Avioliittoon palstalaisnaisen kanssa ?

Kaksi rakkainta

Uskallanko ehdottaa,kaksi varteenotettavaa naista on kiinnostuksen kohteena.

269

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €--

      Hui kauheetaa pitäskö lopettaa kirjoittelu palstalle

      • risukorva1

        Mielestäni ko. ehdotus on ns. suicidaalinen.


      • €--

        Ps. Kyllä, saat siunaukseni


      • oman oloinen
        risukorva1 kirjoitti:

        Mielestäni ko. ehdotus on ns. suicidaalinen.

        Suicidaalinen, ei terveen oloinen !


      • .Siilirouva

        €uro, kosinnan kohde oli käsittääkseni nainen vai oletkos ;)?


      • €ero
        .Siilirouva kirjoitti:

        €uro, kosinnan kohde oli käsittääkseni nainen vai oletkos ;)?

        Kyllä hokasin, tässä on tullu säikyksi sen jälkeen kun joku naikkonen palstalta tuputti itseään kylään.


      • .Siilirouva
        €ero kirjoitti:

        Kyllä hokasin, tässä on tullu säikyksi sen jälkeen kun joku naikkonen palstalta tuputti itseään kylään.

        No hyi minkä meni tekemään :). Ei kyllä omaan kottiin kannata tuntematonta päästääkkää. Koti on pyhä alue ja sinne ei laillia päästetäkkää Ainakaa minun mielestä. Mileuisaksi havaitus vain. Muistaakseni.


      • synkkää on
        risukorva1 kirjoitti:

        Mielestäni ko. ehdotus on ns. suicidaalinen.

        Kenen kantilta katsoen, ehdottajan vai näiden salaisten rakkaiden?


    • k/k

      Kerro pois,tarviitko bestmania?

      • usko pois

        Ei kerro, yrittää taas naisten keskinäistä kisaa käynnistää. Ja jos kertoo niin siitähän sota syttyy.


    • Mitä mä olen nähnyt kirjoituksista, niin täällä on tosi mukavia naisia. Vaikka olen jonkun kaa riidellytkin, niin mukavia puolia olen heistäkin löytänyt. Anna palaa, beibi!

      Ihan noin tasavertaisuuden vuoksi, miehetkin ovat täällä mukavia. Se joku sukupuoleton olio puskassa osaa varmasti myös olla mukava, muttei oikein näytä sitä puolta. Ainakin hänet varmaan muistetaan varmemmin siitä hankalasta puolestaan.

      Ootko sä sitten mukava kun kahta meinaat ottaa? Mä ottaisin kyllä nokkiini, herneen imaisisisisin, jos joku ei tiedä että minä olen Hän, niin ottakoon vaan sen toisen. Mutta toisaalta, se ei vissiin ollut sun tarkoituskaan, valita naista.

    • .Siilirouva

      Voi veikkonen elä ota sikkaa säkissä, tutustu ensin.

      • korvat höröllä

        Kuka haluaa aloittajan sikana säkissä ;)


      • .Siilirouva
        korvat höröllä kirjoitti:

        Kuka haluaa aloittajan sikana säkissä ;)

        No ist justiin. Kuka mennee naimisiin tuntemattoman virtuaalihahmon kansa Nii että ensi kertaa tavataan papin eessä vai, tai maistraatissa :)). Laissa pitäis olla pakollinen vähntään kahden vuoden harkinta-aika, ennen kuin naimisiinmenoa voisi edes ajatella.


      • ent. siivoojaparka
        .Siilirouva kirjoitti:

        No ist justiin. Kuka mennee naimisiin tuntemattoman virtuaalihahmon kansa Nii että ensi kertaa tavataan papin eessä vai, tai maistraatissa :)). Laissa pitäis olla pakollinen vähntään kahden vuoden harkinta-aika, ennen kuin naimisiinmenoa voisi edes ajatella.

        Eikös sellainen virtuaalinen etäavioliitto saattaisi olla onnellisempaa kuin kuunnella öisin toisen kuorsaamista, nähdä hänen asettelevan osatekareita suuhunsa amulla, pureskelevan kukkakaalin kantaa aamiaiseksi tukka kampaamattomana ja mikkihiirihousut jalassa tietskarin ääressä...


      • .Siilirouva
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Eikös sellainen virtuaalinen etäavioliitto saattaisi olla onnellisempaa kuin kuunnella öisin toisen kuorsaamista, nähdä hänen asettelevan osatekareita suuhunsa amulla, pureskelevan kukkakaalin kantaa aamiaiseksi tukka kampaamattomana ja mikkihiirihousut jalassa tietskarin ääressä...

        Jos sun avioliittos onnellisuutta söis nuo manitsemasi piirteet, sullahan menee sillon hyvin :).Siis mieluummin luomu kuin virtuaali jos kerta pitää olla.
        Va oletlkos itse täydellinen?


      • ent. siivoojaparka
        .Siilirouva kirjoitti:

        Jos sun avioliittos onnellisuutta söis nuo manitsemasi piirteet, sullahan menee sillon hyvin :).Siis mieluummin luomu kuin virtuaali jos kerta pitää olla.
        Va oletlkos itse täydellinen?

        Täydellinen? Avaa silmäsi. Itsestäni minä siinä kirjoitin. Paljon olisi muutakin ylistyksen aihetta, mutta ei pidä liikaa itseään mainostaa yhdellä kertaa.


      • .Siilirouva
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Täydellinen? Avaa silmäsi. Itsestäni minä siinä kirjoitin. Paljon olisi muutakin ylistyksen aihetta, mutta ei pidä liikaa itseään mainostaa yhdellä kertaa.

        Aijaa, minä luulin et sie miehestä kirjoitit :). No jos nuo pienet puutteet ovat ainoat vikas, sinussahan on ehkä ainesta :))


      • ent. siivoojaparka
        .Siilirouva kirjoitti:

        Aijaa, minä luulin et sie miehestä kirjoitit :). No jos nuo pienet puutteet ovat ainoat vikas, sinussahan on ehkä ainesta :))

        Miehestä? Mitä minä niistä tiedän. Ei viitsi ihan kaikkia puutteitaan täällä laverrella, sillä joku muukin saattaa olla syömässä tietskarin ääressä.


      • .Siilirouva
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Miehestä? Mitä minä niistä tiedän. Ei viitsi ihan kaikkia puutteitaan täällä laverrella, sillä joku muukin saattaa olla syömässä tietskarin ääressä.

        No elä multa kysy vaan itteltäs.En minä tiiä.


    • korvat höröllä

      No ehdota, äläkä pidä meitä jännityksessä.

      • Leski

        Nyt heräsi kiinnostus!


      • mukaan vaan
        Leski kirjoitti:

        Nyt heräsi kiinnostus!

        Meinaatko osallistua kolmanneksi joku voi saada korvapuustin


      • korvat höröllä
        Leski kirjoitti:

        Nyt heräsi kiinnostus!

        Sanos muuta, kui me tää kestetään ennen kun paljastaa. Onks ne t a a s ne samat. ;);)


      • Leski
        mukaan vaan kirjoitti:

        Meinaatko osallistua kolmanneksi joku voi saada korvapuustin

        Miten niin kolmanneksi?


      • kumman hän valitsee
        Leski kirjoitti:

        Miten niin kolmanneksi?

        Sä olet se toinen ja mä se toinen, me kaksi kaunista ja hyvää.


      • Tuubia vailla
        Leski kirjoitti:

        Nyt heräsi kiinnostus!

        @ Leski

        Mä veikkaan että se vaimon puutteessa oleva on Teppanan alias Teotwawki.
        Eikös miekkonen luvannut mennä naimisiin jo aikoja sitten eli 121212 päivänä. Oli kuulemma kirkkokin jo varattuna mutta kun sitä tuppea ei asettimelle löytynyt määräaikaan mennessä. Tais olla asetin liian ohut....ken ties:/


    • ------+

      Ota molemmat. Jos otat jommankumman niin toisen luona vieraissa kuljet kuitenkin.

    • ent. siivoojaparka

      Voi taivas! Ja joku valitti kerran, että palstalta on huumori loppunut...

    • reppuriika

      Minua ei moinen hetkauta: ei kosinnasta ole pelkoa ja antaisin joka tapauksessa rukkaset, jos joku moista yrittäisi.

      • ent. siivoojaparka

        Niin minäkin. Luulisi aloittajalla muuten olevan helppo valinta, jos ei ole muuta kuin kaksi mistä valita.

        Minulle on joskus käynyt niinkin, että olen saanut rukkaset ennenkuin olen ehtinyt kosimaankaan. Se on sitten taas toinen juttu.


      • Leski

        Olin avoliitossa 11 vuotta,ennenkuin mentiin vihille. Aviossa 9 vuotta. Ja vieläkin kysyn välillä itseltäni,kuka oli se mies,kenen kanssa olin näin kauan?
        Emme opi koskaan tuntemaan itseämme,saati sitten puolisoa.
        Ollaan siinä iässä että pitkiin esileikkeihin ei ole enää aikaa.
        Ei kun vihille vaan.


      • ent. siivoojaparka
        Leski kirjoitti:

        Olin avoliitossa 11 vuotta,ennenkuin mentiin vihille. Aviossa 9 vuotta. Ja vieläkin kysyn välillä itseltäni,kuka oli se mies,kenen kanssa olin näin kauan?
        Emme opi koskaan tuntemaan itseämme,saati sitten puolisoa.
        Ollaan siinä iässä että pitkiin esileikkeihin ei ole enää aikaa.
        Ei kun vihille vaan.

        Muuttiko se vihille meno teidän suhdetta mitenkään?


      • Leski
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Muuttiko se vihille meno teidän suhdetta mitenkään?

        Ei muuttanut. Olin 49 vee ja mies ehdotti,että jos käytäs vihillä. Josko hän kuolee ennen minua,niin saan hänen työeläkkeestään puolet.
        Mies sanoi,että muuten hänen kovalla työllä ansaitsemat rahat menee herrojen persiiseen.
        Näinhän siinä sitten kävi,että hän nukkui pois reilu vuosi sitten.


      • ent. siivoojaparka
        Leski kirjoitti:

        Ei muuttanut. Olin 49 vee ja mies ehdotti,että jos käytäs vihillä. Josko hän kuolee ennen minua,niin saan hänen työeläkkeestään puolet.
        Mies sanoi,että muuten hänen kovalla työllä ansaitsemat rahat menee herrojen persiiseen.
        Näinhän siinä sitten kävi,että hän nukkui pois reilu vuosi sitten.

        Joo. Sellaisessa tapauksessa ymmärrän sen kesken kaiken vihille menon. Minkähän takia se pitää noin olla. Eikö sen eläkkeensä voisi saada testamentata partnerilleen ilman vihkimistä. Sitten jos kaveri vaihtuu, niin tekisi uuden eläketestamantin ja mitätöisi aikaisemman. Miksi minä en istu eduskunnassa.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Joo. Sellaisessa tapauksessa ymmärrän sen kesken kaiken vihille menon. Minkähän takia se pitää noin olla. Eikö sen eläkkeensä voisi saada testamentata partnerilleen ilman vihkimistä. Sitten jos kaveri vaihtuu, niin tekisi uuden eläketestamantin ja mitätöisi aikaisemman. Miksi minä en istu eduskunnassa.

        Sanos muuta. Mitä puoluetta sä edustaisit?


      • ent. siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Sanos muuta. Mitä puoluetta sä edustaisit?

        Avioliiton vastustajat. Oma pikku puolue, mutta varmaan saisin kannattajia. Enemmän vasemmalla kuin oikealla muissa päätöksissä.


      • vai???
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Joo. Sellaisessa tapauksessa ymmärrän sen kesken kaiken vihille menon. Minkähän takia se pitää noin olla. Eikö sen eläkkeensä voisi saada testamentata partnerilleen ilman vihkimistä. Sitten jos kaveri vaihtuu, niin tekisi uuden eläketestamantin ja mitätöisi aikaisemman. Miksi minä en istu eduskunnassa.

        Ruotsin eduskunnassako? Olepas tarkempi ;)


      • vai???
        vai??? kirjoitti:

        Ruotsin eduskunnassako? Olepas tarkempi ;)

        Siivoojaalle tuo.


      • ent. siivoojaparka
        vai??? kirjoitti:

        Ruotsin eduskunnassako? Olepas tarkempi ;)

        Kummassa vaan. Kahden maan kansalainen ja äänioikeus sekä Ruotsissa että Suomessa. Luulen, että Ruotsissa saisin suuremman kannattajajoukon. Tai en olekaan varma, sillä suurella osalla maahanmuuttajia se avioliitto on vieläkin niin tärkeää, että jo lapsille varataan puolisot valmiiksi.


      • näin muistelen
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Kummassa vaan. Kahden maan kansalainen ja äänioikeus sekä Ruotsissa että Suomessa. Luulen, että Ruotsissa saisin suuremman kannattajajoukon. Tai en olekaan varma, sillä suurella osalla maahanmuuttajia se avioliitto on vieläkin niin tärkeää, että jo lapsille varataan puolisot valmiiksi.

        Eikö Ruotsissa ole Valtiopäivät.


      • .Siilirouva
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Niin minäkin. Luulisi aloittajalla muuten olevan helppo valinta, jos ei ole muuta kuin kaksi mistä valita.

        Minulle on joskus käynyt niinkin, että olen saanut rukkaset ennenkuin olen ehtinyt kosimaankaan. Se on sitten taas toinen juttu.

        Mää annoin kerran rukkaset kun hääpäivä oli jo sovittu. Mun elämän parraita tekoja.


      • ent. siivoojaparka
        näin muistelen kirjoitti:

        Eikö Ruotsissa ole Valtiopäivät.

        On on. Nyt piti ihan sanakirjasta tarkistaa. Eduskunta ruotsiksi riksdag(en). Suoraan suomennettuna valtiopäivät. Sak det samma...


      • ent. siivoojaparka
        .Siilirouva kirjoitti:

        Mää annoin kerran rukkaset kun hääpäivä oli jo sovittu. Mun elämän parraita tekoja.

        Minulle kävi niin, että annoin koiralle ruokaa, ennenkuin heitin kattilan pöytään eräälle miesvieraalle. Hän ilmoitti, että koska pidät koiraa minua arvokkaampana, niin meistä ei tule paria koskaan, turha kuvitellakaan. Vähän aikaa pani haukkomaan henkeä, sillä sellainen ajatus ei ollut koskaan pikku päähäni edes livahtanut.

        Ne oli maailman nopeimmat rukkaset.


      • .Siilirouva
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minulle kävi niin, että annoin koiralle ruokaa, ennenkuin heitin kattilan pöytään eräälle miesvieraalle. Hän ilmoitti, että koska pidät koiraa minua arvokkaampana, niin meistä ei tule paria koskaan, turha kuvitellakaan. Vähän aikaa pani haukkomaan henkeä, sillä sellainen ajatus ei ollut koskaan pikku päähäni edes livahtanut.

        Ne oli maailman nopeimmat rukkaset.

        Heh, no pittäähän se talossa joku järjestys olla ruokintavuoroissakin :).
        Oikiasti, hyvä ku antoi rukkset, ongelma ois todennäköisesti suurentuneet papin aamenen jälkeen.

        Minun syyni perua paipn aamen oli vähä isompi.


      • Minä vain luen
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Minulle kävi niin, että annoin koiralle ruokaa, ennenkuin heitin kattilan pöytään eräälle miesvieraalle. Hän ilmoitti, että koska pidät koiraa minua arvokkaampana, niin meistä ei tule paria koskaan, turha kuvitellakaan. Vähän aikaa pani haukkomaan henkeä, sillä sellainen ajatus ei ollut koskaan pikku päähäni edes livahtanut.

        Ne oli maailman nopeimmat rukkaset.

        Ymmärrän kyllä jos annoit koiralle ensin samasta kattilasta.


      • ent. siivoojaparka
        Minä vain luen kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä jos annoit koiralle ensin samasta kattilasta.

        Nyt nauraisin hersyvästi, jos ei olisi tämä päivä vuodesta, kun neljän vuoden takaiset hamut hiipivät hautani yllä. Nauran huomenna sitten...


      • Pilipellet
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Avioliiton vastustajat. Oma pikku puolue, mutta varmaan saisin kannattajia. Enemmän vasemmalla kuin oikealla muissa päätöksissä.

        Niinpä! Ja homot ne senku vinkuu ja vonkuu itselleen avioliittoa:((
        Se yleensä niin että sitä halutaan mitä ei voida saada. Ihan lapsellista jkoohkausta koko pilipellejen touhu!!!


      • ???
        Pilipellet kirjoitti:

        Niinpä! Ja homot ne senku vinkuu ja vonkuu itselleen avioliittoa:((
        Se yleensä niin että sitä halutaan mitä ei voida saada. Ihan lapsellista jkoohkausta koko pilipellejen touhu!!!

        Pelkäätkö heitä?


    • Toivottavasti aloittaja saa vastakaikua tunteidensa paloon.

      • pyh2

        Pitääköhän sille ilmottautua ?


    • Hei kun keikuskelen

      Joo, kyllä sinä uskallat ehdottaa. Ole vaan kreipas ja avaa sormenpäät ja naputtele kirjaimia.
      Rupes niin kauhiasti kynsityttämään päänahkaa, ku rupesin ajattelemaan, jos minä olisin se toinen varteenotettava. :)
      Olis makeeta, jos joku alkais sillä tavalla flirttailemaan ja sulosanoja vääntämään ja minä niitä sitte lukisin naama punaasena. Mutta että että että ihan Avioliittoon, niin kyllä sulosanat saa sitte olla parempia ku vaan keskivertoja. Flirttailutkin semmosia hienostuneita, eikä sitte mitää liian lällymäistä. Takaisin en ala flirttailemaan, kun ne hommat ei oikein ole minulla hanskassa.

      Istun tässä papeliotit päässä, naamas kiiltävä päivävoidepläjäys, oi luojan kiitos, että saan olla täälä näytön takana piilossa.

    • €ero

      Ei taida aloittajan avioliitosta tulla selevyyttä vaiko jos oli vain aloutus keskustelun saamiseksi. Täältä ehkä löytyis pareja keskusteluja on ollu siihen viittaavia, jos tulisi olisi kiinnostaa seurata.

      • .Siilirouva

        Nii, arvelekko että niitä pitäs vähä tuupata jotta älyäisivät itekki sen.


      • €--
        .Siilirouva kirjoitti:

        Nii, arvelekko että niitä pitäs vähä tuupata jotta älyäisivät itekki sen.

        Miten lie kelläkin, aamunen aloitus arvelutti heti tokko tositilanteessa olisi ilmi tuonu vai mrs sinäkö se olet.


      • .Siilirouva
        €-- kirjoitti:

        Miten lie kelläkin, aamunen aloitus arvelutti heti tokko tositilanteessa olisi ilmi tuonu vai mrs sinäkö se olet.

        Aloittajako? No en toki, minähän olen naimisissa ja kaksinnaiminen Suomessa ei ole sallittua :). Mutta kute sanoit, huvittavaa on/olisi seurata.


      • €--
        .Siilirouva kirjoitti:

        Aloittajako? No en toki, minähän olen naimisissa ja kaksinnaiminen Suomessa ei ole sallittua :). Mutta kute sanoit, huvittavaa on/olisi seurata.

        Johan oon ihmetelly mikä ihmeen siilirouva ilmestyny kuvioihin roikkumaan no nyt selekis, ei saa harhautella.


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Johan oon ihmetelly mikä ihmeen siilirouva ilmestyny kuvioihin roikkumaan no nyt selekis, ei saa harhautella.

        Nojoo. Oon mie roikkunu täällä jo kauon. Vaihoin sen mrshedgehogin suomalaiseen versioon samalla kun lopetin rekisteröidyn.Tosin siilimuori olisi mieluisampi nimi. Vaihanki siihen.


      • €--
        .Siilimuori kirjoitti:

        Nojoo. Oon mie roikkunu täällä jo kauon. Vaihoin sen mrshedgehogin suomalaiseen versioon samalla kun lopetin rekisteröidyn.Tosin siilimuori olisi mieluisampi nimi. Vaihanki siihen.

        Meinasin jo kysellä mikä mrs:lle tullu, hyvä etten kyselly asian tietävät olisivat hymähelleet.
        Niin naikkosesta joka viestitti mulle että hää on mikkelissä käymässä, kovin oli tulossa ilman kuhtumata, torjuin, en tienny sen nimistä olevankaan.


      • .Siilimuori
        €-- kirjoitti:

        Meinasin jo kysellä mikä mrs:lle tullu, hyvä etten kyselly asian tietävät olisivat hymähelleet.
        Niin naikkosesta joka viestitti mulle että hää on mikkelissä käymässä, kovin oli tulossa ilman kuhtumata, torjuin, en tienny sen nimistä olevankaan.

        Nykypivän naiset ovat aika päällekäyviä joskus. Mutta pidä sie ihtes miehenä ja ohjat käsissäs.


      • .Siilimuori
        .Siilirouva kirjoitti:

        Aloittajako? No en toki, minähän olen naimisissa ja kaksinnaiminen Suomessa ei ole sallittua :). Mutta kute sanoit, huvittavaa on/olisi seurata.

        Ai nii ja lissään vielä että mie olen nainen enkä kyllä sinkkunakaan naista hakis.


    • kawe

      Olisihan se metkaa, kun pareja putkahtelisi kuin entisessä telkkariohjelmassa, siinäkin kolmesta yksi valittiin joka kerta.
      Täällä ollaan pitkään tunnettu, tavat tiedetään, siinähän ollaan jo hyvältä pohjalta ponnistamassa, kun romantiikka, talous ja muut perhesuhteet limitellään niin eikö se ole kosintaa vaille.
      Epävarmuustekijänä pidän sitä etten ole kovin hyvin selvillä edes kirjoittajien sukupuolesta, ehkä kaukaa haettu ajatus.........

      • €ero

        Joo siis nimimerkin perusteella on tullu pähkäiltyä mies ko vai nainen enkä ole vieläkään selvillä kaikista, sinä olet oletettavasti nainen menikö mehtään.

        Tämä kawelle


      • €ero kirjoitti:

        Joo siis nimimerkin perusteella on tullu pähkäiltyä mies ko vai nainen enkä ole vieläkään selvillä kaikista, sinä olet oletettavasti nainen menikö mehtään.

        Tämä kawelle

        Onhan tuo aika kutkuttava ajatus....sopia sokkotreffit virtuaali-ihastuksen kanssa ja katsoa astuuko ovesta sisään mies, nainen vai puoliväliolento.

        Toisaalta jos ajattelee ihan vakavasti, niin sitä tiedä jospa sinäkin jäit jotain hyvää vaille kun et uskaltanut ottaa chanssia tuntemattoman ihastuksesi kanssa. :) Tiedä millinen kaunotar ja perijätär meni ohi suun, kun sinä vaan siellä vehon takana piileskelit. Tuli vain mieleen eräs verkkotuttu joka ajoi 600 km. autollaan virtuaali-ihastustaan tapaamaan, oli sovittu treffit ja se teki sille oharit....ei kiva.


      • ent. siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Onhan tuo aika kutkuttava ajatus....sopia sokkotreffit virtuaali-ihastuksen kanssa ja katsoa astuuko ovesta sisään mies, nainen vai puoliväliolento.

        Toisaalta jos ajattelee ihan vakavasti, niin sitä tiedä jospa sinäkin jäit jotain hyvää vaille kun et uskaltanut ottaa chanssia tuntemattoman ihastuksesi kanssa. :) Tiedä millinen kaunotar ja perijätär meni ohi suun, kun sinä vaan siellä vehon takana piileskelit. Tuli vain mieleen eräs verkkotuttu joka ajoi 600 km. autollaan virtuaali-ihastustaan tapaamaan, oli sovittu treffit ja se teki sille oharit....ei kiva.

        Eikö sillä ihastuksella sitten ollut siistit kunnossa kotonaan ja oli halpaa toritaidetta seinillä? Joskus aikaisemmin täällä jostain ketjusta luin sellaistakin.


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Eikö sillä ihastuksella sitten ollut siistit kunnossa kotonaan ja oli halpaa toritaidetta seinillä? Joskus aikaisemmin täällä jostain ketjusta luin sellaistakin.

        Ei silleen, mutta naishenkilö ei tullut treffeille. Ilmoitti vain netissä myöhemmin että ei ollut uskaltanut....


      • ent. siivoojaparka
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Ei silleen, mutta naishenkilö ei tullut treffeille. Ilmoitti vain netissä myöhemmin että ei ollut uskaltanut....

        Voi miten traagista. Ihan tulee tippa silmään. Toisaalta ymmärränkin... Pelkäsi muuttuvansa sammakoksi?


    • kawe

      €ero, ei mennyt mehtään.
      €=Euro, eli ero €urosta, onko tämä poliittinen nimimerkki?
      Asiat voidaan monimutkaistaa kovinkin helposti, eikö ja naiset hallitsee sen.
      Aloitukseen vielä, onhan ne samat kinkkisyydet ihan naamakkainkin,

      • €ero

        Moi kawe

        €ellä, hupin vuoksi ee siis ei merkitystä, kinkkisyys noilla siihen on vaikea ottaa kantaa, ite en toisi julki tuskin tossa mitään totuutta.

        Muuten olitko se sinä jonka kanssa alkukesällä juteltiin saimaan mökistä tai mökkeilystä, jäi jotenkin takaraivoon kummittelee vai muistanko väärin


      • näin muistan
        €ero kirjoitti:

        Moi kawe

        €ellä, hupin vuoksi ee siis ei merkitystä, kinkkisyys noilla siihen on vaikea ottaa kantaa, ite en toisi julki tuskin tossa mitään totuutta.

        Muuten olitko se sinä jonka kanssa alkukesällä juteltiin saimaan mökistä tai mökkeilystä, jäi jotenkin takaraivoon kummittelee vai muistanko väärin

        Olisko ollut saimaantaka jonka kanssa juttelit.


      • näin muistan kirjoitti:

        Olisko ollut saimaantaka jonka kanssa juttelit.

        '€ero'

        Älä hyvä ihminen ainakaan ala eppäilemmään että minä olisin yrittänyt sinuun ottaa yhteyttä siinäjasiinä kaupungissa! Et varmaan sitä epäillytkään. Voin tässä reilusti vielä ilmoittaa (kun olet ilmeisen uusi täällä) että en ole yhtään sinkku, pikemminkin päin vastoin, enkä tosiaankaan minkäänlaisin konstein yritä kehenkään miehenpuoleen tutustua ja - huhhuh - vielä tupata kylään. Jotain rajaa!

        Juttujasi on kiva lukea, varsinkin kun silloin tällöin tekstistä pulpahtaa tutunoloista murretta. Toivon sinulle kaikkea hyvää, mutta Saimaan ulapat ja siellä olevat suuret kivet sun muut saavat kutoa tarinoitaan ihan ilman meitä! Ja täällähän selkiä, rantoja ja niemennokkia riittää...

        Onnea ja kivoja ihmisiä elämääsi toivon ;-D))


      • €ero
        saimaantaka kirjoitti:

        '€ero'

        Älä hyvä ihminen ainakaan ala eppäilemmään että minä olisin yrittänyt sinuun ottaa yhteyttä siinäjasiinä kaupungissa! Et varmaan sitä epäillytkään. Voin tässä reilusti vielä ilmoittaa (kun olet ilmeisen uusi täällä) että en ole yhtään sinkku, pikemminkin päin vastoin, enkä tosiaankaan minkäänlaisin konstein yritä kehenkään miehenpuoleen tutustua ja - huhhuh - vielä tupata kylään. Jotain rajaa!

        Juttujasi on kiva lukea, varsinkin kun silloin tällöin tekstistä pulpahtaa tutunoloista murretta. Toivon sinulle kaikkea hyvää, mutta Saimaan ulapat ja siellä olevat suuret kivet sun muut saavat kutoa tarinoitaan ihan ilman meitä! Ja täällähän selkiä, rantoja ja niemennokkia riittää...

        Onnea ja kivoja ihmisiä elämääsi toivon ;-D))

        Anteeksi en ole sinua ottanu esille, tässä on joku sekaannus mutta ei vatvota turhan takia kun asia ei ole tärkeä, heippa vaan '':))


    • aa bingobango

      Minä voisin haluta naimisiin sirkuksen karvaisen naisen kanssa, jos olisin naimaton mies.

      Mutta siihen tarvisi kyllä livetutustumisen.

    • .mollis

      Hui miten jännittävää. Oletkos aloittaja jo tavannut nämä palstanaiset. Jos kun tapaat ja asiat etenee niin kerrothan. Kakuttaa :)

    • kawe

      €ero, en oletettvasti tai dementia iski hetkellisesti, Saimaa on hienoa seutua, mutta tutumpaa edesmenneen ystävän mökki hiukka ylempänä.
      -Yhtä totuutta ei olekkaan, koska kaikkea voidaan tulkita ja kaikella on vähintään kaksi näkökulmaa.-

      Nyt täytyy keskittyä hetki muuhun ja 7.ltä mielenkiinnosta avaan ykkösen nähdäkseni aavikoiden elämää.
      -Ai niin, tällä iällä pieni on kaunista ja vähän on kaikki ym.-

    • Aloittajamies

      Aloittaja on kiinnostunut kahdesta naisesta. Molemmat kirjoittavat fiksusti ja sivistyneesti. Molempien nimessä on,jos se teitä kiinnostaa, e-kirjain.

      " Miten turha on istua alas ja kirjoittaa,jos ei ole koskaan noussut ylös seisomaan".

      • häh?

        Siis kuka vaan €ero mukaan luettuna. Melkein kaikissa on e-kirjain.


    • .mollis

      AncEli, dEmEtEr, bEssiE, Ent. siivojaparka, kawE, pirrE* jnE.

      • jne jne...

        rEppuriikka, Paloma,sE.co, Siilimuorin rekattu nikki, hElmiah...


      • .mollis
        jne jne... kirjoitti:

        rEppuriikka, Paloma,sE.co, Siilimuorin rekattu nikki, hElmiah...

        hEi kun kEikustElen jnE... ;)


      • on monta
        .mollis kirjoitti:

        hEi kun kEikustElen jnE... ;)

        tiinainEn, ketäs vielä.


      • .mollis
        on monta kirjoitti:

        tiinainEn, ketäs vielä.

        NainEn ihanainEn...

        Yllättävän paljon muistan.


      • .mollis kirjoitti:

        NainEn ihanainEn...

        Yllättävän paljon muistan.

        .mellis, kerppis, seimentakaa, helmi-maria.... :D


      • .melles
        hmp.f kirjoitti:

        .mellis, kerppis, seimentakaa, helmi-maria.... :D

        hEmEp.fE... :D


      • .melles kirjoitti:

        hEmEp.fE... :D

        Onneksi ei ollut ö-kirjaimellinen nainen ;)))

        hömöpöf


      • .mollis
        hmp.f kirjoitti:

        Onneksi ei ollut ö-kirjaimellinen nainen ;)))

        hömöpöf

        :)))


    • nään mä

      Mieshän on perustamassa haaremia.

      • jalka päässä

        Kuka nainen alkaa jalkavaimoksi?


    • mimmimummi*

      No hyvä... minua ei tarvi sitten kenenkään luulotella edes.....Luin ensin jotain hassua tuosta aloituksesta...siis väärin.. niinkuin luin mainoksestakin tänään.... Kylpylämainos...Hoitopaketti Aasin kosketus...... hetkinen mitä siinä oikein lukikaan... siinä luki koe Aasian kosketus.....joskus niin naurettavia lukihäröjä....

      • usein erehdyn

        Mä luin palestiinalaisnainen.. ;)


    • Että oikein avioliittoon hän tahtoo ; DDDDDDD

    • satu meni saunaan

      Sitten he elivät elämänsä loppuun, palstaaja ja kaksi hänen palstaajatartaan.

      Aah ja ooh.

    • paljon onnea vaan!

      Joko ne naiset on otettu varteen?
      Alkoivatko heti tapella siitä, kumpi istuu orrella ja kumpi hautoo munia?
      Täällä sitä on kanaa ja kalkkunaa valita.

    • .mollis

      Aloittajan on nainen vai mitä?

      • tietäneekö itekkää

        Aloittajamiehenä hän tuossa välillä vastaili. Vai ehtikö tekemään sukupuolenvaihdoksen.


      • .mollis
        tietäneekö itekkää kirjoitti:

        Aloittajamiehenä hän tuossa välillä vastaili. Vai ehtikö tekemään sukupuolenvaihdoksen.

        Jaa'a jotenkin tuo sukupuolen korostaminen epäilyttää ;)

        Nyt minua alkaa naurattamaan, kaikkenlaiseen ketjuun sitä sotkeentuukin sadesäällä.


    • moonika moonika -

      moonika, mä vaan siis,



      jos kosit mua,
      annan sulle rukkaset, kai tiedät mitä rukkasilla tehdään, ?
      paiskelen niskojan mennessäni

    • Kaksiko vain

      Tuskinpa on vartta mihin ottaa.

    • Aloittaja.

      Lisätään vielä yksi e-kirjain. Lista supistuu merkittävästi.

      • helpotuksen huok.

        Heikku ja bessi, kaksi vapaata jousta voit valita, onnea matkaan.


      • ******

        Ketjukin on supistunut eilisestä. Onkohan jotkut pötkineet pakoon naimisiin menon pelosta?


      • Ei haittaa
        ****** kirjoitti:

        Ketjukin on supistunut eilisestä. Onkohan jotkut pötkineet pakoon naimisiin menon pelosta?

        Tekevät vain tilaa uusille riidanpätkille.


      • enttententten
        helpotuksen huok. kirjoitti:

        Heikku ja bessi, kaksi vapaata jousta voit valita, onnea matkaan.

        Demeter.


      • demeter1
        enttententten kirjoitti:

        Demeter.

        Heh, aika monta eetä, mutta muut vihjeet eivät täsmää:
        "kirjoittavat fiksusti ja sivistyneesti"...
        Kyllä nyt on kahdesta muusta kyse..))

        Mutta onnea vain etsintään aloittajalle. Vielä voi joku haluta avioliittoonkin, vaikka useimmat tahtovat sieltä pois..))


      • muut on
        enttententten kirjoitti:

        Demeter.

        Demeter ei käsittääkseni ole vapaa.


      • demeter1
        muut on kirjoitti:

        Demeter ei käsittääkseni ole vapaa.

        Ei ole vapaa ja muutenkin uskollista tyyppiä..))
        Siksi toisekseen: ei vanha jaksa enää alkaa rakentaa uutta.
        Mieluummin tilkitsee tätä vanhaa...


    • Pirre*

      No, joko löyty ne kaksi onnellista? :)

      • en olisi

        Onnellista?? Mistä päättelet heidän onnellisia olevan??


      • Pirre*
        en olisi kirjoitti:

        Onnellista?? Mistä päättelet heidän onnellisia olevan??

        No eikö se muka ole onnea kun pääsee naimisiin:)?


      • Luen tarkemmin
        Pirre* kirjoitti:

        No eikö se muka ole onnea kun pääsee naimisiin:)?

        Kaks naista ja yksi "mies", ei kovin onnellisen parisuhteen reseptiltä näytä.


      • Pirre*
        Luen tarkemmin kirjoitti:

        Kaks naista ja yksi "mies", ei kovin onnellisen parisuhteen reseptiltä näytä.

        Eikös se ole melko tavallista.., no siitä onnesta en tiä, mutta jos kumpikin kuvittelisi olevansa :)


      • Höh_
        Pirre* kirjoitti:

        Eikös se ole melko tavallista.., no siitä onnesta en tiä, mutta jos kumpikin kuvittelisi olevansa :)

        Kumpikin? Kolme niitä on. Ota vaikka sormet avuksi.


      • .Siilimuori
        Höh_ kirjoitti:

        Kumpikin? Kolme niitä on. Ota vaikka sormet avuksi.

        Jos se on vaikka Dream Weaver :)


    • Vain yksi b
    • eppu2

      Aah, miten ihanaa on olla vapaa, kuin taivaan lintu.

      • Vapaus on silmälumetta vain. Ihminen ei ole koskaan vapaa. Häntä sitoo muiden toiveet, nälkä, verokarhu, painovoima, hormoonit. Jano, väsy ja vilu :)))


      • €--
        hmp.f kirjoitti:

        Vapaus on silmälumetta vain. Ihminen ei ole koskaan vapaa. Häntä sitoo muiden toiveet, nälkä, verokarhu, painovoima, hormoonit. Jano, väsy ja vilu :)))

        Lumevaikutus perustuu uskoon sillä on hyviä vaikutuksia niin kauan kunnes alkaa luulottelemaan.


      • eppu2
        hmp.f kirjoitti:

        Vapaus on silmälumetta vain. Ihminen ei ole koskaan vapaa. Häntä sitoo muiden toiveet, nälkä, verokarhu, painovoima, hormoonit. Jano, väsy ja vilu :)))

        Kaikki nuohan ovat voitettavissa.


      • €-- kirjoitti:

        Lumevaikutus perustuu uskoon sillä on hyviä vaikutuksia niin kauan kunnes alkaa luulottelemaan.

        Parempi pää pensaassa kuin pylly.

        Aforismitoimisto Hmpf


      • eppu2 kirjoitti:

        Kaikki nuohan ovat voitettavissa.

        Vaiko siirrettävissä :)

        Itse asiassa, jos ihan vakavasti puhun, toisten toiveet ovat tuossa pahin mahdollinen kompastuskivi. Kaiken muun voi keplotella jotenkin, mutta sitä on vaikea ohittaa. Tai voi ohittaa, mutta se sillä on hintanasa.


      • €--
        hmp.f kirjoitti:

        Parempi pää pensaassa kuin pylly.

        Aforismitoimisto Hmpf

        Lumeessa on parempi olla jos siitä on apua jos ei niin on sama vaikka olis lumessa

        toteamustoimisto


      • eppu2
        hmp.f kirjoitti:

        Vaiko siirrettävissä :)

        Itse asiassa, jos ihan vakavasti puhun, toisten toiveet ovat tuossa pahin mahdollinen kompastuskivi. Kaiken muun voi keplotella jotenkin, mutta sitä on vaikea ohittaa. Tai voi ohittaa, mutta se sillä on hintanasa.

        Niin, aina on vaihtoehtoja, ne täytyy vain oivalta. Kaikilla valinnoilla on hintansa joko hyvä tai paha.
        (vastaus hmp.f:lle, tänään on vastaukset taas menneet ilman sinistä nuolta ).


      • €-- kirjoitti:

        Lumeessa on parempi olla jos siitä on apua jos ei niin on sama vaikka olis lumessa

        toteamustoimisto

        Hyvin todettu :)) Mietin vielä että pitääkö mun aforismi olla
        "parempi pää pensaassa kuin pylllyssä"
        "parempi pensas päässä kuin pylly"

        Nää on niin pyllystä nämä mun aamun viestit.. ;)


    • Sinun vapautesi päättyy siihen mistä jonkun toisen vapaus alkaa....

    • ----,

      Naurettavaa höpinää, josta ainakin hyymöri on kaukana.

      • €--

        Nii harvoin asiaa asiaa löytää asiapalstoilta asiallisesti kun kysyy kysymättäkin löytää vastauksen pulmiin pulmittomiin.


    • ent. siivoojaparka

      Kummallisesti välkkyy jotkut aloitukset. Tekeekö toisten koneet niin, vai onko vikaa muuallakin kuin täällä? Menee ja tulee. Kyllä ne lukemaan ehtii, mutta ei vastaamaan.

      Kulttuurille siinä armoa anottiin. Kulttuurista kai aloituksesakin on kysymys, jos oikein oivalsin. Minä ainakin olen (melkein) aina armollinen kulttuurille. Olen lähdössä teatteriin katsomaan Lokkia. Siis tällä kertaa Anton Tjekhovin Lokkia. Komedia (?) kielletystä rakkaudesta... No sithän sen näkee

      • välkettä on

        Soon Anton Tsehov.


      • ent. siivoojaparka

      • näinsoon

      • riita poikki

    • kawe

      Hiukka livennyt aiheesta, haittaa tosin ei ole muodostunut.
      Olisi mukavaa, jos joku juoruilisi ne kaksi nikkiä, näin sisäpiirissä.
      Voisi seurailla kehityksen kehittymistä, virallistumista kohti,
      Eilen katselin yötä odotellessa erikoisia häitä, joissa vihkiminen olikin lopuksi, ihan vinkiksi aloittajalle.

    • Aloittaja.

      Uskon edelleen avioliiton voimaan. Ja aviokumppani löytyy palstalta.

      • nainen, jonka......

        Hyvä Aloittaja

        etkö voisi jos vihdoinkin paljastaa keitä nämä mahdolliset aviokumppanit ovat, sillä olen ihan kuralla, päätäkin särkee ja outoa kutinaakin on ilmennyt, kun olen pohtinut omia pieniä mahdollisuuksiani. Paljasta,oi paljasta jo....en jaksa enää odottaa.


      • .pirkko

        Aivokumppani se on oikein rautaa, avion lisäksi. Oletko ilmaissut tunteesi, luuletko että naiset ovat täällä kaukoajatuslukijoita.


      • Aloittaja.
        nainen, jonka...... kirjoitti:

        Hyvä Aloittaja

        etkö voisi jos vihdoinkin paljastaa keitä nämä mahdolliset aviokumppanit ovat, sillä olen ihan kuralla, päätäkin särkee ja outoa kutinaakin on ilmennyt, kun olen pohtinut omia pieniä mahdollisuuksiani. Paljasta,oi paljasta jo....en jaksa enää odottaa.

        "nainen,jonka.........tekee mieli"

        Nimessä pitää olla tietty määrä e-kirjaimia(3).
        Kaksi, fiksua,kirjoitustaitoista ,ihanaa naista.


      • rimanalitus
        Aloittaja. kirjoitti:

        "nainen,jonka.........tekee mieli"

        Nimessä pitää olla tietty määrä e-kirjaimia(3).
        Kaksi, fiksua,kirjoitustaitoista ,ihanaa naista.

        Tuskin demeter sun takias miehestään eroaa, on hän niin fiksu. Siitä toisesta en sano mitään.


      • siinäpä tuo. piste.
        Aloittaja. kirjoitti:

        "nainen,jonka.........tekee mieli"

        Nimessä pitää olla tietty määrä e-kirjaimia(3).
        Kaksi, fiksua,kirjoitustaitoista ,ihanaa naista.

        Keikkana ---> heikunkeikku?


      • demeter1
        rimanalitus kirjoitti:

        Tuskin demeter sun takias miehestään eroaa, on hän niin fiksu. Siitä toisesta en sano mitään.

        Mulla on jo jonkin aikaa ollut hienoinen aavistus aloittajasta::))

        Jos aloittaja on hän, joksi häntä luulottelen, suosittelen häntä lämpimästi niille kahdelle "fiksulle ja sivistyneelle", jotka täällä kirjoittelevat.

        Kuten joku tuolla edellä totesi, minä olen varattu, sitoutunut tällä hetkellä vahvasti omaishoitajuuteen ja kaveriahan ei jätetä..

        Ja aloittajalle vielä sananlaskun viisaus: "joka kahta kaihoaa, kumpaisenkin kadottaa"...))
        Niin, että kannattaa pudottaa se toinen pois listoilta ja keskittyä yhteen... Tuolla tahtotilalla pitäisi luonnistaa...


      • .Siilimuori
        demeter1 kirjoitti:

        Mulla on jo jonkin aikaa ollut hienoinen aavistus aloittajasta::))

        Jos aloittaja on hän, joksi häntä luulottelen, suosittelen häntä lämpimästi niille kahdelle "fiksulle ja sivistyneelle", jotka täällä kirjoittelevat.

        Kuten joku tuolla edellä totesi, minä olen varattu, sitoutunut tällä hetkellä vahvasti omaishoitajuuteen ja kaveriahan ei jätetä..

        Ja aloittajalle vielä sananlaskun viisaus: "joka kahta kaihoaa, kumpaisenkin kadottaa"...))
        Niin, että kannattaa pudottaa se toinen pois listoilta ja keskittyä yhteen... Tuolla tahtotilalla pitäisi luonnistaa...

        Nii, koskaa ei kannata koittaa laittaa voita molemmin puolin leipää :)


      • demeter1
        .Siilimuori kirjoitti:

        Nii, koskaa ei kannata koittaa laittaa voita molemmin puolin leipää :)

        Juu, siilirouva. Kohtuus kaikessa...)) Vaan kun sanovat, että rakkaus vain lisääntyy kun sitä jakaa...
        Arjessa taitaa olla vähän toisin.


      • .Siilimuori
        demeter1 kirjoitti:

        Juu, siilirouva. Kohtuus kaikessa...)) Vaan kun sanovat, että rakkaus vain lisääntyy kun sitä jakaa...
        Arjessa taitaa olla vähän toisin.

        No tohon vaisi sanoa että on eroa rakkaudella ja rakkaduella. Toista coi jakaa vain yhdelle , ainaskin kerrallaan :). Jos kahta kaihoaa kumpaakaan ei rakasta.

        Lähimmäisenrakkautta voi jakaa kaikille, mutta kun aloittaja hakee avioliittoon, sitä ei ehkä ihan kaikille :)

        Ja jos aloittajalla on kaksi mielessä j vielä toiselle molemmille kertoo et toinenkin on niin viisas naien kyllä siinä vaiheessa vetäytyy kilvittelemasta kisassa :))


      • demeter135
        .Siilimuori kirjoitti:

        No tohon vaisi sanoa että on eroa rakkaudella ja rakkaduella. Toista coi jakaa vain yhdelle , ainaskin kerrallaan :). Jos kahta kaihoaa kumpaakaan ei rakasta.

        Lähimmäisenrakkautta voi jakaa kaikille, mutta kun aloittaja hakee avioliittoon, sitä ei ehkä ihan kaikille :)

        Ja jos aloittajalla on kaksi mielessä j vielä toiselle molemmille kertoo et toinenkin on niin viisas naien kyllä siinä vaiheessa vetäytyy kilvittelemasta kisassa :))

        Samaa mieltä (jälleen) siilirouva...

        Onhan näitä yrittäjiä ollut, siis miehiä, joilla on ollut kaksi vaimoa, mutta eivät oikein tainneet kestää miehetkään.
        Matti Mäkelä kirjoitti kirjankin "Kaksi vaimoa". Hän sai sydäninfarktin aika nuorena, en tiedä, onko kuvio vielä kasassa.

        Nuorena kuoli Alpo Jaakolakin mielestäni, Ville Komsin kahdesta vaimosta ei ole kuulunut mitään. Mutta lujilla kai Villekin oli, kun nukahteli työnsä ääreen Eduskunnassa..))

        Niin, että taitaa se vanha kielioppisääntö pitää paikkansa: sydämeen ei mahdu kahta ämmää..))

        Mutta jos tarkkoja ollaan, ymmärsin, että aloittaja punnitsee valintaa kahden vaihtoehdon välillä. Vai olisko niin, että ellei eka suostu, siirtyy seuraavaan.. Ei kaikki naiset vikise, vaikka mies yrittäisi viedä..))


      • demeter1
        demeter135 kirjoitti:

        Samaa mieltä (jälleen) siilirouva...

        Onhan näitä yrittäjiä ollut, siis miehiä, joilla on ollut kaksi vaimoa, mutta eivät oikein tainneet kestää miehetkään.
        Matti Mäkelä kirjoitti kirjankin "Kaksi vaimoa". Hän sai sydäninfarktin aika nuorena, en tiedä, onko kuvio vielä kasassa.

        Nuorena kuoli Alpo Jaakolakin mielestäni, Ville Komsin kahdesta vaimosta ei ole kuulunut mitään. Mutta lujilla kai Villekin oli, kun nukahteli työnsä ääreen Eduskunnassa..))

        Niin, että taitaa se vanha kielioppisääntö pitää paikkansa: sydämeen ei mahdu kahta ämmää..))

        Mutta jos tarkkoja ollaan, ymmärsin, että aloittaja punnitsee valintaa kahden vaihtoehdon välillä. Vai olisko niin, että ellei eka suostu, siirtyy seuraavaan.. Ei kaikki naiset vikise, vaikka mies yrittäisi viedä..))

        mistähän noi numerot tuli, ei demetereitä sentäs satoja ole ?


      • .Siilimuori
        demeter135 kirjoitti:

        Samaa mieltä (jälleen) siilirouva...

        Onhan näitä yrittäjiä ollut, siis miehiä, joilla on ollut kaksi vaimoa, mutta eivät oikein tainneet kestää miehetkään.
        Matti Mäkelä kirjoitti kirjankin "Kaksi vaimoa". Hän sai sydäninfarktin aika nuorena, en tiedä, onko kuvio vielä kasassa.

        Nuorena kuoli Alpo Jaakolakin mielestäni, Ville Komsin kahdesta vaimosta ei ole kuulunut mitään. Mutta lujilla kai Villekin oli, kun nukahteli työnsä ääreen Eduskunnassa..))

        Niin, että taitaa se vanha kielioppisääntö pitää paikkansa: sydämeen ei mahdu kahta ämmää..))

        Mutta jos tarkkoja ollaan, ymmärsin, että aloittaja punnitsee valintaa kahden vaihtoehdon välillä. Vai olisko niin, että ellei eka suostu, siirtyy seuraavaan.. Ei kaikki naiset vikise, vaikka mies yrittäisi viedä..))

        Nii. Minäkin ymmärsin et mies kertoi punnitsevansa kahden välillä. Mutta just sitä tarkoitinkin et jos tietäsin joskus jossain olleen se toinen niistä, kisasta vetäytyisn ja soisin onnen noille kahdelle. Minä en näetsen ole ollut koskaan kaupan. Tai nois asioissa kilpaillut. Vai miltäs tuntuis kun sais tietää et olit se huonompi vaihtoehto kun toinen ei suostunut, onnes kukkuloilla vai :)).


    • kawe

      Kunnioitan voimakasta tahtotilaasi, rohkeutta oikein kovasti lähetän tästä märän kadun yläpuolelta, sisätiloista sentään.
      Lehdestä lueskelin monien ihmisten ahkeruuden ja riskinoton tuloksia, se reunimmainen luku oli yleensä n. 50%, paljon on niitä joita ei mainita.

    • Kyllä nyt jännittää, saatko sinä jomman tai kumman neitokaisen suostumaan ja oikein avioon astumaan.
      Me palstalaiset tai ainakin palstan muut naiset voitais käydä kunniakujaan, kun astelette kirkosta ulos. Tai mistä nyt sitten astelettekin vihkimisen jälkeen.
      Meillä kaikilla olis samanlaiset nätit mekot yllämme, ruusunterälehtiä heittelisimme yllenne. Riisi oliskin aika turhaa, tuskin enää perheenlisäystä hankitte.

      Kerro ajoissa paikka ja aika, niin ehditään tyttöjen kanssa sopia leninkien väri, malli ja tilata muut härpäkkeet, kuten pitsihansikkaat ja söpö pikkuinen veska.

      Oi oi oi, en ole kunnon häissä koskaan ollutkaan, edes omissani. Jospa nyt vihdoin vanhoilla päivilläni saisin senkin riemun kokea.

      • ent. siivoojaparka

        En osaa kuvitella itseäni pitsihansikkaissa ja söpön pikkuisen veskan kanssa kunniakujassa vaikka kuinka yritän. Onnittelukortin voisin lähettää. Muutamissa häissä olen ollut uteliaisuuttani vähän päätä pyöritellen; mitä te luulette hommaavanne.

        Tässä se onnittelukortti, ettei myöhästy.

        http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/id79079-previewImage-79078-1.jpg


      • ent. siivoojaparka kirjoitti:

        En osaa kuvitella itseäni pitsihansikkaissa ja söpön pikkuisen veskan kanssa kunniakujassa vaikka kuinka yritän. Onnittelukortin voisin lähettää. Muutamissa häissä olen ollut uteliaisuuttani vähän päätä pyöritellen; mitä te luulette hommaavanne.

        Tässä se onnittelukortti, ettei myöhästy.

        http://yle.fi/elavaarkisto/kuvat/2012/id79079-previewImage-79078-1.jpg

        Enemmistö saa päättää miten pukeudutaan, saattaa siitäkin muutama kipakka riita syntyä, kun meitä palstan naisia olen seurannut.
        Aika utopista tuon kaltainen laittautuminen olisi minullekin, mutta meinasin jos nyt yhden kerran, hienoissa häissä.
        Jos kutsu saadaan.
        Tai sitten me sun kanssa seuraillaan sivummalla, farkuissa vaan rennosti, sopisiko se sulle?

        Tosi hieno kortti, jotenkin sanoisinko tilannetta aidosti kuvaava.


      • ent. siivoojaparka
        Anceli kirjoitti:

        Enemmistö saa päättää miten pukeudutaan, saattaa siitäkin muutama kipakka riita syntyä, kun meitä palstan naisia olen seurannut.
        Aika utopista tuon kaltainen laittautuminen olisi minullekin, mutta meinasin jos nyt yhden kerran, hienoissa häissä.
        Jos kutsu saadaan.
        Tai sitten me sun kanssa seuraillaan sivummalla, farkuissa vaan rennosti, sopisiko se sulle?

        Tosi hieno kortti, jotenkin sanoisinko tilannetta aidosti kuvaava.

        Farkuissa minä muissakin teattereissa...


    • hyvä muisto jäi

      Itselläni oli kirkkohäät -71, puolison vanhemmat pitivät selviönä ja maksoivat kemut viimeisen päälle olivat.
      Minkä takia pitäisi pyöritellä päätä kun kerrankin pääsee avioon eikä ole tarvinnu toistakertaa mennä.

      • ent. siivoojaparka

        Sitä se puuttuisi, että joku vielä toisenkin kerran...


      • .Siilimuori

        Kerrankin pääsee :)


    • Ehdokas 1

      Onko A katkera kun eeeet ei riitä.

      • Ehdokas 1.

        Kyllä yksi hyvä A monta huonoa eetä voittaa.. :)

        Jos minua tarkoitat, niin en ole katkera vaan pelkästään iloinen toisten onnesta. Jos sinut valitaan, niin pitäkää kunnon pirskeet, päästään porukalla juhlimaan.

        Ja täytyy ensin käyttää tuo oma entinen loppuun, mitä sitä hyvää huonompaan vaihtamaan. Tai kuka tässä nyt ensin loppuu, sitähän ei voi tietää.


    • kawe

      Eikö niitä kirjaimia voisi muuttaa, nimessäni on kolme A´ta ainakin kahteen kertaan jos koko nimet lasketaan.
      Kukkahattukin löytyy, ollut 2´ssa häissä, vieraana olin - voin laittaa taas, jos / kun niin todennäköisesti tämä etenee.

    • ++++

      Onko ketju *Toiveita, mitä läytyy Joulupukin säkistä*

    • Ei ehdokas,ei eetä

      Pussit on ilmeisesti aloittajapukilla varsin täydet.

      • joku ja äkkiä

        Ottanu liikaa levitraa.


      • Eläkepäivänä

        Pussikaljapussit on.


    • muorikainen

      Joulupukki, joulupukki, mitä tuot sä mulle ukki.
      Tuoko vaimon, tuotko kaksi, pantaisiin niin paremmaksi.

    • Bukki.

      Rakas muori etkö tiedä,lesboja ei pukki siedä.

    • totuus vai tehtävä

      Kysy ensin naisilta, voi tulla kylmäävettä niskaan. Toisaalta: kaksinnaiminen on Suomessa kielletty, mutta kolmen kimppa ei?

    • uutisnälkäinen

      Joko sormus on ostettu?

    • Taitaa olla savolainen asialla:

      Meinoo ja meinoo ja myhhäilöö vua eikä mittää tapahu, ei ees morsmaikun nimmee julokase! Kyl harmittoo ;-((

      • ccccc*

        Jospa Hiän kerkes törpötellä sormusrahasa.


    • €ero

      Siä naenen saemaantakana ! :)

      Vae eppäelet et savolaene tuas asialla, ei sinne päekään myö ei oteta omasta muasta (palsta) siks toesekseen sen pittää olla haaskan näköne, mietippäs uuvvestaan.

      • staka*

        'Ierikka'

        Ihan siksi kirjoitin kun savolaiset kuulemma 'viäntää ja kiäntää' eikä asioista tule 'mittään selevöö' - sellaisesta olen kuullut. Meistä ei tietenkään ole ollut puhe?!

        Ei tule tästäkään ketjusta sen selevempöö. Unohetaan koko juttu. Ja koko ketju, hoijelkoot ketkä on alottanneetkii... ;-D))


    • sur rur rukki

      Oi saavu kertomaan, mik' on tään ketjun perusajatus.
      Sit' olen päivästä päivään tutkinut.
      Mutt' selvää saanut en, mistä kaikki on tää pajatus.

      Hyvällä vain, vastaisin aloittajalle, jos osaisin.

      • jännääkö

        Alatte käydä malttamattomaksi, aloittaja yksin tietää ja kiusaa jos on mitään millä kiusata, kunhan tulisi ulos kaapista kertomaan.


      • huilumies.
        jännääkö kirjoitti:

        Alatte käydä malttamattomaksi, aloittaja yksin tietää ja kiusaa jos on mitään millä kiusata, kunhan tulisi ulos kaapista kertomaan.

        Jos rakkaus on salaista, ei uskalla hän valaista, kohteittensa suuntaa.
        Ketjuansa huiluttaa, meitä poloja muiluttaa, kiihdyttää ja kiusaa?


      • Ur ur ukki

        Ei millään pahalla,mutta asutko sä Porvoossa.


      • sur rur rukki
        Ur ur ukki kirjoitti:

        Ei millään pahalla,mutta asutko sä Porvoossa.

        Jos mulle, melkein.
        Vain muutama sata kilsaa pohjoiseen.


    • yli 66v

      Voi itku, kun mulla oli paska mäihä viime tansseissa. Kivaa, kyllä sain tanssia.
      Mutta kun kaksi hakijaa (hmm.siis miehiä) , kyseli, onko minulla autoa, sanoin niinku
      asia on, ei oo !!! Mutta sitkeät tanssittajat uteli lisää, onko mökkiä ? Ei oo.
      Toinen noista kehtas sanoa, että hakee naista, jolla on omaisuutta ees verran, että
      eläis niinku rattopaikana. Ja tää tarina on tosi !!! Miten helavatissa kehtaatte ????
      Jotta näin se menee, niinkös ????

      • demeter1

        Mun tuttu, hyvin toimeentuleva leskirouva maalta, kertoi vähän samanlaisesta tilanteesta. (yli 66 v)
        Tarjokas oli nuori mies, joka painotti omia avujaan ihan käytännön asioissakin - sulkematta pois intiimimpääkään suhdetta...
        Vitsinä tuttu asiaa piti, mutta ilmeisesti siinäkin oli totta toinen puoli. Työtön, näköalaton, mutta viriili nuori mies - jospa ajatteli tarjota "omaa osaamistaan" - kuten kaikki muutkin tekevät markkinataloudessa..
        .


    • Ei nimimerkkiä

      " Hienoinen aavistus aloittajasta"

      Nyt alkaa minunkin kiinnostus heräämään. Ne kunnolliset miehet,joita aluksi epäilin ovat naimisissa.Tuskin niistä kukaan on hopeita jakamassa.

      • k/k

        Ihan selväst tää on jonkun vilkkusilmäsen naisen alotus, semmosel on se tanssin juoksu nilkassa ja huvikseen sekottaa ajatuksii.
        Ei me tanut miehet tämmösiä hupsutuksia.


    • Järkkärinä 20v

      "k/k" Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tansseissa ravaavat,yksinäiset naiset elävät haavekuvien kautta. Kunnollista miestä ei löydy,vaikka kuinka kiertää tanssilavoja. Juoppoja,isomahaisia,epäsiistejä ,tanssitaidottomia juntteja sitä vastoin on pilvin pimein.

      Tanssiparit,pitkään aviossa olevat tulevat satojen kilometrien päästä nauttimaan musiikista ja liikunnasta. Tauolla juodaan omaa tarjous vissyvettä,että jaksetaan "leijua" loppuun asti. Ikä näillä pareilla 67-75 välillä. Puhun kokemuksesta,järjestysmiehenä pitkään toimineena.

      • demeter1

        Älkääs nyt olko noin epäluuloisia k/k ja Järkkärinä 20 v.

        Minä uskon, että aloittaja on sanansa mittainen mies. Ei nyt ihan vanhan kaavan mukainen, mutta romanttinen ja rakastava.
        Vähän kujeileva myös, kun koukuttaa meidät arvailijoiksi....

        Ja eikös hän saanut meidät naiset vähän tarkistamaan omaa markkina-arvoamme ? "Aina hauskaa olla pittää"..))


      • aloittajamies
        demeter1 kirjoitti:

        Älkääs nyt olko noin epäluuloisia k/k ja Järkkärinä 20 v.

        Minä uskon, että aloittaja on sanansa mittainen mies. Ei nyt ihan vanhan kaavan mukainen, mutta romanttinen ja rakastava.
        Vähän kujeileva myös, kun koukuttaa meidät arvailijoiksi....

        Ja eikös hän saanut meidät naiset vähän tarkistamaan omaa markkina-arvoamme ? "Aina hauskaa olla pittää"..))

        demeter 1

        Olet oikeassa. Teot noon jotka ratkaasooo,ei silimänvilikutus.


    • Uskollinen mies

      Aloittajanaisen viimeinen mahdollisuus vuonna 2014:

      Pyydä joulukuusenmyyjä asentamaan kuusi jalkaan,samalla voit pyytää muutakin,vaikka kolmatta jalkaa. Tuskin pistävät hanttiin.

    • joudut valitsemaan

      Kahta naista ei saa ottaa yhtäaikaa samaan varteen.

    • ♡ Nainen Ihanainen ♡

      "Olenko se minä", olivat vuorosanani Prinsessa Ruusunen-näytelmässä kansakoulussa. Olin joku hovineito.

      Silloin se en ollut minä mutta nytpäs olen.
      Ähäkutti toiset naiset :p

      Nikissäni on kaksi naista. E-kirjaimia on vain kaksi, mutta kolmas saadaan, kun vastaan kosintaan "EI".
      M.O.T.

      • k/k

        Ymmärsinkö oikein, meinaat ittiäs kosia ja vastata sit ei?
        Mahtaa tulla mielenkiintoinen ilta kun pirät kriisipalaverin siit mikset kelvannut ittelles.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡
        k/k kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, meinaat ittiäs kosia ja vastata sit ei?
        Mahtaa tulla mielenkiintoinen ilta kun pirät kriisipalaverin siit mikset kelvannut ittelles.

        Et ymmärtänyt oikein vaan väärin meni. Taas tuli todistettua, että miehet eivät ymmärrä naisia. Tai ymmärtävät kyllä mutta väärin.


      • Nainen Ihanainen ♡♡
        k/k kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein, meinaat ittiäs kosia ja vastata sit ei?
        Mahtaa tulla mielenkiintoinen ilta kun pirät kriisipalaverin siit mikset kelvannut ittelles.

        @k/k
        Aloitko luulemaan, että minä olen aloittaja?

        Eiiiiiiiiii, taas luulotteluja.
        Sano mulle, että se ei ole totta!
        Ethän luullut mua aloittjaksi, vaikka siltä näyttää?


      • k/k
        Nainen Ihanainen ♡♡ kirjoitti:

        @k/k
        Aloitko luulemaan, että minä olen aloittaja?

        Eiiiiiiiiii, taas luulotteluja.
        Sano mulle, että se ei ole totta!
        Ethän luullut mua aloittjaksi, vaikka siltä näyttää?

        Mittä vääri ymmärtäny,sää ite sanoit et,nytpäs olen,ähäkutti toiset naiset.
        Mitä se sit tarkotti?
        Sit viel sanotaan et miehet ei naisii ymmärrä,ihan selvästihän te puhutte.


    • rati riti ralla

      Sinä vai minä, vaiko Hentun Liisa.
      Näyttää, että tyhjästä lätinää piisaa.

    • Kaksi eetä ,yksi i

      Kotikiusatun aloitus. Veikkaan.

      • k.k.

        En usko, joku toinen.


      • t.l.

        Ei sitten takuulla ole!!


    • KooKoo 1

      Ei ole kotona kovasti kiusatun tekstiä.

    • Onko täällä joku mielikuvituksen puutteesta kärsivä, joka on alkanut käyttämään k.k. nimimerkkiä? Onko nimimerkillä halu samaistua K/K eli koti-kiusatuun?

      Minäkin voisin jos en omaisi luovuutta käyttää K.K tai K/K nimimerkkiä rekkautumattomana. Jotta eroittuisitte k.k. ja K/K toisistanne tehkää joko hajuraja.

      • "korpikirjailija"

        Kyllä se varmaan ihan aito on.
        Hänkään ei ihan kaikkea kehtaa REC- nimmarillaan kirjoittaa.
        Varsinkaan kaikkiin aloituksiin.
        Itse-luottamus on Subbuskiksien puutteena aina.
        Koska häpeä lapsellisuudestaan velloo niin vahvana.


        H.


      • Morjens heta
        Miten sä hajurakoo teet ellet kirjauru ja mä oon tunnetust laiska kirjautuma.
        Ihan järkevi toi melkein kaima jutteli, jatkos pitää vissiin kirjautuu jos kaima vallan villiintyy


    • kohta menee ohi....

      Ei taida olla varteen tarttuvia, vai onko kosija liian hidas?

    • kawe

      Pitkä ketju - ei jaksa lukea
      Aloittaja hei, kun pitkistyy niin mutkistuu.
      Puntit laskeutuneet, kuin käkikellossa - .

    • €--

      Pitkä vedätys, palstalaiset alussa innolla mukana mutta kun ei ole mitään paljastavaa tapahtunut on ketju hiipunut.
      Mitään paljastumisia ei tapahdu vaikka joku elättelee vielä jotain tapahtuvan.

    • Hei kun keikuskelen

      On tottavie luikerrellut pitkäksi tää ketju.
      Vähäköku tulee mieleen Sääksikameran vahtaaminen.
      Kohta tämä ketju on yhtä pitkä.
      Kaikki oottelevat Munan putkahtamista.
      Siis noin niinku vertauskuvallisesti nääs :)

      En ole lukenut ketjua, kun se meni jo aikoja sitten työssäolon aikana niin sukkelaan monilukuiseksi, että lukemiseen menisi koko se aika, minkä oon varannut täällä kirjoittamiseen.

      Sääkset tarkkana pesällään tuijottavat toisiaan ja naaras puntaroi, onkohan tosta mihinkään vai ottasko ton toisen, vaikka ei siinä kolmanneskaan kauhia määrä vikoja oo.
      Oma aika siinä menee linnuilla, ennen ku tilanne on siinä vaihees, että katsojat saa ruveta mulkeroa oottamaan.

      Tärkeän asian kanssa ei pidä kiirehtiä.

      • uskokaa pois

        Ei tarvii kiirehtiä, tilanne on jumittunut koska tämä on huu haa juttu,


    • Ei kotikiusattu

      Aloittaja on valinnan suorittanut.

      • kuka lie?

        Joko valittu tietää kohtalonsa?


      • on kaikki tää
        kuka lie? kirjoitti:

        Joko valittu tietää kohtalonsa?

        Tyhjän saa pyytämättäkin. Tyhjää, tyhjääää......


    • Naimisiinko

      Käden tyttö ojentaaaaaaaa..........

      • laulan sulle

        Suukon hän siit' palkaks'' saa, hei liirun laarum laa.


    • Toinen heistä

      Onni on etsivälle...................ei sitä kätkevälle
      Rakkauden virtaan...............suinpäin säntäävälle

    • kawe

      Mutta hei, eikö olisi jännittävän romanttista, kun täältä ihan oikeasti löytyisi puoliso.
      Minä ainakin olisin ikionnellinen, ilman vaaleanpunaisia nuoruuden ajan odotuksia suhdetta raskauttamaan.
      Pitkään yksin eläneellä kylmät jalat ja ehkä omituisiksi muotoutuneita käyttäytymiseen vaikuttavia tapoja.
      Nuoruuden etu on ettei tiedä sitä mikä meillä on elämänkokemuksen tuomaa viisautta tai kyynisyydeksi muuttunutta sarkasmia - riippuu miten paljon elämän kaskeen kantoja on kerääntynyt.

      • kenet ottaisin?

        Sama kai mistä löytyy, liekö tuo sen jännittävämpää kuin muualtakaan löytyvän kanssa. Täällä on vaan tosi pienet valikoimat, yks naistennaurattaja ja pari kahjoa.


      • kenet ottaisin? kirjoitti:

        Sama kai mistä löytyy, liekö tuo sen jännittävämpää kuin muualtakaan löytyvän kanssa. Täällä on vaan tosi pienet valikoimat, yks naistennaurattaja ja pari kahjoa.

        Eikös nyt ollut naisista puhetta, ne mitään toisiaan naurata itkettää mielummin.
        Jos kawe luet tän niin huomasin meil olevan saman vaivan ,kylmät jalat.
        Ostin sellaset merinovillaset yösukat ja on todella lämpöset ja kevyet nukkua ne jalassa.


      • luulisin niin
        koti-kiusattu kirjoitti:

        Eikös nyt ollut naisista puhetta, ne mitään toisiaan naurata itkettää mielummin.
        Jos kawe luet tän niin huomasin meil olevan saman vaivan ,kylmät jalat.
        Ostin sellaset merinovillaset yösukat ja on todella lämpöset ja kevyet nukkua ne jalassa.

        Miestä kai kawe etsii.


      • luulisin niin kirjoitti:

        Miestä kai kawe etsii.

        Etsiköön vaan mä annoin vaan vinkin toiseen onkelmaan


    • Aloittaja.

      Ihan oikeasti häntä etsin.Kotikin on valmiina.

      • tyhmää touhua

        Lopeta jo, kiitos.


      • ent. siivoojaparka

        Jaha, koti valmiina. Sitten on paras etsiä joku koditon. Täällä kirjoittelevilla on varmaan myös jo koti valmiina jokaisella.


      • Ei ehdokas
        ent. siivoojaparka kirjoitti:

        Jaha, koti valmiina. Sitten on paras etsiä joku koditon. Täällä kirjoittelevilla on varmaan myös jo koti valmiina jokaisella.

        Mutta iso osa asuu vuokralla ja muuttaisi mielellään aloittajan asuntoon.


    • Hontti Alma

      Alahan jo paljastelemaan, ketä he ovat. Tämähän alkaa olemaan jo henkistä väkivaltaa.

    • J.K.

      Vai niin.

    • Kolmiodraama(¤)(¤)
    • Kesähäät 2015

      Päätös tehty.

      • epäilyttää.

        Ja höpönlöpön. Ei siitä kuitenkaan mitään tule.

        Kun pitkistyy niin se mutkistuu.


    • Siis olet mies oletan? Kolmenkippa kuulostaa hyvältä. Onnea vaan teille kaikille.

      • minä mummukka

        jormalaiset

        Miksi sulla on Leilan veistoksen kuva nikissäsi?


      • minä mummukka kirjoitti:

        jormalaiset

        Miksi sulla on Leilan veistoksen kuva nikissäsi?

        Jos katsot tarkkaan veistosta niin huomaat että se on kannateltu tankolta. Suoraan anukseen voisi ajatellas. Uitu on, sanoisin.


    • Nainen Helsingistä

      Jos oikein ymmärsin aloittaja oli todellinen herrasmies,jota demekin veikkaili.
      Olisitte saaneet mersun ladan hinnalla,niin uskallan sanoa.

    • Loviisalainen

      "sanansa mittainen mies" sallikaa mun nauraa. K-K pelleilee.

      • k/k

        K-K voi pelleillä mut k/k on vakaa tasamaan tallaaja.


    • --minä

      Aloittelija

      Voin paljasta että se olen minä ja hentun Liisa, tähän päättyi tämä.

      • Tiedän hänet

        Etkä ole.


    • att2

      Miksi pitäisi olla avioliitto????

      • -----

        Miki ei?


    • kawe

      Entäpä jos nyt onkin kyse käänteisestä psykologiasta, aloittaja onkin liian fiksu, en taida uskaltaa mennä pidemmälle. Osaltani tässä nyt, todellinen syykin on , alkaa kirjoitussessio (10pv.) Toivottavasta paras löytää parhaan ja lutuisasti elelette.

      • unen nähnyt

        kawe,jos olen oikein oivaltanut herrasmiehen, kenestä on kyse,niin tartu tarjoukseen. Asutko lähellä Helsinkiä,jos niin aina parempi.


    • lykkyä tykö

      Onnea hentun liisalle jo oli aikakin unelmiesi prinssi syntyi sammakosta kun liisa pieni suutelit sitä, viettäkää elämäänne ihmemaassa.

      • häh?

        heevetti


    • peevali

      Mitä tämä tarkoittaa ?

    • Papan Sisko

      Liisa,vedit meitä nenästä.

    • Hoitaja Evp

      Leijaillaan oman kullan kanssa KOVALLA tanssiparketilla,lähes viikottain ja sitten ihmetelleen kun joudutaan lonkkaleikkaukseen.

      Jekka ym hypyt on täystuho huonoille,haurastuneille nivelille.

    • Munamäkeläinen

      Jenkkaako tarkoitit ?

      • Munamäkeläinen

        Kyllä.

        terv mynämäkeläinen.


    • >>>><

      Onko täällä vieläkään tullut lasta, saati sitä toista, pas*aa.

      • luultavasti -

        Aloittaja on ns jänistänyt.


      • ehkä kai jos
        luultavasti - kirjoitti:

        Aloittaja on ns jänistänyt.

        Mutta jos hänen ihailemansa ladyt ovat repineet hänet halki?


    • aloittaja.

      Aloittaja tapaa palstalaisnaisen ensiviikon perjantaina.

      • Mari & Petu

        No jopas alkaa tapahtua !!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Toivotamme onnea yritykselle.
        Mummon paras pitää huivista kii.
        Ja jos vesi-perä tule niin toinen vielä jälellä ?


      • Lörtsyä suuhun

        @ aloittaja.
        Oletkos nähnyt tuoretta kuvaa? Ei siis mitään 30 vuotta vanhaa. Meinaan vaan että voi tulla pettymyksiä. Vai aiotko ensin katsastaa nurkan takaa? Entä itse? Oletko sinä niin salonkikelpoinen että joku haluaisi sinut? Kerrot vain omista valitsemisistasi. Eikö toisella osapuolella ole mitään sanomista asiaan?;DDDD


    • kawe

      Aloittajalle
      Oi; ...
      "sun on tarinasi satu rakkauden ja ken rakastaa hän ymmärtää vain sen*
      Onnekas olet, ..................

    • Winkkejä w-lopuksi

      Joko on jöpöttimen puunaus alkanut? Muista vetää nahka taakse kun käyt pesulla ennen rehveille lähtöä. Ja kalaa ei kannata syödä ennen tapaamista ellei putsaa hyvin hampaiden välejä, vaikka kai sitä sillinmakua tulee suuhun sitten myöhemmin perjantai-iltana.

      • Lubrixia huuliin

        Wiagrat on ostettuna ja erektiorengas vielä waralle. Liukkarikin on hommattuna. On oikein pikku reppu pakattuna kosteuspyyhkeineen yms. tykötarpeineen.


      • sehän se on
        Lubrixia huuliin kirjoitti:

        Wiagrat on ostettuna ja erektiorengas vielä waralle. Liukkarikin on hommattuna. On oikein pikku reppu pakattuna kosteuspyyhkeineen yms. tykötarpeineen.

        Ja sitten on mettis valmiina pikkujouluihin ;)


    • Kyssäri-Kyllikki

      Joko oot päässyt pukille ja jälkipesulle? Miltäs tuntui?m Eikös se ollut tänä perjantaina se H-hetki?

    • Regina_

      Oliks toi aloitus sun Herttasarjakirjoitelmasastasi kun ei mitään ole enää kuulunut treffeistä?

    • Ei edes huono vitsi

      Kyllä tämän ketjun lukeminen tekee selväksi miten hullu pitää olla jos otsikon mukaista suunnittelee.

    • Viaton sivullinen

      Tästä hommasta ei näytä tulevan lasta eikä jaskaa, nääs, liika hitaus ja
      liika hoppu, on rakkauden loppu.
      Mikäli vanhat merkit paikkansa pitää on jänöjussi asialla, tai peräkamarinpoika.
      Vois' sanoo toivoton tapaus.
      Homma on niin pitkää kun leveääkin ja epäilen ettei sulhasesta taida olla muuhun
      kun huokailuun, terve mies ei oottele vaan pistää töpinäks.
      Mokomaki tossukka, paremmin sano! Sust oo mihinkää.
      Tämän sepustuksen jälkeen luulis tulevan vauhtia jos on miehellä vähänki ylpeyttä,
      mitä pelkään ettei ole:)))):))))):))))))

    • kawe

      Tämä on niin elämänmakuinen.
      Eihän - hyvänen aika - näin isoja asioita, näillä näppäimillä ihan hetkessä päätetä.
      Täytyy kehitellä ja suunnitella rooleja, kuin kirjailijan konsanaan, oikein viihdyttävää draamaa...

    • suvenkorento*

      Taetaa olla alottamista vaella valmis koko rojekti, joten en sotkeuvu.

    • aloittaja+eee

      Tavoitin oikean ihmisen,monien,pitkäänkestäneitten selvitysten jälkeen.
      Nyt olemme avopari,mutta tilanne muuttuu,ainakin niin uskomme.

    • .mollis

      Jopas olette nopeita kun jo avopari siis avoliitossa? Onnea vaan :)

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe