"raiskausvideot"

Olen lähettänyt ylläpidolle pyynnön tehdä ko. "saunakauhahenkilöstä" rikosilmoituksen epäiltynä tietoliikenteen häirinnästä.

152

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+1

      Hyvä, _jos ei viattomia tälle Suomi24 keskustelupalstalle keskustelemaan tulleita TAI ULKOPUOLISIA syytellä_.

      Joku nettitoimija on ilmeisen häiriintynyt: eihän se normaalin ihmisen toimintaa ole laatia satoja Suomi24- keskustelupalstojen keskustelut tukkivia viestejä esimerkiksi ripuloinnista tai raiskauksista. Itse voin kertoa, että kun kyseisen häirikön viestit yleensä kohdentuvat kaikkeen mitä minä kirjoitan ja niihin palstpoihin joille minä kirjoitan, en ole vastuussa mitenkään internethäiriköinnistä. Lisäksi jos oikein ilkeä olisin, voisin laatia rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta muutenkin: satun sairastamaan colitis ulcerosa -nimistä sairautta, mitä tosin en tässä julkisuuteen kerro, KOSKA kirjoitan nimettömästi, joten _EN NAUTI_ veriripulipaskaviestien lukemisesta, kun tulen tähän = Suomi24-palstalle keskustelemaan, missä te tuntematomat olette alentaneet ihmisarvoni julkisuudessa.

      • Kok nuoret ?

        Tarttis tehdä jotain ?


      • kalervo esiin
        Kok nuoret ? kirjoitti:

        Tarttis tehdä jotain ?

        Todellakin ,todellakin tarttis.


      • !76-671
        kalervo esiin kirjoitti:

        Todellakin ,todellakin tarttis.

        Joku taho suojelee tuota hullua tai niitä.


      • Asia Tutkittava
        !76-671 kirjoitti:

        Joku taho suojelee tuota hullua tai niitä.

        Kuka suojelee noita hulluja ?


      • Tutkiva journalisti
        !76-671 kirjoitti:

        Joku taho suojelee tuota hullua tai niitä.

        Jos joku kalervoista on viranomainen ?


      • Rikkaryoho
        !76-671 kirjoitti:

        Joku taho suojelee tuota hullua tai niitä.

        Juhana rikkaruoho asialla.


      • YLIJOHTAJA
        Rikkaryoho kirjoitti:

        Juhana rikkaruoho asialla.

        JUHANA TAI IIRO TYÖTTÖMIEN VIHAAJAT .


      • Reiska vaan
        !76-671 kirjoitti:

        Joku taho suojelee tuota hullua tai niitä.

        Kuka se mahtaa olla henkilöllisyydeltään tämä kalervo ?


      • Kumma juttu
        Asia Tutkittava kirjoitti:

        Kuka suojelee noita hulluja ?

        Pasila on suojellut, Miksi ?


      • Citizen Jorma
        Reiska vaan kirjoitti:

        Kuka se mahtaa olla henkilöllisyydeltään tämä kalervo ?

        Se tässä kansaa kiinnostaakin Reiska.


      • Ben Jussuf
        kalervo esiin kirjoitti:

        Todellakin ,todellakin tarttis.

        Kalervo on Tikkurilassa keskuksessaan


      • Ex Tissu
        Ben Jussuf kirjoitti:

        Kalervo on Tikkurilassa keskuksessaan

        Jussuf hyvä Kalervo on laskettu jostain kumman syystä vapaaksi. Viranomaisilta vastuutonta toimintaa !


    • 18+12

      Ja vielä: tottakai kukaan kunniallinen ei sotke videotoimintaa keskustelupalstoihin. Ei pitäis laissa sallia pässien jotka on netissä kontaktissa muiden kanssa, vainoamiista viattomia kohtaan. Mulla esim. on oikeus klikata ihan sille keskustelupalstalle mille haluan - laittomia en harrasta, ILMAN ETTÄ some- jäsenet keksii päästään mulle tai jollekin toiselle fiksulle herjaidentiteetin.

    • Vs142

      Onhan tuo tyypin toiminta ihan selkeetä mielenterveysongelman tulosta. Tulee mieleen eräs heppo joka päästettiin suljetulta takaisin avohoitoon. Viikossa oli kerrostalon rapun seinät ja ovet täynnä ties mitä aivoradiota mitä tämä hullu ulosti.

      Surullista, mutta minkäs teet. Nämä ihmiset pitäisi saada suljetulle hoitoon.

      • luotsitarve?

        Potkut ja työttömyys-palsta parani merkittävästi, kun sinne tuli toinen luotsi "puuvallin" LISÄKSI. "kassaton" on parempi luotsi kuin "puuvalli". Onko tälläkin palstalla pula luotseista viestien sisällöistä päätellen? Tuolla "saunakauha-persereikä"-viestit loppuivat, kun tosiaan "kassaton" tuli toiseksi! Korostan sitä, koska "puuvalli" laiskotteli.


      • OKT kampela

        Tässä on järjestäytynyt joukko vihapuhujia tappoon yllyttäjiä ym. Tehkää Poliisiasemalla, Ei netissä em. syistä Rikosilmoitus !


      • Se Ystäväsi

        Kalervo, rupeaa kiinostamaan takaan sen


      • Palstan Luotsi ml 77
        Se Ystäväsi kirjoitti:

        Kalervo, rupeaa kiinostamaan takaan sen

        Näin on Kalerovoiset, paskat tuloo housuun


      • Olen Voimavara

        Paskan vertaa kiinosta Kalervon paskanjauhanta, paitsi olen omistautunut sille.


      • Miksi KT ei poista?.

        Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.


      • stubbelo

        Ne ovat varmaan Kokoomusnuoria.


      • Voimavara
        Miksi KT ei poista?. kirjoitti:

        Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

        Kt on voimaton ,mutta voima on muualla.


      • Kokkareeen kökkö
        stubbelo kirjoitti:

        Ne ovat varmaan Kokoomusnuoria.

        Hahaa Suski, ja kumppanit voi ollakin


      • Megatissu
        luotsitarve? kirjoitti:

        Potkut ja työttömyys-palsta parani merkittävästi, kun sinne tuli toinen luotsi "puuvallin" LISÄKSI. "kassaton" on parempi luotsi kuin "puuvalli". Onko tälläkin palstalla pula luotseista viestien sisällöistä päätellen? Tuolla "saunakauha-persereikä"-viestit loppuivat, kun tosiaan "kassaton" tuli toiseksi! Korostan sitä, koska "puuvalli" laiskotteli.

        Kalervo vihaa kassatonta, ja tissua kun ne poistavat pascat


      • Demarinuori
        stubbelo kirjoitti:

        Ne ovat varmaan Kokoomusnuoria.

        Luuletko Kalervoitten olevan Kokoomusnuoria ?


      • Mikke 77
        OKT kampela kirjoitti:

        Tässä on järjestäytynyt joukko vihapuhujia tappoon yllyttäjiä ym. Tehkää Poliisiasemalla, Ei netissä em. syistä Rikosilmoitus !

        Tuo kampela puhui asiaa !


      • Tex Willer

        Mutta kun viranomaiset ovat sitä mieltä että nuo puheet ovat laillisia


      • Konstapekka
        OKT kampela kirjoitti:

        Tässä on järjestäytynyt joukko vihapuhujia tappoon yllyttäjiä ym. Tehkää Poliisiasemalla, Ei netissä em. syistä Rikosilmoitus !

        OKT Kampela on oikeassa. Ilmoituksia tekemään.


      • Saaren Jallu

        Kalervohan siinä raiskaa omin sanoin poliisin avulla työttömiä.


      • Ylivääpeli

        Vai luotsi raiskaa. Kalervo mene sinä vaan pahat mielessä väijymään vääpeleitä


      • hulluja liikeellä
        Kokkareeen kökkö kirjoitti:

        Hahaa Suski, ja kumppanit voi ollakin

        ielen vikaisia ne ainakin on


      • Korp. Vanhala
        Ylivääpeli kirjoitti:

        Vai luotsi raiskaa. Kalervo mene sinä vaan pahat mielessä väijymään vääpeleitä

        Vääpelit ovat jo aikaa sitten tapettu nyt ovat bussinkuljettajat menossa.


      • LUOTSI PUUVALLI
        stubbelo kirjoitti:

        Ne ovat varmaan Kokoomusnuoria.

        Vapaamuurarit !!! JUOSKAA !!!! JUOSKAA !!!!


      • Nuori lääkäri
        Korp. Vanhala kirjoitti:

        Vääpelit ovat jo aikaa sitten tapettu nyt ovat bussinkuljettajat menossa.

        Nyt se esiintyy nuorena lääkärinä.


      • Sirpa The Sihteeri
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Nyt se esiintyy nuorena lääkärinä.

        Nuori lääkäri on tuohtunut Kalervon käyttäessä lääkärin titteliä laittomasti !


    • Käyttäjätuki on jo v

      Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

    • 9+13

      Parempi ja helpompi ratkaisu olisi ylläpidolta estää kopioidun tekstin liittäminen viestiin. Jokainen viesti olisi käsin kirjoitettava ja jokaisella viestillä olisi minimipituus. Estoon voisi myös laittaa aikarajan esim. samasta ip-osoitteesta saisi copy-pasteta yhden pätkän per 30 minuuttia. Estyisi samalla samojen aloitusten tekeminen useammalle palstalle. Toki tämä ei Enirolle käy koska silloin avauksia ei syntyisi niin paljon ja tämähän on numeropeliä mainostajien suuntaan, mutta noin asia pitäisi hoitaa.

    • 4865

      Miksi osa viesteistä on kiinnitetty nastalla pysyviksi??

      • yhteiskunnanvoimavar

        Nastan kiinnittämisen voi tehdä ainoastaan LUOTSI ja Ylläpitäjä.


      • rtrtrtt

        Varmaan siksi ettei niitä saada poistettua, on näet todistusaineistoa rikosilmoitusta väsättäessä


      • Jenna Neito
        rtrtrtt kirjoitti:

        Varmaan siksi ettei niitä saada poistettua, on näet todistusaineistoa rikosilmoitusta väsättäessä

        Todistusaineistoa. Kyllä.


      • Teron puolesta
        Jenna Neito kirjoitti:

        Todistusaineistoa. Kyllä.

        Totta, aineistoa tarvitaan


      • asiaa seurannut
        Jenna Neito kirjoitti:

        Todistusaineistoa. Kyllä.

        Sitä aineistoa riittää runsaasti


    • gvgvgvgvg

      miten suomi24 roskapalstan sotkeminen on rikos?

      • 10+8

        Ilkivaltaisessa tarkoituksessa lähetetyt häiritsevät viestit ovat rikoslaissa kiellettyä tietoliikenteen häirintää. Lievästä ja normaalista tekomuodosta tuomitaan sakkoihin. Törkeä tekomuoto vaatisi, että kyseessä on viranomaisliikenteen häirintä, hätäkutsun estäminen tai teko tehtäisiin hyväksikäyttäen omaa ammattiasemaa tele-, kaapeli- tai radiotoimijan palveluksessa.


      • Se ystäväsi

        Vihapuhe ja tappoon kehoitus on Rikos kalervo.


      • Maisteri Prepula
        Se ystäväsi kirjoitti:

        Vihapuhe ja tappoon kehoitus on Rikos kalervo.

        Tuo oli hyvin sanottu ! Tappoon yllytys ,totta !


      • TRI Dorishuikka
        Maisteri Prepula kirjoitti:

        Tuo oli hyvin sanottu ! Tappoon yllytys ,totta !

        Maisteri Prepula lisää Vihapuhe ja kiihotus kansanryhmää kohtaan syytelistalle.


      • Tradenomi Tero
        TRI Dorishuikka kirjoitti:

        Maisteri Prepula lisää Vihapuhe ja kiihotus kansanryhmää kohtaan syytelistalle.

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi


      • Thyötön Viinamies
        Tradenomi Tero kirjoitti:

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi

        Kaikki työttömät juovat Viinaa kalervon ripulointia lukiessaan


      • Thyötön Tero
        Thyötön Viinamies kirjoitti:

        Kaikki työttömät juovat Viinaa kalervon ripulointia lukiessaan

        Eläkhöön Thyöttömät !


      • Puukko Mäkinen
        Thyötön Tero kirjoitti:

        Eläkhöön Thyöttömät !

        Eläköön Terot! Alas kalervot !


      • Kanaali Kake
        Puukko Mäkinen kirjoitti:

        Eläköön Terot! Alas kalervot !

        Hyvä, Puukko Mäkinen !


      • Khalervo
        Tradenomi Tero kirjoitti:

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi

        Kiduttakaa Kalervoa löylykauhalla.


      • Terolauma
        Thyötön Tero kirjoitti:

        Eläkhöön Thyöttömät !

        Työttömät voittaa, Kale on Luuseri


      • Jäähai
        Tradenomi Tero kirjoitti:

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi

        Vhiinaa kurkkuseen , Kale syököön silakkaa !


      • Ali - Ben Pulu
        Khalervo kirjoitti:

        Kiduttakaa Kalervoa löylykauhalla.

        Kalervo Pulujen raiskaaja toimitettava hoitoon


      • Pera Perkele
        Jäähai kirjoitti:

        Vhiinaa kurkkuseen , Kale syököön silakkaa !

        Shilakoita kaikille thyöttömien vhihaahille.


      • Terotar Tradenomi
        Thyötön Tero kirjoitti:

        Eläkhöön Thyöttömät !

        Eläköön Tero !


      • Ben Jussuf
        Ali - Ben Pulu kirjoitti:

        Kalervo Pulujen raiskaaja toimitettava hoitoon

        Ali, olet aivan oikeassa !


      • Stiletti Heikki
        Kanaali Kake kirjoitti:

        Hyvä, Puukko Mäkinen !

        Mäkisen puukko vastaan paskova kalevi !


      • Pera Perkele
        Tradenomi Tero kirjoitti:

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi

        Pera Juo Saunalahtea nauraen ripuloivalle kaleviparalle.


      • Pulut Rauhaan !
        Ali - Ben Pulu kirjoitti:

        Kalervo Pulujen raiskaaja toimitettava hoitoon

        Löytyy varmaan puluja raiskaamasta ja paloittelemasta tuo kalevloinen.


      • Teron Puolesta
        Pera Perkele kirjoitti:

        Pera Juo Saunalahtea nauraen ripuloivalle kaleviparalle.

        Eläköön Työttömät jotka nauravat Kalervolle !


      • RautaJaska
        Kanaali Kake kirjoitti:

        Hyvä, Puukko Mäkinen !

        Mäkinen, Kauhavan rauta ei ruostu !


      • Pera Perkele
        Tradenomi Tero kirjoitti:

        Tero ottaa nyt Dorista Kalervon kaatajaisten kunniaksi

        Onnea Terolle, ja ota toisellekin jalalle !


      • Shilakka
        Jäähai kirjoitti:

        Vhiinaa kurkkuseen , Kale syököön silakkaa !

        Shilakoita työttömien vihaajille !


      • Rassi Jorma
        Puukko Mäkinen kirjoitti:

        Eläköön Terot! Alas kalervot !

        Eläköön ! Puukko Mäkinen !


      • KossuKake
        Pera Perkele kirjoitti:

        Onnea Terolle, ja ota toisellekin jalalle !

        Pera, Nauramme kalervoille Itsenäisyysryyppyjä nauttiessamme !


      • LERVOTAR
        KossuKake kirjoitti:

        Pera, Nauramme kalervoille Itsenäisyysryyppyjä nauttiessamme !

        PERA RULES, KALERVO SUCKS


      • Stiletti Heikki
        Rassi Jorma kirjoitti:

        Eläköön ! Puukko Mäkinen !

        Puukko Mäkinen on Rautaa !


      • Maisteri Mömmö
        TRI Dorishuikka kirjoitti:

        Maisteri Prepula lisää Vihapuhe ja kiihotus kansanryhmää kohtaan syytelistalle.

        TRI Huikka , Olette oikeassa !


      • Veljesi Tero
        KossuKake kirjoitti:

        Pera, Nauramme kalervoille Itsenäisyysryyppyjä nauttiessamme !

        Pera, Toivotan jo nyt hyvää uutta vuotta kaikille työttömille !


    • select *

      Ehkä helpoimmin pääsisi jos sivustolla olisi ohjelma, mikä tutkisi käytetyt sanat, ja sen perusteella jättäisi kirjoituksen julkaisematta. Tai tietystä iipeestä tulevat viestit menisivät automaattisesti bannatuiksi, mistä niitä sitten käsin tai automaattisesti vapautettaisiin.

    • ....................

      Olet tehnyt pyynnön tehdä rikosilmoitus epäiltynä jostain? Öö... Ensinnäkin rikoisilmoituksen voi (tässä asiassa) tehdä kuka vaan, ei tarvitse tehdä pyyntöä jollekin tehdä rikosilmoitus. Toki ainahan se on helpompaa kun ei tarvitse omia käsiään liata niin laittaa toinen asialle.

      Toiseksi, rikosilmoitusta tehdä mistään tietystä rikosnimikkeestä, ts. rikosilmoitusta tehdessä ei tarvitse tietää tai keksiä mikä rikosnimike voisi olla kyseessä. Sen päättää poliisi.

      Kolmanneksi, henkiö, josta rikosilmoitus on tehty, on epäilty vasta siinä vaiheessa, kun poliisi päättää aloittaa tutkinnan ja kyseistä henkilö on syytä epäillä asiasta.

      Rikosilmoituksen tekijä tai pyynnön jollekin toiselle rikoisilmoituksen tekemisestä ei päätä onko joku epäilty vai ei.

      • Kauhan Metsästäjä

        Ylikomisario mäkelän mielestä vihapuhe, tappoon yllytys, ja kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on sallittua Minä olen toista mieltä


      • Palstan Luotsi
        Kauhan Metsästäjä kirjoitti:

        Ylikomisario mäkelän mielestä vihapuhe, tappoon yllytys, ja kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on sallittua Minä olen toista mieltä

        Niin Minäkin olen.


      • Minäminä
        Palstan Luotsi kirjoitti:

        Niin Minäkin olen.

        Ja Minä !


      • Kalervon Kauhu
        Palstan Luotsi kirjoitti:

        Niin Minäkin olen.

        Vihapuhujasta vaan rohkeasti ilmoituksia Poliisille tekemään. Itse, Asemalle


      • Konstaapeli Jouha
        Kauhan Metsästäjä kirjoitti:

        Ylikomisario mäkelän mielestä vihapuhe, tappoon yllytys, ja kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on sallittua Minä olen toista mieltä

        Voisiko tuo kalervo olla poliisin suojeluksessa Se kertoisi miksi asialle ei ole tehty mitään ?


      • Vihapuhuja
        Kauhan Metsästäjä kirjoitti:

        Ylikomisario mäkelän mielestä vihapuhe, tappoon yllytys, ja kiihottaminen kansanryhmää kohtaan on sallittua Minä olen toista mieltä

        Mikä kalervolainen tuo komisario on ?


      • Palstan Luotsi
        Palstan Luotsi kirjoitti:

        Niin Minäkin olen.

        Jos nuo puheet eivät ole vihapuhetta ei sitten mikään


    • Tutkija PV

      Ei ylläpito Ju-hani tee mitään tiedän sen. Sun tarttee mennä ite Poliisiasemalle tekemään se , Usko pois !

      • Tietoliikenteen häir

        Tässähän (massapostittamalla tapahtuvassa nettitrollaamisessa) on kyse tietoliikenteen häirinnästä, ei kunnianloukkauksesta, vihapuheesta tai mistään muustakaan vastaavasta. "Työttömän" kunniaa ei voi loukata, kuten ei "autoilijan" tai "suomalaisen" tai "myyjänkään".

        Kyseessä täytyy olla luonnolliseen nimeltä mainittuun tai muuten ilman nimeä mainitsemattakin yksilöitävään (esim. Suomen pääministeri, Nokian toimitusjohtaja tms.) tiettyyn henkilöön kohdistuva asia, ei mihinkään epämääräiseen ryhmään, kuten "työttömät". Ryhmän nimeltä "työttömät" tai yksittäisen nimeltä mainitsemattoman henkilön joka sattuu olemaan "työtön" kunniaa ei voi loukata.

        Jos joku kirjoittaa nettiin päivittäin, että kaikki ruskeahiuksiset 180cm pitkät 30-vuotiaat miehet ovat homoja persrunkkareita, niin ei se voi mitenkään lain tarkoittamassa mielessä loukata minun kunniaani, vaikka olisin ruskeahiuksinen 180cm pitkä 30-vuotias mies, vaikka minä miten siitä loukkaantuisin.

        En tosin ymmärrä miten edes voisin loukkaantua, kun sama voi koskea tuhansia muitakin henkilöitä, joten ei minun maineeni siinä mitenkään tahraannu, kuten ei kenenkään työttömänkään, vaikka tämä spämmääjä spämmää näitä työttömiä solvaavia viestejään tänne päivittäin.

        Mutta kuten todettu, ei kukaan uskalla itse mitään rikosilmoitusta asiasta tehdä, kuten tavallasta, aina vain uhotaan "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "olen lähettänyt pyynnön tehdä". Itse ei varmasti laiteta tikkua ristiin, aina sen pitää olla "joku muu" joka tekee asialle jotain, ettei vaan ainakaan oma nimi joudu mihinkään paperiin asian tiimoilta, nimetöntä rikosilmoitusta kun ei ole olemassa.


      • vedelle ja leivälle
        Tietoliikenteen häir kirjoitti:

        Tässähän (massapostittamalla tapahtuvassa nettitrollaamisessa) on kyse tietoliikenteen häirinnästä, ei kunnianloukkauksesta, vihapuheesta tai mistään muustakaan vastaavasta. "Työttömän" kunniaa ei voi loukata, kuten ei "autoilijan" tai "suomalaisen" tai "myyjänkään".

        Kyseessä täytyy olla luonnolliseen nimeltä mainittuun tai muuten ilman nimeä mainitsemattakin yksilöitävään (esim. Suomen pääministeri, Nokian toimitusjohtaja tms.) tiettyyn henkilöön kohdistuva asia, ei mihinkään epämääräiseen ryhmään, kuten "työttömät". Ryhmän nimeltä "työttömät" tai yksittäisen nimeltä mainitsemattoman henkilön joka sattuu olemaan "työtön" kunniaa ei voi loukata.

        Jos joku kirjoittaa nettiin päivittäin, että kaikki ruskeahiuksiset 180cm pitkät 30-vuotiaat miehet ovat homoja persrunkkareita, niin ei se voi mitenkään lain tarkoittamassa mielessä loukata minun kunniaani, vaikka olisin ruskeahiuksinen 180cm pitkä 30-vuotias mies, vaikka minä miten siitä loukkaantuisin.

        En tosin ymmärrä miten edes voisin loukkaantua, kun sama voi koskea tuhansia muitakin henkilöitä, joten ei minun maineeni siinä mitenkään tahraannu, kuten ei kenenkään työttömänkään, vaikka tämä spämmääjä spämmää näitä työttömiä solvaavia viestejään tänne päivittäin.

        Mutta kuten todettu, ei kukaan uskalla itse mitään rikosilmoitusta asiasta tehdä, kuten tavallasta, aina vain uhotaan "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "olen lähettänyt pyynnön tehdä". Itse ei varmasti laiteta tikkua ristiin, aina sen pitää olla "joku muu" joka tekee asialle jotain, ettei vaan ainakaan oma nimi joudu mihinkään paperiin asian tiimoilta, nimetöntä rikosilmoitusta kun ei ole olemassa.

        kalervo linnaan


      • Okt Kampela
        Tietoliikenteen häir kirjoitti:

        Tässähän (massapostittamalla tapahtuvassa nettitrollaamisessa) on kyse tietoliikenteen häirinnästä, ei kunnianloukkauksesta, vihapuheesta tai mistään muustakaan vastaavasta. "Työttömän" kunniaa ei voi loukata, kuten ei "autoilijan" tai "suomalaisen" tai "myyjänkään".

        Kyseessä täytyy olla luonnolliseen nimeltä mainittuun tai muuten ilman nimeä mainitsemattakin yksilöitävään (esim. Suomen pääministeri, Nokian toimitusjohtaja tms.) tiettyyn henkilöön kohdistuva asia, ei mihinkään epämääräiseen ryhmään, kuten "työttömät". Ryhmän nimeltä "työttömät" tai yksittäisen nimeltä mainitsemattoman henkilön joka sattuu olemaan "työtön" kunniaa ei voi loukata.

        Jos joku kirjoittaa nettiin päivittäin, että kaikki ruskeahiuksiset 180cm pitkät 30-vuotiaat miehet ovat homoja persrunkkareita, niin ei se voi mitenkään lain tarkoittamassa mielessä loukata minun kunniaani, vaikka olisin ruskeahiuksinen 180cm pitkä 30-vuotias mies, vaikka minä miten siitä loukkaantuisin.

        En tosin ymmärrä miten edes voisin loukkaantua, kun sama voi koskea tuhansia muitakin henkilöitä, joten ei minun maineeni siinä mitenkään tahraannu, kuten ei kenenkään työttömänkään, vaikka tämä spämmääjä spämmää näitä työttömiä solvaavia viestejään tänne päivittäin.

        Mutta kuten todettu, ei kukaan uskalla itse mitään rikosilmoitusta asiasta tehdä, kuten tavallasta, aina vain uhotaan "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "olen lähettänyt pyynnön tehdä". Itse ei varmasti laiteta tikkua ristiin, aina sen pitää olla "joku muu" joka tekee asialle jotain, ettei vaan ainakaan oma nimi joudu mihinkään paperiin asian tiimoilta, nimetöntä rikosilmoitusta kun ei ole olemassa.

        Kuules minä tein 13.7 pasilassa ihan itse .Ylikomisario Mäkelän mielestä ei ole rikos ,mutta olen eri mieltä, ja jatkan toimintaa Kaikki vaan tekemään rikosilmoitus niin katsotaan miten kalervoitten, niitä on joukkio käy.


      • Kauhan Metsästäjä
        Tietoliikenteen häir kirjoitti:

        Tässähän (massapostittamalla tapahtuvassa nettitrollaamisessa) on kyse tietoliikenteen häirinnästä, ei kunnianloukkauksesta, vihapuheesta tai mistään muustakaan vastaavasta. "Työttömän" kunniaa ei voi loukata, kuten ei "autoilijan" tai "suomalaisen" tai "myyjänkään".

        Kyseessä täytyy olla luonnolliseen nimeltä mainittuun tai muuten ilman nimeä mainitsemattakin yksilöitävään (esim. Suomen pääministeri, Nokian toimitusjohtaja tms.) tiettyyn henkilöön kohdistuva asia, ei mihinkään epämääräiseen ryhmään, kuten "työttömät". Ryhmän nimeltä "työttömät" tai yksittäisen nimeltä mainitsemattoman henkilön joka sattuu olemaan "työtön" kunniaa ei voi loukata.

        Jos joku kirjoittaa nettiin päivittäin, että kaikki ruskeahiuksiset 180cm pitkät 30-vuotiaat miehet ovat homoja persrunkkareita, niin ei se voi mitenkään lain tarkoittamassa mielessä loukata minun kunniaani, vaikka olisin ruskeahiuksinen 180cm pitkä 30-vuotias mies, vaikka minä miten siitä loukkaantuisin.

        En tosin ymmärrä miten edes voisin loukkaantua, kun sama voi koskea tuhansia muitakin henkilöitä, joten ei minun maineeni siinä mitenkään tahraannu, kuten ei kenenkään työttömänkään, vaikka tämä spämmääjä spämmää näitä työttömiä solvaavia viestejään tänne päivittäin.

        Mutta kuten todettu, ei kukaan uskalla itse mitään rikosilmoitusta asiasta tehdä, kuten tavallasta, aina vain uhotaan "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "olen lähettänyt pyynnön tehdä". Itse ei varmasti laiteta tikkua ristiin, aina sen pitää olla "joku muu" joka tekee asialle jotain, ettei vaan ainakaan oma nimi joudu mihinkään paperiin asian tiimoilta, nimetöntä rikosilmoitusta kun ei ole olemassa.

        Joo, ja lehdistön edustajan kanssa on puhuttu, ja viel kun kansanedustajat saa makeat naurut ripuliraiskauksista.


      • Ripuliraiskaaja
        Kauhan Metsästäjä kirjoitti:

        Joo, ja lehdistön edustajan kanssa on puhuttu, ja viel kun kansanedustajat saa makeat naurut ripuliraiskauksista.

        Kaikki tarttee tehdä Niin se vain on.


      • Game is on
        Tietoliikenteen häir kirjoitti:

        Tässähän (massapostittamalla tapahtuvassa nettitrollaamisessa) on kyse tietoliikenteen häirinnästä, ei kunnianloukkauksesta, vihapuheesta tai mistään muustakaan vastaavasta. "Työttömän" kunniaa ei voi loukata, kuten ei "autoilijan" tai "suomalaisen" tai "myyjänkään".

        Kyseessä täytyy olla luonnolliseen nimeltä mainittuun tai muuten ilman nimeä mainitsemattakin yksilöitävään (esim. Suomen pääministeri, Nokian toimitusjohtaja tms.) tiettyyn henkilöön kohdistuva asia, ei mihinkään epämääräiseen ryhmään, kuten "työttömät". Ryhmän nimeltä "työttömät" tai yksittäisen nimeltä mainitsemattoman henkilön joka sattuu olemaan "työtön" kunniaa ei voi loukata.

        Jos joku kirjoittaa nettiin päivittäin, että kaikki ruskeahiuksiset 180cm pitkät 30-vuotiaat miehet ovat homoja persrunkkareita, niin ei se voi mitenkään lain tarkoittamassa mielessä loukata minun kunniaani, vaikka olisin ruskeahiuksinen 180cm pitkä 30-vuotias mies, vaikka minä miten siitä loukkaantuisin.

        En tosin ymmärrä miten edes voisin loukkaantua, kun sama voi koskea tuhansia muitakin henkilöitä, joten ei minun maineeni siinä mitenkään tahraannu, kuten ei kenenkään työttömänkään, vaikka tämä spämmääjä spämmää näitä työttömiä solvaavia viestejään tänne päivittäin.

        Mutta kuten todettu, ei kukaan uskalla itse mitään rikosilmoitusta asiasta tehdä, kuten tavallasta, aina vain uhotaan "jonkun pitäisi tehdä jotain" ja "olen lähettänyt pyynnön tehdä". Itse ei varmasti laiteta tikkua ristiin, aina sen pitää olla "joku muu" joka tekee asialle jotain, ettei vaan ainakaan oma nimi joudu mihinkään paperiin asian tiimoilta, nimetöntä rikosilmoitusta kun ei ole olemassa.

        Kalervo vaivautui vastaamaan ,peloissaan siitä jos rikosilmoituksia oikeasti kaikki tekisivät poliisille olisi kalervoilla, heitä on useita paskat housuissa Tämä kalervo joka vastasi on kenties oikea typ- virkailija, toinen kuin uusnatsikalervo joka MM loppuottelun jälkeen kommentoi minulle, köyhät sai turpaan Sieg heil !


      • Työtön Neiti
        Game is on kirjoitti:

        Kalervo vaivautui vastaamaan ,peloissaan siitä jos rikosilmoituksia oikeasti kaikki tekisivät poliisille olisi kalervoilla, heitä on useita paskat housuissa Tämä kalervo joka vastasi on kenties oikea typ- virkailija, toinen kuin uusnatsikalervo joka MM loppuottelun jälkeen kommentoi minulle, köyhät sai turpaan Sieg heil !

        Hyi noita kalervoita ! kakkasia vihapuhujoita


      • ripulikohtaus
        Työtön Neiti kirjoitti:

        Hyi noita kalervoita ! kakkasia vihapuhujoita

        Kamaloita kiihottajia ovat vihaa puhuvat kalervot


      • Devil have a name
        ripulikohtaus kirjoitti:

        Kamaloita kiihottajia ovat vihaa puhuvat kalervot

        Oikeita saatananpalvojia.


      • Utelias neljäs mies
        Devil have a name kirjoitti:

        Oikeita saatananpalvojia.

        Alkaako se O kirjaimella ?


      • Kalervon Piru
        Utelias neljäs mies kirjoitti:

        Alkaako se O kirjaimella ?

        Kalervon omalla Pirulla alkaa kyllä.


      • arvuuttelija
        Kalervon Piru kirjoitti:

        Kalervon omalla Pirulla alkaa kyllä.

        O niinkuin ? I niinkuin ikävyys .


      • Tommy Brown
        arvuuttelija kirjoitti:

        O niinkuin ? I niinkuin ikävyys .

        O, niinkuin Oleg S niinkuin Sisilialainen.


      • Vito Genovese
        Tommy Brown kirjoitti:

        O, niinkuin Oleg S niinkuin Sisilialainen.

        Va fan culo Tommy !


      • Hieno neiti
        Työtön Neiti kirjoitti:

        Hyi noita kalervoita ! kakkasia vihapuhujoita

        Työtön neiti on oikeassa. Kalervot ovat kamalia.


      • keravan kolli
        vedelle ja leivälle kirjoitti:

        kalervo linnaan

        Riihimäelle kalervo lusimaan.


      • Pittsburgh Phil
        Tommy Brown kirjoitti:

        O, niinkuin Oleg S niinkuin Sisilialainen.

        Oleg e Nero Veramente !


      • Filatof
        vedelle ja leivälle kirjoitti:

        kalervo linnaan

        Kuntouttavaan pakkotyöhön.


      • M.Incorporation
        Pittsburgh Phil kirjoitti:

        Oleg e Nero Veramente !

        Phil, Brownsvillen pojat tukevat sinua.


      • Soldato
        Tommy Brown kirjoitti:

        O, niinkuin Oleg S niinkuin Sisilialainen.

        Gioca no con Sicliano, finocchio !


      • Typ kuntouttaja
        Filatof kirjoitti:

        Kuntouttavaan pakkotyöhön.

        Onko se joutunut kuntoutukseen kun on ripulimies kadonnut kuin pasca tuuleen ?


      • Uomo di Fatto
        Pittsburgh Phil kirjoitti:

        Oleg e Nero Veramente !

        Oleg e un Soldato Siciliano.


      • A Parpotov
        Työtön Neiti kirjoitti:

        Hyi noita kalervoita ! kakkasia vihapuhujoita

        Hyvä Työtön Neiti, olen samaa ieltä kanssasi.


      • Lord Byron
        Uomo di Fatto kirjoitti:

        Oleg e un Soldato Siciliano.

        Officer and Gentleman.


      • Tommy Brown
        Pittsburgh Phil kirjoitti:

        Oleg e Nero Veramente !

        Phil ! Olet 5000 euroa velkaa ! Tämä on Sisilialainen viesti !


      • Nuori Lääkäri
        Kalervon Piru kirjoitti:

        Kalervon omalla Pirulla alkaa kyllä.

        Reippasti Kalervon vihapuheista poliisiasemalle rikosilmoituksia tekemään.


    • YK Sippola

      ju-hani. Olemme täällä poliisissa huolissamme tuosta vihapuheesta

      • Kapteeni Kauhu

        Ja täällä Puolustusvoimissa olemme tuohtuneita vihapuheista.


      • Eräs lukija
        Kapteeni Kauhu kirjoitti:

        Ja täällä Puolustusvoimissa olemme tuohtuneita vihapuheista.

        Kalervo on saatettava tuomiolle.


      • kalervotar
        Eräs lukija kirjoitti:

        Kalervo on saatettava tuomiolle.

        Kalervo on jatkanut vuosia toimintaansa.


      • Rummin Jussi

        Sippola, älä valehtele.


      • Nein Pootero Nein

        Sippola ! Miksi ette ole tehneet Mitään ? Kahvilla vai ylimääräistä viinapulloa kyttäämässä satamassa ?


      • Saaren Jallu
        Rummin Jussi kirjoitti:

        Sippola, älä valehtele.

        Sippola onvanha lahtari ja murhaaja .ei kannata uskoa sitä.


      • HERR MAJOR
        Nein Pootero Nein kirjoitti:

        Sippola ! Miksi ette ole tehneet Mitään ? Kahvilla vai ylimääräistä viinapulloa kyttäämässä satamassa ?

        POOTERO IST EIN SCHEISEHOSE.


      • Punikki Pate
        Rummin Jussi kirjoitti:

        Sippola, älä valehtele.

        Kalervomainen ripuloija tuo Sippolan Veikko


      • Obergefreiter
        HERR MAJOR kirjoitti:

        POOTERO IST EIN SCHEISEHOSE.

        Jawohl ! Ein Scheisehose ist Kalervo !


    • Kyllästynyt kaleen

      ju-hani mitä jos tekisit itse poliisiasemalla ei ylläpito tee mitään .

    • rotta tuilla

      Takana on luultavasti yhteiskunnan menoon kyrpiintynyt työtön, jonka nimenomainen tarkoitus on aiheuttaa tällainen meteli. Rikosilmoitusta vaan kehiin - tyyppi jatkaa siellä vittuilua ja pääsee/päätyy parhaimmillaan mielenterveyskeskuksen vastaanotolle, josta saa reseptin kouraan ja sairaslomaa - ja tavoite on täyttynyt.

      Silti palstan luettavuuden kannalta kannatan toimenpiteisiin ryhtymistä. IP-osoitteen esto ei nykyään toimi, koska lähes kaikilla on vaihtuva IP.

      • Kalervo tutkija

        Takana on useampi henkilö ja profiloinnin prusteella voi olla niinsanottu johtavassa asemassa oleva jolla on aikaa ja vihaa työttömiä


      • Juhana ?
        Kalervo tutkija kirjoitti:

        Takana on useampi henkilö ja profiloinnin prusteella voi olla niinsanottu johtavassa asemassa oleva jolla on aikaa ja vihaa työttömiä

        Saattaa olla sellaisessa asemassa jotta poliisille on annettu käsky suojella kalervoa , Joku haisee tässä.


      • teorioita
        Juhana ? kirjoitti:

        Saattaa olla sellaisessa asemassa jotta poliisille on annettu käsky suojella kalervoa , Joku haisee tässä.

        Tuo oli hyvä joku työttömien vihaaja, joka on kenties EK johtaja.


      • Iiro Vee
        Juhana ? kirjoitti:

        Saattaa olla sellaisessa asemassa jotta poliisille on annettu käsky suojella kalervoa , Joku haisee tässä.

        Haisee muukin kuin Kalervon ripulipaska.


      • Pasila suojelee
        teorioita kirjoitti:

        Tuo oli hyvä joku työttömien vihaaja, joka on kenties EK johtaja.

        Joku Kokoomuslainen se kyllä on Siksi Poliisi suojelee sitä


      • Kalervo tutkija
        Kalervo tutkija kirjoitti:

        Takana on useampi henkilö ja profiloinnin prusteella voi olla niinsanottu johtavassa asemassa oleva jolla on aikaa ja vihaa työttömiä

        Nyt pikku Kalervo on perustanut saunakauhakerhon työttömille Tikkurilaan


    • Allapito

      Ylläpito ei ole vastannut arvaan?

    • Hyökkäys alkoi

      Nyt tätä Työvoimavirkailija Kalervona esiintyvää koplaa vastaan vasta tosissaan hyökätään.

    • Pula Risukko

      Eduskunta on ihmeissään

      • Susannah keski

        Onko Pulakin ? Pulahan vihaa töötömiä.


      • Pula risukko
        Susannah keski kirjoitti:

        Onko Pulakin ? Pulahan vihaa töötömiä.

        Pula ei voi julkisesti tukea noita kommenteja.


      • varainomainen
        Pula risukko kirjoitti:

        Pula ei voi julkisesti tukea noita kommenteja.

        Työvoimavirkailija kalervona esiintyvä joukko nauttii suojelua viranomaisten taholta.


      • Dosentti Nappo
        varainomainen kirjoitti:

        Työvoimavirkailija kalervona esiintyvä joukko nauttii suojelua viranomaisten taholta.

        Työvoimavirkailija Kalervo kaiken muun lisäksi anastaa virkamiehen statuksen , pilkunnussimismuotoa käyttäen.


      • Merkantti Happo
        Dosentti Nappo kirjoitti:

        Työvoimavirkailija Kalervo kaiken muun lisäksi anastaa virkamiehen statuksen , pilkunnussimismuotoa käyttäen.

        Dosentti on oikeassa ,kerrankin.


      • Parpoilija
        Pula risukko kirjoitti:

        Pula ei voi julkisesti tukea noita kommenteja.

        Onko Pula pulassa ?


      • Sirpa The Edustaja

        Eduskunta on Todella kummastunut !


      • Vicentti
        Merkantti Happo kirjoitti:

        Dosentti on oikeassa ,kerrankin.

        Dosentti on oikeassa.


      • Neron lumoissa

        Mitä sannoo Juhana Vartiainen Suomenlahden Kirkas Valo Kruunuhaan Suuri Rikkaruoho,ja Vattin Ylin Johtaja ?


    • Fantastinen Olio

      oikein toimittu ju-hani 67

    • .,..,.,.,.

      Voisiko myös noita ORJA-keskusteluja vähän vähentää? Niitä näkyy nyt tulevan vähän koko ajan eri palstoille, myös tänne.

      • Einsatzgruppe

        Aihe on niin tärkeä että ei ole syytä vähentää.Jos keskitysleireistä olisi puhuttu julkisesti voi olla ettei ihan kaikkea olisi tapahtunut.


      • orjaksi en
        Einsatzgruppe kirjoitti:

        Aihe on niin tärkeä että ei ole syytä vähentää.Jos keskitysleireistä olisi puhuttu julkisesti voi olla ettei ihan kaikkea olisi tapahtunut.

        Suomen Valtio OY:n toimitusjohtajia ja sihteerikköjä nolottaa, kun heidän rumat tekonsa maamme tuhoamiseksi ovat tulossa päivänvaloon. Jos nuo korruptoituneet petturit olisivat ylpeitä luomastaan orjatyösysteemistä, heitä ei hävettäisi nähdä asiasta keskusteltavan.

        Orjuus lakkaa sinä päivänä, kun me sanomme sille: "Ei!"

        Meitä kielletään tekemästä vapaaehtoisesti ilmaista työtä yhteisömme hyväksi, ja samalla meitä ollaan pakottamassa työhön ilmaiseksi. Pikkuinen ristiriita, vai mitä? Mikä siinä siis on olennaista? Sekö, että saadaan kansalaisen itsetunto murennettua? Vapaaehtoistyöhän tunnetusti parantaa ihmisten käsitystä itsestä.

        https://www.youtube.com/watch?v=dWLzdF63TlM
        Tässä on tavallisen kansalaisen selkeä esitys siitä, mikä maailmaa vaivaa. Eipä sitä paljon tuon yksinkertaisemmin voisi ilmaista.


    • Löylyyn ?

      Saunakauhahenkilö on hävinnyt jonnekin

      • Kalevin kaki

        Jos hän on saanut ripulipascataudin ?


      • 176-671
        Kalevin kaki kirjoitti:

        Jos hän on saanut ripulipascataudin ?

        Vaalit lähenee, Kalervon paljastuminen Kokoomuslaiseksi on syy miksi se on lopettanut Toinen on, että poliisi on varoittanut sitä.


      • Kurittaja
        176-671 kirjoitti:

        Vaalit lähenee, Kalervon paljastuminen Kokoomuslaiseksi on syy miksi se on lopettanut Toinen on, että poliisi on varoittanut sitä.

        Kyllä se jatkaa ,mutta on varovaisempi. Esiintyy nyt yrittäjänä.


    • Kyllästynyt kauhojaa

      Hyvin tehty Ju-hani !

      • JÄÄHAI

        Silakkaa Kokoomuslaisille ! JUOSKAA kirotut vapaamuurarit.


    • Udelias

      Mitä sille ilmoitukselle on käynyt ?

      • Viljakiehu

        Kyttä joka tutki sitä oli Kalervomielinen siksi se ei mennyt eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe