Miten evoluutio selittää homoseksuaalisuuden?

Ensin pyydän antamaan luonnontutkimukseen perustuvan selvityksen suvullisen lisääntymisen alkuperästä. Ilman taustaa emme voi selittää mitään muutakaan.

61

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.E.Saja

      Painu sinä Yurkimus plaraamaan sitä lampaita aavikolla jahdanneiden paimentolaisten satukokoelmaa.
      Sehän selittää aivan kaiken kaltaistasi hihhulia miellyttävällä tavalla.
      Reaalimaailman kanssa sillä on vain marginaalinen kosketuspinta.

      • Jesaja. Miksi olet vihainen?


    • Miten selitätte hyvyyden ja pahuuden luonnontutkimuksen konstein?

      • to..

        siten hyvä ja paha ovat sovittuja asioita, alussa se mikä piti hengissä oli hyvää. Kesti kauan ennen kuin ensimmäinen jumala keksittiin.


      • to.. kirjoitti:

        siten hyvä ja paha ovat sovittuja asioita, alussa se mikä piti hengissä oli hyvää. Kesti kauan ennen kuin ensimmäinen jumala keksittiin.

        To... Pelkkää teoriaa. Evoluutiota ei ole. Luominen on totta. Raamattu seisoo. Ateisti ei tiedä miten solu ja kuu syntyivät. Spontaania elämänalkua ei ole. Fysiikanlakien mukaan kuuta ei ole. Ateisti ei tiedä miten tullaan uskoon.


    • Geenitutkija

      Maito on aiheuttanut tuon geenimuutoksen.
      Maidossa on ns. homogeenejä, jotka vaikuttavat toisilla seksuaalisiin himoihin.

      • Kiitos Geeni. Kerrankin joku antaa asiallista infoa :D


    • ddddddddddddd

      Helluntailaisuus
      Keskustelua homoudesta

      • ddddd... Ylläpidolla on tapana siirtää hankalat kysymykset pois ateistipalstalta.

        Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Ateismi / Miten evoluutio selittää homoseksuaalisuuden?

        Muitakin avauksiani on uudelleensijoitettu. Koetetaan kestää :D


    • intibm

      Raamattu synnytti homojupakan.
      Antiikissa muut kuin heprealaiset tai kristityt hyväksyivät homouden eikä ongelmaa ollut.
      Sittemmin koraanikin ryhtyi kivittämään homoja.
      Eläinkunnassa pääsääntö suvunjatkamisessa on uroksen ja naaraan pariutuminen, Eläinkunnassa esiintyy silti paljon homostelua.
      Homous johtunee geeneistä. Jokin mutaatio muuttaa perimää ja homouden ohella on tuhansia poikkeamia valtavirrasta.
      "Anatakaa kaikkien kukkien kukkia."

      • Intibm. Kaiken pahan taustalla on Luciferin ylpeys. Paratiisin lankeemus teki ihmisistä ylpeitä. Ylpeät eivät kaipaa Jumalaa.

        Hes. 16:49
        Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.


    • teofobia

      Homoseksuaalinen käytös antaa valintaedun lisääntyneen libidon kautta ja enemmän lapsia homoseksuaaleille, mistä johtuen he ovat yleistyneet populaatiossa ja valtaavat sen lopulta kokonaan.

      • höps


      • teofobia
        yurki1000js kirjoitti:

        höps

        miten niin höps?

        Homoseksuaalit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja mitä useammin seksiä harrastaa, sitä enemmän saa lapsia, joten selvähän se on, että homoseksuaalit ovat lisääntyneet ja lisääntyvät tehokkaammin kuin heterot ja valtaavat populaation.


      • teofobia kirjoitti:

        miten niin höps?

        Homoseksuaalit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja mitä useammin seksiä harrastaa, sitä enemmän saa lapsia, joten selvähän se on, että homoseksuaalit ovat lisääntyneet ja lisääntyvät tehokkaammin kuin heterot ja valtaavat populaation.

        Teofobia. Tuo teoriaa. Aika näyttää miten käy. Miksi oletat, että homojen ja lesbojen jälkeläiset, populaation valtaajat, olisivat homoseksuaaleja?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Teofobia. Tuo teoriaa. Aika näyttää miten käy. Miksi oletat, että homojen ja lesbojen jälkeläiset, populaation valtaajat, olisivat homoseksuaaleja?

        Aloitus: "Miten suvullinen lisääntyminen alkoi?" Luoja loi. Koska Luoja loi, Hän tietää miten elämä toimii. Homoseksualismia ei voi puolustaa luonnonvalinnalla. Homoseksualismi ja muutkin vääristymät johtuvat paratiisin lankeemuksesta. Lankeemus altisti maailman geneettiselle saastumiselle.

        > ”Ja heidän tuomarinsa ja hallitsijansa menivät ihmisten tyttärien tykö ja ottivat heidän vaimonsa voimalla miehiltään valintansa mukaan, ja ihmisten pojat niinä päivinä otti maan karjasta, peltojen pedoista ja ilmojen siipikarjasta, ja opetti yhden lajin eläinten toisen kanssa sekoitusta, ärsyttääkseen siten Herraa; ja Jumala näki koko maan, ja se oli turmeltunut, sillä kaikki liha oli turmellut tiensä maan päällä, kaikki ihmiset ja kaikki eläimet.” – Oikeamielisen kirja 4:17

        ”Ja laittomuus lisääntyi maan päällä ja kaikki liha turmeli tiensä, ihmiset ja karja ja pedot ja linnut ja kaikki, mikä kävelee maan päällä – kaikki niistä turmeli tiensä ja määräyksensä,” – Riemuvuosien kirja 5:2

        ”Ja he alkoivat tehdä syntiä lintuja, petoja, matelijoita ja kaloja vastaan, ja alkoivat tuhoamaan toistensa lihaa ja juomaan verta.” - Eenokin kirja 7:5 <
        http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/

        Maapallo on valtava arkisto. Tutkimus tukee Raamattua.
        https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=ancient skulls&tbm=vid

        Tunnetko juuresi?
        https://www.youtube.com/watch?v=1zz8_MxcnzY


      • hohhohhoohhoo
        teofobia kirjoitti:

        miten niin höps?

        Homoseksuaalit ovat seksuaalisesti aktiivisempia ja mitä useammin seksiä harrastaa, sitä enemmän saa lapsia, joten selvähän se on, että homoseksuaalit ovat lisääntyneet ja lisääntyvät tehokkaammin kuin heterot ja valtaavat populaation.

        "homoseksuaalit ovat lisääntyneet" En usko, että on yhtään ainutta ihmistä, jonka biologiset vanhemmat ovat kaksi miestä. Homot eivät ole koskaan lisääntyneet, sillä homot(kaksi miestä) eivät pysty lisääntymään keskenään. Jokaisen ihmisen lähtökohta on mies nainen. Jopa homotkin ovat saaneet alkunsa heteroseksin seurauksena. "lisääntyvät tehokkaammin kuin heterot ja valtaavat populaation. " joten selvähän se on, että homoseksuaalit ovat lisääntyneet ja lisääntyvät tehokkaammin kuin heterot ja valtaavat populaation" Villeinkään aktiviteetti ei auta, kun rajustakaan yrityksestä huolimatta, kaksi miestä, ei koskaan ole saanut yhtään ainutta yhteistä biologista lasta. Kaksi miestä muka saanut yhteisen biologisen lapsen? Homotko lisääntyneet? Heh! Sieltä ruskeasta perä****** ei ole kyllä koskaan syntynyt yhtään ainutta lasta, vaan pelkkää pas****. Miehellä ei ole naisen synnytyselimiä, joten on turha puhua mistään homojen lapsista, kun sellainen on biologinen mahdottomuus. On biologisesti ja anatomisesti mahdotonta, että mies synnyttäisi lapsen, tai lapsia. Mieti nyt vähän mitä höpiset... Onkohan homot sen verran tyhmiä, ettei tiedä miten lapsia tehdään? Homomiehet yrittävät lapsia toisen miehen kanssa, ja ihmettelevät, mikä kumma on kun lasta ei synny, vaan pelkkää pas****? Haloo! Ei taida hoksottimet oikein tomia?


      • ohhoh

        "lapsia homoseksuaaleille" Näytä nyt edes yksikin ihminen joka on syntynyt homoseksin seurauksena. Homoseksuaalien lapset ovat anatominen ja biologinen mahdottomuus. Pst. käytä järkeäsi; kaksi miestä ei pysty lisääntymään keskenään. Joten mitään homojen lapsia ei ole olemassakaan. Eikä ole koskaan ollutkaan. Eikä tule olemaankaan, niin kauan kuin miehellä ei ole synnytyselimiä. Ja sinä päivänä, jos sellainen ihme tapahtuu, että miehillä alkaa olemaan synnytyselimet, miehet ovat sitten naisia, eikä miehiä...


      • ohhoh kirjoitti:

        "lapsia homoseksuaaleille" Näytä nyt edes yksikin ihminen joka on syntynyt homoseksin seurauksena. Homoseksuaalien lapset ovat anatominen ja biologinen mahdottomuus. Pst. käytä järkeäsi; kaksi miestä ei pysty lisääntymään keskenään. Joten mitään homojen lapsia ei ole olemassakaan. Eikä ole koskaan ollutkaan. Eikä tule olemaankaan, niin kauan kuin miehellä ei ole synnytyselimiä. Ja sinä päivänä, jos sellainen ihme tapahtuu, että miehillä alkaa olemaan synnytyselimet, miehet ovat sitten naisia, eikä miehiä...

        Ohhoh. Homot saattavat ajatella, että evoluutio on järkännyt heille spermapankit ja vuokrakohdut. "Koeputkilapsi on syntynyt."
        https://www.youtube.com/watch?v=U0y1dQ2Y1E8


    • Kysy ateilta

      Kysy sitä ateisteilta! Nehän tuohon teoriaan uskoo!

      • ateisti.

        Todistettu fakta ei vaadi uskoa.
        Uskoa tarvitaan silloin kun todisteet puuttuvat.


      • ateisti. kirjoitti:

        Todistettu fakta ei vaadi uskoa.
        Uskoa tarvitaan silloin kun todisteet puuttuvat.

        Ateisti. Maailma eksyy ja eksyttää. Jos Raamattu olisi kumottu, me tietäisimme milloin se kumottiin. Järki: "Olemattomuus ei luo." Rehellinen tiedemies: "Tiedän, ettei evolutiota ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Vain mikroevoluutiota on havaittu.
        http://www.kp-art.fi/taustaa/kortit/pages/KP08.htm


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ateisti. Maailma eksyy ja eksyttää. Jos Raamattu olisi kumottu, me tietäisimme milloin se kumottiin. Järki: "Olemattomuus ei luo." Rehellinen tiedemies: "Tiedän, ettei evolutiota ole, mutten voi uskoa Jumalaan." Vain mikroevoluutiota on havaittu.
        http://www.kp-art.fi/taustaa/kortit/pages/KP08.htm

        Ei ole mitään mikro/makroevoluutiota. On vain evoluutiota.
        Mikro/makro ovat vain ihmisten tekemiä rajoja siitä, kuinka "pitkälle" laji on kehittynyt.
        Ei luonto tunne mitään mikro/makro käsitettä.

        Hihhulin on tietenkin mukava roikuua tässä käsitteesä, mutta yhtä tyhjän kanssa se tässä tapauksessa on.


      • ateisti. kirjoitti:

        Ei ole mitään mikro/makroevoluutiota. On vain evoluutiota.
        Mikro/makro ovat vain ihmisten tekemiä rajoja siitä, kuinka "pitkälle" laji on kehittynyt.
        Ei luonto tunne mitään mikro/makro käsitettä.

        Hihhulin on tietenkin mukava roikuua tässä käsitteesä, mutta yhtä tyhjän kanssa se tässä tapauksessa on.

        Ei ole häpeä tunnustaa tullensa petetyksi. Maailma pettää. Maailma päätti unohtaa tieteen saavutukset, kuten Louis Pasteurin havainnon, ettei elämää synny elottomasta aineesta itsestään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Ennenkuin kannattaa pohtia elämän alkua, olisi syytä selvittää atomien alkuperä. Koska olemattomuus ei voi luoda mitään, on selvää, että Luoja loi maailmankaikkeuden.


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ei ole häpeä tunnustaa tullensa petetyksi. Maailma pettää. Maailma päätti unohtaa tieteen saavutukset, kuten Louis Pasteurin havainnon, ettei elämää synny elottomasta aineesta itsestään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_Pasteur

        Ennenkuin kannattaa pohtia elämän alkua, olisi syytä selvittää atomien alkuperä. Koska olemattomuus ei voi luoda mitään, on selvää, että Luoja loi maailmankaikkeuden.

        Vihreä lohikärme loi Luojan ja siinä samalla maailmankaikkeuden.


      • ateisti. kirjoitti:

        Vihreä lohikärme loi Luojan ja siinä samalla maailmankaikkeuden.

        Langennut maailma tarvii kutsun.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

        1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

        Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

        Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:

        Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

        2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

        Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Langennut maailma tarvii kutsun.

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        Jeesus sanoo, että Isä on antanut (kutsunut) ihmisiä Hänelle Joh. 17: 24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.

        Rakas lukija. Jos Isä vetää sinua tai jotain tuttuasi Jeesuksen puoleen niin käänny tai anna tutullesi ohje kääntyä Jeesuksen puoleen heti ja ota vastaan pelastava usko. Raamattu sanoo miksi Jeesus, Kristus, Messias, Herra, Jumala, Jumalan Poika, syntiemme Sovittaja on tullut maailmaan Joh. 3: 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Kuinka sitten voit ottaa vastaan Jeesuksen henkilökohtaisena pelastajana. Se on elämäsi tärkein asia. Alla on yksinkertaiset ohjeet.

        1. Kuuntele tai lue ilosanoma Jeesuksesta, evankeliumi

        Jeesus on tullut pelastamaan Hänestä täysin tietämättömiä, Jeesuksesta jotain kuulleita, tapakristittyjä, kastettuja nimikristittyjä, omavanhurskaudessa eläviä uskonnollisia kristittyjä ja kaikkia pelastavasta uskosta osattomia. On ihmisiä jotka eivät tiedä ovatko he uskossa vai ei. Jos tunnet epävarmuutta oletko uskossa niin omasta kokemuksesta tiedän sinun kuuluvan uskosta osattomien ja pelastusta vailla olevien suureen joukkoon. Herra on tällöin aloittanut työnsä sydämessäsi ja sinun osasi on nöyrtyä, tunnustaa syntisyytesi ja ottaa Jeesus vastaan sydämeesi.

        Jokaisen on kuultava mitä ilosanoma Jeesuksesta tarkoittaa. Jokainen on syntiä tehnyt ja tekee joka päivä elämänsä aikana vaikka olisi jo saanut uskon armolahjan. Raamattu sanoo monta kertaa ilosanoman Jeesuksesta. Lyhyesti se on 1. Kor. 15:

        Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan.

        2. Usko, että Jeesus on elänyt ja ristiinnaulittu

        Jotta Jeesuksen voi ottaa vastaan niin täytyy uskoa järjellä, että Jeesus eli ja ristiinnaulittiin. Tämä on nykyisin varsin helppo asia koska lähes kaikki historioitsijat näin sanovat ja myös Wikipedia sen kertoo. <
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        Karmeeta roskaa.


      • ateisti. kirjoitti:

        Karmeeta roskaa.

        Ate. En ymmärrä sinua. Eihän olemattomuudesta voi saada irti mitään.


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ate. En ymmärrä sinua. Eihän olemattomuudesta voi saada irti mitään.

        ... paitsi Jumalan voi saada irti siitä, eiks niin?


      • ateisti. kirjoitti:

        ... paitsi Jumalan voi saada irti siitä, eiks niin?

        Ate. Jumala on. Hän ilmoittaa itsensä: "Minä olen." Jeesus on Jumala. Hän on Luoja. Hän pitää elämää yllä. Hän pelastaa kadotukseen matkalla olevan ihmisen. Hän antaa iankaikkisen elämän. Hän on tie ja totuus ja elämä. Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu on ollut Suomessa jo niin kauan.

        2Moos. 3:14
        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
        https://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
        Ilm. 1:8
        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

        Jumalan lapset odottavat Herransa paluuta ja siihen liittyvää tempausta.

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=1te 4:17

        Evankeliointi on tärkeää. Ilman sitä tämä paha aikamme ei voisi vaihtua 1000 vuotta kestäväksi rauhan ajaksi.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Jumala on. Hän ilmoittaa itsensä: "Minä olen." Jeesus on Jumala. Hän on Luoja. Hän pitää elämää yllä. Hän pelastaa kadotukseen matkalla olevan ihmisen. Hän antaa iankaikkisen elämän. Hän on tie ja totuus ja elämä. Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu on ollut Suomessa jo niin kauan.

        2Moos. 3:14
        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
        https://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
        Ilm. 1:8
        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

        Jumalan lapset odottavat Herransa paluuta ja siihen liittyvää tempausta.

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=1te 4:17

        Evankeliointi on tärkeää. Ilman sitä tämä paha aikamme ei voisi vaihtua 1000 vuotta kestäväksi rauhan ajaksi.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        Samoin ilmoittaa Allah, Krishna, Zeus, Thor, Ra, Ahti ja Poseidon.


      • tiedon sanat
        yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Jumala on. Hän ilmoittaa itsensä: "Minä olen." Jeesus on Jumala. Hän on Luoja. Hän pitää elämää yllä. Hän pelastaa kadotukseen matkalla olevan ihmisen. Hän antaa iankaikkisen elämän. Hän on tie ja totuus ja elämä. Nämä asiat ovat meille tuttuja, koska Raamattu on ollut Suomessa jo niin kauan.

        2Moos. 3:14
        Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen." Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne."
        https://www.youtube.com/watch?v=GauUHGDiTXk
        Ilm. 1:8
        "Minä olen A ja O", sanoo Herra Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.

        Jumalan lapset odottavat Herransa paluuta ja siihen liittyvää tempausta.

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        http://www.koivuniemi.com/raamattu/?tila=pikahaku&kokoluku=1&hakuehto=1te 4:17

        Evankeliointi on tärkeää. Ilman sitä tämä paha aikamme ei voisi vaihtua 1000 vuotta kestäväksi rauhan ajaksi.

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Ilmestyskirja:
        20:1 Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
        20:2 Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
        20:3 ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.

        OOTKO YKSINKERTAINEN YURKI'


        Haha..Ensin sanot että ne jotka vaeltavat Jumalan rauhassa, temmataan Herraa vastaan yläilmoihin, ja he saavat olla Herran kanssa.

        Niin miten 1000v aikaan täällä on rauhan valtakunta, kun rauhaa rakastavat ovat Taivaassa.

        Anteeks, no nyt hokasin,. juu, juu ..´Maahan on autio ja tyhjä ne tuhannen vuotta´´ koten rauhallistahan täällä onkin Jer 4. 23 jne... Benkku, Pena, Benedi

        Kiitos tiedosta


      • ateisti. kirjoitti:

        Samoin ilmoittaa Allah, Krishna, Zeus, Thor, Ra, Ahti ja Poseidon.

        näytä


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        näytä

        Näytä mitä?


      • tiedon sanat kirjoitti:

        OOTKO YKSINKERTAINEN YURKI'


        Haha..Ensin sanot että ne jotka vaeltavat Jumalan rauhassa, temmataan Herraa vastaan yläilmoihin, ja he saavat olla Herran kanssa.

        Niin miten 1000v aikaan täällä on rauhan valtakunta, kun rauhaa rakastavat ovat Taivaassa.

        Anteeks, no nyt hokasin,. juu, juu ..´Maahan on autio ja tyhjä ne tuhannen vuotta´´ koten rauhallistahan täällä onkin Jer 4. 23 jne... Benkku, Pena, Benedi

        Kiitos tiedosta

        Olen yksinkertainen ja autuas (onniteltava, kadehdittava). Mutta kerro sinä miten asiat oikeasti tulevat menemään Raamatun valossa, Tiedon Sanat.


      • ateisti. kirjoitti:

        Näytä mitä?

        Ate. Mitä sinulla on esittää. Siis argumenttisi.


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Mitä sinulla on esittää. Siis argumenttisi.

        Mitä minulla on esittää mistä aiheesta?


      • ateisti. kirjoitti:

        Mitä minulla on esittää mistä aiheesta?

        Ate. Mihin pyrit?


      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Ate. Mihin pyrit?

        hei hei



      • ateisti.
        yurki1000js kirjoitti:

        Vain yksi sinulta puuttuu ja sen myötä kaikki.
        https://www.youtube.com/watch?v=OyP_vf6oHho

        Ei puutu. Kyllä minulta Youtube löytyy.


      • ateisti. kirjoitti:

        Ei puutu. Kyllä minulta Youtube löytyy.

        Itsekin olin näsäviisas. Alaikäisenä :D
        God bless you.
        https://www.youtube.com/watch?v=7ZnKeMiXInc
        Nina vie valoa kurjuuden keskelle.
        - Vladivostokissa vankilatyötä johtaa entinen vanki, joka on tullut uskoon. Hänen entisen elämänsä aikana en olisi uskaltanut mennä samaan autoon hänen kanssaan, mutta nyt hän on veljeni ja hänen silmänsä loistavat kuin lamput. En vain voi olla näkemättä eroa entiseen.
        http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/1025/nina_astrom_aitoustestissa_venajan_vankiloissa


    • tiedin sanat

      No kun vaimo synnyttää kaksoipojat, niin toisesta tulee lammasmies, ja toisesta peltomies. samalla aavikolla, kuten J, E. Saja opetti.

      Molemmilla on siis kosketuspintaa, jota kosketella, mutta lampaat kyllä lisääntyvät aavikollakin. jossa joskus sataakin.

      Mutta pojat eivät lisäänny aavikolla, vaikka kovastikin sataisi,. terv. benkku

    • Niin jos ensimmäiset ihmiset olisivat olleet homoja ja lesboja niin evo olis tyssännyt siihen. : ) Hauska tuo evo jossa on niin moni homo ja lesbo kannattajia vaikka evon paras vihollinen nr. 1 on juuri niitä.

      • Hyvin sanottu Savonarola:)


    • Oliko Jeesus itsekin homo koska rakasti erästä miespuolista opetuslastaan?

      • BBC:n sivuilta

      • BBC:n sivuilta kirjoitti:

        http://www.bbc.com/news/magazine-26089486

        Tuossa on tietoa eri tutkimuksista ja teorioista, jos jotakin palstalaista oikeasti kiinnostaa aloituksen aihe.

        Media yksinkertaistaa monimutkaista asiaa.

        > For Qazi Rahman, it's the media that oversimplifies genetic theories of sexuality, with their reports of the discovery of "the gay gene". He believes that sexuality involves tens or perhaps hundreds of alleles that will probably take decades to uncover. <
        http://www.bbc.com/news/magazine-26089486

        Lopultakaan oletettu evoluutio ei vastaa mihinkään kysymykseen.


      • Lappix. Luoja rakastaa luotujaan.

        Joh. 3:16
        Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


      • E. von Luutio
        yurki1000js kirjoitti:

        Media yksinkertaistaa monimutkaista asiaa.

        > For Qazi Rahman, it's the media that oversimplifies genetic theories of sexuality, with their reports of the discovery of "the gay gene". He believes that sexuality involves tens or perhaps hundreds of alleles that will probably take decades to uncover. <
        http://www.bbc.com/news/magazine-26089486

        Lopultakaan oletettu evoluutio ei vastaa mihinkään kysymykseen.

        Jyrki ei tainnut lukea/ymmärtää tuota artikkelia. Luepa vielä uudelleen, niin tajuat tuon lainaamasikin kohdan uudella tavalla.

        Media yksinkertaistaa asioita, kyllä. Todellisuudessa asia on monimutkainen ja homoseksualismiin liittyvistä alleeleista on kuin onkin hyötyä suvun jatkamisessa ja perheestä huolehtimisessa.


      • E. von Luutio kirjoitti:

        Jyrki ei tainnut lukea/ymmärtää tuota artikkelia. Luepa vielä uudelleen, niin tajuat tuon lainaamasikin kohdan uudella tavalla.

        Media yksinkertaistaa asioita, kyllä. Todellisuudessa asia on monimutkainen ja homoseksualismiin liittyvistä alleeleista on kuin onkin hyötyä suvun jatkamisessa ja perheestä huolehtimisessa.

        E... Raamattu seisoo. Tärkeintä on sielun pelastuminen. Jokainen tarvii kutsun. Paratiisin lankeemus tuotti vääristymät ja laittomuudet. Kun kansat on evankelioitu, luomakunta tullaan laittamaan kondikseen. Tempauksen ja kunnostuksen välissä on 7-vuotinen vaivanaika. Jos uskoo, tulee temmatuksi, eikä tarvi jäädä vaivaan.
        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        1Tess. 4:17
        sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        1Tess. 5:9
        Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

        Matt. 24:14
        Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.

        Ap.t. 3:21
        Taivaan piti omistaman hänet niihin aikoihin asti, jolloin kaikki jälleen kohdallensa asetetaan, mistä Jumala on ikiajoista saakka puhunut pyhäin profeettainsa suun kautta.


    • Eihän tuo liity millään tavalla siihen ,että Jeesus rakasti yhtä opetuslastaan enemmän kuin muita.

      Joh. 13:23
      Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.

      Joh. 19:26
      Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"

      Joh. 21:7
      Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.

      Joh. 21:20
      Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"

      Asia on selvä, älkää selitelkö.

      • Lappix. Mistä Herrasta on kysymys?


    • Herroja on Raamattu pullollaan. Tässä tapauksessa opetuslapset kutsuivat Jeesusta herrakseen. Mutta herra oli Raamatussa myös orjien omistaja, vaimo kutsui miestään herraksi, ym. joten sillä ei ole merkitystä. Eräs opetuslapsista oli Jeesuksen "rakas", niinhän tuo tarina kertoo.

      • Lappix. Onko Jeesus-herra historiallinen henkilö? Jos on, niin onko hän Luoja?


    • Saattaa olla kuka tarinaan uskoo. Siinä tapauksessa hän on mielikuvitusjumala Jahven poika. Mitään ei ole luotu sillä Raamatun kaksi erilaista luomiskertomusta ovat pelkkää puppua.

      • Lappix. Miksi mielikuvitus-Jeesuksen rakkauselämä kiinnostaa sinua? Miksi Raamattu kiinnostaa sinua? Mitä annettavaa jumalattomilla ihmisillä on Jumalan lapsille ja muille ihmisille?


    • Tottahan toki Jeesus oli homo, koska sillä oli rakas poikaystävä.

      • Lappix. Raamattu seisoo. Olemme kolmannessa päivässä/vuosituhannessa. Uskovien tempaukselle ei ole ajallista estettä.
        https://www.youtube.com/watch?v=LGWDHKimYj8
        2.Piet:
        3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
        3:4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
        3:5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
        3:6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
        3:7 Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
        3:8 Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä."
        3:9 Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.


    • Tuo on sitä hellareitten aivopesua, joka perustuu muinaisen beduiinikansan mielikuvitukseen, lue Kalevalaa, siinä on samanlaisia taruja.
      Tehän sanotte uskovanne Jeesusta, eikö? Siispä teidän on myös uskottava tämä lupaus, jota ei koskaan tullut.

      Matt. 10:23
      Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.

      Sepä siitä. Niitatkaa vaan tolppiin julisteita jossa lukee " Jeesus tulee pian, oletko valmis". Näinhän te teette ja luulette.

      • Lappix. Mitä teet tempauksen jälkeen? Voitko silloin luottaa yhteenkään ihmiseen, edes itseesi?

        Mark. 13:19
        Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe