luovuttaa, tulee pitkäveteinen loppuelämä.

        Jaa.... no riippuu mikä on kenestäkin pitkäveteistä.


      • merkurius2

        Jos sulla ei ole miestä- ostaa sitten dildo ja tyydyttät itsesi ei se ihan sama on mutta jos et saa muuta.


      • vapaa_mies_02 kirjoitti:

        Eihän kaikki voi tietenkään seksistä pitää, mutta myös älytöntä luovuttaa, tulee pitkäveteinen loppuelämä.

        Minusta liian vanhaa ei olekkaan,olihan tässä lehtijuttu mies90v.ja nainen 23v.,ja heille syntyi lapsi.Pahempana pidän tilannetta kun täytin 18v,ja mukaani sain juhlista kauniin naisen,,sellaisen unelman etten uskonut todeksi piti pussailla ja kähmiä koko taxi-matka ettei vaan kylmene.Mutta kotonani otimme siideriä lasilliset leivosten kera ja kun aloin ehdotella että käydään yö uinnilla sekin onnistui hyvin,sitten peiton alle ja kohteliaana ja kokemattomanaa aikuisen naisen seuraan annoin hänen tehdä aloitteet.Niitä vain ei tullut kainaloon käpertymistä pidemmälle,eli se yö meni niin,mutta oltuamme viikon yksissä ja huomattuamme että vaikka hän oli jo 28v. niin olimme vakavasti ihastuneet ellei rakastuneet,hän kertoi olevansa neitsyt?? Ekana olin jotenkin mielissäni mutta kun hän kertoi tarinansa että aina kun hän kiihottuu,hän myös laukeaa eikä voi tehdä miehelle enää mitään sen jälkeen.Yrin vaikka mitä joka ei olisi kiihottanut häntä liikaa,mutta jo selän koskettelu muutti hengityksen läähätykseksi,niin ehdotin että hän riisuu alasti ja tulen kun tulen makkariin ja toimin ilman mitään esileikkejä että hän saisi jotain silläkin tavalla edes kerran? Mutta ei,,hän ei ollut riisunut ikänä miehen läsnä ollessa itseään nakuksi vaikka saunassa olimmekin olleet,hän sanoi ettei se toimi saunassa niin,joten lämmitin saunan ja onnistuimme tekemään tosi kivan kokemuksen molemmille.Nyt se olin minä joka paukkui kolme kertaa löystymättä ennen naista,joten kiitän kaikkia niitä jotka rakentavat saunoja,koska tuskin olisimme eronneet aivan heti vaikkei sauna olisi toiminut.Eli aloittajalle voin kertoa että yritteliäsyys palkitaan ja kaikki on omasta päästä kiinni haluaako sexsiä ja missä iässä ja miten paljon.Joten kaikille,tehkää niin kuin haluatte ja pysytte Suomen lain puitteissa,se ikä koskee alaikäisiä vaikka uskon että nykyään on vaikeaa löytää 12v, neitsyttä ja tämän kertoi pikku tytöt vaimolleni erään tilaisuuden takia,oli ehkäisy opit liian myöhässä mutta saivat ainakin kaikki tiedot mitä on käytössä.Ei muuta kun pannaan menoksi.


      • Kannatti.vongata
        theodor-61 kirjoitti:

        Minusta liian vanhaa ei olekkaan,olihan tässä lehtijuttu mies90v.ja nainen 23v.,ja heille syntyi lapsi.Pahempana pidän tilannetta kun täytin 18v,ja mukaani sain juhlista kauniin naisen,,sellaisen unelman etten uskonut todeksi piti pussailla ja kähmiä koko taxi-matka ettei vaan kylmene.Mutta kotonani otimme siideriä lasilliset leivosten kera ja kun aloin ehdotella että käydään yö uinnilla sekin onnistui hyvin,sitten peiton alle ja kohteliaana ja kokemattomanaa aikuisen naisen seuraan annoin hänen tehdä aloitteet.Niitä vain ei tullut kainaloon käpertymistä pidemmälle,eli se yö meni niin,mutta oltuamme viikon yksissä ja huomattuamme että vaikka hän oli jo 28v. niin olimme vakavasti ihastuneet ellei rakastuneet,hän kertoi olevansa neitsyt?? Ekana olin jotenkin mielissäni mutta kun hän kertoi tarinansa että aina kun hän kiihottuu,hän myös laukeaa eikä voi tehdä miehelle enää mitään sen jälkeen.Yrin vaikka mitä joka ei olisi kiihottanut häntä liikaa,mutta jo selän koskettelu muutti hengityksen läähätykseksi,niin ehdotin että hän riisuu alasti ja tulen kun tulen makkariin ja toimin ilman mitään esileikkejä että hän saisi jotain silläkin tavalla edes kerran? Mutta ei,,hän ei ollut riisunut ikänä miehen läsnä ollessa itseään nakuksi vaikka saunassa olimmekin olleet,hän sanoi ettei se toimi saunassa niin,joten lämmitin saunan ja onnistuimme tekemään tosi kivan kokemuksen molemmille.Nyt se olin minä joka paukkui kolme kertaa löystymättä ennen naista,joten kiitän kaikkia niitä jotka rakentavat saunoja,koska tuskin olisimme eronneet aivan heti vaikkei sauna olisi toiminut.Eli aloittajalle voin kertoa että yritteliäsyys palkitaan ja kaikki on omasta päästä kiinni haluaako sexsiä ja missä iässä ja miten paljon.Joten kaikille,tehkää niin kuin haluatte ja pysytte Suomen lain puitteissa,se ikä koskee alaikäisiä vaikka uskon että nykyään on vaikeaa löytää 12v, neitsyttä ja tämän kertoi pikku tytöt vaimolleni erään tilaisuuden takia,oli ehkäisy opit liian myöhässä mutta saivat ainakin kaikki tiedot mitä on käytössä.Ei muuta kun pannaan menoksi.

        Olipa mielenkiintoinen tarina, varsinkin jos oli totta. Tosin tuollaista ei pystyne kirjoittamaan omasta päästään


    • aalsu

      Olen 68-vuotias nainen ja poikaystäväni on samanikäinen. Meillä on vireä seksisuhde, ollut jo 10 vuotta. Aina vain panettaa!!! Kumpaakin.

      • Panee kuin eläin.

        Kehitysvammaisten hoitajana voin sanoa, että kehitysvammaisilla on usein samat oireet ja tavat. Kun vaan silmä välttää, ovat kuin kanit, toistensa kimpussa. Primitiivinen seksi korvaa normaalin ihmisen kommunikointi taidon.


      • säälin..
        Panee kuin eläin. kirjoitti:

        Kehitysvammaisten hoitajana voin sanoa, että kehitysvammaisilla on usein samat oireet ja tavat. Kun vaan silmä välttää, ovat kuin kanit, toistensa kimpussa. Primitiivinen seksi korvaa normaalin ihmisen kommunikointi taidon.

        Taidat olla vielä vammaisempi kun hoidokkisi.


    • 80 v. nainen

      Kyllä vieläkin haluan.

      • man 46v

        mitä? minuako?


      • panomiehiä

        Se on normaalia niin kauan kuin henkeä on, että panettaa. Jos ei paneta niin se on sairautta. Frigidismi ja mustasukkaisuus ovat pahimmat naistentauidit maan päällä. Millähän ne sais ihmiskunnasta hävitettyä?


    • näin on

      Nautin 56-vuotiaana naisena elämäni parhaasta seksielämästä.
      Haluan antaa,haluan saada.
      Elämä on ihanaa.

    • ransu1

      Himot ne on hiirelläkin!

    • konkari123

      Sexi loppuu kun miehellä enää ei nouse. Toiseksi, kun tyttö aloittaa 15 ikäisenä aktiivisen sexielämän, sitten jo nelikymppisen on kaikki jo nähty ja koettu. Eikä yli 40 v.miehiltä laatupalvelua ei saa.

      • konkari111

        Totta, kaikki vai ei mitään. En ole miehille mikään oppisopimuspaikka.


    • anon111

      Hyvin normaalia on että vanhempienkin tekee mieli seksiä. Olen kiinnittänyt huomiota myös siinä että vanhemmat pariskunnat 45-55v etsivät/haluavat kokeilla kimppakivaa/ryhmäseksiä muutamille pariskunnille olen ollut kolmantenapyöränä täytyy sanoa että todella hyvä pano oli 48v pariskunnan rouva kyltymätön ja estoton jatkuvasti oli kyrpää vailla, pariskunnan mies seurasi vierestä välillä kuinka rouva saa vierasta ja välillä nussittiin rouvaa porukalla.

    • Luistellaan!!

      Et ole millään tavalla liian vanha. Muista, että ikä on vain numero!! Minä olen jo 65-vuotias ukko, ja panen lähes päivittäin. Enkä tarvitse Viagraa, hyvin on seisokkia riittänyt. Mujtta sen olen aivan selvästi huomannut, että naisilla ei todellakaan kostu niin kuin silloin 20-30-vuotisina. Toki hyvä "kielitaito edesauttaa asiaa! Mutta eihän hiihdossakaan ole voitelu kiellettyä.

      • Päivänpilke

        Olen 60-v. nainen. Haluan seksiä yhtä paljon kuin nuorempana. Kiihotun helposti ja kostun vieläkin kuten ollessani nuori. Nautin ja olen estoton, mutta olettavatko kaikki miehet, että nainen saa orkun (vain) suuseksillä? Tässä olen poikkeus. En saa , vaikka minua kuinka nuoltaisiin. Tarvitsen kalun sisälleni, ja silloin saan 1-3 tosi voimakasta ja pitkää orkkua. Tykkään myös antaa miehelle suuseksiä tosi paljon. En ole koskaan ajatellut, että olisin liian vanha seksiin. Naurattaa pelkkä ajatuskin.


      • ykslempi
        Päivänpilke kirjoitti:

        Olen 60-v. nainen. Haluan seksiä yhtä paljon kuin nuorempana. Kiihotun helposti ja kostun vieläkin kuten ollessani nuori. Nautin ja olen estoton, mutta olettavatko kaikki miehet, että nainen saa orkun (vain) suuseksillä? Tässä olen poikkeus. En saa , vaikka minua kuinka nuoltaisiin. Tarvitsen kalun sisälleni, ja silloin saan 1-3 tosi voimakasta ja pitkää orkkua. Tykkään myös antaa miehelle suuseksiä tosi paljon. En ole koskaan ajatellut, että olisin liian vanha seksiin. Naurattaa pelkkä ajatuskin.

        Täällä voi kirjoittaa vaikka mitä.....se siitä :D


      • höpönlöpön
        Päivänpilke kirjoitti:

        Olen 60-v. nainen. Haluan seksiä yhtä paljon kuin nuorempana. Kiihotun helposti ja kostun vieläkin kuten ollessani nuori. Nautin ja olen estoton, mutta olettavatko kaikki miehet, että nainen saa orkun (vain) suuseksillä? Tässä olen poikkeus. En saa , vaikka minua kuinka nuoltaisiin. Tarvitsen kalun sisälleni, ja silloin saan 1-3 tosi voimakasta ja pitkää orkkua. Tykkään myös antaa miehelle suuseksiä tosi paljon. En ole koskaan ajatellut, että olisin liian vanha seksiin. Naurattaa pelkkä ajatuskin.

        Katsos tarkemmin sinne jalkojes väliin, se mikä siellä lerppuu, on kikkeli eli olet siis mies, joka kuvittelee olevansa hyväkin pornokirjoittaja.


    • vanha on 50+

      Liian on vanha jo.

      • Ikä ei ole este!

        Älä valehtele! Paljon löytyy iäkkäämpiä neitokaisia. Jotkut ovat leskiä ja kunnioittakaamme heidän menetystä aivan oikeasti. He kaipaavat ihan oikeasti läheisyyttä menetyksistään huolimatta!. Mutta monet "vanhemmatkin", mikä on vanha 40, 50, 60, 70?? Kuka on vanha. Tunnen yli 7-kymppisiä "mummoja# (anteeksi sananvalinta), jotka panevat paljon paremmin ja suuremmalla antaumuksella kuin 3-kymppinen kotirouva.


      • normaalisti

        Vielä 70 v minua haluttaa ja saankin kalua säännöllisesti kahdelta mieheltä, toinen myös 70 v ja toinen 68 v. Hyviä molemmat. Pitää vain osata hoitaa miehet hyvin.


    • hoitoonko?

      Meikä on 50 v ja näyttää nelikymppiseltä ja halut on kuin kaksikymppisellä..mikä vika muns on?????

      • Lapin mies touhuissa

        Ei todellakaan mitään vikaa! Minähän olenkin mies! Ja panen niitä 30-40-siä puumoja minkä kerkiän. Mahtuuhan jokunen 5-kymppinenkin joukkoon. Ovat muuten paljon parempia suihinottejia kuin nuoremmat, nämä 5-kymppiset! Pesää riittää!!!


      • mikä puumo?
        Lapin mies touhuissa kirjoitti:

        Ei todellakaan mitään vikaa! Minähän olenkin mies! Ja panen niitä 30-40-siä puumoja minkä kerkiän. Mahtuuhan jokunen 5-kymppinenkin joukkoon. Ovat muuten paljon parempia suihinottejia kuin nuoremmat, nämä 5-kymppiset! Pesää riittää!!!

        Kolmekymppisiä puumoja?


      • Kunhan puhuu ukko.
        mikä puumo? kirjoitti:

        Kolmekymppisiä puumoja?

        Puita, Lapin vaivaiskoivuja se panee, niistä puista löytyy koloa ja lovea jos toistakin kun puutteessa olevat jänkhä joonaat ovat kaivertaneet. Puumoja se painaa :)


    • halkooPilluun

      lumppu on aina lumppu

      • älä itke

        Tuota mieltä on aina mies joka ei koskaan saa naista. Pitäisit edes omana tietonasi tomppeli.


      • Amorinvaari
        älä itke kirjoitti:

        Tuota mieltä on aina mies joka ei koskaan saa naista. Pitäisit edes omana tietonasi tomppeli.

        Ismo Alanko: Lievestuoreen paskacharlotta.
        Tekstistä tulee mieleen onko Alangon Ismolla jokin seksiin liittyvä harmitus.


      • Ja lauluksi muuttui.
        Amorinvaari kirjoitti:

        Ismo Alanko: Lievestuoreen paskacharlotta.
        Tekstistä tulee mieleen onko Alangon Ismolla jokin seksiin liittyvä harmitus.

        On. (Sisäpiirin tietoa)
        Niillä oli yhteen aikaan sellainen ´sopimus´ ja aie että joka keikalla oli saatava kerran.
        Keikkapaikkakuntalaista naista.
        Lievestuoreella jäivät ilman. Taisi olla Siekkareiden aikaan kun sekoilivat.


      • women77
        älä itke kirjoitti:

        Tuota mieltä on aina mies joka ei koskaan saa naista. Pitäisit edes omana tietonasi tomppeli.

        Olet muuten oikessa mies tyypistä.


      • woman77
        älä itke kirjoitti:

        Tuota mieltä on aina mies joka ei koskaan saa naista. Pitäisit edes omana tietonasi tomppeli.

        Olet oikeassa miestyypin suhteen!


    • hyvä näin

      Olen 61-v mies ja ennen eroa olin kolme vuotta kulisseissa ilman mitään. Eron jälkeen meni vähän opetellessa, mutta kun löyty sopiva nainen niin muutto etelään ja suhde kukoistaa.Seksiä on tunti vähän toista 4-5 kertaa viikossa ja "sarvi" on kovana, paremmin kuin nuorena. Niinkuin koko seksielämä ja yhteinen suhdekin

      • kotikin täytyy hoita

        taidat olla työtön tai valtion viraston paperinippujen siirtäjä, normaali töissäkäyvä ei jaksa eikä kerkiä tuohon


    • hali ja läheisyys -

      on parasta,




      Kyllähän seksiä tekee mieli vaikka kuinka vanhana,
      mutta toteuttaminen onki eri asia,
      saman ikäsellä miehellä ei yleensä enää seiso muu kuin järki,
      , joten pelkkä nuoleminen ja kärpäsläppä ei kiinosta ainakaa naista,
      vanhemuuten naisella menee halut seksiin koska se on liian työlästä toteuttaa, ei jaksa enää,
      halaaminen ja lähellä olo on riittävää vanhalla pariskunnalla ,
      asiasta on vahva kokemus,

    • Ei ikä ole mikään este harrastaa seksiä jos haluja vaan löytyy! Mielluummin vanhempi, kokeneempi, sopivasti estoton kun nuori ja kokematon.
      Itselle kyllä kelpaisi seksisuhde itseäni vanhemman naisen kanssa! Kun en ole tässä mitään perhettä perustamassa!

    • surusilmä

      Olen 62 v. ja haluja kyllä riittäisi vaikka muille jakaa. Ongelmana on vaan nämä väsähtäneet miehet, nuoremmatkin itseäni, joilla lurpahtaa heti kättelyssä. Nainen ei saa siinä kuin pettymyksen itselleen ja kurjan fiiliksen niin, ettei halua ihan heti uutta kokemusta.
      Miksi ihmeessä miehet ukkoutuvat niin nuorina, ei kai se ole pelkästään testosteronista kiinni? Avioliittonikin hajosi aikanaan mm. siitä syystä, ettei miestä haluttanut enää. Hänen mielestään olimme liian vanhoja siihen.

      • 9 + 3

        Mistä johtunee. Puoli vuotta sitten seksihalut vain katosivat. Olen vähän ihmeissäni.


      • Aik.nainen 75v4kk6pv

        Kun avioliitto loppui, kauan sitten, luulin kaiken läheisyyden elämästäni loppuvan. Sitten se ELÄMÄ vasta alkoikin. Mies, joka osasi kiihdyttää ja viihdyttää, myös hän sai kaiken haluamansa. Tämäkin suhde kesti kauan.
        Nyt saan kieriskellä yksinäisenä pitkiä unettomia öitä, kun ei ole ketään tuskaani tyydyttämässä. Taito ja halut ovat tallella, minulta sais kaiken luomuna - jos vain se oikea HÄN saapastelisi paikalle!
        Huom! Te likaisen kielenne käyttäjät, jotka ilkeättekin sanoa jotain naista vanhaksi lumpuksi! En ole mikään lumppu, vaan yhä sama kiltti tyttö, yhden miehen nainen, joka olin 18-vuotiaana morsiamenakin.
        Odotan jälleen - kolmannen kerran - sitä oikeaa, enkä ole suostuvainen nuorempien virnuilijoiden kertakäyttötavaraksi. En edes opetusmielessä, vaikka sen tarpeessa te pikapaneskelijat tosiaan olisitte!


      • Muista mummo huumori
        Aik.nainen 75v4kk6pv kirjoitti:

        Kun avioliitto loppui, kauan sitten, luulin kaiken läheisyyden elämästäni loppuvan. Sitten se ELÄMÄ vasta alkoikin. Mies, joka osasi kiihdyttää ja viihdyttää, myös hän sai kaiken haluamansa. Tämäkin suhde kesti kauan.
        Nyt saan kieriskellä yksinäisenä pitkiä unettomia öitä, kun ei ole ketään tuskaani tyydyttämässä. Taito ja halut ovat tallella, minulta sais kaiken luomuna - jos vain se oikea HÄN saapastelisi paikalle!
        Huom! Te likaisen kielenne käyttäjät, jotka ilkeättekin sanoa jotain naista vanhaksi lumpuksi! En ole mikään lumppu, vaan yhä sama kiltti tyttö, yhden miehen nainen, joka olin 18-vuotiaana morsiamenakin.
        Odotan jälleen - kolmannen kerran - sitä oikeaa, enkä ole suostuvainen nuorempien virnuilijoiden kertakäyttötavaraksi. En edes opetusmielessä, vaikka sen tarpeessa te pikapaneskelijat tosiaan olisitte!

        Sä panet kaikki ukkosi hautaan seksihurjastelulla. Eihän sun kaa uskalla impotenttikään )


      • näin menee
        Muista mummo huumori kirjoitti:

        Sä panet kaikki ukkosi hautaan seksihurjastelulla. Eihän sun kaa uskalla impotenttikään )

        Voi olla että nuoret pojat ja tytöt ei sitä huumoria juuri muista. Mummoilla on huumori löytynyt ajan kanssa seksiinkin.


      • Ei suorituspaineita.
        9 + 3 kirjoitti:

        Mistä johtunee. Puoli vuotta sitten seksihalut vain katosivat. Olen vähän ihmeissäni.

        Jatkuva työstressi on myrkkyä yhdynnälle, mutta samalla huomaa, että elämästä voi nauttia muutenkin, kuin panemalla. Kun sen molemmat tiedostaa ja hyväksyy, elämä jatkuu yhtä onnellisena kuin ennenkin.


      • varokaa papat
        näin menee kirjoitti:

        Voi olla että nuoret pojat ja tytöt ei sitä huumoria juuri muista. Mummoilla on huumori löytynyt ajan kanssa seksiinkin.

        varsi-nainen lyyrikko, keskittyisit yhtä intohimoisesti johonkin muuhun realistiseen, vaikka patikointiin, aika loppuu


      • hahh sulle
        varokaa papat kirjoitti:

        varsi-nainen lyyrikko, keskittyisit yhtä intohimoisesti johonkin muuhun realistiseen, vaikka patikointiin, aika loppuu

        Aika loppuu? Kun pääsisi edes eläkkeelle. Me 50-60v. vanhukset ollaan kovaa kamaa työelämässä. Ei tietoakaan vanhuudesta. Eläkeikä nousee edelleen.


      • aatamin asussa
        Aik.nainen 75v4kk6pv kirjoitti:

        Kun avioliitto loppui, kauan sitten, luulin kaiken läheisyyden elämästäni loppuvan. Sitten se ELÄMÄ vasta alkoikin. Mies, joka osasi kiihdyttää ja viihdyttää, myös hän sai kaiken haluamansa. Tämäkin suhde kesti kauan.
        Nyt saan kieriskellä yksinäisenä pitkiä unettomia öitä, kun ei ole ketään tuskaani tyydyttämässä. Taito ja halut ovat tallella, minulta sais kaiken luomuna - jos vain se oikea HÄN saapastelisi paikalle!
        Huom! Te likaisen kielenne käyttäjät, jotka ilkeättekin sanoa jotain naista vanhaksi lumpuksi! En ole mikään lumppu, vaan yhä sama kiltti tyttö, yhden miehen nainen, joka olin 18-vuotiaana morsiamenakin.
        Odotan jälleen - kolmannen kerran - sitä oikeaa, enkä ole suostuvainen nuorempien virnuilijoiden kertakäyttötavaraksi. En edes opetusmielessä, vaikka sen tarpeessa te pikapaneskelijat tosiaan olisitte!

        Mitens suu pannaan?
        Nautinnollista kahden kesken.
        Kypsää hedelmää haluan ja uskon voivani myös antaa kun yhteinen halumme kohtaa?
        Eeva antoi ja minä---vällykäämeeni Sinulle annoin...


      • rotaatio3
        hahh sulle kirjoitti:

        Aika loppuu? Kun pääsisi edes eläkkeelle. Me 50-60v. vanhukset ollaan kovaa kamaa työelämässä. Ei tietoakaan vanhuudesta. Eläkeikä nousee edelleen.

        Vanha luuseri olet, surkimus.


      • näkyy läpi
        rotaatio3 kirjoitti:

        Vanha luuseri olet, surkimus.

        Käykö kateeksi? Selvästikin.


    • biancca72

      Itse olen reilu 40v nainen ja haluja on enempi kuin miehelläni....itse haluaisin päivittäin vähintäin edes kerran...mutta miehelleni riittää pari kolme kertaa viikossa.....mielestäni on vain hyvä asia jos seksi maistuu vaikka vuosia kertyy....

      • hyvin säilynyt

        Itse olen kohta viisikymppinen, mirri aina märkä hyvin säilyneenä vedän nuorempia miehiä puoleeni. Tällä hetkellä ihana seitsemän vuotta nuorempi mies. Edellinen yli kymmenen vuotta nuorempi.


      • kasva aikuiseksi

        tarvitset terapeuttia tai mene töihin tai hanki harrastus, vaikka valokuvaus, miehes tekee raskasta työtä ja pitkää päivää, jotta saatte maksettua asuntonne vuokran, eikä jaksa vehdata jatkuvasti, jos jatkat, jäät kohta lehdellä soitteleen


    • pari 64/61

      olemme uusiopari ja meillä harrastetaan seksiä joka päivä seksi ei ole iästä kiinni vaan molempien halusta olemme kumpikin yli 60 kymppisiä ja molemmillat halut tallella.

      • Vai, joka päivä :)

        Yhdessä olonne ja parisuhteenne perustuu pelkkään seksiin. Arjen suhteen olette aivokuolleita.


      • woman77
        Vai, joka päivä :) kirjoitti:

        Yhdessä olonne ja parisuhteenne perustuu pelkkään seksiin. Arjen suhteen olette aivokuolleita.

        Mistä ihmeestä päättelet että suhteesta puuttuu henkinen puoli ja että se on pelkkää seksiä? Mitä parempi suhde sitä enemmän seksiä ellei olekysymys ystävyys suhteesta! Kun henkinen puoli toimii myös, silloinhan seksiä on entistä enemmän..Mielestäni parisuhteesta ei ikinä saa vain henkistä tekemälläkään, onneksi on ystävyydet ja lemmikit ja joillekin lapset. Nuo puhtaasti henkiset suhteet ovatkin kaikkein parasta, vielä seksiäkin parempaa, niin paljon kuin seksiä himoitsenkin. Minun elämäni rakkaus taitaa olla kissat ja läheiset ihmiset. Parisuhde taas olisi enemmän seksirakkautta, mutta myös puhdasta rakkautta niin paljon kuin tuollaisessa suhteessa on mahdollista..


    • myös venus

      Sinkut voi todellakin olla hyvillään ettei ole ukkoa vonkaamassa. Se ei läheskään aina tarkoita seksitöntä elämää. Sinkuilla ei ole velvollisuusseksiä jota parisuhteessa yleensä jonkin verran on. Kuten aloittaja sanoi.. sinkku voi pitää rakastajaa ja valita ajankohdan itse seksille.

    • ErotomaaniMies

      Hei surusilmä!
      Iloa silmään, kyllä meitä miehiäon, jotka haluavat ja jaksavat. Itse olen ikäisesi, enkä koskaan ole saanut seksistä liika-annosta.
      Haluan antaa naiskumppanilleni tyydytyksen, sen nyt osaa ja malttaa paremmin kuin nuorena

    • 40+aikuinen nainen

      Seksi vaan paranee koko ajan mitä vanhemmaksi tulee ja halut kasvaa entisestään.Aika rankkaa,jos on sinkku,kun joka päivä pitäs mieluiten saada.

    • järkeevaieii

      Mikähän on se kellonlyömä tai päivämäärä, kun seksuaalisuus alkaa ja päättyy?

      • Parin minuutin mies.

        Se on tänään lauantaina 29.11 illalla saunan ja loton jälkeen alkaa kello 22.18 ja päättyy 22.20 :)


      • uranus2

        Ei ole mitään aika kun voi harrastaa seksiä vaikka koko ajan jos niin tuntuu ja joka päivää myös.


      • nohyvä
        Parin minuutin mies. kirjoitti:

        Se on tänään lauantaina 29.11 illalla saunan ja loton jälkeen alkaa kello 22.18 ja päättyy 22.20 :)

        Onneksi mun ei tarvii olla sun kans. Sähän taidat käyttää kumppaniasi vain viemärinä.


    • Voi hattu

      Voi hyvänen aika sentään. Lopeta jo ihmeessä haluaminen! Tuohan on niin luonnotonta ja poikkeavaa. Hävetä saisit!

      Oikeasti, eikö sulla ole kummoisempia mietittävänä, aikuinen ihminen???

    • 14+3

      Itse en ole nainen ja ikää on se 33.v nauti hyvä ihminen :) yhet parhaimmista kyydeistä olen saanut ku olin 29v 52v naiselta :) Niin kauanku seksi maittaa nauti siitä

    • Sexymummeli

      Minä olen 66v. ja kumppani 61v.. Olemme rakastuneita ja intohimoisia. Vaikka emme laske rakastelukertoja, niin monasti olemme rakastelleet 2-3 kertaa päivässä! Joskus sitten on vähän laimeampaa. Mies ei ole hullu eikä humalassa (rubensille). Emme odottaneet kumppanuudeltamme kiihkeää seksiä, mutta minkäs teet, kun haluttaa. Nyt eivät lapset tule häiritsemään eikä ehkäisypulmiakaan ole. Välillä huudan kuin hinaaja miehen sylissä, niin hyvää hän minulle tekee. Miksi seksi olisi muka vain nuorten ja kauniiden oikeus.

    • Mies-39-vuotta

      Minun exä hyytyi 46-v täysin kylmäksi. Epäilen, että hänellä oli jo tuo uusi ukko minun kanssa yhdessä ollessa. No ei siinä, hän oli 9 vuotta minua vanhempi, eikä kyllä tänä päivänä kiinnosta edes nähdä koko naista.

    • move man

      on sussa vikaa, kun ajattelet (jos olet tosissas moista) asiaa,, oon 60 mies,, ja seksii tekee mieli ja saan sitä, Uusi ystävätär 53v... niet broblems... saattaa olla et sun kirjoitus oli huono provo, mut annetaan ees toivoo jos joku aattellee noin.

    • Nainen nurkan takaa

      Kyllä se on niin, että ikä on vaan numeroita. Kasvakaa aikuisiksi urpot, niin tajuatte sen itsekin. ; D ♥

    • Vuosia 68

      oltu yhdessä 51 vuotta kaksikertaa viikossa rakastellaan vielä säännöllisesti.

      • koska lääkäri määrää

        Velvollisuudestako ?
        Onko allakassa merkintä tunnin tarkkuudella ja herätyskello soimassa, että muistatte laskea housut alas.
        Todella tunnollista, tunteista viis.


    • aktiivinenN

      Aloitus on trolli mutta mielenkiintoinen aihe kyllä. Itse 57-v haluaisin kyllä mutta vuotta nuorempi ukon rähjä alkaa olemaan laiska niissä puuhissa ellei sit käy muilla. sanotaan että rakkaus on paras liukuvoide, jos on ollut 30-40v saman ukon kanssa tuskin enää pahemmin tekisi mieli , kummankaan :D

      • Himot

        Minäkin olen kuuskyppinen, halut ei ole loppunut. Ukkoni ei jaksa, olen nuoriin poikien ihastunut. Saa joskus 18v panokaverin, aika usein Pitää virkeenä kun saa nuoria poikia.


    • Cloetta...

      En osaa sanoa muiden kuin omasta ja parin ystävättäreni puolesta, olemme kaikki 55 - 60 vuotiaita ja seksi kiinnostaa meitä kaikkia, ei tosin silla lailla kuin nuorempana vaan ennen kaikkea läheisyyden vuoksi.

      En kuvittelekaan olevani sutjakka tai timmikroppainen vaan tiedän olevani ikäiseni näköinen sopusuhtainen aikuinen nainen; ei kropalla ole mitään tekemistä seksihalukkuuden tai onnistumisen kannalta.

      Mielestäni olet täysin normaali ikäisesi nainen. Tosin hieman ihmetyttää tuo kysymykseis ja otsikkosi Liian vanha seksiin? Minä tai ystävättävättäreni olemme sitä mieltä, ettei kukaan ole liian vanha seksiin.

      • neito60

        Minä saanut seksi halut takasin kuuskyppisenä. nuori poika tykkää mun isoista tisseitä. Sitä panettaa välillä monta tuntia. Kyllä kelpaa.


    • vuosimallia 51

      Et todellakaan ole liian , kyllä seksi kuuluu kaikille,

    • Seksi on nannaa

      Olen 70-kymppinen ukon rähjä ja miltei joka aamu seisoo ja tekee mieli, mutta ku ei ou tuota eukkova, niin täytyy vaan omin käsin onneen!

      Olet ihan kunnossa! Hanki vain haluava ukko ittelles, niin kaikki on hyvin!
      Ei seksi tunne ikärajoja!

    • pokku gee

      NAUTINNOLLISTA SEKSIÄ
      itse olen kokenut v. 1929 syntyneen mummon kanssa.
      Hän oli halukas nauttimaan ja antanaan minullekin taivaallisen nautinnon,
      Etöisyys, mutta hän olisi ottanut avosylin vaikka asumaan kanssaan.

    • testosteronimuru

      miehetkin halaa loppupeleissä vain pelkkää seksiä....ja se nyt on se ainut päämäärä. Sit pitää sitä ennen yrittää miellyttää naista, mut seksiä ne vaan haluaa, joten sinusta on tullut vain mies. Estrogeenit alhaalla ja testosteronit jyllää, niinhän naisille käy viidenkympin tienoilla..

    • Halut tallella

      50 norm. kokoinen ja raitis mies vailla myös naista jolla halut tallella.
      Tanssitaitoakin löytyy joten löytyykö seuraa?

    • mammakaarin

      Niin, seksielämä on tärkeä osa elämää. Jos se ei toimi, elämästä puuttuu yksi tärkein nautinto. Haluan seksiä ja rakastelua . . . mutta en saa sitä :(

    • Keula pystyyn

      Voi taivas teitä immeiset! Eihän sillä nyt ole mitään väliä vaikka olisi satavuotias. Jos haluja on ja vehkeet pelittää, niin ei kun liikettä lakanoihin.
      Suomessa on kumma kulttuuri vallalla, että kun mukulat on tehty siinä 25-35 vuoden iässä, niin seksielämä oli siinä ja sen jälkeen ollaan vanhoja. Mä tunnen tuolla Euroopan etelälaidalla 60-70-vuotiaita jotka painaa edelleen. Sanovat että kun lapset ja lapsenlapsetkin ovat jo niin isoja ettei ne pyöri kokoajan siellä, niin on omaa rauhaa taas pistää ranttaliksi makuuhuoneessa.

    • KURRE1

      Kyllähän juttu on näin että tunnin takia eipä kannata housujaan kinttuun asti pudottaa!! Olen 61vuotias viriili mies,vieläkin pamputan naisia 1-2tuntia yhteen menoon,väsyyhän ne kyydissäni kyllä mutta lepäillään sen jälkeen n.3-4tuntia ja sitten aloitamme taas,kyllähän altavastaajani ääntelee aika voimakkaasti seuraavan tunnin aikana mutta tärkeää on se että nautimme siittä molemmat,ei kun olen pistänyt rojut reppuun aina!!

    • darmhamies

      Aloittaja, minä olen vajaa 30 vuotias mies ja näin saat ehkä vähän erilaista näkökulmaa kysymykseesi.

      Tapasin nyt kesällä noin sinun ikäisesi naisen ja meillä syntyi todella hyvä yhteys, juuri sellainen mitä todella harvoin tulee elämän aikana ihmisten kanssa. Kemiat, keskusteluaiheet ja mielenkiintoiset asiat olivat samankaltaisia. Tunsimme myös voimakasta vetoa toisiamme kohtaan. Ongelmana vain oli se että hän oli varattu ja parisuhteessa.

      Sain käsityksen että hän vaikka oli onnellinen varmasti suhteessaan olisi hän vielä halunnut ehkä nähdä että mitä meidän yhteisestä suhteesta olisi voinnut tulla jos olisimme kokeilleet sitä. Emme kuitenkaan näin tehneet ja viimeisellä kerralla halasimme ja lähdimme eri teille. On tämä elämä kummallista!

      Rakastin tätä naista niin kovasti ja loppukesän vaikka tiesin että ei koskaan tule mitään tästä niin kauan kuin hän on suhteessaan niin silti tunteet kasvoivat. Tunnen yhä lämpöä ja ajattelen hyvää kun muistelen häntä. Olisinpa voinnut jakaa edes yhden yön hänen kanssa. Olisinpa saannut herätä aamulla hänen vierestään edes kerran ja olisin vaallinut sitä muistoa lopun elämääni mukanani.

      Missään vaiheessa tuo ikä ei tullut puheenaiheeksi, kummankaan taholta. Ei ne halut ja tunteet sitä katso että kehen tuntee mitä tuntee. Mitä tulee siihen että tuntee olon vanhaksi tai kroppa muuttuneeksi siitä mitä on, mielestäni sitä on turha murehtia jos joku haluaa sinun kanssasi seksiä ei häntä se haittaa - silloin voit jopa olla ylpeä siitä mitä sinulla on ja se jos mikä on seksikästä! Yksi seikka johon tässä vanhemmassa naisessa hullaankuinkin oli hänen tapansa kantaa itseään ja olla hyvinkin itsetietoinen viehätysvoimastaan.

      • venus nainen

        Hei sinä, ihana tarina sinulla, kumpa olisitte saanut kokea sen rakastelun täyteisen yön, minunkin rakastajani on minua nuorempi, 39v. pystyvä mies ja kuumana minuun, emme rakasta toisiamme mutta haluamme sitäkin enemmän, siihen miksi emme tapaa muuloin en halua kommentoida mutta arvaat varmaan. Onnea sinulle, kohtaat vielä Hänet!


    • pensselisetä

      kyllä olet jo niinvanha kalakkuna, ettei sua tee kenenkään enää mieli.
      nainen on 3-4 kymppisenä, pantavimmassa kondiksessa, viiskymppisenä ei enää kiinnosta, kun se mokoma rupsahtaa ja löystyy ihan pilalle.
      ei tuu mittään jos tarvii jotain liukasteita ja salvaa laittaa ennenkun saa meisselin rasiaan niin ei se kyl kiinnosta.
      nai yksinääs jos semmosia haluja sulle tulee.
      kyllä se tälleen vahempana miehenä halut on ja kalut toimii ,kunhan on sellanen nuori nätti ja ihana nainen ,kenekans peuhailee.
      vanha akka on vanha akka ja piste.

      • jos pahvi heräisi

        Jos kalus on meisselin paksuinen niin nuorenkin naisen paikat on liian isot siihen. Ei KUKAAN nainen saa tyydytystä sellaisen vanhan miehen kanssa. Vanha ukko on vanha ukko vaikka tietenkin omasta mielestä niin nuorekas.
        Ps. olen muuten haaveilemasi kolmekymppinen nainen


      • tättärää

        Kuulespensselisetä,
        muutama ikäviiva poskes ei haittaa
        namipuolen jutuis tuon taivaallistakaan
        Päivastoin,kokemuslisäähän ne on ja
        jo vain akka tietää hiuk vanhempan
        mistä sitä ukkoa lirkuttaa...
        Näitä kommentteja on kyl aika hauska
        lukea,
        on tääl ukkoo ja akkaa laidast laitaan
        halujen suhteen,MUT
        iso osa näyttää olevan miäspuolist
        tyytymätönt??????
        Peilikin on varmaan ukkoinkin huushollis,
        et tsikumaan sitä ittiänsä
        oisko joku vastaus pulmiin löydettävis
        toivottavast siält ku kattoo vastaan


    • ylen tyydytetty

      Tapasin nykyisen kumppanini kymmenen vuotta sitten, hän oli tuolloin vuotta nuorempi kuin sinä nyt, ja minä neljä vuotta nuorempi kuin kumppanini.

      Hän oli leski ja ollut ilman seksiä ties kuinka kauan. Alkuun rakastelimme jopa kuusi kertaa päivässä.

      Sitä jatkui kolmisen vuotta, mutta hiljalleen tahti harveni noin kertaan päivässä, mikä on minulle liian vähän, mutta ei toista voi pakottaakaan enempään mitä mieli tekee.

      Joudun nykyisin joskus salaa masturboimaan että en tulisi liian nopeasti. Kolme kertaa päivässä olisi minulle nykyisin sopiva määrä, olen nyt 59.

      Viimeisen vuoden aikana olen alkanut käymään vieraissa, koska haluan pysyä kumppaniani varten hyvässä iskussa.

      Tämä kuulostaa varmaan oudolta, mutta seksimme on parantunut huomattavasti.

      Kumppanini seksitaidoissa ei ole koskaan vikaa ollutkaan, mutta minulla oli ongelmia, koska kerta päivässä oli liian vähän ja siitä tuli suorituspaineita, että kestän tarpeeksi kauan saadakseni hänet laukeamaan.

      Intohimoinen salasuhde silloin tällöin on opettanut myös uusia rakastelutapoja joista en ole tiennytkään. Pitkissä suhteissa tulee pitäydyttyä niissä perinteisissä, mutta näiltä salarakkailta olen oppinut muutamia uusia kikkoja, koska yleensä nämä ovat varsin estottomia ja sanovat suoraan mitä haluavat minun tekevän ja minähän teen.

      Joku voi pitää minua moraalittomana, mutta keneltä se on pois jos teen useamman naisen onnellikseksi ja kumppanini entistä tyytyväisemmäksi?

      Näille salarakkaille en tosin kerro olevani vakituisessa suhteessa, vaan sanon olevani täällä vain käymässä ja ettei seurustelu tule kysymykseen.

      Sen ajan mitä suhteeseen on aikaa, rakastelemme valtavat määrät ja joukossa on ollut sinun ikäisiäsi todella halukkaita naisia, joten seksi tuolla ikää on täysin normaalia, oli sitä miten paljon hyvänsä.

      Jatka samaa rataa niin kauan kuin ikinä haluat, sillä seksi pitää nuorekkaana ja on erittäin terveellistä!

      • heitinäijänpellolle

        Kerro nyt kuitenkin kumppanillesi vieraissa käynneistä. Et suinkaan ole pelkuriluuseri vaan rohkea ihminen joka antaa kumppanin valita haluaako elää kanssasi?


      • seksi nälkä

        Olen samassa tilanteessä kuin sinäkin, paitsi että olen 60 v. Olen hoikka, ja hyväkroppainen joten miehiä löytyy aina. Olen ollut jo 40 v onnellisesti naimisissa, mutta mieheni ei jaksa kun kerran viikossa. Joten seksi täytyy hoitaa muuten. Kerron miehille että olen naimisissa joten en vie kenenkään omaa Rakastan miestäni enkä halua erota. Seksi kuuluu elämääni, se pitää nuorekkaana. Ilman en voi olla.


    • 60 vee

      Ei kai ihminen ole koskaan liian vanha seksiin, puhuisin mieluummin rakastelusta.
      Mikä sen ihananpaa kuin rauhallinen, kiireetön nautiskelu sellaisen ihmisen kanssa joka tuntee lämpöä ja hellyyttä kumppaniaan kohtaan.
      Tuo seksi tuntuu niin kylmältä, pelkältä suorittamiselta.

    • fatIady
    • mirri märäksi.

      M 60v, asia juuri kuten 60vee edellä kertoi, kemiat kohtaa ja tunnepuoli kunnossa kyllä rakastelu sujuu mainiosti, aikaahan meillä on nautiskella kiireettä aamuisin, päivisin estot unohtaen nauttien toisen läheisyydestä. Ellei kipinää molemmilla niin seksi on melko mekaanista lopulta joten esileikkimään.

    • ankara panomies

      " Mitä vanhempi puu, sen kovempi oksa " sanotaan. Minuun tuo ainakin pitää paikkansa, kun olen 7- kymppinen ukko ja panettaa joka päivä! Ja kalu seisoo kovana ja ei se asetu ennekuin saa kunnolla naida! Oli aikamoinen homma löytää nelikymppinen nainen, jota saa naida joka päivä ja joka ei kyllästy seksiin, vaikka panisi pari tuntia kerrallaan ja nuolut päälle :) Kyllä ne meikäläisen ikäiset naiset ovat seksin kannalta aika olemattomia, joten pakko se oli nuorempaa alkaa etsimään. Onneksi löytyi sellainen kiimainen nelikymppinen, joka tarvii myös seksiä joka päivä!
      Pumppu sen kanssa pitää olla hyvässä kunossa ja muutenkin huolehdin kunnostani, että jaksaa puskea täysillä lemmen touhuissa!
      Kunpa vaan kaikki minun ikäiseni miehet ymmärtäisivät tuon kunnostaan huolehtimisen. Sitä paitsi: seitsemänkympiset naiset alkavat olla niin rupsahtaneita, että ei niitä viitsi enää hiplata eikä ne sytytä panohommiin. Ja muutenkin ovat sitä ikäluokkaa etteivät ymmärrä mitään suihinotoista eikä pimslooran nuolemisista! Saatikka, että antaisivat kakkoseen...
      En muuten halveeraa seitsemänkymppisiä naisia, mutta kunnon seksihommiin niistä ei enää ole. Ja tarkoitan tosiaan sitä, että naidaan oikein kunnolla ja käytetään hommaan pari tuntia päivässä! Se vaan on luonnon laki, että naisen ohitettua hedelmällisen iän seksihalut vähenevät, kun sukus ei enää voi jatkaa, mutta miehellä ei ole sitä ongelmaa. Jos kunto kestää, niin ei kun naimaan ja nuorta naista!

      • muista ehkäisy

        On muuten todella paljon seitsemänkymppisiä naisia jotka elävät puutteessa koska ukolla ei seiso eturauhasvaivojen ja muiden iän tuomien vaivojen takia. Mitenkään halveeramatta seitsemänkymppisiä miehiä.

        Mies voi ehkä jatkaa sukua mutta ei enää elättää ja kasvattaa pieniä lapsia.


    • Huomenia Venus-nainen.
      Itse olen nuorekas mieshenkilö iältäni jo 49 vuotias. Ainakin lähestulkoon kaikki miehethän haluavat ainakin seksiä, niin myös minä mukaanlukien. En oikeasti sitä tiedä mikseivät vanhemmat naiset sitten haluaisi myöskin seksiä? Tämä ei kuitenkaan päde kaikkiin naisiin kuitenkaan. Ovathan vanhemmatkin naiset halukkaita ja nauttimaan seksistä joka kuuluukin ihan normaali parisuhteeseen. Ei mieskään haluaisi olla selipaatissa puolestavuodesta vuoteenkaan. Olen täältä etsinyt sitä seuralaista itselleni, mutta jostakin syystä minua pidetään 10-15vuotta nuorempana mitä olen. Eihän sekään kivaa ole jos naiselle ei kelpaa liian nuorekkaannäköinen meis. Ehkei kaikki naiset ole halukkaita puhumaan mistään haluistaan muille naisille?? Enpähän tiedä oikein muutakaan vastausta tuohon kysymykseesi.

    • Teitä taitaa olla varsin vähä noin kiimaisia naisia.Yleensä nuoremmat haluaa usen pamppua.Minä käyn kerran pari viikossa auttamassa naapurin rouvaa kun 40 kymppinen miehensä ei enää halua ta pystu puuhiin.Hyvähän se on jos on jakajia markkinoilla niin monet saavat puutteeseen helpotusta.

    • kerran edes

      Rakkaus ei ole iästä kiinni. Minusta ei tule koskaan niin vanhaa, että unohtaisin mitä rakkaus on. Olen kyllä jo vanha , mutta hyvän näköinen ja viriili. Rakastelisin vaikka joka päivä, mutta miksi miehet tulevat niin aikaisessa vaiheesssa sellaisiksi etteivät ne pysty mihinkään. Ei niillä ole kuin suuret puheet. Kun ei toimi niin ei toimi. Puutteessa pitää elää.

      • onneton2

        Niin se on. Elän myös puutteesa vaikka olen avioliittossa. Olen vielä alle 50vuotias nainen. Haluan myös rakastella joka päivä. Miehet vaan puhu eikä tee mitään.


    • nyt jo 55.

      Kyllä minulla ainakin lopahti kiinostus vähän yli 3 kymppisenä koko touhuun,piti sitten myöhemmin ottaa erokin et vaimo ei joutunut kärsimään.

    • ei iästä kiinni

      Pitkä liitto tappaa halut molemmilta osapuolilta, se on karu totuus, iästä se ei ole niinkään kiinni. Itse eronneena reilu viisikymppisenä miehenä tapasin itseäni kymmenen vuotta vanhemman naisen. Kemiat kohtasivat, ja yhtään liioittelematta voin sanoa, etten villimpää tapausta ole eläissäni kokenut.

      • Huonot ja hyvät uutiset:

        "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
        (1.Kor.6:9-10, KR1938)

        "Don’t you know that unrighteous people will have no share in the Kingdom of God? Don’t delude yourselves — people who engage in sex before marriage, who worship idols, who engage in sex after marriage with someone other than their spouse, who engage in active or passive homosexuality, who steal, who are greedy, who get drunk, who assail people with contemptuous language, who rob — none of them will share in the Kingdom of God."
        (1.Cor.6:9-10, CJB)

        Hyvät uutiset on ne, että vielä voi tehdä parannuksen ja pelastua Jeesuksen ristintyöhön uskomalla!


      • Taas tätä samaa
        Huonot ja hyvät uutiset: kirjoitti:

        "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."
        (1.Kor.6:9-10, KR1938)

        "Don’t you know that unrighteous people will have no share in the Kingdom of God? Don’t delude yourselves — people who engage in sex before marriage, who worship idols, who engage in sex after marriage with someone other than their spouse, who engage in active or passive homosexuality, who steal, who are greedy, who get drunk, who assail people with contemptuous language, who rob — none of them will share in the Kingdom of God."
        (1.Cor.6:9-10, CJB)

        Hyvät uutiset on ne, että vielä voi tehdä parannuksen ja pelastua Jeesuksen ristintyöhön uskomalla!

        Piruko liene opettanut ne "uskovaiset nai`maan.luulevatko läytävänsä vi`tun pohjasta taivaan.


    • saunnassa

      Et varmasti ole liian vanha, minun ensi kokemus seksistä tapahtui 16vuoden ikäisenä kun menin virvelöimään. Kun menin hakee virveliä rantasaunasta ja pukuhuoneessa oli juuri n. 60vuotias mökkinrouva saunasta tulossa kuivailee itseään, istuin siihen penkille keräämään vieheitä, kun rouva sai kuivattua itsensä ja laittoi pyyhkeen selkäni takana olevaan naulaan niin iso rinta koski kasvojani niin siinä vaiheessa oli jo verskat komeasti teltalla. Hän rupesi levittää voidetta kehoonsa ja kysyi voidellaanko tuota myös. Olin lähdössä veneelle kun hän veti housuni alas ja pussaili kallea ja alkoi voidella sitä, sitten otti kädestä kiinni ja vei saunan puolelle ja kääntyi selin ja asetti voidellun kallen lämpöiseen päikkaan, että kyllä se sokeri sulaa iäkkäämmänkin naisen suussa.

      • Vanha kolli

        Kyllä riittää minun ikäisiä naisia joitten kanssa saa harrastaa seksiä viikottain ei tarvitse tyytyä yhteen.Sama kai on naisillakin ,että harrastetaan seksiä useamman miehen kassa jatkuvasti.


    • late2

      Olen 83vuotias pappa,ikäistäni puhumattakaan nuorempaa naista minun vaikea löytää kun jalkani ovat kipeät en jaksa kävellä ja hakea naisia. Niinpä menin taxilla Ikeaan ja ostin 2bonnel patjaa,molempiin tein keskelle reiät. Toinen patja on makuuhuoneessa ja toinen kellarissa.Makuu huoneen patjassa tyydytän itseni 5-7 kertaa päivässä. Käynpä vielä päivän aikaan vieraissakin,kipin kapin piipahdan tunnin verran kellarissakin ja lystiä on sielläkin.

    • Fallosman

      Et ole todellakaan liian vanha seksiin. Olen 35 vuotias mies ja parhaillaan seksisuhteessa vähän yli 50v. naiseen. Hänen tarina on se, että miehellä ei enään kotona hommat toimi entiseen tapaan. Yli 30 vuotta kestänyt liitto heillä takana ja nainen ei ollut koskaan ollut muiden miesten kanssa ennen minua. Seksittömässä suhteessa oli elänyt vuosia ja kyllä hän on ottanut menneet ajat kiinni kanssani todellakin...Meillä seksi on erittäin ihanaa ja nautinnollista. Kyllä yli 50 vuotias nainenkin voi olla erittäin haluttava seksuaalisesti, varsinkin kun on pitänyt itsestään huolta.

    • nainen5

      Et ole liian vanha seksi. Ei ole mitään pahaa jos sulla on rakastaja, oot ihan hyvää sellaisena kun olet. Ei ole kokemuksia. Onnea vaan sinulle.

    • Et ole. enkä ole minäkään, yli 5-kymppinen mies. Ongelma on lähinnä se, että suurin osa yli 5-kymppisistä sinkkunaisista on umpeenkasvaneita. Kolmikymppisenä oli vielä helppo löytää baareista seksiseuraa, jotenkin toimi vielä nelikymppisenäkin. Mutta yli viisikymppisiin naisiin ei kannata tuhlata aikaansa. Eivät koskaan lähde mukaan. Yrittävät näemmä kalastella itselleen tuossa vaiheessa elämää jotain rikasta, hyvin koulutettua unelmamiestä, jota eivät ole siihenkään saakka löytäneet :D

    • ikä on numeroita

      Olen 65 v ja minkin tekee mieli seksiä. Sillä saralla elämäni onkin kiitettävän vilkasta.

      • Jos on

        neljäkymmpisenä mummo ja ukki eise estä että saisi seksata muutaman kertaa viikossa.


    • pexi50plus

      On aivan normaalia haluta vielä tuossa iässä. Olen eron jälkeen tapaillut kahta naista jotka ovat jo "luovuttaneet" mut kumpikin on sanoneet mulle että sain heidät uudelleen syttymään naisena. Nuo sanat kohotti lähes viiskymppisen miehen itsetuntoa. jokaisen kannattaa nauttia läheisyydestä ja seksistä niin kauan kuin elää. tosin valinta on aina oma.

    • allenelikymp mies

      Minä nussin mielelläni yli viiskymppisiä naisia, tälläkin hetkellä on yks 55vuotias naikkonen, jota käyn säännöllisesti painamassa ja molemmat on tyytyväisiä. Erityisen mukavaa on kun yleensä nuo yli viiskymppiset antaa paljaalla, saa laskea lastin huoletta sisään, vituttaa se kumin kanssa suhraus .

    • pamputtaja1

      Minulla on yksi naimisissa oleva nainen 60vuotias jonka ukolta ei sexi onnistu. Nainen on erittäin halukas sexiin ja hän käy luonani viikottain naitattaan itseään,lyhyt matka kun asuu viereinen kerrostalo. Tykkää todella sexistä erittäin paljon ja häntä saa polkea kuin tulpatonta mopedia. Kyllähän tänä iltanakin kun hän tulee niin laitamme lakanat liehumaan,samoin kuuntelemme korvalappu stereoita aktin aikana koska hän ääntelee aika rajusti saadessaan usean orgasmin yhdynnän aikana!!

      • Hus hus pois täältä

        TÄMÄ OSASTO ON KIELLETTY ALLE 18v !


    • Romualdo3

      samoin täällä, löydettyäni tuon itseäni noin 15 vuotta iäkkäämmän leskinaisen, olen laittanut hänet (hänen lähimpienkin mielestä) aivan uuteen hehkuun...ja kukoistukseen. Huoletonta tosiaan painaa seitsemäntoistasenttistä rakkauden valtikkaani häneen vailla huolen häivää ... kunhan vain tietysti henk. koht. hygienistasta pidetään huoli ja myös siitä että ollaan tosillemme uskollisia.... Long Live Love! Nauttikaa seksistä! Hellikää toisianne!

    • ei salaisia suhteita

      avioliito:

      nainen 2 miestä
      mies mies
      mies 2 naista
      nainen nainen

      • Mie vaan

        Avioliitto :

        nainen nainen
        mies mies
        mies nainen
        nainen mies

        Heti vuodesta 2017 alkaen, vaikka Päppärä herraarakastava Rääsykkä polvillaan rukoilisi yötä päivää :D


    • Pasi Salme

      No sillai kai, kyllä 55-vuotias nainen on ihan soiva peli

    • Suomalainen mies

      Minä olen kohta 70v. mies ja haluan yhä seksiä ja paljon vaimoni kanssa. Vaimolleni liukastusvoidetta ja eikun menoks !

    • Venus-nainen,olet kaikin puolin terve, ja iloitsin siitä että kerroit mietteistäsi,se että me vielä sinun ,kuten myös minun ikäisenä kaipaamme ja haluamme seksiä,se on ollut elämäni aikana tärkeä ja yhtä tarpeellenin kuin joka päivämme leipä, mutta kun aviomieheni sairastui jo 12 v. sitten niin asia ei enää ole itsestään selvä ,kaipauksen ja halujen kanssa on vain koetettava eläå. Olen jo 66v mutta kaipaan seksin tuomaa nautintoa ja samalla läheisyyttä, kosketuksia suudelmia ,kaikkea olisi tarjolla aivan upean miehen kanssa, mutta omantunnon tuskat jo kolkuttaa vaikka emme ole muuta kuin katsoneet toisiamme silmiin ja todenneet yhteisesti,sinut haluaisin lähelleni,olemme molemmat samassa tilassa,molempien puolisot eivät enää pysty olemaan toiselle rakastajana,eli elimistö ei enää tarjoa sitä ihanaa ,mitä miehen ja naisen välillä on.Miten menettelemme,haluaisimme antaa toisillemme ihanan ja syvällisen rakkauden ja nautinnollisen seksin kun näemme,se on elämän yksi kantava voima,onko tämä pettämistä kun emme kumpaneenkaan halua erota puolisostamme. Kokisin että kunnon seksi silloin tällöin antaisi minulle,kuten myös ystävälleni arkeen voimia ja elämän tärkeimpiä nautintoja se ei ole poissa kumpaseen puolisolta.Olenkohan ihan Bimbo jos teen asian kuten olemme ajattelleet?

      • venus nainen

        Hei tupu-matami, et ole bimbo, olen jäävi neuvomaan muita mutta sinun asemassasi ottaisin nuo "varastetut" hetket, jos ne jäävät vain teidän kahden välisiksi ei ne loukkaa ketään, pettämistähän Se juridisesti on mutta eniten petät itseäsi kieltämällä ne nautinnolliset hetket joita voitte saada, niin ja voimia jaksaa arkea.


    • RattoPoika(ko)

      Eiköhän se tuossa viidenkympin nurkilla ole täysin normaalia naisen käytöstä että seksiä kaipaa.. Itse 31v kundi ja käyn säännöllisesti helpottamassa kahden 50 naisen oloa. Molemmilla sama tilanne kotona ettei oma mies ole kunnolla kykenevä. Naiset muutoinkin ainakin seksin suhtee mielestäni parhaimmillaan 40 ikäisenä. En jaksa syttyä mistään parikymppisestä teinistä. Ne tuli kokeiltua 10vuotta sitten. Aikuinen nainen= paras nainen!

    • ei piilossa

      saako nyt Lestaatiolaiset papit panna pikkupoikia ihan reilusti kun ne on samaa sukupuolta

    • erkķi+60

      Ihan kiva kun 60-kymppisenä seisoo ja saa panna samanikäistä naisystävää niin paljon kuin haluaa. Siinä tuntee itsensä nuoreksi karjuksi jälleen, lähtee patoutumat ja mällit! Erityisesti pidän naiseni estottomasta rivoudesta, hän saa miehestä kaiken irti, ja monta kertaa viikossa.

    • alle 25 yli 50 v nam

      minä on pannu paljon naisia ja totean ämmän tulee olla nuori korkeintaan 25 v tai yli 50 v siltä väliltä naisilta puuttu naimisilo kokonaan nuoret haluaa panna kun on hauskaa vanhat akat antaa kunnolla kun voi olla viimeisiä panoja ja minä Panen

    • 70v Nainen

      Hyvä että mielesi tekee seksiä ja on rakastaja!

      Olen 70v ja haluan kanssa ,ei ikä vie seksihaluja, vaan vanha ukonkäppänä,

      jolla ei ole mielikuvitusta ja hellyyttä petipuuhissa!

    • Sudenmorsian

      Minä olen 73-vuotias. Hyvännäköinen, 63-vuotiaaksikin! Seksi on ihanaa. en ole puuma, vaikka haluankin miehet itseäni nuorempina, en kuitenkaan liian nuorina. Nautin miehestä. Hänen silmistään, käsistään, reisistään, huulistaan. Hän saa minulta kaiken, mitä toivoo. Kaiketi etu tässä iässä olla "sopivasti rietas".
      Ainoa asiaa, mikä minua joskus häiritsee on, että minulle on sanottu, että en "tuoksu naiselle" tarpeeksi.
      Onko sillä vitun hajulla niin valtavan suuri merkitys miehelle? Mikä siinä on niin ihanaa? Anteeksi nyt käyttämäni sanonta, mutta selvyyden vuoksi.
      En ole edes kuiva, mikä on jo suuri etu ikäiselleni naiselle.
      Mikä avuksi?

      • woman77

        dhea?


      • en ole ihan sun iässä,mutta työkaverit risti mut puumaksi,kun on kolme miestä kierroksessa yhtä aikaa, tietenkin yks vaan kerrallaan mutta saattaapi käydä et samalla viikolla kaikki pitää käydä läpi ainakin kerran.liukuvoiteita ei tarvii kun reisiin että on liukasta liikkua miehen päällä.


    • Eerogeer

      Lopetin, kun tajusin, että enhän minä sikoja ja koiriakaan himoitse tai halua naida.

    • eeeeeeees
    • Tuntuu uskomattomalta, jos joltain kokonaan seksi halut loppuu. Itselläni ollut halut aina siitä asti kuin muistan olleeni olemassa.
      Siis aivan pienestä tytöstä lähtien tähän ikään saakka ja olen kuitenkin syntynyt vuonna 63.
      Luulen, mutta en tiedä, että seksuaalisuus on meissä jokaisessa kehdosta hautaan. Liekö sitten olen oikeassa tai väärässä.

      • tättärää

        OOt kuule oikias,älä vaan hukkaa
        ittiäs näitten rajojen laittajien maailmaan


    • Hei, ¨
      olen nyt 56v ja tihkun seksii. Mulla parani 50v jälkeen, Minulla ja olen nyt rakastunutkin. En tiedä, saanko koskaan hänet. Tsemmpiä.

      • Inkku! Niin voi mahoton, kun en kerinnyt sinhe sun luo! Ja kiva juttu tuo rakastunutkin! Ja mikä parasta tihkut seksii ... hieno juttu! Näin piirteli...tiedät kylhä kuka!? No jos et niin alappa arvaileen. Tavataan lärvikirjassa! Terkuin AS


    • yks vaan

      miten on?
      olemme olleet naimisissa yli 10 vuotta ja nyt on ongelma seksi kun toinen ei voi mukamas antaa ja minä haluaisin ?

    • Ihan ookoo! Täälhä papparainen tunturien sylistä Lapista! Ja aattelet aivan oikein sexistä.....annan ja saan mahtavia orkkuja! Silhä meiäthän onpi "yläkerran herra" laittanut testiin jo 5 miljardia vuotta sithen missä onpi pääsääntö kaikilla meilhä elollisilla olennoilla eli tämä---jos et pysty sukua jatkamaan niin sithen "hukka vie"! Miekiin täshä kohta seittemänkymppisenä oon nähny ku kaverit lakoo ja vaivoja ollut aika usein sielhä eturauhasen puolella!;) Eli jos et harrasta seksii niin käy samalla tavoin kun meidän pikkuystäville alkaen kaikki eläinkunnasta .. mikrobeista jne. ku ei enhään sexi maistu, niin olen nähnyt noissa luontodokkareissa ... se vanhin olkoon norsu tms. se syödään suihin tai tapethaan! No ei muutaku terkut ja hyvää oloa sulle Venus-nainen! PS Lähetäänkö yhessä venukselle avaruuslaivalla!;)

    • Et todellakaan ole liian vanha : ) Olet nainen parhaassa iässä ! Toteuta mielitekosi ja nauti elämästäsi !

    • BIG DICK

      Kunnon p€rcepano ratkaisee tuollaisetkin onkelmat

    • Zombie Lääkitys. . .

      Ai ihminen on jollain tapaa viallinen kun seksuaalisuus toimii? Just joo... joku lääkitys äkkiä sullekin...

    • hyhhhyhh...

      Kyllä ton ikänen kurppa on liian vanha seksiin. Nainenhan haiseekin jo pahalle tuolla ikää saati sitten miltä näyttää, hyi olkoon.

      • woman77

        Ikävä jos sinä tai vaimosi haisette. Ikävää jos ette tiedä miten pysyä nuorekkaana, siihen on nykypäivänä monia konsteja. Pankkitili on varmaan tyhjä kun ei voi panostaa nuorekkuuteen, säälin sinua.


      • Autspiks

        Hielle se vain haisee, kun lörtsy on ihan kuiva.


    • woman77

      Olen 30 nainen ja ihailen 60 miestä. On ukkomies. Seksikkäin mies jonka olen ikinä tavannut, tosi energisen näköinen ja se mielessä aivan varmasti.

      On yksilöstä kiinni miten kykenevä ja haluava on harrastamaan myöhemmällä iällä.
      Mielestäni ihanteeni ei edes ole vanha. Aluksi luulin 10 vuotta nuoremmaksi.
      Ja onhan nykypäivänä dhea ja viagra jos sellaiseen olisi tarvetta. Age is just a number, don t you stop having fun...

      • Hei, mä haluisin tavata tuollaisen kuin sinä. Olen 61v ja vielä hyrisee intohimoisesti ja naisesta pidän huolta. En saa fiiliksiä, jos en näe naisen nauttivan...Nam;-)


    • Ei ole, seksuaalivietti ja halukkuus on vain niin erilainen, aktiivisuus on erilainen eri ihmisillä..

      Ennemminki nuorilla on yleisempää se että kokevat seksin merkityksettömäksi ja vastenmieliseksi. 40 ikäluokka taasen on mielestäni aktiivisempaa, aikuiset nauttivat seksistä ja läheisyydestä eri tavalla. Liekö ikä vai kulttuuriero?

    • etköannaannanyt

      Olis se kaaheeta jos joutis miehen alle , se tyydyttäis vaan halunsa . En tajua miten joku voi kestää parisuhdetta kun tieää että ukko taas tahtois sexiä ? Luulis ettei märkä " kikkelikokkeli " jätä kivaa fiilistä .

      • ei sitä ole pakko olla alla ole vaihteeks päällä voit paremmin hallita mitä ja miten haluat ittes tyydyttää.


    • Elinvoimainen mies

      Moro!

      Yksinkertaisesti et ole! Miksi olisit, jos se susta tuntuu hyvältä?:D

    • Yakky

      Hyi hitto, vanhukset nussii.

      • Elinvoimainen mies

        55-vuotias muka vanhus. Ei todellakiaan. Täysillä vedetään ja nautitaan niin maan per^^^^esti :DD Sinä taas et oo seksiä saanut pitkään aikaa:D


    • ajatus

      mitä tekemistä jumalalla, jeesuksella, joulupukilla, enkeleillä, menninkäisillä, keijuilla,
      tms on seksuaalisuuden kanssa ?
      kaikilla luontokappaleilla seksuaalisia tarpeita ja haluja.......
      mitä kenellekään kuuluu toisten seksielämä ?
      elä ja anna elää......

      • Elinvoimainen mies

        Niin, no ei mitää. Eihän noi liity mitenkää mihinkää...


    • bum bum

      Olen 67-vuotias ja minun pitää runkata joka ilta.
      Talvet vietän yleensä thaimaassa.
      Siellä nuoret naiset hoitelee kyltymättömät haluni, siellä
      harrastan seksiä 2-3h päivässä.

      • Seisoo ku rautakanki

        Siinä esimerkkiä nuoremmille, samanikäinen mitä itsekkin olen enkä ole tupakkaa kärytelly ikinään ja kalu seisoo kuin rautakanki ja yönnainnit ei tunnumissään.


    • Näin toimitaan

      Vanhoo hiljoo hyvinvanhoo ei ollenkaan.

    • Jylppyä vaan

      Eikun vaan jylppyä ja jytkytystä viimeiseen hengenpihaukseen asti. Jos ei ole miestä niin sitä varten käyt semmosen pärisevän jylpyttimen ja vedellä hutkit vaikka voiteiden kanssa kolmesti päivään. Pärisyttelet kaikkiin reikiin oikein kutkulleen. Edestakaisin liikettä niin että litinä kuuluu ja heltat heiluu.

    • kaikki kohallaan niin mikäs siinä oisi vaikka pelkkää seksiä:) itteeni enemmän ärsyttää ettei saa kunnon parisuhdetta:( kun kaipais muuta t:31v ukkeli

    • 070../

      Joo,kyllä seksi maistuis, mutta kun emäntä( 51v) löi polvet kiinni niin minkäs teet.
      Jotkut puhuu vaihdevuosista,en tiedä?. Mulla on seksi mieles joka päivä.
      Nytkin olen yksin, saunaa kohta lämmittelen....seura vaan puuttu.
      Ei löytys sauna seuraa naisista Alastaron ympäristöstä.

      t. 54vee, ja kaikki toimii

      • se on sitten sinun tehtävä naisellesi selväksi, mitä ei kotoa saa sitä löytyy kyllä kyliltä/muualta , oma akka toimi samoin vuoden päivät mutta kyllä ne reidet ja perskannikat aukes kun sanoin että pidä pillus tai säästä pietarille saa sitä kyllä muualtakin....


    • Anne69

      Ihana lukea toisen seksistä nauttivan naisen viesti. Itse oon 45 ja nautin seksistä sekä yksin että yhdessä aina vaan enemmän ja enemmän.

    • no kyllähän se nin on että jos suhteesta loppuu makkarihommat kokonaan ja jompikumpi osapuoli ei pidä asiaa enää tärkeänä niin kyllähän se myöskin tarkoittaa koko suhteen laantumista/loppumista ja sitten näitä jätettyjen ja petettyjen profiileita on suomi24treffit sivustolla vinkumassa ja etsimässä sitä oikeeta ihanaa urhoa taikka daamia, SUHTEESSA tärkeintä on se että molemmat haluavat seksiä toisiltaan ja pitävät toista osapuolta haluttavana, ps. naikaa niin kaun kun vaan kykenette sillai pidätte myös suhteenne hyvänä.

    • m39w
    • pari1

      60. pari kyllä 30. miehet tykkää , ja naivat innolla. vanheemat miehet kestää kauemman kiitos heille.

    • ei enää kkoskaan

      Naisen ongelma on usein siinä, että halutaan 50 vuotta liian myöhään. Silloin kun ollaan nuoria ja kiinteitä, podetaan päänsärkyä jalat ristissä aamusta iltaan. Siinä vaiheessa, kun se seksuaalinen imuvoima on valunut minimiin horotetaan jalat kohti kattoa kellon ympäri. Lopputulema molemmissa vaivoissa, että miehissä vika.

    • Alperrti kotiaho

      olen 80v ja muna ei seiso...

      • jonttu9

        se johtuu siitä että olet fgt


    • moikka sulle,täytyy sanoa että sit meitä on ainakin kaksi.siis liian vanhaa sexiin.nykyisin saan liki joka päivä , ja silti tekee koko ajan vaan mieli rakastelemaan ja kunnolla, ei mitään pikapanoja.

    • totta..

    • Olen liki 40v vapaa mies joka on saanut elämänsä parasta seksiä vanhemmilta naisilta. Nyt vapaana olisi todella mahtavaa löytää päälle 50v nainen jonka kanssa voisi säännöllisesti harrastaa seksiä. Vanhemmilla naisilla on kokemusta, vapautta ja avoimuutta.

    • Arja_55
    • Rudi 77 vuotta

      sexiä olen harrastanut 15 vuotiasta saakka yli kahden sadan naisen kanssa, 40 vuotta nykyyisenkin vakkarin kanssa, häneltä on jo halut kadoneet, iäkkäille naisille tuntuu halailemiset riittävän, enkä sitten kehtaa tehdä suoria ehdotuksia, onneksi netistä löytyy erittäin hyviä sexsi videolta joista puuttuu ainoastaan naisen tuoksu joten nyt on tyytyminen soolo sexsiin.

    • näin on

      Niinhän sitä sanotaan,että panomies ei pussaile. Nuorta on tietysti saatava 60 : nen nainen ei enää käytä vaginaansa muuta kuin kusemiseen.

    • isaskar2

      Vaimo on yli 70 vuotias ja hänenkin mieli tekee seksiä. luojan kiitos etttä vielä jaksan vaikka oon häntä vanhempi. Ei seksi ja orgasmin tuntemisen loppumiseen voi aikaa sanoa. saa nähdä kummalta lophtaa ensin. Nauti vain niin kauvan kuin sinusta hyvätä se tuntuu. Sillä seksi on eräänlainen lahja on ihmisiä jotka siitä ei osaa nauttia. Miksi siitä ei nauttisi niin kauan kuinn aikaa on.Vaimo sanoo ihana orgasmi on sellainen kun tuntee, että varpaista kynnet lähtee.

    • sini....

      Mää kerron nyt rehellisesti. Olen vasta 34-vuotias ja seksi ei kiinnosta enää paljoakaan. Olen normaalipainoinen,urheileva,terve. En tiedä onko tämä väliaikaista,mutta ei vain tee mieli. Olin avioliitossa 8v ja sen jälkeen ei vain huvita. Muistelen et ennen kyllä 15-28v halutti hyvinkin. Nyt ainakin viisi vuotta jo ollut ilman ja hyvin menee. Ihmetyttää vain mistä moinen muutos :)

      • Stina...

        Ihan normaalia. ole iloinen,että olet terve. Ei ole normaalia halutakaan seksiä jatkuvasti vaan tervettä. Seksin tarkoitus on lisääntyminen. ei muuta. se on monella ihmisellä unohtunut ahneudessaan


      • 8+9

        Kun sinulle tulee vastaan sellainen kumppani jota kohtaan koet taas tunteen paloa, niin uskon että et edes ajattele asiaa, mutta haluat mennä tuon toisen kanssa sänkyyn.


    • itselläni!!

      on ikää jo 60v(mies) ja olen kyltymätön seksiin oma lahna ei enää ymmärrä halujani joten pakko on piipahtaa vieraissa ja voi sitä autuutta koskaan en haluu luopua seksistä"naisen kaa"

    • panettaa aina
    • Leskirouva 60+

      Minulla on saunavuoro aina lauantai-iltaisin ja kun menen saunaan on saunakaverinani aina luotettava dildo.
      Minulla on tavallaan hyvä tuuri saunavuoron suhteen koska edellisellä vuorolla siellä käy seinänaapurini, noin 30-vuotias nainen jolla miehet vaihtuvat tiuhaan (olen seurannut ovisilmästä tarkasti ketä rapussa liikkuu).
      Tämä seinänaapurini ottaa usein vaihtuvia miehiään mukaansa saunavuorolleen ja kun tulen omalle vuorolleni niin saunan roskakorista, joskus myös muualtakin, löytyy vasta käytettyjä kondomeja joita himoissani kerään ja säännöllinen lempipuuhani onkin napsauttaa dildo päälle pukuhuoneen penkillä ja nauttia maistellen näiden käytettyjen kondomien sisältöjä viimeistä pisaraa myöten.

    • ei kulu siitä-

      Kylpylöissä kun käy tansseissa, niin nuorelle miehelle löytyy kyllä 55-70 v naista jotka ovat halukkaita sänkyyn. Tuli aikanaan käytyä ja 30 v miehenä sitä tuli maattua yli 60 v päälle olevien kanssa. Miksi ei vanhempi nainen saisi harrastaa jo vain kiinnostusta riittää. Näistä iämkkäämmistä naisista ei saa tauteja koska he hoitavat alapään hyvin. Monasti nuoret jakaa ja klamydia ym palkintona. Kokemusta on..

    • 77 v

      ei kulu siitä-
      Mites sitten vanhamies saa pillua, muija ei enää suostu koko hommaan, täytyykö tässä masturboida koko loppu elämän.

    • Still married

      Multa meni ensin kyky ja sitten halutkin, olin silloin noin nelikymppinen, vaimoakaan ei kiinnostanut seksi enää, nyt ollaan viisikymppisiä ja silti yhdessä, ei seksin loppuminen automaattisesti eroa tarkoita.

    • tättärää

      Venus-nainen oikianlainen ja terve nainen
      Minä oon 66 ja en oo kyl viä tähän päivään ikävuosinumeroitani
      aatellu sil saral, et pitäis sexi poistaa????
      Tilipussis on mulle numerot merkannu,ei muuten.
      Täältä sivuilta sais kyl erittäin mielenkiintosen
      "tohtorishatun" jos joku rohkenis ottaa asiakses.
      Kuin voi olla,et meil saunakansal,lue alastomuus
      on kuitenki niin paljon sitä kielteist likiolemisen
      suhteen...
      Täytyy tietty suvaita ja ymmärtää,nii...i
      suvaitkaa tekin ymmärtämättömät
      ni kaik me mahduttais tarpeinemme
      eikäs tarvittis niin kauheest toistemme
      haluilua tuomita.

    • maku p

      höpö höpö, ei se iästä ole kiinni, vaan halusta. Kun on hyvä itsetunto ja tietää mitä haluaa on aina oikealla tiellä. Nauti !!

    • Pete543

      Ikinä ei voi olla liian vanha seksiin. Seksitreffit järjestät nykyisin helpoiten verkossa, ikään katsomatta. Suosittelen vilkasemaan http://seksiseura.info jos seuranhaku on mielessä

    • pillua6489
    • Melkein aina valmiin
    • viiskymppinen

      Hei Venus-nainen, Olen itse nuorekas ja viriili viiskymppinen mies. Olen aina tykännyt "kypsistä" ja pyöreä muotoisista naisista. Asun etelä-karjalan alueella, että jos sattuisit lähistöllä asumaan haluaisin mielelläni tutustua sinuun.

      • venus-nainen

        Hei, asun etelä-savossa, en haluaisi tässä kertoa sen tarkemmin, miten saisin sinuun yhteyden?


    • Pikajussi

      76 siis mittarissa ja naitattaa kerran päivässä. Kun kysyvät: "Miten jakselet."? Tarkoittanevat terveyttä. Vastaan: "Kerran päivässä normaalisti, jos hyvä tavara tarjolla jopa kolmesti." Viimeksi Venäjällä kaksvitosta koko yön, kerrat jäi laskematta. Pitäisi perustaa talli, ettei palli olisi turhan pantti. Raamattu on viisas naimaopas, itse Korkein käski: "Menkää ja lisäntykää ja täyttäkää maa." Älkää viitsikö solvata sitä kirjaa tästä halusta, ellei sitä meille olsi annettu, sukupuuttoon olisivat jo Aatut ja Joosepit vieneet koko populan. Pannaan, pannaan kun tarvitaan.Seksin kieltäjä on se Räsäsen akka, muttta haarat levällään Niilonsa alla joka ilta. Mutta "laillisesti", sanoo hän.

      • Puoluetoveri

        Ei varmaan joka ilta Räsäskä, mutta ehkä seuraavien vaalien jälkeen on aikaakin enemmän.


    • Petäjä

      Suihin, ettei menis vaan puihin.

    • marjuska 2

      Tämä tarina on tosi: Mieskaverini sairastui vakavasti eikä minulla ollut mitään seksisuhdetta viiteen vuoteen. Olen nyt yli 60 v. Tosin vaikutan ikäistäni nuoremmalta ainakin siitä päätellen, että olen tavannut itseäni huomattavasti nuoremman miehen.
      On selvää, että kun on pitkään selibaatissa seksin aloittaminen uudelleen on vaikeaa. Selitin kuitenkin tämän asian kumppanille ja hän ihmeellistä kyllä ymmärsi asian. Kuvittelin tosiaan, että nyt se on loppu, kun ikääkin on, mutta rohkaisen tässä muita naisia kyllä erotiikka kuuluu ihmisen elämään eikä se katso ikää ei aikaa eikä paikkaa.

    • lisää seksiä jeah

      Olen 55 nainen ja pakko sanoa että monikaan mies ei jaksa pelehtiä kanssani edes yhtä yötä putkeen, olen halukas ja kiimainen. Hyvässä kunnossa oleva 55 nanen on viriilimpi kuin nuori rapakuntoinen tytön heitukka.

    • Mies 59

      Minä olen eläissäni kerran päässyt nuuhkaisemaan naisen alapäätä, ainakin melkein.

    • klyyvari

      Ihminen ei ole seksiin koskaan liian vanha!

    • Jiippee

      Mies 56. Olen ihan samassa tilassa kuin 16-vuotiaana. Eihän se ole iästä kiinni. MIelelläni sinut tapaisin, koska vaimoni on ollut jokauan sitä mieltä että se juttu on ohi tässä elämässä. Ihan kuin niitä olisi enemmän...

    • ikäseksi

      Sainpa sen onnen,että kuudenkympin jälkeen vapauduin nauttimaan ihanasta seksistä.Saan kahdenkin herran kanssa nautiskella tästä elämän lahjasta.Nuorempana en ymmärtänyt hyvän päälle mitään,liian estynyt,liian ahdistunut,liian kiireinen.....nyt vaan elämän mehut virtaa.

    • Löytyisikö pääkaupunkiseudulta nuorista miehistä kiinnostunutta mieluusti väh. 50v naista?

    • kokeillaanko12

      Olisko Kouvolan seudulla koeilunhaluisia mummoja, tässä olisi tarjolla 68- vuotias ukkomies, omaishoitajuuden takia puutteessa.. s-posti asiom miuku live .fi , niin suunniteltaisiin jotain..

    • puhdasilolintunen

      Löytyiskö Hesan seudulta kyvykästä herraa 67v:lle nätille naiselle.Olen hyväkuntoinen ja alle kuuskymppisen näköinen.Ukkoni ei enää jaksa ja mun haluni vaan lisääntyvät.Päiväpanot olisivat ihania.
      Paikkaa ei valitettavasti ole.Liikun paljon....kuntosali,uinti ja pyöräily pitävät minut kunnossa (ja vähän jeesaavat seksinpuutteeseen).
      Ihaninta olisi seisova värkki,mutta nuolenta ja muukin "värkkäys" saattaa tuoda orgasmin :)
      "

      • Hei ihana lukea et vanhempikin nainen haluaa seksiä! Minä kaipaan myös ja haluaisin tavata sinua. Olen nuorekas 61 vuotias mies. Paikkakin löytyy hesasta. Nimimerkilläni profiili, josta lisätietoja minusta, ja yhteydenotto.


      • Anonyymi

        Vieläkö tilanne ennallaan?


    • Anonyymi

      Minulla on kaksi vaimoa kuollut syöpään ja olin omaishoitaja 2.vuotta. Nyt on kaikki nollattu ja tunnen itseni todella kiimaiseksi kun ei ole hoitopakkoa, ja elämä muutenkin jatkuu niin kuin sen on tarkoituskin joten älä ole huolissasi. Aina sen ei tarvitse olla " panemista" Läheisyys ja lämpö iho ihoa vasten tyydyttää joskus paljon enemmän! T:62v. PLe

    • Anonyymi

      Oon 9v ja haluaisin seksiä mutta mulla ei oikein oo vielä ketään ja mun isosisko (17v) sai vasta nyt kumppanin eli tuntuu että olen vielä liian nuori

    • Anonyymi

      Meillä on näitä seksuaaliterapeutteja yleensä naisia joilla kuvitellaan olevan asian tuntemusta.
      Mutta toisin on, seksi tärkein tehtävä on ajaa miespuolinen väestö äärimmäiseen seksuaaliseen ahdinkoon jonka jälkeen joku nainen voi ottaa hänet yleensä avioliiton kautta täydelliseen hallintaansa kupattavaksi.
      Valto vallan liansäädäntö keskittyy saamaan miehiä entistä enemmän ahdinkoon syyllistämällä ja kieltämällä lailla porttolat joista jotkut saisivat apua hätäänsä.
      Nuoret miehet kun kampailette seksinpuutteensa ja ahdingossa tämän totuuden tietäminen voi helpottaa paljon elämäänne.Pankaa juttu kaverillenne kiertämään.
      Säälittää monet varsinkin nuoret kokemattomat pojat ja heidän äärimmäinen ahdinkonsa joista ei saa puhua.
      Ahdinko ajaa jotkut raiskaamaa toiset sekaantuu lapsiin ja lapsipornoon, useat menettävät järkensä.
      Seksuaalinen ahdinko aihettaan monenlaisia murhetta ja ongelmia ihmisille.
      Naiset kilvan virittä, meikkaa maalaa ja leikkauttaa itseään paremmaksi jotta pääsisi osingon jaolle tässä likaisessa pelissä.
      Mitä siis on naisellisuus.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3900
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      598
      3677
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3672
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2311
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2265
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      325
      1980
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1957
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1786
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1463
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe