Naisten ihannemies on tällainen

RitaGabriella

No niin ihmiset!

Ollaan tyttöjen kanssa käyty läpi, millainen olisi se ihannemies. Demokraattisesti päädyttiin seuraaviin:

Ulkoiset seikat

1. Pituus välillä 185-190cm
2. Paino välillä 75-88kg
3. Hiukset eivät saa olla värjätyt
4. Ei saa olla kalju/kaljuuntumassa
5. Lihaksisto hyvässä kunnossa
6. Toimintakunnossa väh. 18cm
7. Kasvot komeahkot,kokonaisuuteen sopivat.
8. Hyvät hampaat (TÄRKEÄ!!)
9. Ryhdin on oltava hyvä
10. Karvoitusta sopivasti


Luonne

1. Suojeleva
2. Rakastava
3. Auttavainen
4. Uskollinen
5. Rehellinen
6. Rajat vetävä
7. Arvostava
8. ÄO yli 112, jakaumalla 24.

Tämän lisäksi miehellä tulisi olla vähintään ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto, korkeakoulu/yliopistotutkinto olisi ihanteellinen. AUK ja mielummin RUK tulisi olla käytynä.


Näihin päädyttiin kymmenen tytön porukassa. Että miehet, kyllä me naisetkin osataan vaatia. ;)

27

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isojarska

      Ja höpöjä.... Katsopa tuolta massikeskustelusta se olennainen kriteeri. Kuvaamiasi pikkupeppuisia opistopettereitä on maamme täynnä.

      • Opistopirkko

        Mulle kyllä kelpaisi tuollainen "pikkupeppuinen opistopetteri",
        vaikka hänellä ei olisi sitä kuuluisaa paksua lompakkoa. :)
        Ok ulkonäkö ja mukava luonne vatn tärkeämpiä kriteereitä kuin tulotaso.
        Itse itseni elätän, olisi vain kivaa, jos olisi mukava mies arkea sulostuttamassa.


      • mies kaks ysi
        Opistopirkko kirjoitti:

        Mulle kyllä kelpaisi tuollainen "pikkupeppuinen opistopetteri",
        vaikka hänellä ei olisi sitä kuuluisaa paksua lompakkoa. :)
        Ok ulkonäkö ja mukava luonne vatn tärkeämpiä kriteereitä kuin tulotaso.
        Itse itseni elätän, olisi vain kivaa, jos olisi mukava mies arkea sulostuttamassa.

        Juuu, se on totta.. ainahan naiset on osanneet vaatia, varsinkin netissä! Pitäis vaan muistaa aina kattoa sinne peiliin mitä sieltä löytyy sekä toisaalta ajatella mikä on elämässä tärkeetä.


    • Mr. Siperia

      Vaatikaa ihan rauhassa, mutta tuskin saatte itsekään moista miestä.

    • Jagdpanzer

      Sellanen paradoksi iski naamaan että 185-190 pitkä, paino 75-88 kg ja lihaksikas??!! Täys paradoksi, ihan mahdotonta koska lihakset painaa. Jos pituus ja paino olis tärkeämpiä niin kyseinen henkilö olisi hyvin vakavasti anorektinen!

      • urheiluhullu

        Eihan aloittaja sanonut, että pitäisi olla erityisen lihaksikas. Tuskin tytöt mitään bodaria hakee. Joka tapauksessa tuohon haarukkaan mahtuu jo aika hyvinkin lihaksia, kunhan ei ole läskiä.

        Esim:
        http://c0179261.cdn.cloudfiles.rackspacecloud.com/744158_pG5dr72ZU0G1yfuGcugd_fw.jpeg
        Jätkä paini 74kg sarjassa, joten kisojen ulkopuolella paino jotain 80kg luokkaa. Tosin vain 183cm pitkä, mutta toisaalta luultavasti paljon lihaksikkaampi, kuin mitä tässä ajettiin takaa.


      • Huh huh. Tytöt pistää vaakalle miesparan heti kättelyssä. :D


    • vaatia saa

      Kyllä tuollainen mies on varmasti olemassa. Paitsi,että lihaksikas 185-190cm kroppa painaa 95-110kg

      Mutta ei olla pikkutarkkoja. Nyt kysyisin,että millä sinä hurmaisit/pystyisit pitämään hänet itselläsi?

      Todennäköisesti hänellä on myös korkeat kriteerit puolisonsa suhteen

    • *mietiskelijä*

      Lisäksi herää kysymys, että miksi tuollainen mies huolisi yhdenkään teistä.

      • 5+13

        Ja tässä kohtaa naiset heittävät saman kysymyksen teille takaisin; Miksi teidän kuvailemanne unelmanaiset huolisivat yhtäkään teistä.

        Tästä pääsemmekin siihen lopputulokseen, ettemme kukaan oikeasti kelpaa toisillemme. Pannaan kun on pakko ja that's it. :D


    • Ihan mies

      Minulla on kehittynyt tällainen harrastus matkustelutyön ohessa: kerään virtaa itseeni siitä että vieraat suurin piirtein 25-35 vuotiaat, usein hyvinkin upeat naiset ihastuvat minuun. Olen naimisissa ja pidän sormusta, en petä. Lähes joka viikko yksi tai useampia uusi naisia osoittaa viehtymyksensä minuun. Naiset ovat yleensä "innoissaan" jo ennen kuin keskustelemme kahden, joten kiinnostuksen täytyy liittyä ulkoiseen olemukseen.

      Koen että heidän kiinnostustaan on lisännyt hyvin huoliteltu ulkonäkö(tulee vähemmän huomiota jos ei panosta) ja ns. hyvä meininki olemisessa rohkea katsekontakti muttei liian innokas kuitenkaan.

      Olen 176cm, 77kg, kohtuu lihaksekas(treenaan), värjätyt hiukset, ehkä hieman keskivertoa paremman näköinen. Hyvännäköiset kledjut. Olen esillä työssäni.

      • faöhtöahtöa

        Kiva juttu, mutta miten tämä liittyy aloitukseen? :D


    • Manuel zupitas

      Sehän on kuin meitsi paitsi olen 165cm pitkä, painan 104 kg, hiuksiani ei ole värjätty sillä olen kalju, minut on vapautettu asepalveluksesta yökastelun vuoksi, penikseni on juhlakunnossa 11cm pitkä eikä oikeastaan enää edes seiso, olen itsekäs, omahyväinen eikä minulla ole edes autoa . Hampaat ovat virheettömät ja omat ( tekohampaat!) .
      Olen ruma, tupakoin ja juon viinaa. Putkimies opinnot jäivät kesken amiksessa aikoinaan ja nyt olen työtön. Kävisin vieraissa jos vielä seisoisi ja kelpaisin jollekin.
      Tärkeimmät ominaisuuteni puuttuivat listalta.
      Voitin lotossa miljoonan ja huumorintajuni on kuulemma loistava ( nauratan jo pelkällä naamallani naisia)
      Enkö mitenkään kelpaisi teille arvon neudit??

    • phöh

      Eipä muuten mitään, mutta
      185cm / 75 kg suhteella oleva kuikelo ei ole mies vaan keskitysleiriltä karannut juutalainen. Ja miten sillä olisi jotain lihaksistoa????
      Ja Mitä naiset keskimäärin tietää AUK ja RUK koulutuksesta? oliko demokraattisen kanalaumanne suurin osa käynyt armeijan vai?

      • phöh

        Muuten täyttäisin nuo kriteerit, mutta olen 175 pitkä ja painan 95kg. Ja RUK/AUK on käymättä. Niin ja pippeli on vaatimuksia lyhyempi.


      • tahtaöh

        No katselepa miesten vaatimuksia, vaaditaan ihan oikeasti älyttömiä: on tarkat lukemat, jotka viittaavat alipainoisuuteen, ja silti pitäisi olla isot tissit ja muhkea perse, reidet ja leveä lantio. :) Sinänsä kyllä itsekin katselin, että pikkaisen turhan pienet kilotoiveet noin pitkille, jos ei hyvin hoikkaa halua.

        Ei kai sitä koulutuksen sisältöä tarvitse tietää, mutta jos huomaa että miehestä kertoo jotain se, että on käynyt aukin tai rukin, niin kyllähän se riittää kriteerin perusteeksi. Harmittiko kun et päässyt edes sinne aukiin?


    • ei edes hauskaa

      Aika lihava jopa peikoksi.

    • hmmmmm

      No huhhuh!! Itselleni riittää jos joskus löydän ihmisen jonka kanssa on mukava olla ja arjesta tulee hauskempaa, ulkonäkö miellyttää ja kemiat kohtaa.

      Terveisin:
      Nainen 21v
      1. Pituus 178cm
      2. Paino 65kg
      3. Hiukset raidoitetut luonnollisen vaaleat
      4. En ole kalju/kaljuuntumassa
      5. Lihaksisto hyvässä kunnossa
      6. Toimintakunnossa kyllä
      7. Kasvot nätit, kokonaisuuteen sopivat
      8. Hyvät hampaat, valkoiset, suorat, ei yhtäkään reikää
      9. Ryhti on hyvä
      10. Karvoitusta perus hiukset ripset kulmakarvat jne
      Luonne
      1. Iloinen
      2. Rakastava
      3. Auttavainen
      4. Uskollinen
      5. Rehellinen
      6. Ymmärtävä
      7. Arvostava
      8. ÄO tarpeeksi hyvä

      Tämän lisäksi minulla on lukio ja ammattikorkeakoulutasoinen tutkinto, en ole käynyt armeijaa. Tienaan vuodessa yli 25 000€ koska olen ahkera ja teen paljon töitä, en tarvitse elättäjää.

      Hei oikeasti jos kriteerit painottuu enemmän toisen ulkonäköön kuin siihen millainen ihminen on sisältä niin kannattaa miettiä täyttääkö itse miesten ulkonäkö vaatimukset..
      Itselläni on vientiä mutta arvostan itsessäni enemmän kultaista sydäntäni. Valitsen miehen joka osaa arvostaa ja ansaitsee minut, aivan sama kuinka pitkä hän on ja mitä kouluja on käynyt.
      Tosirakkautta ei voi mitata ulkonäössä eikä rahassa

      • hohhoijaa3

        LOL. Itse olen se tyhmä duunari ja bussikuski. Tienaan vuodessa 45000e enkä ole opiskellut intin jälkeen päivääkään. Ylitöitä en tee mutta viikonloppuja ja iltavuoroja. Joten hajotkaa korkeakoulutetut....


      • vänhä lässy
        hohhoijaa3 kirjoitti:

        LOL. Itse olen se tyhmä duunari ja bussikuski. Tienaan vuodessa 45000e enkä ole opiskellut intin jälkeen päivääkään. Ylitöitä en tee mutta viikonloppuja ja iltavuoroja. Joten hajotkaa korkeakoulutetut....

        Möi, möi... öletkö jö säänyt byssikyskeiltä neyvöjä rähä äsiöiden höitöön?


    • En täyty yhtään

      noista riteereistä mutta kuitenkin olen ollut naimisissa jo useamman vuoden tosi kauniin naisen kanssa,onni vain kukoistaa sekä jatkuu.

    • 55+7

      ONNEA VAAN SULLE!!!! :)

    • 17+4

      Herramunjee tietääkö naiset oikeasti paljonko on 18cm? Ja mitä te noin pitkällä munalla teette kun eihän se mahdu emättimeen edes kokonaan? Nautitteko te siitä kun penis hakkaa kohdunsuuhun? Eikö normipituinen penis (n. 13-15cm) olisi parhain ja sitten mietittäisiin sitä paksuutta? Kyllä minun mielestä paksuudella on merkitystä enemmän kuin sillä että olisi kamalan pitkä penis.

      • Oikein alkoi naurut

        Naiset vaan nyt kiusaa meitä miehiä noilla peniksen pituus jutuilla yms, ne on kato niin suuttuneita meihin kun me vastaavasti arvostellaan kovasti niiden heikkoja kohtia ulkonäössä yms :) siitä tämä lähes metrinen(18cm) penis juttu on peräisi ja sillä kun meitä miehiä on muka niin kiva kiusata :) jokainen aikuinen ihminen tietää että normaali miehen penis on n 12-16cm ja ei yhtään enempää :) ja se on ainakin minulla hyvin riittänyt naimiseen, minulla on aika tarkalleen 12,5cm ja mitään ongelmia ei sen suhteen ole koskaan ollut ja eikä tule :) Älkää miehet välittäkö kun naiset lyövät navan alle :)


    • standardimalli

      Suomalaisen miehen peniksen keskipituus on 13,75cm erektiossa.

    • Tugo

      Lollol oon 14 ja kyrpä on 17cm oon mitannu siit tulee viel kaskytsenttine

    • nainen kokematta

      Mitäpä tähän runoilisin.. Olen kokenut niin riittämättömän kuin täysin riittävän mitan,mitä seksiin tulee :) Ikävä vain,että ensimmäinen oli juoppo, toinen oli satanisti, kolmas oli narsisti ja neljäs entinen muukalaislegioonalainen. Ehkä minusta tulee kumppani ihmiselle,joka RAKASTAA,ei väliä ulkomuodosta tai menneisyydestä vaan tästä päivästä näissä olosuhteissa,vai mitä....Oliko vielä jollain akateemisella nartulla vaatimuksia? Voin ottaa sinut omakseni,jos tahdot...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe